ah, ok nu snap ik hem ook beter. Want die rechts extremistische partijen claimen allemaal vlaggetjes en nationale symbolen, dan zou je bijna niets meer kunnen gebruiken.sjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:54:
[...]
Het ging er vooral om dat deze leeuw geen rode klauwen heeft. De leeuw zonder rode klauwen wordt inderdaad gebruikt door het Vlaams Blok. Met een Edding stif de klauwen rood maken had ook gekund.
Welnee, Max is veel sneller volgens Lewissjaool schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:45:
Wie zal er straks pole pakken? Zou het toch HAM zijn?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat inderdaad. Zo jammer dat dingen dan niet meer los van elkaar gezien kunnen worden.P.O. Box schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:55:
[...]
ah, ok nu snap ik hem ook beter. Want die rechts extremistische partijen claimen allemaal vlaggetjes en nationale symbolen, dan zou je bijna niets meer kunnen gebruiken.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max heeft zijn ronde verpest.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aaaah, went wide...
Ferrari... Het is ook gewoon hilarisch
Max, Alex is faster than you...
Dat er nu niet door iemand met de vuist op de tafel geslagen word daar bij Ferrari. Dit is toch een grote schande voor zo'n legendarisch team.
Wat een trieste bedoening is Ferrari toch ook geworden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
Vettel gewoon laatste.
Dadelijk vliegt er echt een Ferrari eruit in Q1 op Spa.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ferrari gaat Q1 niet halen.
Waiting on the world to change
Max gaat er nog even voor zitten in de laatste ronde.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max abort weer.
De motor is nog niet geploft hoorpinda powerrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:00:
Ferrari gaat Q1 niet halen.
Maar wauw, pijnlijk, 6 ferrari's in de top 7... langzaamste. Van pole+win naar P17 en P20.
[ Voor 5% gewijzigd door DataGhost op 29-08-2020 13:03 ]
Inderdaad, met dat ik het tik breekt hij zijn ronde af.
Deksel neus verhaal bij Ferrari, hadden ze maar eerlijk moeten zijn afgelopen seizoen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik hoop dat Max asymmetrisch gaat in Q1 want dit werkt gewoon niet. Je bent als eerste naar buiten of het is drama. Na Q1 mag de regen beginnen.
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2020 13:03 ]
Zoals gezegd: de rode rammelbakken!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:00:
Vettel gewoon laatste.![]()

klopt, my mistake.Richard117 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:48:
[...]
Overwinning bedoel je? Stroll heeft in 2017 nog met een Williams op het podium gestaan.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
2 jaar terug was het de Q3 regen, waarbij Max/RB gokte op 1 ronde en de rest daarna nog sneller was... Hopelijk hebben ze daar van geleert
Wacht even, ze hebben de motor verkloot met hun gecheat, maar zelfs de ophanging en de aero kunnen ze niet meer goed krijgen? Over een downfall gesproken...Bart-Willem schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:05:
[...]
Zoals gezegd: de rode rammelbakken!Die dingen kunnen echt amper de bocht om. Alsof ze lollystokjes als wielophanging en stuurstangen gebruikt hebben.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Had Russel zijn teamgenoot kunnen matchen, dan hadden we de 6 Ferrari powered wagens op de laatste 6 plaatsen zien staan. Ik denk dat het er gaat stuiven in Italië en dat ze zelfs niet gaan wachten tot Maandag.
Daar had hij verkeer, je zag hem even twijfelen waar Mclaren ruimte zou geven.
een treffende spreuk
Ja kopt ze hebben al die tijd niet aan verbetering gesleuteld, schaamrood op de kaken, maar we weten dat ze zo zijn (ook in Italië, is die mentaliteit wel een boventoon) en veel lawaai maken. Ook op de baan insturen en dan veel klagen als het mislukt mentaliteit. Het is oke als de scheids het niet zag.Mr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:02:
Deksel neus verhaal bij Ferrari, hadden ze maar eerlijk moeten zijn afgelopen seizoen.
