[F1 2020] Race 7 GP van België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste
Acties:
  • 70.357 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Ric heeft in zn broek geplast.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
en we mogen weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
Ricciardo heeft wat steentjes op die baan gegooid die hij net van zijn banden heeft gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

xNikobellicx schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:21:
Ricciardo heeft wat steentjes op die baan gegooid die hij net van zijn banden heeft gehaald.
Erh nee, er lag een compleet reclamebord op de baan. In de F2 losgereden door Alesi, en nu eraf gedonderd.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Bij de wagen van RIC was de hydraulische druk weggevallen vandaar dat hij stil viel.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:30

ricardo246

Life's what you make it!

Damian schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:22:
[...]

Erh nee, er lag een compleet reclamebord op de baan. In de F2 losgereden door Alesi, en nu eraf gedonderd.
Ik geloof dat de :+ vergeten was bij de post waar je op reageerde..

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

ricardo246 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:22:
[...]

Ik geloof dat de :+ vergeten was bij de post waar je op reageerde..
Mjah ik moest hem ook ff 2 keer lezen ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dus morgen Ferrari, Williams en Haas niet door naar Q2? :+

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 28-08-2020 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Killjoy

Klingon lawn products

sjaool schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:23:
Ferrari, Sauber Alfa Romeo en Haas zou ook wel een mooi statement zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Killjoy op 28-08-2020 16:27 . Reden: Senior moment :X ]

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:23:
Alleen Russell gaat door. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Killjoy schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:24:
[...]

Ferrari, Sauber Alfa Romeo en Haas zou ook wel een mooi statement zijn ;)
Alleen Kimi, the king of Spa gaat door. :Y) :P

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2020 16:28 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 12-09 11:23
Dat geluid van de ferrari klinkt ook niet echt lekker op de hoge toeren.

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Dat was Vettels enige gevecht met Lewis dit seizoen

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:25
Vettel overdrived elke keer zijn wagen. Vaak remproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ik vind het zo overdreven dat iedereen het heeft over z'n lange baan... De helft van de baan is ongeveer volgas en recht stuk, lastig om tijd te verliezen daar.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:32:
Ik vind het zo overdreven dat iedereen het heeft over z'n lange baan... De helft van de baan is ongeveer volgas en recht stuk, lastig om tijd te verliezen daar.
Niet als je de mercedes met een ferrari vergelijkt...Dan verlies wel degelijk tijd op het rechte stuk.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Het is nou eenmaal de langste baan van het seizoen en normale seizoenen ook..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Killjoy

Klingon lawn products

Als je auto slecht ligt bij het uitkomen van de bocht, dan kun je op de rechte stukken behoorlijk tijd verliezen.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Jongens en meisjes, dat klopt dat als je minder power hebt of een foutje maakt voordat je op het rechten stuk komt. Maar bedoel gewoon in opzicht van dat ze het knap vinden dan Albon 3 tiende (en 9 honderdste) van Max verwijderd is.
Als je er vanuit gaat dat beide even hard en goed het rechte stuk op komen is dat verschil maar gemaakt in een half rondje.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:19
Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:37:
Jongens en meisjes, dat klopt dat als je minder power hebt of een foutje maakt voordat je op het rechten stuk komt. Maar bedoel gewoon in opzicht van dat ze het knap vinden dan Albon 3 tiende (en 9 honderdste) van Max verwijderd is.
Als je er vanuit gaat dat beide even hard en goed het rechte stuk op komen is dat verschil maar gemaakt in een half rondje.
Ja, maar als je het dan vergelijkt met voorgaande races, op kortere banen, waar het verschil groter was, dan valt het om die reden dus zeker mee hier op Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 05:33
Wie is "ze"? Volgens mij vindt niemand dat knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Snowdog schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:40:
[...]
Wie is "ze"? Volgens mij vindt niemand dat knap.
Knap is niet echt het juiste woord. Maar het is wel een prima begin van het weekend voor Albon en dit zal hij mee moeten nemen naar morgen etc. Zoiets zeiden ze bij SKY.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 05:33
Vuvuzela schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:44:
[...]

