Toon posts:

[F1 2020] Race 7 GP van België Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste
Acties:
  • 65.546 views

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

Jammer dat er dit weekend nog een partymode was, het interessante komt dus pas in Monza.
Hopelijk is het daar wat warmer en krijgen we wat meer sensatie.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Exocet schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:53:
[...]

Hebben ze ruzie of gewoon een slechte grap?
Hun zijn net 2 broers, kijk de challenges en de unboxed videos bij Mclaren maar op youtube

[Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 30-08-2020 16:56]

rMBP M1 13"  iPhone 12 Mini  Watch S7  AirPods Pro

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

JeroenTheStig schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:50:
Wederom een topprestatie van Hamilton, echt geweldig en zwaar bevochten, wát een coureur! Want laten we wel wezen, de Red Bull is gewoon de snellere auto, en om dan met zo'n overmacht winnen is echt legendarisch. En dat terwijl hij zelfs bijna op het canvas reed, want de banden waren echt op! Hier wordt over 50 jaar nog steeds over gesproken en de beelden zullen ook dan nog veelvuldig herhaald worden om te zien wat voor geweldige strijd er was en hoe geweldig Hamilton was. Legend! Get in there!
Hopelijk wordt e.e.a. wel in perspectief gezet qua coureur zelf. Mercedes verdient 1000% de credits, maar het is gewoon fout dat Hamilton de boeken in gaat als beste coureur ooit.

Ook verwacht ik dat er nooit meer zo’n dominantie komt als Mercedes nu heeft omdat dit gewoon killing is voor de sport en ik toch echt verwacht (en hoop!) dat de FIA alles gaat doen om een 2e “mercedes-era” te voorkomen. Dus zal er waarschijnlijk op papier ook niet snel een “betere” coureur komen als Hamilton.

Zo onterecht...

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:44
Chefbierrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:54:
Naja die nieuwe regels maken de volgende race iig wel bij voorbaat interessant.
Ik moet eerst maar zien of ze echt de regels gaan invoeren, zou immers dit weekend al ingevoerd worden

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het champagne spuiten heeft toch wel minder zo zonder publiek.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33
Ik zal wel niet helemaal goed gekeken hebben maar zo saai was het echt niet. Goeie klapper gezien wat leuke inhaal acties Renault verassend snelste ronde. Ja 123 hetzelfde, maar daarbuiten een vermakelijke race. Niet ultra spannend, maar hier wordt toch een beetje overdreven.

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:10
London schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:55:
Lekker HAM! Zakelijk uitgereden, niets mis mee.

Complimenten voor RIC ook, strakke laatste ronde!
Eens kijken als hij volgend weekend vanaf p4 moet starten :P

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wel mooi dat door de winst van VER op Silverstone ervoor zorgt dat Mercedes niet alles wint dit jaar!

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• RobertMe
  • Laatst online: 09:30
Dus, nadat de Mercedes coureurs bij 70th anniversary GP meteen gevlogen waren van het podium is Verstappen nu steeds meteen weg? Bottas en Hamilton nog even met die monteur op de het podium voor foto etc en Verstappen alweer lang weg. Daar waar andere races (/seizoenen) nog een foto werd gemaakt met de drie coureurs + die van het team.

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-03 13:22

TinusTegengas

Formula Racing

Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:54:
[...]

Horizontaal 3, verticaal 2, 3x2 = 6. :P
Was dus eigenlijk niet veel spannender :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:54
Max snel van het podium, kan zo nog voor 17u uitklokken en lekker naar de aardappelen.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:59
Joris748 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:54:
Whahaha en dan die kop boven het artikel op NOS.nl

https://nos.nl/l/2346027

Hij heeft gewoon geen streep harder gereden dan nodig was.
Waarschijnlijk gisteren al geschreven :+

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:57
https://www.youtube.com/watch?v=qrQqcxc5Mc0

[Voor 41% gewijzigd door demonic op 30-08-2020 17:00]

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:43

dr.lowtune

Deugt niet

MazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:55:
[...]

Hopelijk wordt e.e.a. wel in perspectief gezet qua coureur zelf. Mercedes verdient 1000% de credits, maar het is gewoon fout dat Hamilton de boeken in gaat als beste coureur ooit.