De FIA is die mentaliteit ook aan het zien, dat dat niet werk en geen echte innovatie is, of recht aan de sport doende is, we zijn die schreeuwende jij bakkende valsspelers zat, of het nou in de politiek of industrie is, als ze zeggen we doen het schoon doe het dan ook. ik hou zo van zelfreflectie en feiten en eerlijkheid, die Max ook meebrengt in deze laatste jaren. heerlijk als je eerlijk kan winnen en op klasse.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

People are cruel. This arrived in my email this morning... pic.twitter.com/c4qKIZxWd3
— Joe Saward (@joesaward) 29 augustus 2020
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Net als je na de afgelopen raceweekenden denkt... Ach, het kan alleen maar beter worden voor Ferrari, gaan ze nog maar eens een stapje achteruit.
Ongelooflijk...
Ongelooflijk...
Dit seizoen gaat de boeken in als slechter dan 1980, ben ik bang.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mel33 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:29:
Ja kopt ze hebben al die tijd niet aan verbetering gesleuteld, schaamferrarirood op de kaken, maar we weten dat ze zo zijn (ook in Italië, is die mentaliteit wel een boventoon) en veel lawaai maken.
Mag toch hopen dat Sainz nog onder dat contract met Ferrari uit kan..
Ik kan me zelfs voorstellen dat Vettel een clausule heeft in zijn contract voor het geval de auto niet competitief is en zo weg kan lopen morgen. Zo benieuwd hoe zijn NDA in elkaar zit aangaande de schikking.
Kan me ook niet indenken op welke manier Binotto dit nog kan houden, er moeten ondertussen wel een aantal koppen gaan rollen.
Ik kan me zelfs voorstellen dat Vettel een clausule heeft in zijn contract voor het geval de auto niet competitief is en zo weg kan lopen morgen. Zo benieuwd hoe zijn NDA in elkaar zit aangaande de schikking.
Kan me ook niet indenken op welke manier Binotto dit nog kan houden, er moeten ondertussen wel een aantal koppen gaan rollen.
Wat is NDA?De Rikster schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:01:
Non Disclosure Agreement.
---RAWE CEEK!!!---
Non-Disclosure Agreement
Zwijgplicht over bepaalde onderwerpen eigenlijk dus.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Een papiertje waarop staat wat je moet betalen als je gaat praten nadat je er je handtekening onder gezet hebt.
alles kan off-topic
Wel interessant dat de Renault-aangedreven wagens er ook goed bij lijken te zitten.
P2,P3,
P2,P3,
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ding is natuurlijk wel een beetje dat zowel Verstappen als Bottas geen representatieve tijd hebben kunnen zetten. En de Racing Points staan er wellicht ook niet bij door "issues"? Perez heeft in ieder geval zijn laatste poging gedaan tegen het vallen van de vlag en die is een aantal rijdende chicanes tegen gekomen van wat ik zag. Dat helpt natuurlijk niet echt, als iedereen op een heel langzame in-lap zit en hij zijn snelle ronde wil rijden.Maarten_E schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:23:
Wel interessant dat de Renault-aangedreven wagens er ook goed bij lijken te zitten.
P2,P3,
Wat ze bij Ziggo zeiden: weinig brandstof, Q modus. Maar ja, dat is ook speculatie.Maarten_E schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:23:
P2,P3,
Op basis waarvan worden deze voorspellingen gedaan? FP’s lijken niet voldoende mee te wegen als je kijkt naar Ferrari(klanten).
Betwijfel of die dat wel zou willen, ja komend jaar is het dan nog even afzien, maar wie weet wat de jaren er na brengen met de nieuwe regelementen... Er zijn altijd slechtere en betere periodes en het is gewoon een gok welke teams er dan goed bij gaan zitten en Ferrari zou daar zomaar een van kunnen zijn.De Rikster schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:01:
Geen idee, van twitter gehaald. Maar je moet niet alles gekoven wat er op internet staat,De Rikster schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:35:
[...]
