Jammer dat er dit weekend nog een partymode was, het interessante komt dus pas in Monza.
Hopelijk is het daar wat warmer en krijgen we wat meer sensatie.
Hopelijk is het daar wat warmer en krijgen we wat meer sensatie.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hun zijn net 2 broers, kijk de challenges en de unboxed videos bij Mclaren maar op youtubeExocet schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:53:
[...]
Hebben ze ruzie of gewoon een slechte grap?
[Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 30-08-2020 16:56]
rMBP M1 13" iPhone 12 Mini Watch S7 AirPods Pro
Hopelijk wordt e.e.a. wel in perspectief gezet qua coureur zelf. Mercedes verdient 1000% de credits, maar het is gewoon fout dat Hamilton de boeken in gaat als beste coureur ooit.JeroenTheStig schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:50:
Wederom een topprestatie van Hamilton, echt geweldig en zwaar bevochten, wát een coureur! Want laten we wel wezen, de Red Bull is gewoon de snellere auto, en om dan met zo'n overmacht winnen is echt legendarisch. En dat terwijl hij zelfs bijna op het canvas reed, want de banden waren echt op! Hier wordt over 50 jaar nog steeds over gesproken en de beelden zullen ook dan nog veelvuldig herhaald worden om te zien wat voor geweldige strijd er was en hoe geweldig Hamilton was. Legend! Get in there!
Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4
Ik moet eerst maar zien of ze echt de regels gaan invoeren, zou immers dit weekend al ingevoerd wordenChefbierrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:54:
Naja die nieuwe regels maken de volgende race iig wel bij voorbaat interessant.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Eens kijken als hij volgend weekend vanaf p4 moet startenLondon schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:55:
Lekker HAM! Zakelijk uitgereden, niets mis mee.
Complimenten voor RIC ook, strakke laatste ronde!
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Was dus eigenlijk niet veel spannender
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Waarschijnlijk gisteren al geschrevenJoris748 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:54:
Whahaha en dan die kop boven het artikel op NOS.nl
https://nos.nl/l/2346027
Hij heeft gewoon geen streep harder gereden dan nodig was.
[Voor 41% gewijzigd door demonic op 30-08-2020 17:00]
Hamilton kan best goed sturen, maar zal in mijn ogen nooit gelijk staan aan Schumacher. Is dat terecht? Misschien niet, maar Mercedes is qua techniek zo gruwelijk dominant dat ik hem niet zoveel credits voor zijn prestaties kan geven. Schumacher moest naast racen ook dat team op orde krijgen (kijk wat een zooitje Ferrari nu is en wat een prestatie dat dus is geweest)MazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:55:
[...]
Hopelijk wordt e.e.a. wel in perspectief gezet qua coureur zelf. Mercedes verdient 1000% de credits, maar het is gewoon fout dat Hamilton de boeken in gaat als beste coureur ooit.
Ook verwacht ik dat er nooit meer zo’n dominantie komt als Mercedes nu heeft omdat dit gewoon killing is voor de sport en ik toch echt verwacht (en hoop!) dat de FIA alles gaat doen om een 2e “mercedes-era” te voorkomen. Dus za er waarschijnlijk op papier ook niet snel een “betere” coureur komen als Hamilton.
Zo onterecht...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Er staat nergens dat je niet mag zeggen dat het een saaie race was..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Tja, ik vraag me dan altijd of hoeveel Schumacher daar zelf aan bij heeft gedragen, en hoeveel bijvoorbeeld ene Ross Brawn...dr.lowtune schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:00:
[...]
Hamilton kan best goed sturen, maar zal in mijn ogen nooit gelijk staan aan Schumacher. Is dat terecht? Misschien niet, maar Mercedes is qua techniek zo gruwelijk dominant dat ik hem niet zoveel credits voor zijn prestaties kan geven. Schumacher moest naast racen ook dat team op orde krijgen (kijk wat een zooitje Ferrari nu is en wat een prestatie dat dus is geweest)
Klopt het pitstop overzicht wel? Ik heb er niet op gelet maar hoe kunnen sommige 0 pitstops hebben gedaan? Je moet toch een keer van compound wisselenJoris748 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:54:
Whahaha en dan die kop boven het artikel op NOS.nl
https://nos.nl/l/2346027
Hij heeft gewoon geen streep harder gereden dan nodig was.
