Ric heeft in zn broek geplast.. ?
Ricciardo heeft wat steentjes op die baan gegooid die hij net van zijn banden heeft gehaald.
Erh nee, er lag een compleet reclamebord op de baan. In de F2 losgereden door Alesi, en nu eraf gedonderd.xNikobellicx schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:21:
Ricciardo heeft wat steentjes op die baan gegooid die hij net van zijn banden heeft gehaald.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Bij de wagen van RIC was de hydraulische druk weggevallen vandaar dat hij stil viel.
"When you grow up your heart dies"
Ik geloof dat deDamian schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:22:
[...]
Erh nee, er lag een compleet reclamebord op de baan. In de F2 losgereden door Alesi, en nu eraf gedonderd.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mjah ik moest hem ook ff 2 keer lezenricardo246 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:22:
[...]
Ik geloof dat devergeten was bij de post waar je op reageerde..
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dus morgen Ferrari, Williams en Haas niet door naar Q2?
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 28-08-2020 16:23 ]
Ferrari, Sauber Alfa Romeo en Haas zou ook wel een mooi statement zijnsjaool schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:23:
[ Voor 3% gewijzigd door Killjoy op 28-08-2020 16:27 . Reden: Senior moment :X ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Alleen Russell gaat door.sjaool schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:23:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alleen Kimi, the king of Spa gaat door.Killjoy schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:24:
[...]
Ferrari, Sauber Alfa Romeo en Haas zou ook wel een mooi statement zijn
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2020 16:28 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat geluid van de ferrari klinkt ook niet echt lekker op de hoge toeren.
Dat was Vettels enige gevecht met Lewis dit seizoen
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Vettel overdrived elke keer zijn wagen. Vaak remproblemen
Ik vind het zo overdreven dat iedereen het heeft over z'n lange baan... De helft van de baan is ongeveer volgas en recht stuk, lastig om tijd te verliezen daar.
Niet als je de mercedes met een ferrari vergelijkt...Dan verlies wel degelijk tijd op het rechte stuk.Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:32:
Ik vind het zo overdreven dat iedereen het heeft over z'n lange baan... De helft van de baan is ongeveer volgas en recht stuk, lastig om tijd te verliezen daar.
Basement Bios ---- Exo-S
Het is nou eenmaal de langste baan van het seizoen en normale seizoenen ook..Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:32:
I served in a company of heroes.
Als je auto slecht ligt bij het uitkomen van de bocht, dan kun je op de rechte stukken behoorlijk tijd verliezen.Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:32:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Jongens en meisjes, dat klopt dat als je minder power hebt of een foutje maakt voordat je op het rechten stuk komt. Maar bedoel gewoon in opzicht van dat ze het knap vinden dan Albon 3 tiende (en 9 honderdste) van Max verwijderd is.
Als je er vanuit gaat dat beide even hard en goed het rechte stuk op komen is dat verschil maar gemaakt in een half rondje.
Als je er vanuit gaat dat beide even hard en goed het rechte stuk op komen is dat verschil maar gemaakt in een half rondje.
Ja, maar als je het dan vergelijkt met voorgaande races, op kortere banen, waar het verschil groter was, dan valt het om die reden dus zeker mee hier op Spa.Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:37:
Jongens en meisjes, dat klopt dat als je minder power hebt of een foutje maakt voordat je op het rechten stuk komt. Maar bedoel gewoon in opzicht van dat ze het knap vinden dan Albon 3 tiende (en 9 honderdste) van Max verwijderd is.
Wie is "ze"? Volgens mij vindt niemand dat knap.Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:37:
Knap is niet echt het juiste woord. Maar het is wel een prima begin van het weekend voor Albon en dit zal hij mee moeten nemen naar morgen etc. Zoiets zeiden ze bij SKY.Snowdog schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:40:
[...]
Wie is "ze"? Volgens mij vindt niemand dat knap.
I served in a company of heroes.