Knap is niet echt het juiste woord. Maar het is wel een prima begin van het weekend voor Albon en dit zal hij mee moeten nemen naar morgen etc. Zoiets zeiden ze bij SKY.
Nouja, als ze dat al prima vinden, dan achten ze hem ook blijkbaar tot niks in staat. Ben het daar overigens wel mee eens, maar goed, Albon kan er gewoon geen drol van en morgen gaat hij het vast weer verneuken. In de kwali staan Merc toch wel weer 1 en 2 en daarachter zal RB een stuk dichter op de concurrentie staan (nouja niet dichter dan vandaag maar ivm dat gat waarsch). Dan zijn zelfs die 3 tienden waarschijnlijk wel kostbaar. Maar goed, het zal morgen vast nog wel dramatischer worden voor Alex. Het zou me verbazen als ze 3-4 qualifyen en de resultaten van vandaag geven me niet echt het idee dat het waarschijnlijker is (dat dat zou gebeuren) dan andere weekenden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Snowdog schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:47:
[...]

Nouja, als ze dat al prima vinden, dan achten ze hem ook blijkbaar tot niks in staat. Ben het daar overigens wel mee eens, maar goed, Albon kan er gewoon geen drol van en morgen gaat hij het vast weer verneuken. In de kwali staan Merc toch wel weer 1 en 2 en daarachter zal RB een stuk dichter op de concurrentie staan (nouja niet dichter dan vandaag maar ivm dat gat waarsch). Dan zijn zelfs die 3 tienden waarschijnlijk wel kostbaar. Maar goed, het zal morgen vast nog wel dramatischer worden voor Alex. Het zou me verbazen als ze 3-4 qualifyen en de resultaten van vandaag geven me niet echt het idee dat het waarschijnlijker is (dat dat zou gebeuren) dan andere weekenden.
Afbeeldingslocatie: https://images-cdn.9gag.com/photo/ad5y6oZ_700b.jpg :z

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Winkelman had gezegd dat het knap was. Wellicht dat ik niet heel erg duidelijk was.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:19
Rubens Barichello 'on fire' op Spa (Klikken voor video):

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:38
Als Albon precies hetzelfde rijdt als Verstappen dan is het verschil dus 0,000. Alleen rijdt Albon niet precies dezelfde ronde als Verstappen en daardoor is die nu op de langste baan van de kalender "maar" 0,4s langzamer. Elke moment is voor Albon dus een mogelijkheid om langzamer te zijn. En een verlies van 4 tienden op 103 seconden is relatief gezien dan best weinig.

En volgens mij stond Bottas ook een ruime drie tienden achter Hamilton? En volgens Horner kon Hamilton nog een tiende of drie harder (foutje ergens). Dus die Bottas is pas een echte prutser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 22:30

pro_6or

amateur_60r

AlxRoelofs schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:52:
BOT heeft wel een hele bijzondere route in de laatste bocht. Niet de eerste keer dit.
Lekker kort.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Tosemime schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:55:
Oei ferrari, Vettel staat gewoon tussen Russell en Latifi
Oef Lec staat daar gewoon ook nog bij.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Bansheeben schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:00:
[...]

Wat Toto zegt in de party mode kwestie is wel het laatste wat ik interessant vind. Wat zou hij anders moeten zeggen?
“Wij balen enorm, we verliezen straks zomaar 5,6 tienden, en weet je, dat kwam ook mede omdat we valsspelen via de ERS.“

Nou, dat zullen we wel niet horen.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Een Ric-op-stuk beleid daar bij Renoooo.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

loekf2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:11:
Occon: "What's wrong with car of Daniel" ...
Pits: "Dunno"
Pits “and certainly not gonna broadcast on air”.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Sniffels schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:20:
Ric heeft in zn broek geplast.. ?
Dit is op zich een goed idee. Laat je coureurs vlak voor de race benzine drinken dan kunnen ze de tank ongemerkt een beetje bijpissen.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Heejeu, twee snow figuren. Vecht het op de piste uit :*)

een treffende spreuk

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Hij is er weer, de gebruikelijke underdogging. Hamilton ziet RBR als de snellere: https://m.gpupdate.net/nl...red-bull-is-iets-sneller/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:55

Bestla

Kvinne

Vrije traningen zeggen veel............helemaal niets, ze zeggen niets. Zaterdagmiddag zullen we weten waar iedereen staat. Niet eerder, behalve Williams misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:55

Bestla

Kvinne

Ik kijk niet eens naar de vrije trainigen, omdat het niets zegt.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
Bestla schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:08:
Ik kijk niet eens naar de vrije trainigen, omdat het niets zegt.
Mss dan ook een idee om niks te zeggen ;)?
Zomaar een idee hoor!

