Geld maar in 3 bepaalde bochten, overigens is het niet de witte lijn welke leidend is maar de curb.Woudloper schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:29:
Zou die ronde van VER niet geschrapt moeten worden? Twee keer met alle banden over de witte streep.
[ Voor 11% gewijzigd door Martin0 op 28-08-2020 15:30 ]
Nee Haas dan, die doen het veel beterBart-Willem schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:30:
Ferrari kan beter 2 zeepkisten inzetten in plaats van die rode rammelbakken nu.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Mjah en wat voor een rammelbak motor ligt daar achterin?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mwah, is toch netzoveel als een kaartje?frankivo schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:49:
[...]
Zou het niet aanraden dit weekend
https://twitter.com/feder...tatus/1299246607704166401
https://www.spagrandprix.com/en/tickets-gold-6-chicane
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nja, momenteel geen hoor ik net.Damian schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:32:
[...]
Mjah en wat voor een rammelbak motor ligt daar achterin?
Uiteraard, na een dominante kwalificatie/race: "wow dit hadden we niet verwacht! En toch knap dat het tóch in de laatste seconden de afstelling toch ineens goed uitviel! Wat knap van ons! Dat was spannend zeg!"Investig8or schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:27:
Weer een nieuwe Mercedes downplay variant? Problemen met de afstelling van de vleugels, ze moeten gaan experimenteren volgens Winkelman. RedBull weer zwaar favoriet incoming, aldus the Toto who cried Wolff.

"When you grow up your heart dies"
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
I have no special talent. I am only passionately curious.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Kun je rekenen?Bansheeben schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:39:
Zul je zien dat morgen Max ook dominant is. Pole op Spa 3 tienden voor Hamilton. Vervolgens gebeurt dan wat iedereen wil op zondag en gaat het regenen... Blijken de Mercs in de regen nog steeds ongenaakbaar te zijn en rijdt Hamilton 15 seconde bij iedereen weg
Prost zei ooit over de Ferrari 643 "a truck would be easier to drive than this car". Vervolgens werd hij ontslagen.Bart-Willem schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:30:
Ferrari kan beter 2 zeepkisten inzetten in plaats van die rode rammelbakken nu.
Zal hij toch eerst Max voorbij moeten.Bansheeben schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:39:
Zul je zien dat morgen Max ook dominant is. Pole op Spa 3 tienden voor Hamilton. Vervolgens gebeurt dan wat iedereen wil op zondag en gaat het regenen... Blijken de Mercs in de regen nog steeds ongenaakbaar te zijn en rijdt Hamilton 15 seconde bij iedereen weg
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:04
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Warmtebeeld camera (voor de banden en remmen)ricardo246 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:39:
Wat heeft stroll aan zijn auto hangen? Van voren gezien, rechts bij de lucht inlaat, die grote bij zijn hoofd. 180 graden camera?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dit weekend?Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:47:
De ferrari gaat echt niet dit weekend.
Ik geloof van wel. Maar ik heb wel altijd moeite met raadsels gehad
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Een GoPro.ricardo246 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:39:
Wat heeft stroll aan zijn auto hangen? Van voren gezien, rechts bij de lucht inlaat, die grote bij zijn hoofd. 180 graden camera?
Heb wel eens gehoord dat het een (infrarood) camera is om de banden te checken op temperatuur, maar of dat echt zo is....
Zat er dicht bij.basvn schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:46:
[...]
Warmtebeeld camera (voor de banden en remmen)
[ Voor 20% gewijzigd door JohanKupers op 28-08-2020 15:48 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Reken er maar niet opBansheeben schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:47:
[...]
Ik geloof van wel. Maar ik heb wel altijd moeite met raadsels gehad

Misschien slaat het team het klappen deze keer wel helemaal over, de vorige keer waren ze er al erg gematigd in.Bart-Willem schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:35:
[...]
Uiteraard, na een dominante kwalificatie/race: "wow dit hadden we niet verwacht! En toch knap dat het tóch in de laatste seconden de afstelling toch ineens goed uitviel! Wat knap van ons! Dat was spannend zeg!"
Vorige weekende wilde het nog wel enig sinds maar dit weekend wilt het totaal niet.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is een beetje in de war lijkt het.Bart-Willem schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:48:
Volgens mij is die timing-meuk zo stuk als wat.
Een tractor toch?warp schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:42:
[...]
Prost zei ooit over de Ferrari 643 "a truck would be easier to drive than this car". Vervolgens werd hij ontslagen.
Zie wel vaker dat het vele seconden nodig heeft om de juiste tijd te tonen terwijl het vakje van de tijd al open staat.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
als je de partymode ook in een training doet is het geen partymode meer die enkel voor de kwalificatie is.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:49:
Dus die partymode had beter wel verboden kunnen worden voor dit weekend.