Nouja, als ze dat al prima vinden, dan achten ze hem ook blijkbaar tot niks in staat. Ben het daar overigens wel mee eens, maar goed, Albon kan er gewoon geen drol van en morgen gaat hij het vast weer verneuken. In de kwali staan Merc toch wel weer 1 en 2 en daarachter zal RB een stuk dichter op de concurrentie staan (nouja niet dichter dan vandaag maar ivm dat gat waarsch). Dan zijn zelfs die 3 tienden waarschijnlijk wel kostbaar. Maar goed, het zal morgen vast nog wel dramatischer worden voor Alex. Het zou me verbazen als ze 3-4 qualifyen en de resultaten van vandaag geven me niet echt het idee dat het waarschijnlijker is (dat dat zou gebeuren) dan andere weekenden.Vuvuzela schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:44:
[...]
Knap is niet echt het juiste woord. Maar het is wel een prima begin van het weekend voor Albon en dit zal hij mee moeten nemen naar morgen etc. Zoiets zeiden ze bij SKY.
Snowdog schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:47:
[...]
Nouja, als ze dat al prima vinden, dan achten ze hem ook blijkbaar tot niks in staat. Ben het daar overigens wel mee eens, maar goed, Albon kan er gewoon geen drol van en morgen gaat hij het vast weer verneuken. In de kwali staan Merc toch wel weer 1 en 2 en daarachter zal RB een stuk dichter op de concurrentie staan (nouja niet dichter dan vandaag maar ivm dat gat waarsch). Dan zijn zelfs die 3 tienden waarschijnlijk wel kostbaar. Maar goed, het zal morgen vast nog wel dramatischer worden voor Alex. Het zou me verbazen als ze 3-4 qualifyen en de resultaten van vandaag geven me niet echt het idee dat het waarschijnlijker is (dat dat zou gebeuren) dan andere weekenden.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Winkelman had gezegd dat het knap was. Wellicht dat ik niet heel erg duidelijk was.
Rubens Barichello 'on fire' op Spa (Klikken voor video):
🔥 @rubarrichello 🔥#BelgianGP 🇧🇪 #F1 pic.twitter.com/cHxvidSBXr
— Formula 1 (@F1) 27 augustus 2020
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Als Albon precies hetzelfde rijdt als Verstappen dan is het verschil dus 0,000. Alleen rijdt Albon niet precies dezelfde ronde als Verstappen en daardoor is die nu op de langste baan van de kalender "maar" 0,4s langzamer. Elke moment is voor Albon dus een mogelijkheid om langzamer te zijn. En een verlies van 4 tienden op 103 seconden is relatief gezien dan best weinig.Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:37:
En volgens mij stond Bottas ook een ruime drie tienden achter Hamilton? En volgens Horner kon Hamilton nog een tiende of drie harder (foutje ergens). Dus die Bottas is pas een echte prutser
Lekker kort.AlxRoelofs schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:52:
BOT heeft wel een hele bijzondere route in de laatste bocht. Niet de eerste keer dit.
een treffende spreuk
Oef Lec staat daar gewoon ook nog bij.Tosemime schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:55:
Oei ferrari, Vettel staat gewoon tussen Russell en Latifi
een treffende spreuk
“Wij balen enorm, we verliezen straks zomaar 5,6 tienden, en weet je, dat kwam ook mede omdat we valsspelen via de ERS.“Bansheeben schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:00:
[...]
Wat Toto zegt in de party mode kwestie is wel het laatste wat ik interessant vind. Wat zou hij anders moeten zeggen?
Nou, dat zullen we wel niet horen.
een treffende spreuk
Een Ric-op-stuk beleid daar bij Renoooo.Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:08:
En Ric stuk
een treffende spreuk
Pits “and certainly not gonna broadcast on air”.loekf2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:11:
Occon: "What's wrong with car of Daniel" ...