Zou toch wat zijn, als Max pole pakt omdat ze de snelste auto hebben en we dan een regenrace krijgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:39
Het klinkt alsof Albon een stuk meer vertrouwen krijgt in de wagen, hopelijk vertaald zich dat nu ook in goede resultaten in de kwalificatie: https://www.formula1.com/...QthSVN47iSlx1yxg3yID.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

DoeEensGek schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:30:
[Afbeelding]
F1 is niet meer geschikt voor zo'n oud tv'tje. Kan amper de tijd aflezen.

Was gister even in België, maar bij de Duitse grens stonden al borden dat spa zonder toeschouwers was.
Nice! Ik kreeg een hele flashback. Als je nu naar een opname van toen kijkt op een ouderwetse TV.. weet je niet wat je ziet. Letterlijk... je weet niet wat je ziet.

En toch was het toen al bizar spannend om op TV te kijken.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkFire1985 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:51:
Hij is er weer, de gebruikelijke underdogging. Hamilton ziet RBR als de snellere: https://m.gpupdate.net/nl...red-bull-is-iets-sneller/
Ja echt vervelend, ze hebben de "oude" motor er nog inzitten (RB ook) en hebben ook duidelijk ook met lagere power settings gereden. Waarom zegt hij dat dan ook niet, om het zogenaamd spannend te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BlackMonkey schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:18:
Het klinkt alsof Albon een stuk meer vertrouwen krijgt in de wagen, hopelijk vertaald zich dat nu ook in goede resultaten in de kwalificatie: https://www.formula1.com/...QthSVN47iSlx1yxg3yID.html
Vorig jaar begon op dit circuit een slechte reeks van Verstappen, allemaal de schuld van Albon (die toen voor het eerst in de RB kroop). Slechts één podium in eerstvolgende 6 races 😱🤡

Albon moet beter racen, niet alleen beter kwalificeren, grote kans dat het morgen ook niet beter dan plek 6 gaat zijn (onder droge omstandigheden). Dat bracht hem in Spanje ook niet werkelijk veel.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Terwijl RBR eindelijk hun auto lijkt te begrijpen, kwam Mercedes met een hele serie aan updates.
Nu is het de vraag of er iets niet werkt of dat ze morgen gewoon nog sneller zijn met een andere setup. :z

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EgfWe5PU8AAYpqu?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EgfayvfUwAAz7cm?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EgflTSZUYAI75Ck?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Egf4Or_VkAA0E5D?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/W4HWLZzD/2020-08-28-12-13-28-2020-08-28-12-12-53-F1-TV-Race-Mode.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s4vUqPI.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Snowdog schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:47:
[...]

Met zo'n instelling kom je als team natuurlijk ook geen stap verder. Negativiteit is iets dat absoluut niet productief gaat werken om vooruitgang te boeken. Albon doet gewoon goed zijn best om die Red Bull snel over het circuit te krijgen. Ik durf bijna wel te wedden dat de meesten hier niet eens de eerste bocht halen of zelfs ook maar door komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:26:
[...]

Met zo'n instelling kom je als team natuurlijk ook geen stap verder. Negativiteit is iets dat absoluut niet productief gaat werken om vooruitgang te boeken. Albon doet gewoon goed zijn best om die Red Bull snel over het circuit te krijgen. Ik durf bijna wel te wedden dat de meesten hier niet eens de eerste bocht halen of zelfs ook maar door komen. ;)
Echt wel ik zou het minstens net zo goed doen als Christian Albers. Minstens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

AzzKickah schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:35:
[...]

Hoi Christijan, leuk dat je ook op Tweakers zit. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:38:
[...]

Hoi Christian, leuk dat je ook op Tweakers zit. :+
Shit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:35:
[...]

Maar goed dat we niet meer bijtanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:01

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:11:
[...]

Ja echt vervelend, ze hebben de "oude" motor er nog inzitten (RB ook) en hebben ook duidelijk ook met lagere power settings gereden. Waarom zegt hij dat dan ook niet, om het zogenaamd spannend te houden?
Vandaag gaat de boel gewoon vol open zoals gebruikelijk :Z

Aan de andere kant zag ik Max ook halverwege Kemmel weer van zn gas af gaan, dus die kan ook nog harder.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chiron schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 09:22:
[...]