- tweakduke
Eigenlijk wel, maar misschien moet de motor nu wel heel ver open om Q3 binnen te halenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:49:

Ik vermoed dat we ergens volgende week het bericht komt dat het "verbod" op de partymode niet doorgaat, omdat er "afspraken" zijn gemaakt met Mercedes..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:49:
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ja, maar hij zet de namen bij de verkeerde tijden lijkt het.Spotmatic schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:50:
[...]
Zie wel vaker dat het vele seconden nodig heeft om de juiste tijd te tonen terwijl het vakje van de tijd al open staat.
Smileys genoeg hoop ik.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je mist het punt. Max lijkt de Mercedes nu aan te kunnen, maar morgen gaat het gewoon op de rechte stukken weer verloren te gaan. Dus ban party mode want dan gaat het misschien nog spannend worden.sambalbaj schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:50:
[...]
als je de partymode ook in een training doet is het geen partymode meer die enkel voor de kwalificatie is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of juist niet, misschien dat Merc dan ten alle tijden een hogere engine mode gaan rijden waardoor het gat nog groter word.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:51:
[...]
Je mist het punt. Max lijkt de Mercedes nu aan te kunnen, maar morgen gaat het gewoon op de rechte stukken weer verloren te gaan. Dus ban party mode want dan gaat het misschien nog spannend worden.
Don't jinx it please.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:49:
Geloof er nog steeds niks van dat het in verhouding veel nadeel voor Mercedes op gaat leveren. Of ik dek me gewoon goed in.
Ik zat wel te denken; zouden ze deze regel nu pas geïntroduceerd hebben omdat de kalender nu (hopelijk) definitief is, en daarom teams nu eigenlijk pas hun planning op kunnen maken qua hoelang ze willen doen met elke motor en daardoor op welke setting ze willen rijden in een weekend?
Volgens mij mogen ze de motor nog wel terug draaien tijdens de race als blijkt dat het schade kan aanbrengen of zoiets.Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:52:
[...]
Of juist niet, misschien dat Merc dan ten alle tijden een hogere engine mode gaan rijden waardoor het gat nog groter word.
Ik bedoelde vooral dat de party mode testen in een FP een mooie manier is om toekomstige de ban op de party mode te omzeilen, want wordt breder gebruikt dan de Q.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:51:
[...]
Je mist het punt. Max lijkt de Mercedes nu aan te kunnen, maar morgen gaat het gewoon op de rechte stukken weer verloren te gaan. Dus ban party mode want dan gaat het misschien nog spannend worden.
waarom zouden ze dat niet eerder gedaan hebben, als dat erin zat?Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:52:
[...]
Of juist niet, misschien dat Merc dan ten alle tijden een hogere engine mode gaan rijden waardoor het gat nog groter word.
Per wanneer wordt die party mode nou afgeschaft? Na dit weekend?
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Anoniem: 93986
Dat is voor de aanzet van een snelle ronde.AlxRoelofs schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:52:
BOT heeft wel een hele bijzondere route in de laatste bocht. Niet de eerste keer dit.
Ik had iets gelezen dat het enkel mag met toestemming van de stewards dus dat er aangetoond kan worden er daadwerkelijk schade is en het terugschakelen er voor zorgt dat je de race kan uitrijden.sjaool schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:53:
[...]
Volgens mij mogen ze de motor nog wel terug draaien tijdens de race als blijkt dat het schade kan aanbrengen of zoiets.
Omdat ze met lagere modus de motor sparen zodat deze langer mee kan in het seizoen.epic_gram schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:54:
[...]
waarom zouden ze dat niet eerder gedaan hebben, als dat erin zat?
Per wanneer wordt die party mode nou afgeschaft? Na dit weekend?
[ Voor 28% gewijzigd door Martin0 op 28-08-2020 15:55 ]
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
En achter Alfa Romeo...Tosemime schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:55:
Oei ferrari, Vettel staat gewoon tussen Russell en Latifi
Ga ik ook vanuit hoor. Maar eens mens mag hopen. Het wordt wel weer eens tijd voor een weekend waarin het bij Mercedes niet zo lekker loopt.warp schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Zou erg leuk zijn, maar ik vrees dat de Q gewoon weer een Mercedes 1-2tje wordt.
Mja, ze hebben iig niet in de FP's al de overhand. Dat is alvast goed om te zien.warp schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Zou erg leuk zijn, maar ik vrees dat de Q gewoon weer een Mercedes 1-2tje wordt.
Dat zei Toto dus ook, 5 rondjes geen party mode, is 25 rondjes in de race harder kunnen rijden dan ze nu al doenMartin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:52:
[...]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maar ik denk niet dat ze dat graag zullen doen want die Mercedessen vreten banden en hoe harder je rijdt...Martinusz schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:58:
[...]