Pits: "Dunno"
een treffende spreuk
Dit is op zich een goed idee. Laat je coureurs vlak voor de race benzine drinken dan kunnen ze de tank ongemerkt een beetje bijpissen.Sniffels schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:20:
Ric heeft in zn broek geplast.. ?
een treffende spreuk
Hij is er weer, de gebruikelijke underdogging. Hamilton ziet RBR als de snellere: https://m.gpupdate.net/nl...red-bull-is-iets-sneller/
Vrije traningen zeggen veel............helemaal niets, ze zeggen niets. Zaterdagmiddag zullen we weten waar iedereen staat. Niet eerder, behalve Williams misschien.
Mss dan ook een idee om niks te zeggenBestla schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:08:
Ik kijk niet eens naar de vrije trainigen, omdat het niets zegt.
Zomaar een idee hoor!
Zou toch wat zijn, als Max pole pakt omdat ze de snelste auto hebben en we dan een regenrace krijgen..
Het klinkt alsof Albon een stuk meer vertrouwen krijgt in de wagen, hopelijk vertaald zich dat nu ook in goede resultaten in de kwalificatie: https://www.formula1.com/...QthSVN47iSlx1yxg3yID.html
Nice! Ik kreeg een hele flashback. Als je nu naar een opname van toen kijkt op een ouderwetse TV.. weet je niet wat je ziet. Letterlijk... je weet niet wat je ziet.DoeEensGek schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:30:
[Afbeelding]
F1 is niet meer geschikt voor zo'n oud tv'tje. Kan amper de tijd aflezen.
Was gister even in België, maar bij de Duitse grens stonden al borden dat spa zonder toeschouwers was.
En toch was het toen al bizar spannend om op TV te kijken.
FreeReef.nl
Verwijderd
Ja echt vervelend, ze hebben de "oude" motor er nog inzitten (RB ook) en hebben ook duidelijk ook met lagere power settings gereden. Waarom zegt hij dat dan ook niet, om het zogenaamd spannend te houden?DarkFire1985 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:51:
Hij is er weer, de gebruikelijke underdogging. Hamilton ziet RBR als de snellere: https://m.gpupdate.net/nl...red-bull-is-iets-sneller/
Vorig jaar begon op dit circuit een slechte reeks van Verstappen, allemaal de schuld van Albon (die toen voor het eerst in de RB kroop). Slechts één podium in eerstvolgende 6 races 😱🤡BlackMonkey schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:18:
Het klinkt alsof Albon een stuk meer vertrouwen krijgt in de wagen, hopelijk vertaald zich dat nu ook in goede resultaten in de kwalificatie: https://www.formula1.com/...QthSVN47iSlx1yxg3yID.html
Albon moet beter racen, niet alleen beter kwalificeren, grote kans dat het morgen ook niet beter dan plek 6 gaat zijn (onder droge omstandigheden). Dat bracht hem in Spanje ook niet werkelijk veel.
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Terwijl RBR eindelijk hun auto lijkt te begrijpen, kwam Mercedes met een hele serie aan updates.
Nu is het de vraag of er iets niet werkt of dat ze morgen gewoon nog sneller zijn met een andere setup.

Nu is het de vraag of er iets niet werkt of dat ze morgen gewoon nog sneller zijn met een andere setup.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Met zo'n instelling kom je als team natuurlijk ook geen stap verder. Negativiteit is iets dat absoluut niet productief gaat werken om vooruitgang te boeken. Albon doet gewoon goed zijn best om die Red Bull snel over het circuit te krijgen. Ik durf bijna wel te wedden dat de meesten hier niet eens de eerste bocht halen of zelfs ook maar door komen.Snowdog schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:47:
[...]
Nouja, als ze dat al prima vinden, dan achten ze hem ook blijkbaar tot niks in staat. Ben het daar overigens wel mee eens, maar goed, Albon kan er gewoon geen drol van en morgen gaat hij het vast weer verneuken. In de kwali staan Merc toch wel weer 1 en 2 en daarachter zal RB een stuk dichter op de concurrentie staan (nouja niet dichter dan vandaag maar ivm dat gat waarsch). Dan zijn zelfs die 3 tienden waarschijnlijk wel kostbaar. Maar goed, het zal morgen vast nog wel dramatischer worden voor Alex. Het zou me verbazen als ze 3-4 qualifyen en de resultaten van vandaag geven me niet echt het idee dat het waarschijnlijker is (dat dat zou gebeuren) dan andere weekenden.