Vandaag gaat de boel gewoon vol open zoals gebruikelijk :Z

Aan de andere kant zag ik Max ook halverwege Kemmel weer van zn gas af gaan, dus die kan ook nog harder.
Iedereen kan harder! Misschien Ferrari niet, maar goed. :+
Het is de vrijdag, dus andere motoren, bakken etc. En niemand laat het achterste van zijn tong zien.
Ik denk dat er nog flink wat van de rondetijd af kan bij Red Bull en Mercedes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Geheid geen regen tijdens de race maar wel vlak na de finish, zoals altijd... :|

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De tijden van FP2 vergeleken met vorig jaar...
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/t0p4n4nu6tj51.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=da513ca5b8bfea29cc1af9830f826ed9fc0c1dc7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:13
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:01:
[Afbeelding]
En hoe veel langzamer dan de Ferrari was de williams vorig jaar ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
nachtnet schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:06:
[...]

En hoe veel langzamer dan de Ferrari was de williams vorig jaar ook al weer?
Uh 2,424s + 1,317s? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:55
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:01:
Krijg oprecht medelijden met Ferrari, het is veel leuker als ze vooraan meedoen met Mercedes en Red Bull.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:13
hoevenpe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:10:
[...]

Krijg oprecht medelijden met Ferrari, het is veel leuker als ze vooraan meedoen met Mercedes en Red Bull.
Even je perspectief bijstellen. In deze sport hoef je met niemand medelijden te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Tommy The Cat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:17:
In deze sport hoef je met niemand medelijden te hebben.
Williams vorig jaar was anders best sneu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:57:
Terwijl RBR eindelijk hun auto lijkt te begrijpen, kwam Mercedes met een hele serie aan updates.
Nu is het de vraag of er iets niet werkt of dat ze morgen gewoon nog sneller zijn met een andere setup. :z

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vraag me of James Allison echt z’n tijd niet beter kan besteden, ga werken aan de auto voor 2021 of 2022, ga knutselen aan een supercar. Who cares, ze winnen toch bijna alle races tot en met Bahrein.

McLaren kwam gisteren al met een 2021 vloer aanzetten, die ze even op de auto schroefde.

[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 29-08-2020 11:32 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:58
loekf2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:21:
[...]

Vraag me of James Key echt z’n tijd niet beter kan besteden, ga werken aan de auto voor 2021 of 2022, ga knutselen aan een supercar. Who cares, ze winnen toch bijna alle races tot en met Bahrein.

McLaren kwam gisteren al met een 2021 vloer aanzetten, die ze even op de auto schroefde.
James Key werkt sinds een paar jaar voor McLaren als ik het me goed herinner. Ik denk dat je doelt op iemand anders.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 29-08-2020 11:25 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:24:
[...]

James Key werkt sinds een paar jaar voor McLaren als ik het me goed herinner. Ik denk dat je doelt op iemand anders.
Ik moest het ook twee keer terug lezen. Denk dat @loekf2 James Allison bedoeld. Gezien "winnen toch alles" en dat het reactie is op de post van @DaniëlWW2 met alle Mercedes foto's.

Alleen zijn allemaal die updates natuurlijk net zo goed voor 2021, want dezelfde basis. En liever niet dat Mercedes nu op 2022 in zet (mag volgens mij ook niet?). Dan beginnen ze immers weer met een enorme voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
RobertMe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:32:
[...]

Ik moest het ook twee keer terug lezen. Denk dat @loekf2 James Allison bedoeld. Gezien "winnen toch alles" en dat het reactie is op de post van @DaniëlWW2 met alle Mercedes foto's.

Alleen zijn allemaal die updates natuurlijk net zo goed voor 2021, want dezelfde basis. En liever niet dat Mercedes nu op 2022 in zet (mag volgens mij ook niet?). Dan beginnen ze immers weer met een enorme voorsprong.
Voor de duidelijkheid in deze tweet zie je duidelijk wat niet meer mag met de vloer, vooral aan de achterkant, in 2021:

Die testte McLaren gisteren. Die openingen, geloof dat Ferrari er mee begon 2 of drie jaar geleden, mag niet meer,

[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 29-08-2020 11:38 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Hoezo dat? Ferrari heeft het er toch zelf naar gemaakt, door willens en wetens met een illegale auto te rijden.

Williams vind ik wat dat betreft ook "mwa". Daar gaat ook al jaren lang van alles mis en gevoelsmatig komt dat grotendeels door Claire. In de tijd van Frank was het team met vlagen toch zeer succesvol, maar hoe minder Frank in beeld was en hoe meer Claire het over nam hoe meer het team achteruit ging. Dan had Frank, die nog steeds de grote baas was, eerder moeten ingrijpen. Dan had Williams wellicht wel nog bestaan onder eigen naam, maar dan wel met een vice-baas die wel van aanpakken wist. Geen makkelijke keuze wellicht, maar de verkoop nu is nog veel zwaarder.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:38

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

Bwah, nu krijgen we nog eens een goed ouderwets gevecht tussen Williams en Ferrari. Daar zaten we met zen allen toch al lang op te wachten, niet?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

RobertMe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:38:
[...]