Ik ben vooral benieuwd of het is om F1 interessanter te maken, of omdat de regels / techniek in de auto's te gecompliceerd zijn geworden.desalniettemin schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:01:
Zal mij benieuwen volgende week of het het enig verschil zal maken zonder partymode. Ik denk het niet eerlijk gezegd.
Die zijn niet gefinisht/gestartGekkenhuis schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
[...]
Klopt het pitstop overzicht wel? Ik heb er niet op gelet maar hoe kunnen sommige 0 pitstops hebben gedaan? Je moet toch een keer van compound wisselen
Was het niet zo dat ze een groot deel van de Italianen eruit hadden geschopt en er veel Duitsers en Engelsen voor in de plaats kwamen.majoh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
[...]
Tja, ik vraag me dan altijd of hoeveel Schumacher daar zelf aan bij heeft gedragen, en hoeveel bijvoorbeeld ene Ross Brawn...
Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4
[Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-08-2020 17:05]
Ik hoop dat Brawn de F1 net zo op orde kan krijgen als het Ferrari van toen. Een F1 met spannende races, waarbij het kampioenschap pas in de laatste race wordt beslist.majoh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
[...]
Tja, ik vraag me dan altijd of hoeveel Schumacher daar zelf aan bij heeft gedragen, en hoeveel bijvoorbeeld ene Ross Brawn...
I served in a company of heroes.
Wanneer is RAI eruit gegaan dan en toch 12de geworden?
Ik denk eerder iets eerlijker.Chefbierrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
[...]
Ik ben vooral benieuwd of het is om F1 interessanter te maken, of omdat de regels / techniek in de auto's te gecompliceerd zijn geworden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Maarja wat is eerlijk? Het is niet eerlijk de Mercedes technisch superieure auto's maakt?
"When you grow up your heart dies"
Kan het Mercedes niet eens kwalijk nemen dat dit soort races steeds gebeuren. Ze hebben zoveel onzin regels ingevoerd dat er onderhand niets meer kan op het gebied van strategie.dr.lowtune schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:04:
[...]
Ik hoop dat Brawn de F1 net zo op orde kan krijgen als het Ferrari van toen. Een F1 met spannende races, waarbij het kampioenschap pas in de laatste race wordt beslist.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Of dat Ferrari snel nog wat sprinklers installeertmr thee schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:06:
Hopen op regen op Monza
Komt ook omdat Mercedes het meeste geld heeft en de meeste mensen om aan de auto te werken.Chefbierrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:06:
[...]
Maarja wat is eerlijk? Het is niet eerlijk de Mercedes technisch superieure auto's maakt?
Dikke Crash en letsel zijn twee verschillende dingen. Die auto mag helemaal in de kreukels, kan helemaal in de kreukels zonder dat er ook maar iets met Ham aan de hand is.ZeZeQue schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:09:
[...]
Weet niet of dit echt heel netjes is om iemand een crash toe te wensen, maar goed
http://yor.minitroopers.com
Gaven ze als reden op volgens mij.poor Leno schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:10:
[...]
Ja dat zou je zeggen, ware het niet dat veel al klaar was voor volgend jaar. En dat het was uitgesteld als dit jaar helemaal afgelast werd.. Maar dat is niet het geval nu..
Italië en een dikke crash is geen goede combinatie is in het verleden al een paar keer gebleken. Dat wens ik hem nu ook weer niet toe. Gewoon een puncture rijden en terugvallen naar P20 mag ook.Yor schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:09:
[...]
Hopen op een dikke crash van Hamilton op Monza. Bottas ergens in midfield met paar puntjes en dan dat hele kampioenschap open gooien. Of beter, Bottas die Hamilton eraf tikt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hou toch op man, hier is alles mis mee. Er hoort strijd te zijn, spanning, sensatie. Geen mercrobots die naar de finish cruisen en daar zonder enige emotie de beker in ontvangst nemen.London schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:55:
Lekker HAM! Zakelijk uitgereden, niets mis mee.
Complimenten voor RIC ook, strakke laatste ronde!
Dat mensen waarschijnlijk niet meer zitten te wachten op week in week uit HAM aan kop met MERC en een BOT daar niet al te ver achter.