Echt wel ik zou het minstens net zo goed doen als Christian Albers. Minstens.sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:26:
[...]
Met zo'n instelling kom je als team natuurlijk ook geen stap verder. Negativiteit is iets dat absoluut niet productief gaat werken om vooruitgang te boeken. Albon doet gewoon goed zijn best om die Red Bull snel over het circuit te krijgen. Ik durf bijna wel te wedden dat de meesten hier niet eens de eerste bocht halen of zelfs ook maar door komen.
Hoi Christijan, leuk dat je ook op Tweakers zit.AzzKickah schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:35:
[...]
Echt wel ik zou het minstens net zo goed doen als Christian Albers. Minstens.
Shitsjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:38:
[...]
Hoi Christian, leuk dat je ook op Tweakers zit.

Verwijderd
Maar goed dat we niet meer bijtanken.AzzKickah schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:35:
[...]
Echt wel ik zou het minstens net zo goed doen als Christian Albers. Minstens.
Vandaag gaat de boel gewoon vol open zoals gebruikelijkVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:11:
[...]
Ja echt vervelend, ze hebben de "oude" motor er nog inzitten (RB ook) en hebben ook duidelijk ook met lagere power settings gereden. Waarom zegt hij dat dan ook niet, om het zogenaamd spannend te houden?

Aan de andere kant zag ik Max ook halverwege Kemmel weer van zn gas af gaan, dus die kan ook nog harder.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Iedereen kan harder! Misschien Ferrari niet, maar goed.Chiron schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 09:22:
[...]
Vandaag gaat de boel gewoon vol open zoals gebruikelijk
Aan de andere kant zag ik Max ook halverwege Kemmel weer van zn gas af gaan, dus die kan ook nog harder.
Het is de vrijdag, dus andere motoren, bakken etc. En niemand laat het achterste van zijn tong zien.
Ik denk dat er nog flink wat van de rondetijd af kan bij Red Bull en Mercedes.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Geheid geen regen tijdens de race maar wel vlak na de finish, zoals altijd...
- DaniëlWW2
- Niet online
De tijden van FP2 vergeleken met vorig jaar...

En hoe veel langzamer dan de Ferrari was de williams vorig jaar ook al weer?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:01:
[Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh 2,424s + 1,317s?nachtnet schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:06:
[...]
En hoe veel langzamer dan de Ferrari was de williams vorig jaar ook al weer?
Krijg oprecht medelijden met Ferrari, het is veel leuker als ze vooraan meedoen met Mercedes en Red Bull.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:01:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Even je perspectief bijstellen. In deze sport hoef je met niemand medelijden te hebben.hoevenpe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:10:
[...]
Krijg oprecht medelijden met Ferrari, het is veel leuker als ze vooraan meedoen met Mercedes en Red Bull.
Williams vorig jaar was anders best sneu...Tommy The Cat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:17:
In deze sport hoef je met niemand medelijden te hebben.
Vraag me of James Allison echt z’n tijd niet beter kan besteden, ga werken aan de auto voor 2021 of 2022, ga knutselen aan een supercar. Who cares, ze winnen toch bijna alle races tot en met Bahrein.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:57:
Terwijl RBR eindelijk hun auto lijkt te begrijpen, kwam Mercedes met een hele serie aan updates.
Nu is het de vraag of er iets niet werkt of dat ze morgen gewoon nog sneller zijn met een andere setup.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
McLaren kwam gisteren al met een 2021 vloer aanzetten, die ze even op de auto schroefde.
[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 29-08-2020 11:32 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
James Key werkt sinds een paar jaar voor McLaren als ik het me goed herinner. Ik denk dat je doelt op iemand anders.loekf2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:21:
[...]