Hoezo dat? Ferrari heeft het er toch zelf naar gemaakt, door willens en wetens met een illegale auto te rijden.

Williams vind ik wat dat betreft ook "mwa". Daar gaat ook al jaren lang van alles mis en gevoelsmatig komt dat grotendeels door Claire. In de tijd van Frank was het team met vlagen toch zeer succesvol, maar hoe minder Frank in beeld was en hoe meer Claire het over nam hoe meer het team achteruit ging. Dan had Frank, die nog steeds de grote baas was, eerder moeten ingrijpen. Dan had Williams wellicht wel nog bestaan onder eigen naam, maar dan wel met een vice-baas die wel van aanpakken wist. Geen makkelijke keuze wellicht, maar de verkoop nu is nog veel zwaarder.
Je zegt wel dat het onder Claire slecht is beginnen gaan, maar ben je daar zeker van? Hun laatste WK titel dateerd van 1997 en in de jaren daarna hebben ze toch ook heel slechte resultaten geboekt. In 2006, 2010 en 2011 gebruikten ze Cossworth motoren die echt niet goed waren. In 2012 hebben ze hun laatste podium overwinning gescoord, het jaar waarin Claire de dagelijkse leiding overnam van haar vader en heeft o.a. met de keuze voor Mercedes motoren vanaf 2014 toch echt de juiste keuze daar gemaakt zodat in de eerste jaren van dat tijdperk Williams weer vooraan kon meedoen.

Formule 1 is door de jaren heen een enorm dure sport geworden. Dat kan je zonder een grote, financiële groep achter je simpelweg niet aan. McLaren heeft nog een hele hoop nevenactiviteiten die stabiliteit geven, dat is bij Williams een heel stuk minder.

--edit--
kleine rechtzetting over 2012

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobertMe schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:38:
[...]
...maar hoe minder Frank in beeld was en hoe meer Claire het over nam hoe meer het team achteruit ging. Dan had Frank, die nog steeds de grote baas was, eerder moeten ingrijpen.
Tja, vaders die hun dochter bekritiseren... lastig hoor... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Nou.... ben benieuwd. FP1 en 2 gemist, wel "opgenomen" maar niet terug kunnen kijken... :(
Eens kijken hoe een frisse Spa gaat uitvallen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

AzzKickah schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:03:
Whehe, het klonk alsof Winkelman zei "Ferrari-klotemotor" in plaats van "Ferrari-klantenmotor" :P
Nu hoorde ik het net ook.

Winkelman moet nog maar eens de topicwarning hier lezen ;).

Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean, Ferrari Kloanten-motor etc

[ Voor 16% gewijzigd door World Citizen op 29-08-2020 12:15 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16

Pierre

Van nature lui!

Druppels lol

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ze rain! 8)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Vanmiddag pas graag, en morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 21:57

pinda powerrr

Slow down...

Mooi shot vanaf Albon's vleugel. Wat een snelheid in die bochten!

Waiting on the world to change

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
World Citizen schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:09:
[...]

Nu hoorde ik het net ook.

Winkelman moet nog maar eens de topicwarning hier lezen ;).

Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean, Ferrari Kloanten-motor etc
Ik zal Rick Winkelman even verbannen. Dus wie is precies Rick Winkelman hier? :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

VER was in zijn snelle ronde sneller dan BOT maar volgens mij ging het net in de laatste bocht niet helemaal goed. Daar liet hij toch nog wel iets liggen volgens mij doordat hij behoorlijk over de kerbs ging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:24:
[...]

Ik zal Rick Winkelman even verbannen. Dus wie is precies Rick Winkelman hier? :Y) :P
Pfff, ik kijk Sky dus ben het gelukkig niet...

Lewis is ff lekker de vloer aan het schuren :)

Zag dat rondje van VER ook, beetje jammer van die busstop exit, al lag de "echte" bus stop volgens mij vlak voor die bocht vroegah.

[ Voor 17% gewijzigd door PalingDrone op 29-08-2020 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:31:
VER was in zijn snelle ronde sneller dan BOT maar volgens mij ging het net in de laatste bocht niet helemaal goed. Daar liet hij toch nog wel iets liggen volgens mij doordat hij behoorlijk over de kerbs ging..
Hij verloor toch juist in S2 tijd?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DutchCrownNL schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:32:
[...]