Dat zei Toto dus ook, 5 rondjes geen party mode, is 25 rondjes in de race harder kunnen rijden dan ze nu al doen
Volgens mij hoeven we niet eens zo heel erg ver terug in de tijd om dat te kunnen zien.JeroenTheStig schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:58:
Er staat een ferrari tussen de williamsen. Als we nou 25 jaar terug in de tijd zouden zijn, dan was dat helemaal zo gek nog niet
Wat Toto zegt in de party mode kwestie is wel het laatste wat ik interessant vind. Wat zou hij anders moeten zeggen?Martinusz schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:58:
[...]
Dat zei Toto dus ook, 5 rondjes geen party mode, is 25 rondjes in de race harder kunnen rijden dan ze nu al doen
Weet ik nietBansheeben schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:00:
[...]
Wat Toto zegt in de party mode kwestie is wel het laatste wat ik interessant vind. Wat zou hij anders moeten zeggen?
Party mode afschaffen gaat waarschijnlijk alleen kwalificatie iets leuker maken....
Voor VER schept dit in ieder geval wel mogelijkheden om vaker pole te pakken. Dat maakt het winnen van races ook makkelijker.Martinusz schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:01:
[...]
Party mode afschaffen gaat waarschijnlijk alleen kwalificatie iets leuker maken....
en dat op deze lange baan!sjaool schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:01:
Maar het goede nieuws is dat ALB maar 0.4s achter VER staat in FP2.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Het is niet anders. RIC in een Renault maar 0.048s.renzo4000 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:05:
4 tienden achter je teamgenoot is in ALB termijnen tegenwoordig al goed ... damn ...
Dat belooft wat voor volgend jaar in de McLaren.
Natuurlijk klinkt het logisch. Maar het klinkt ook logisch dat Mercedes vervolgens achter andere auto's moet starten als het plotseling niet zo lekker meer gaat in de kwali. En dan krijg je toch een hoop dirty air over je heen, waar de Mercedessen over het algemeen niet zo lekker mee om gaan. Het zou dus ook logisch zijn om te denken dat ze die motoren in race trim niet zo ver kunnen open schroeven wanneer ze in het hete kielzog van Max moeten rijden. Hoe het echt gaat uitpakken weet natuurlijk niemand, maar mensen als Wolff, Marko en Horner hebben overduidelijk wat te winnen/ te verliezen dus het lijkt me verder niet verstandig die heel serieus te nemen.Martinusz schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:01:
[...]
Weet ik nietmaar het klinkt wel logisch
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
En Ric kapot 0.01 sec later.
Deze snelheden kan een Renault ook niet aan.renzo4000 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:08:
Daarom liep die Renault ook zo goed ... meestal als ze bijna kaduk gaan loopt ie lekker hard. Wel een mooie tijd mee gereden
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dat wordt geen mode de fête morgen tijdens qualificatie. Was die P2 toch iets teveel voor de Renault PU ;-)Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:08:
En Ric stuk
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Meer dan 1000pk!LuPo schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:08:
[...]
Deze snelheden kan een Renault ook niet aan.
Het zal niet de motor zijn waarmee hij zondag gaat rijden, maar toch is dit niet lekker.loekf2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:09:
[...]
Dat wordt geen mode de fête morgen tijdens qualificatie. Was die P2 toch iets teveel voor de Renault PU ;-)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- tweakduke
Hij klinkt overigens niet helemaal kaduuk, hij springt in de vrij en valt laag in de toeren.
Even een bougie los draaien en weer vast draaien.loekf2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:10:
Klinkt als PU die in de safe mode gaat ivm sensor die het niet meer trekt.
Pits: "Dunno"
Dat werkte een aantal jaar geleden wel, helaas stond max toen op dezelfde plek stilsjaool schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:11:
[...]
Even een bougie losdraaien en weer vastdraaien.
Hamilton die bijna een Grosjean doet XD
[ Voor 7% gewijzigd door Martin0 op 28-08-2020 16:12 ]
Yep, dat was zo'n achterlijk voorval. Echt balen.Martin0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:11:
[...]
Dat werkte een aantal jaar geleden wel, helaas stond max toen op dezelfde plek stil
Was bijna een Grosjean'tje.sambalbaj schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:13:
HAM liet z'n achterkant ook even mooi uitbreken bij uitrijden pitstraat.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
- tweakduke
basvn schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:18:
ze laten erg weinig beelden zien.. ben benieuwd wat er gebeurd is
Alesi's F2 crash causing issues in #F1 now pic.twitter.com/uIjhi0Yrls
— Mattzel89 (@Mattzel89) 28 augustus 2020
zou dit zijn.
dus zat nog los van een eerdere sessie
Geen gemiep. Gewoon de borden eraf rukken en achter de vangrail.
Dat je daar de muur in gaat lijkt me bijzonder.....Latifi misschien?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.