Vraag me of James Key echt z’n tijd niet beter kan besteden, ga werken aan de auto voor 2021 of 2022, ga knutselen aan een supercar. Who cares, ze winnen toch bijna alle races tot en met Bahrein.
McLaren kwam gisteren al met een 2021 vloer aanzetten, die ze even op de auto schroefde.
[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 29-08-2020 11:25 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik moest het ook twee keer terug lezen. Denk dat @loekf2 James Allison bedoeld. Gezien "winnen toch alles" en dat het reactie is op de post van @DaniëlWW2 met alle Mercedes foto's.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:24:
[...]
James Key werkt sinds een paar jaar voor McLaren als ik het me goed herinner. Ik denk dat je doelt op iemand anders.
Alleen zijn allemaal die updates natuurlijk net zo goed voor 2021, want dezelfde basis. En liever niet dat Mercedes nu op 2022 in zet (mag volgens mij ook niet?). Dan beginnen ze immers weer met een enorme voorsprong.
Voor de duidelijkheid in deze tweet zie je duidelijk wat niet meer mag met de vloer, vooral aan de achterkant, in 2021:RobertMe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:32:
[...]
Ik moest het ook twee keer terug lezen. Denk dat @loekf2 James Allison bedoeld. Gezien "winnen toch alles" en dat het reactie is op de post van @DaniëlWW2 met alle Mercedes foto's.
Alleen zijn allemaal die updates natuurlijk net zo goed voor 2021, want dezelfde basis. En liever niet dat Mercedes nu op 2022 in zet (mag volgens mij ook niet?). Dan beginnen ze immers weer met een enorme voorsprong.
Preparando 2021. Durante la #FP1 @McLarenF1 ha probado un fondo plano con especificación 2021 en el MCL35 de @Carlossainz55. Más estrecho (flecha amarilla) y sin cortes transversales ni longitudinales (flecha verde).#BelgianGP #TechF1 #F1 #F1Tech #TechF12k20 #F12021 pic.twitter.com/GVPYNM2lkj
— LuisFeF1 (@LuisFeF1) 28 augustus 2020
Die testte McLaren gisteren. Die openingen, geloof dat Ferrari er mee begon 2 of drie jaar geleden, mag niet meer,
[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 29-08-2020 11:38 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hoezo dat? Ferrari heeft het er toch zelf naar gemaakt, door willens en wetens met een illegale auto te rijden.hoevenpe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:10:
[...]
Krijg oprecht medelijden met Ferrari, het is veel leuker als ze vooraan meedoen met Mercedes en Red Bull.
Williams vind ik wat dat betreft ook "mwa". Daar gaat ook al jaren lang van alles mis en gevoelsmatig komt dat grotendeels door Claire. In de tijd van Frank was het team met vlagen toch zeer succesvol, maar hoe minder Frank in beeld was en hoe meer Claire het over nam hoe meer het team achteruit ging. Dan had Frank, die nog steeds de grote baas was, eerder moeten ingrijpen. Dan had Williams wellicht wel nog bestaan onder eigen naam, maar dan wel met een vice-baas die wel van aanpakken wist. Geen makkelijke keuze wellicht, maar de verkoop nu is nog veel zwaarder.
Bwah, nu krijgen we nog eens een goed ouderwets gevecht tussen Williams en Ferrari. Daar zaten we met zen allen toch al lang op te wachten, niet?hoevenpe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:10:
[...]
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Je zegt wel dat het onder Claire slecht is beginnen gaan, maar ben je daar zeker van? Hun laatste WK titel dateerd van 1997 en in de jaren daarna hebben ze toch ook heel slechte resultaten geboekt. In 2006, 2010 en 2011 gebruikten ze Cossworth motoren die echt niet goed waren. In 2012 hebben ze hun laatste podium overwinning gescoord, het jaar waarin Claire de dagelijkse leiding overnam van haar vader en heeft o.a. met de keuze voor Mercedes motoren vanaf 2014 toch echt de juiste keuze daar gemaakt zodat in de eerste jaren van dat tijdperk Williams weer vooraan kon meedoen.RobertMe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:38:
[...]