Ja, klopt maar voor mijn gevoel maalde hij een beetje in de laatste bocht waardoor die sector volgens mij nog sneller kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:33:
[...]

Ja, klopt maar voor mijn gevoel maalde hij een beetje in de laatste bocht waardoor die sector volgens mij nog sneller kan.
Ah zo, ja die kon idd wel wat sneller :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En dat was weer het deprimerende shot van Vettel die nauwelijks een bocht kan nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Weet niet wat voor motor Ferrari dit jaar erin hebben hangen, maar ze kunnen beter een drie jaar oude uit het rek trekken, want dit gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Die Ferrari's zie ik nog wel wat voorbandjes slopen, manmanman wat zitten die diep in de penarie zeg, geen deuk in een pakje boter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Max: "some light drizzle on the back of the circuit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

DutchCrownNL schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:32:
[...]

Verlies van ongeveer 1,6 seconden in S2 tov de Merc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

pinda powerrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:35:
Weet niet wat voor motor Ferrari dit jaar erin hebben hangen, maar ze kunnen beter een drie jaar oude uit het rek trekken, want dit gaat nergens over.
Het ligt niet alleen aan de motor. De wegligging is gewoonweg niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Kijk aan deze AWS hebben we wat! De corner speeds

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-09 14:46

Zorro

Z

pinda powerrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:35:
Ja maar die oude is waarschijnlijk illegaal :+

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

basvn schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:39:
Kijk aan deze AWS hebben we wat! De corner speeds
Met 296 km/u door de bocht....er zijn dagen dat ik dat niet doe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
pinda powerrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:40:
[...]

Met 296 km/u door de bocht....er zijn dagen dat ik dat niet doe :+
volgens mij was dat niet wat er stond :)
het ging om bocht 1... ham kwam aan met 296 en remde op ongeveeer 125 meter tot 77 km/h...
alhoewel ik net pas inschakel, dus wellicht bedoelde je een ander shot dan ik zag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

P.O. Box schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:41:
[...]

volgens mij was dat niet wat er stond :)
het ging om bocht 1... ham kwam aan met 296 en remde op ongeveeer 125 meter tot 77 km/h...
alhoewel ik net pas inschakel, dus wellicht bedoelde je een ander shot dan ik zag :)
Ook dat doe ik niet dagelijks O-)

Op SKY hebben ze het er regelmatig over. De auto's van nu hebben zo idioot veel downforce, dat ze niet veel krommingen in het circuit zien als bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wie zal er straks pole pakken? Zou het toch HAM zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 29-08-2020 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:23

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

pinda powerrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:43:
[...]

Ook dat doe ik niet dagelijks O-)

Op SKY hebben ze het er regelmatig over. De auto's van nu hebben zo idioot veel downforce, dat ze niet veel krommingen in het circuit zien als bocht.
Als je dat doet met je burgerbakje heb je ook een airbag in je neus. Wat terecht is trouwens 😉

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 22:55

RKD

Iemand een foto van de helm van Norris gezien toevallig?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:53
Blokker_1999 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:55:
[...]

In 2012 hebben ze hun laatste podium gescoord,
Overwinning bedoel je? Stroll heeft in 2017 nog met een Williams op het podium gestaan.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:45:
HAM
BOT
VER
PER
STR
ALB

FER +10
Ik voel het aan mijn water.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RKD schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:48:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UcE597CJJAU4JsCvJkJ8yV542XM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p8tPWeIcVz1RFm2NA3USa4lc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 10:36

Spotmatic

Ken sent me

sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:45:
Jij mag nooit meer raden :p

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
RKD schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:48:
was gisteren bij F1 Cafe. Vlaamse leeuwen op de helm die blijkbaar geclaimd zijn door Filip de Winter en zijn matties waardoor er een politieke connotatie aan zit. Norris heeft hem dus ook gelijk opzij gelegd en zijn oude helm gepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

P.O. Box schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:53:
[...]

was gisteren bij F1 Cafe. Vlaamse leeuwen op de helm die blijkbaar geclaimd zijn door Filip de Winter en zijn matties waardoor er een politieke connotatie aan zit. Norris heeft hem dus ook gelijk opzij gelegd en zijn oude helm gepakt.
Het ging er vooral om dat deze leeuw geen rode klauwen heeft. De leeuw zonder rode klauwen wordt inderdaad gebruikt door het Vlaams Blok. Met een Edding stift de klauwen rood maken had ook gekund. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max moet al lachen om de traffic jam. :P

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.