Op basis waarvan worden deze voorspellingen gedaan? FP’s lijken niet voldoende mee te wegen als je kijkt naar Ferrari(klanten).

Ding is natuurlijk wel dat Ferrari dan al 2021 moet opgeven. Als ze in 2021 naar voren willen kunnen ze die resources niet in 2022 steken en is de kans ook groter dat het dan niks wordt. Daarnaast doet McLaren nu leuk mee, en dat zal er met een Mercedes motor niet slechter op worden.Shinji schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:36:
[...]
Betwijfel of die dat wel zou willen, ja komend jaar is het dan nog even afzien, maar wie weet wat de jaren er na brengen met de nieuwe regelementen... Er zijn altijd slechtere en betere periodes en het is gewoon een gok welke teams er dan goed bij gaan zitten en Ferrari zou daar zomaar een van kunnen zijn.
Maar dan nog, wat dan? Stel Sainz zegt "Ferrari, verscheur dat contract maar", wat gaat die dan doen? Zijn stoeltje bij McLaren is ook al lang vergeven. Dan zouden er al een hoop dealtjes gesloten moeten worden met dat Ricciardo (or, god forbid, Alonzo) naar Ferrari zouden gaan waardoor Sainz (& evt Ricciardo) hun huidige stoeltje kunnen behouden. En dat zie ik toch ook niet gebeuren.
Deze resultaten van Ferrari zou toch echt een reden moeten zijn om te openbaren wat ze vorig jaar -precies- deden.
We hebben natuurlijk de geruchten e.d. maar ik zou nu toch wel willen weten waarom ze vorig jaar zo snel waren.
We hebben natuurlijk de geruchten e.d. maar ik zou nu toch wel willen weten waarom ze vorig jaar zo snel waren.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ha ha, wat lieten ze nu als bocht zien als busstop chicane bij Ziggo tijdens het 2019 rondje van Leclerc? 😅Spotmatic schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:34:
[...]
Wat ze bij Ziggo zeiden: weinig brandstof, Q modus. Maar ja, dat is ook speculatie.
Testing, one, two ...
Ik begon ook al aan mijzelf te twijfelen. Dat was gewoon de oude busstopchicane van voor 2000hardware-lover schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:52:
[...]
Ha ha, wat lieten ze nu als bocht zien als busstop chicane bij Ziggo tijdens het 2019 rondje van Leclerc? 😅

- DaniëlWW2
- Niet online
Ik was gewoon bijna de kwalificatie vergeten. Ik zit er echt niet in terwijl Spa mijn favoriete circuit is.

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2020 14:57 ]
Voor mij vaste prikkie 15:00 tot 16:00 kwalificatie op t werk. Daarna de winkel sluitenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:56:
Ik was gewoon bijna de kwalificatie vergeten. Ik zit er echt niet in.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Yes! Net op tijd binnen voor de Q!!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zou Ferrari volgend jaar overschakelen op Mercedes motoren?
- DaniëlWW2
- Niet online
Haas gaat voor een snelle 1-2.
Volgens mij voor het eerst ooit eens een kwali meekijk.
Ben bekend met het concept.
Nou de koffie loopt en ik zit er klaar voor.
Vergroot glas erbij om de namen te kunnen zien.
Vergroot glas erbij om de namen te kunnen zien.

Verwijderd
Het concept Mercedes 1 en 2?Maarten_E schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:01:
Geen idee wat je probeert te zeggen...Maarten_E schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:01:
Basement Bios ---- Exo-S
Q, Q le Q!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:56:
Ik was gewoon bijna de kwalificatie vergeten. Ik zit er echt niet in terwijl Spa mijn favoriete circuit is.
Staan ze toch nog eventjes op plek 1 en 2
Grootste vraag van de Q: Waar komt Ferrari
People as things, that’s where it starts.