Hoezo dat? Ferrari heeft het er toch zelf naar gemaakt, door willens en wetens met een illegale auto te rijden.
Williams vind ik wat dat betreft ook "mwa". Daar gaat ook al jaren lang van alles mis en gevoelsmatig komt dat grotendeels door Claire. In de tijd van Frank was het team met vlagen toch zeer succesvol, maar hoe minder Frank in beeld was en hoe meer Claire het over nam hoe meer het team achteruit ging. Dan had Frank, die nog steeds de grote baas was, eerder moeten ingrijpen. Dan had Williams wellicht wel nog bestaan onder eigen naam, maar dan wel met een vice-baas die wel van aanpakken wist. Geen makkelijke keuze wellicht, maar de verkoop nu is nog veel zwaarder.
Formule 1 is door de jaren heen een enorm dure sport geworden. Dat kan je zonder een grote, financiële groep achter je simpelweg niet aan. McLaren heeft nog een hele hoop nevenactiviteiten die stabiliteit geven, dat is bij Williams een heel stuk minder.
--edit--
kleine rechtzetting over 2012
Tja, vaders die hun dochter bekritiseren... lastig hoor...RobertMe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:38:
[...]
...maar hoe minder Frank in beeld was en hoe meer Claire het over nam hoe meer het team achteruit ging. Dan had Frank, die nog steeds de grote baas was, eerder moeten ingrijpen.
Nou.... ben benieuwd. FP1 en 2 gemist, wel "opgenomen" maar niet terug kunnen kijken... 
Eens kijken hoe een frisse Spa gaat uitvallen vandaag.
Eens kijken hoe een frisse Spa gaat uitvallen vandaag.
Nu hoorde ik het net ook.AzzKickah schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:03:
Whehe, het klonk alsof Winkelman zei "Ferrari-klotemotor" in plaats van "Ferrari-klantenmotor"
Winkelman moet nog maar eens de topicwarning hier lezen
Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean, Ferrari Kloanten-motor etc
[ Voor 16% gewijzigd door World Citizen op 29-08-2020 12:15 ]
FreeReef.nl
Druppels lol
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vanmiddag pas graag, en morgen...
Mooi shot vanaf Albon's vleugel. Wat een snelheid in die bochten!
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zal Rick Winkelman even verbannen. Dus wie is precies Rick Winkelman hier?World Citizen schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:09:
[...]
Nu hoorde ik het net ook.
Winkelman moet nog maar eens de topicwarning hier lezen.
Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean, Ferrari Kloanten-motor etc
VER was in zijn snelle ronde sneller dan BOT maar volgens mij ging het net in de laatste bocht niet helemaal goed. Daar liet hij toch nog wel iets liggen volgens mij doordat hij behoorlijk over de kerbs ging..
Pfff, ik kijk Sky dus ben het gelukkig niet...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:24:
[...]
Ik zal Rick Winkelman even verbannen. Dus wie is precies Rick Winkelman hier?![]()
Lewis is ff lekker de vloer aan het schuren
Zag dat rondje van VER ook, beetje jammer van die busstop exit, al lag de "echte" bus stop volgens mij vlak voor die bocht vroegah.
[ Voor 17% gewijzigd door PalingDrone op 29-08-2020 12:33 ]
Hij verloor toch juist in S2 tijd?sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:31:
VER was in zijn snelle ronde sneller dan BOT maar volgens mij ging het net in de laatste bocht niet helemaal goed. Daar liet hij toch nog wel iets liggen volgens mij doordat hij behoorlijk over de kerbs ging..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja, klopt maar voor mijn gevoel maalde hij een beetje in de laatste bocht waardoor die sector volgens mij nog sneller kan.
Ah zo, ja die kon idd wel wat snellersjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:33:
[...]
Ja, klopt maar voor mijn gevoel maalde hij een beetje in de laatste bocht waardoor die sector volgens mij nog sneller kan.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
En dat was weer het deprimerende shot van Vettel die nauwelijks een bocht kan nemen...