Ook verwacht ik dat er nooit meer zo’n dominantie komt als Mercedes nu heeft omdat dit gewoon killing is voor de sport en ik toch echt verwacht (en hoop!) dat de FIA alles gaat doen om een 2e “mercedes-era” te voorkomen. Dus za er waarschijnlijk op papier ook niet snel een “betere” coureur komen als Hamilton.

Zo onterecht...
Hamilton kan best goed sturen, maar zal in mijn ogen nooit gelijk staan aan Schumacher. Is dat terecht? Misschien niet, maar Mercedes is qua techniek zo gruwelijk dominant dat ik hem niet zoveel credits voor zijn prestaties kan geven. Schumacher moest naast racen ook dat team op orde krijgen (kijk wat een zooitje Ferrari nu is en wat een prestatie dat dus is geweest)

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-03 20:49
Well, laten we het bij de positieve punten houden:

Renault heeft een stellar setup voor highspeed gevonden, goed voor RIC en OCO. Moet zeggen dat het midfield wel degelijk leuker is geworden, zeker nu Ferrari met ze meedoet.
Ferrari: Bizar dat Binotto nog aanblijft. Als BEIDE coureurs tijdens de race al vraagtekens zetten bij de strategie is dat niet best. en die zin " we vertellen we het je na de race" , dat wordt een meme, let maar op....
Gasly: heerlijk en fantastisch gereden! Echt fijn voor hem, dat ie zijn mojo weer heeft gevonden....
Top 3: gb

Nou, dat was het wel zo'n beetje.

Mag ik dan een negatieve zin doen? eentje? Het feit dat zelfs met insight de races al dood en dood saai zijn is echt KILLING voor F1.

Back to positive: Er komen een boel leukere races aan dan deze!!!! Jeeeeej!!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
Er staat nergens dat je niet mag zeggen dat het een saaie race was..

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-03 19:32
Zal mij benieuwen volgende week of het het enig verschil zal maken zonder partymode. Ik denk het niet eerlijk gezegd.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 15:07

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

dr.lowtune schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:00:
[...]

Hamilton kan best goed sturen, maar zal in mijn ogen nooit gelijk staan aan Schumacher. Is dat terecht? Misschien niet, maar Mercedes is qua techniek zo gruwelijk dominant dat ik hem niet zoveel credits voor zijn prestaties kan geven. Schumacher moest naast racen ook dat team op orde krijgen (kijk wat een zooitje Ferrari nu is en wat een prestatie dat dus is geweest)
Tja, ik vraag me dan altijd of hoeveel Schumacher daar zelf aan bij heeft gedragen, en hoeveel bijvoorbeeld ene Ross Brawn...

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:12
Komende races worden beter, dat kan niet anders!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Joris748 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:54:
Whahaha en dan die kop boven het artikel op NOS.nl

https://nos.nl/l/2346027

Hij heeft gewoon geen streep harder gereden dan nodig was.
Klopt het pitstop overzicht wel? Ik heb er niet op gelet maar hoe kunnen sommige 0 pitstops hebben gedaan? Je moet toch een keer van compound wisselen :?

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01:23
desalniettemin schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:01:
Zal mij benieuwen volgende week of het het enig verschil zal maken zonder partymode. Ik denk het niet eerlijk gezegd.
Ik ben vooral benieuwd of het is om F1 interessanter te maken, of omdat de regels / techniek in de auto's te gecompliceerd zijn geworden.

• ZeZeQue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 29-10-2020
Gekkenhuis schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
[...]

Klopt het pitstop overzicht wel? Ik heb er niet op gelet maar hoe kunnen sommige 0 pitstops hebben gedaan? Je moet toch een keer van compound wisselen :?
Die zijn niet gefinisht/gestart

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09:19
Fantastisch gereden door Ricciardo en Gasly, dat was een lastige keuze voor DotD. Gasly blijkt dus wel gewoon op zondag te kunnen inhalen, en niet alleen Ferrari motoren :)

Geweldig dat we dit jaar kunnen racen, maar de top drie kun je de rest van het seizoen schriftelijk afdoen: HAM BOT VER. Het moment van de safety car hielp helaas niet echt, al hebben we daardoor wel een race zonder blauwe vlaggen kunnen kijken.

Gelukkig reden Gasly, Albon en Perez in het middenveld met een andere strategie dan de rest, zodat we nog genoeg leuks te zien kregen. Waarbij dat voor Albon en Perez nu niet echt een lekkere strategie was.