Dat blonde vrouwtje staat echt altijd naast Hamilton he, viel me net op zelfs vlak voordat de bandewarmers eraf gaan
Dat is zijn begeleidster.hjs schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:03:
Dat blonde vrouwtje staat echt altijd naast Hamilton he, viel me net op zelfs vlak voordat de bandewarmers eraf gaan
Angela Cullen. Is de coach van Hamiltonhjs schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:03:
PSN: xMaurice93
Vergeet de race niet, morgen rond dit tijdstipDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:56:
Wat zegt ie nou? 207kilo remdruk? Geloof ik eerlijk gezegd niks van..
Is ook lulkoek.MikeyMan schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:08:
Wat zegt ie nou? 207kilo remdruk? Geloof ik eerlijk gezegd niks van..
Russell en Leclerc inderdaad in gevecht, de Williams voorlopig sneller...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zo. Mercedes is ook weer binnen
PSN: xMaurice93
En Mercedes had het zo zwaar dit weekend...
Mercedes...
Flickr PSN ID= cheironnl
Brundle zei dat LEC vorig jaar in Q1 een 1:43:5 reed.
Dus ze gaan nu al een heel stuk harder.
Dus ze gaan nu al een heel stuk harder.
Wordt weer makkie voor de silver arrows.
Christus ter bakfiets, gewoon 1 sec sneller in Q1
Heb het gevoel dat Mercedes nog een laatste keer wil laten zien wat voor snelheid ze hebben. Nog iets sneller en Vettel zit buiten de 107%
[ Voor 20% gewijzigd door Blokker_1999 op 29-08-2020 15:10 ]
JaExocet schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:10:
Is Mercedes zo snel of Red Bull zo langzaam?
Nou niet gaan doen of we verrast zijn over de Mercs.
Ah Ver rustig aan gedaan, Albon heeft immers zelfde tijd
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vettel stapt straks uit om niet meer in te stappen? Zou me echt niks verbazen
Ik vind Albon wel goed. 0.01s trager dan Verstappen
Zeker niet maar ze moeten nu ook echt een keer stoppen met roepen van: o red bull is zo snel, o we hebben het zwaar, het gaat erg moeilijk worden... Etc etc etcSpotmatic schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:11:
Nou, 1 seconde sneller had ik nou ook weer niet verwacht.Spotmatic schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:11:
Williams is inmiddels Ferrari voorbij, ongelofelijk!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hup LAT, MAG en RAI!
Denk je dat dat gaat gebeuren? Ik ben gestopt met luisteren, veel beter voor je gemoedsrust.Mr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:12:
[...]
Zeker niet maar ze moeten nu ook echt een keer stoppen met roepen van: o red bull is zo snel, o we hebben het zwaar, het gaat erg moeilijk worden... Etc etc etc
Op SKY gaat het over verschillende soorten downforce, rekening houden met regen morgen. Dat is nu in Q een nadeel.
Het zijn idd geen goede leugenaars.Mr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:12:
[...]
Zeker niet maar ze moeten nu ook echt een keer stoppen met roepen van: o red bull is zo snel, o we hebben het zwaar, het gaat erg moeilijk worden... Etc etc etc
Het is dan ook erg obsceen...RobinHood schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:12:
[...]
Nou, 1 seconde sneller had ik nou ook weer niet verwacht.
Enkel een nadeel als je wagen niet zwart ispinda powerrr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:13:
Op SKY gaat het over verschillende soorten downforce, rekening houden met regen morgen. Dat is nu in Q een nadeel.
Ferrari mag van mij alles blootleggen over de fraude van vorig jaar en de deal met de FIA daarover. Dit is schandalig
En idd, kun je nagaan...Merc rijdt met veel downforce, te zien aan de middensector. VER rijdt ook met meer downforce dan anderen, geen tow, dus langzamer.Blokker_1999 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:13:
[...]
Enkel een nadeel als je wagen niet zwart is
Ik zie een treintje.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.