Ferrari zegt dat ze volgende keer weer bijzitten. Mercedes wisselt van motorinstelling gedurende race en de vraag is wat ze durven. Het kan zo maar zijn dat ze stuk minder snel gaan. Daarnaast wordt de verstrekte data die opgevraagd is onderzocht. Misschien ontdekt FIA wat?desalniettemin schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:01:
Zal mij benieuwen volgende week of het het enig verschil zal maken zonder partymode. Ik denk het niet eerlijk gezegd.
Waarschijnlijk heeft Mercedes afgelopen 2 races ook al met 1 stand gereden.Chefbierrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:54:
Naja die nieuwe regels maken de volgende race iig wel bij voorbaat interessant., Zelfs de champagne van Lewis had er weinig zin in Bottas
...
Als ze volgend jaar met nieuwe auto's zouden rijden, zouden ze nu in de schrale corona tijd onwijs veel geld moeten uitgeven. En dat vonden ze niet gepast.poor Leno schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:10:
[...]
Ja dat zou je zeggen, ware het niet dat veel al klaar was voor volgend jaar. En dat het was uitgesteld als dit jaar helemaal afgelast werd.. Maar dat is niet het geval nu..
I served in a company of heroes.
Nah, tis gewoon off topic hierpoor Leno schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:07:
Hee wat is dit nou voor iets raars.. mn comment is weg
Mag ik niet zeggen dat ik baal dat we volgend jaar de de nieuwe auto's en regels niet hebben? Of dat iemand me kon uitleggen waarom het is uitgesteld terwijl t kampioenschap dit jaar gewoon is doorgegaan
Begrijpend lezen is een vaardigheid die je nog moet leren zie ik. Ik doel erop dat Lewis zijn bandenmanagement top was.CF230 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:11:
[...]
Hou toch op man, hier is alles mis mee. Er hoort strijd te zijn, spanning, sensatie. Geen mercrobots die naar de finish cruisen en daar zonder enige emotie de beker in ontvangst nemen.
Battlenet: Gold#21419
Norris won nog een plek geloof ik, maar zag geen inhaalactie.Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:14:
Had Perez trouwens nou Stroll voorgelaten in de laatste bocht? Ook al gemist door de matige regie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Right.. ze verloren allemaal tijd ten opzichte van Ricciardo.. Iedereen ging in zijn tempo over de finish, ik snap niet wat er zo top aan was. Dat hij de laatste bocht mistte?London schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:13:
[...]
Begrijpend lezen is een vaardigheid die je nog moet leren zie ik. Ik doel erop dat Lewis zijn bandenmanagement top was.
...
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
[Voor 91% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-08-2020 17:20]
Hopelijk in 2022CF230 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:11:
[...]
Hou toch op man, hier is alles mis mee. Er hoort strijd te zijn, spanning, sensatie. Geen mercrobots die naar de finish cruisen en daar zonder enige emotie de beker in ontvangst nemen.
Vond het wel meevallen met de regie, vond het zelfs vrij aardig vandaag. Enige minpuntje was dat ze op een gegeven moment naar Hamilton switchen (ergens in het midden van de race ofzo). Ze kunnen nou eenmaal niet alles laten zien en die auto's rijden ook vaak rondenlang binnen DRS range van elkaar zonder dat er veel gebeurt. Vind dit niet echt zo'n enorme misser.Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:06:
Wat trouwens niet bepaald hielp in de spanning vandaag: de regie die behoorlijk wat gemist had.Van het gevecht Albon-Ocon hebben we de helft niet gezien omdat de regie op dat moment Hamilton of Vettel liet zien.
Omdat die Mercedessen gewoon te goed zijn. Helaas het is niet anders. Hopelijk in 2022 anders.Snowdog schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:19:
[...]
Vond het wel meevallen met de regie, vond het zelfs vrij aardig vandaag. Enige minpuntje was dat ze op een gegeven moment naar Hamilton switchen (ergens in het midden van de race ofzo). Ze kunnen nou eenmaal niet alles laten zien en die auto's rijden ook vaak rondenlang binnen DRS range van elkaar zonder dat er veel gebeurt. Vind dit niet echt zo'n enorme misser.