Weet niet wat voor motor Ferrari dit jaar erin hebben hangen, maar ze kunnen beter een drie jaar oude uit het rek trekken, want dit gaat nergens over.
Die Ferrari's zie ik nog wel wat voorbandjes slopen, manmanman wat zitten die diep in de penarie zeg, geen deuk in een pakje boter....
Verlies van ongeveer 1,6 seconden in S2 tov de Merc
Het ligt niet alleen aan de motor. De wegligging is gewoonweg niet goed.pinda powerrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:35:
Weet niet wat voor motor Ferrari dit jaar erin hebben hangen, maar ze kunnen beter een drie jaar oude uit het rek trekken, want dit gaat nergens over.
Kijk aan deze AWS hebben we wat! De corner speeds
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja maar die oude is waarschijnlijk illegaalpinda powerrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:35:
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Met 296 km/u door de bocht....er zijn dagen dat ik dat niet doebasvn schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:39:
Kijk aan deze AWS hebben we wat! De corner speeds
volgens mij was dat niet wat er stondpinda powerrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:40:
[...]
Met 296 km/u door de bocht....er zijn dagen dat ik dat niet doe
het ging om bocht 1... ham kwam aan met 296 en remde op ongeveeer 125 meter tot 77 km/h...
alhoewel ik net pas inschakel, dus wellicht bedoelde je een ander shot dan ik zag
Ook dat doe ik niet dagelijksP.O. Box schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:41:
[...]
volgens mij was dat niet wat er stond
het ging om bocht 1... ham kwam aan met 296 en remde op ongeveeer 125 meter tot 77 km/h...
alhoewel ik net pas inschakel, dus wellicht bedoelde je een ander shot dan ik zag

Op SKY hebben ze het er regelmatig over. De auto's van nu hebben zo idioot veel downforce, dat ze niet veel krommingen in het circuit zien als bocht.
Wie zal er straks pole pakken? Zou het toch HAM zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 29-08-2020 12:46 ]
Als je dat doet met je burgerbakje heb je ook een airbag in je neus. Wat terecht is trouwens 😉pinda powerrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:43:
[...]
Ook dat doe ik niet dagelijks![]()
Op SKY hebben ze het er regelmatig over. De auto's van nu hebben zo idioot veel downforce, dat ze niet veel krommingen in het circuit zien als bocht.
ping 127.212.23.124
Overwinning bedoel je? Stroll heeft in 2017 nog met een Williams op het podium gestaan.Blokker_1999 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:55:
[...]
In 2012 hebben ze hun laatste podium gescoord,
HAMsjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:45:
BOT
VER
PER
STR
ALB
FER +10
Ik voel het aan mijn water.
RKD schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:48:
Iemand een foto van de helm van Norris gezien toevallig?
:strip_exif()/f/image/p8tPWeIcVz1RFm2NA3USa4lc.jpg?f=fotoalbum_large)
Jij mag nooit meer radensjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:45:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
was gisteren bij F1 Cafe. Vlaamse leeuwen op de helm die blijkbaar geclaimd zijn door Filip de Winter en zijn matties waardoor er een politieke connotatie aan zit. Norris heeft hem dus ook gelijk opzij gelegd en zijn oude helm gepakt.RKD schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:48:
Iemand een foto van de helm van Norris gezien toevallig?
Het ging er vooral om dat deze leeuw geen rode klauwen heeft. De leeuw zonder rode klauwen wordt inderdaad gebruikt door het Vlaams Blok. Met een Edding stift de klauwen rood maken had ook gekund.P.O. Box schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:53:
[...]
was gisteren bij F1 Cafe. Vlaamse leeuwen op de helm die blijkbaar geclaimd zijn door Filip de Winter en zijn matties waardoor er een politieke connotatie aan zit. Norris heeft hem dus ook gelijk opzij gelegd en zijn oude helm gepakt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max moet al lachen om de traffic jam.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.