Verder niet de meest energieke race, maar toch een lastige voor Hamilton, die had het op het einde nog ff lastig met redenen te bedenken waarom dit weer een moeilijke race was waarschijnlijk. Max verder ook vrij kleurloos, deed weinig fout, maar verder ook weinig goed. Wist zelfs die B-coureur van de Mercs het niet lastig te maken.
[Voor 25% gewijzigd door Maarten_E op 30-08-2020 17:21]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:14:
Had Perez trouwens nou Stroll voorgelaten in de laatste bocht? Ook al gemist door de matige regie.
het kwam omdat norris de bocht af sneed. Daardoor miste die 1 checkpoint. Waar gasly eerder kwam. Maar norris reed ervoor. vandaar dat het daarop leek.Maarten_E schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:15:
[...]
Norris won nog een plek geloof ik, maar zag geen inhaalactie.
Beetje wazig, misschien liep de timing achter.
Volgens mij lag die er al achter, door de stomste pitstrategie van allemaal te gebruiken. Geen idee of het nu een doorzichtige manier is om te doen lijken of Stroll nu toch wel echt zijn plek in het team waard is. Ze Perez eruit willen wippen op basis van magere prestaties. Of dat ze nu gewoon een stel Ferrari strategen in het team, hebben zitten. Want ze gooien regelmatig een hoop punten weg door slechte strategie voor de "niet-zoon van de teambaas rijder".Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:14:
Steam - PTR83
Als je het meeneemt in een verhaal/analyse over de race zal er niks aan de hand zijn. Maar elke 10seconde een reactie met saaie race, boring etc. Slaat gewoon nergens op!KlaasjeNL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:24:
[...]
Maar de race was toch ook geen reet aan? Dus als we er inhoudelijk over discussiëren, ontkom je niet aan het feit dit te benoemen. Als dat niet mag, kan het topic wat mij betreft op slot.
NeeTinusTegengas schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:26:
Max nog gestopt voor soft aan het einde? Die heb ik kompleet gemist
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik ben her er mee eens dat kritiek moet kunnen, maar was het echt zo'n slechte race? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me best vermaakt heb. In tegenstelling tot vele andere races in het verleden. Ik bedoel, natuurlijk, het was geen grootse race, maar ik vond het allemaal nog niet zo enorm slecht? De tegenstanders kunnen nu alleen vast niet reagerenKlaasjeNL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:24:
[...]
Maar de race was toch ook geen reet aan? Dus als we er inhoudelijk over discussiëren, ontkom je niet aan het feit dit te benoemen. Als dat niet mag, kan het topic wat mij betreft op slot.
Moet een fout zijn. Hij had geen veilige stop.TinusTegengas schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:26:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Nee, geen veilige marge naar RIC.TinusTegengas schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:26:
...
Gewoon standaard hoor. Geen enkel team gaat technische issues toelichten op de boordradio die de hele wereld kan mee luisteren. Daarnaast heeft het toch geen zin om het echt toe te lichten. Enige wat Ferrari had kunnen doen was een "er is een issue, pit nu, de stop duurt wat langer".wowly schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:00:
en die zin " we vertellen we het je na de race"
Barcelona 2020FabianGTI schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:26:
Pff lastige keuze nu, welke race was saaier, Frankrijk 2019 of Belgie 2020
De tering, wat een doordsaaie ‘race’
...
Dacht ik ook al, maar staat wel in de plaatjes die @Demonic plaatsteNat-Water schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:27:
[...]
Moet een fout zijn. Hij had geen veilige stop.
De regie kan er een heleboel aan doen om een saaie race aantrekkelijker te maken door de gevechten op de baan beter in de gaten te houden. We hebben bijna alle actie op de baan in een replay moeten zien. Dat zou gewoon niet moeten.Snowdog schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:26:
[...]
Ik ben her er mee eens dat kritiek moet kunnen, maar was het echt zo'n slechte race? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me best vermaakt heb. In tegenstelling tot vele andere races in het verleden. Ik bedoel, natuurlijk, het was geen grootse race, maar ik vond het allemaal nog niet zo enorm slecht? De tegenstanders kunnen nu alleen vast niet reageren
Sponsor je de volgende race toch gewoon wat lachgas, een schetenkussen en een paar flinke borrels voor die arme mods die het toch nooit goed doen en tussen het race kijken door ook nog de boel hier een beetje leefbaar moeten houden?MazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:22:
@DaniëlWW2 Een beetje humor is niet verkeerd Daniël...
Het was als grapje bedoeld vanwege de vele verwijderingen van posts de laatste 10 minuten.
Totaal mee eens, maar ik had het idee tijdens de GP niet echt dat ze zoveel dingen miste vanwege de regie. Het engine enigszins storende wat mij tijdens de race opviel was dat het vrij lang duurde voordat ze de crash die leidde tot de safety car lieten zien. Eigenlijk was dat vaak het geval eigenlijk, dat ze bij replays vaak het eerste beeld lieten zien dat er weinig toe deed. Maar goed, zou daar niet zo'n enorm probleem van maken.sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:28:
[...]
De regie kan er een heleboel aan doen om een saaie race aantrekkelijker te maken door de gevechten op de baan beter in de gaten te houden. We hebben bijna alle actie op de baan in een replay moeten zien. Dat zou gewoon niet moeten.
Speelde het helaas prima mee toch? Verstappen is niet anders kan me nog een race herinneren (volgens mij Oostenrijk toen hij die race won) waarin hij precies hetzelfde zij toen hij achter Bottas (als ik het me goed herinner) reed. Die anti-Hamilton-sfeer is niet echt nodig.KlaasjeNL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:34:
Zal Hamilton nog balen dat zijn engineer het toneelstukje over "loss of power" niet meespeelde? Volgende week het script even wat beter op elkaar afstemmen...
Dit bericht bekijken op InstagramThe top three. Again 😂 #FP1 #f1 #formula1 #belgiangp #wtf1
Een bericht gedeeld door WTF1 (@wtf1official) op 28 Aug 2020 om 3:48 (PDT)
PSN: xMaurice93
Hee, een beetje respect voor de moderators.
Wel een verhelderend filmpje, FER meldt dat de pitstop langer duurt vanwege de air refill, vandaar dat de banden later aankwamen om ze warm te houden. Dus ook in de eerste pitstop en de 2e pitstop trager vanwege air refill. Nu nog weten waar die air voor gebruikt wordt. Toch niet zo’n chaos als geroepen werd....demonic schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:38:
[Streamable: Leclerc swearing in French during his first pitstop and didn’t know his radio was still on]
https://streamable.com/pm9npe
LEC op zijn bestvergeten dat zijn radio aan stond denk ik xD
Gaan de kleppen niet op lucht?ricardo246 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:42:
[...]
Wel een verhelderend filmpje, FER meldt dat de pitstop langer duurt vanwege de air refill, vandaar dat de banden later aankwamen om ze warm te houden. Dus ook in de eerste pitstop en de 2e pitstop trager vanwege air refill. Nu nog weten waar die air voor gebruikt wordt. Toch niet zo’n chaos als geroepen werd....
Ik denk dat je gelijk hebt: http://www.formula1-dicti...atic_valve_actuation.html
en het werd ook door Sam op de post-race show verteld.ricardo246 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:46:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt: http://www.formula1-dicti...atic_valve_actuation.html
[Voor 19% gewijzigd door demonic op 30-08-2020 17:49]
Het is nog erger dan gedacht bij de rode rammelbakken: ze roepen Leclerc dus binnen, geven aan dat het langer gaat duren wegens dat hydraulisch bijpompen en dan blijken ze niet eens klaar te staan met de banden!demonic schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:38:
[Streamable: Leclerc swearing in French during his first pitstop and didn’t know his radio was still on]
https://streamable.com/pm9npe
LEC op zijn bestvergeten dat zijn radio aan stond denk ik xD
dat was niet echt een probleem. aangezien het bijvullen ook tijd kost.Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:50:
[...]
Het is nog erger dan gedacht bij de rode rammelbakken: ze roepen Leclerc dus binnen, geven aan dat het langer gaat duren wegens dat hydraulisch bijpompen en dan blijken ze niet eens klaar te staan met de banden!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
edit: beter lezenhoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:51:
offtopic:
Met de moderatie is gelukkig ook mijn gênante d/t fout verdwenen...
[Voor 11% gewijzigd door ricardo246 op 30-08-2020 17:52]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details