Het tonen van Sainz nadat Vettel werd ingehaald (door Kimi?) was goud.

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

majoh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
[...]
Tja, ik vraag me dan altijd of hoeveel Schumacher daar zelf aan bij heeft gedragen, en hoeveel bijvoorbeeld ene Ross Brawn...
Was het niet zo dat ze een groot deel van de Italianen eruit hadden geschopt en er veel Duitsers en Engelsen voor in de plaats kwamen.

Schijnbaar maken Italianen er een puinhoop van.

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• ZeZeQue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 29-10-2020
Kap met uitlokken en trollen. Je draagt helemaal niks bij aan dit topic

[Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-08-2020 17:05]

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:43

dr.lowtune

Deugt niet

majoh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
[...]
Ik hoop dat Brawn de F1 net zo op orde kan krijgen als het Ferrari van toen. Een F1 met spannende races, waarbij het kampioenschap pas in de laatste race wordt beslist.

• DoeEensGek
https://streamable.com/j4d0tu

Board radio Ric na de race.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:45

Vuvuzela

My spire is forming

Bij een race als deze moet de regie eigenlijk op uiterlijk 3/4e ingrijpen en sprinklers aanzetten.. Belachelijk dat er zoveel geld in om gaat.. en er dan zo weinig uit komt.

I served in a company of heroes.

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ZeZeQue schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:03:
[...]

Die zijn niet gefinisht/gestart
Wanneer is RAI eruit gegaan dan en toch 12de geworden?

• desalniettemin
Chefbierrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
[...]

Ik ben vooral benieuwd of het is om F1 interessanter te maken, of omdat de regels / techniek in de auto's te gecompliceerd zijn geworden.
Ik denk eerder iets eerlijker.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:21
RIC is toch wel een baas hoor. Knap resultaat, had niet verwacht dat hun racepace zó goed zou zijn.

Jammer dat Albon het nét niet kon volhouden trouwens. Had het idee dat zijn aanpak wel ging werken.

Middenveld echt heel veel gevechten gezien, als men niet focust op 1, 2 en 3 was het echt wel tof!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Chefbierrr
desalniettemin schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:04:
[...]

Ik denk eerder iets eerlijker.
Maarja wat is eerlijk? Het is niet eerlijk de Mercedes technisch superieure auto's maakt?

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wat trouwens niet bepaald hielp in de spanning vandaag: de regie die behoorlijk wat gemist had. :X Van het gevecht Albon-Ocon hebben we de helft niet gezien omdat de regie op dat moment Hamilton of Vettel liet zien. :/

Volvotips.com

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:26
Hopen op regen op Monza

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Nou, we mogen los. Max noemt het een klote race... :+

"When you grow up your heart dies"

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:59

Franko P.

Hit it.

dr.lowtune schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:04:
[...]

Ik hoop dat Brawn de F1 net zo op orde kan krijgen als het Ferrari van toen. Een F1 met spannende races, waarbij het kampioenschap pas in de laatste race wordt beslist.
Kan het Mercedes niet eens kwalijk nemen dat dit soort races steeds gebeuren. Ze hebben zoveel onzin regels ingevoerd dat er onderhand niets meer kan op het gebied van strategie.
Roep het al jaren, tanken terug in de race en dat achterlijke banden reglement de deur uit.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• azerty
  • Laatst online: 23:29
Of dat Ferrari snel nog wat sprinklers installeert :+

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:22
Verstappen is duidelijk in zn interview:
"Kloterace, was niet leuk " :9

PSN: xMaurice93

• desalniettemin
Chefbierrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:06:
[...]

Maarja wat is eerlijk? Het is niet eerlijk de Mercedes technisch superieure auto's maakt?
Komt ook omdat Mercedes het meeste geld heeft en de meeste mensen om aan de auto te werken.

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

Waarom gooien ze de hele planning niet om? Dus dat je praktisch in alle continenten in de herfst/winter moet rijden. Hoe ver zij de eerste sneeuwrace zijn :9

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 14:34

Yor

Yor1313#2571

ZeZeQue schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:09:
[...]

Weet niet of dit echt heel netjes is om iemand een crash toe te wensen, maar goed
Dikke Crash en letsel zijn twee verschillende dingen. Die auto mag helemaal in de kreukels, kan helemaal in de kreukels zonder dat er ook maar iets met Ham aan de hand is.

http://yor.minitroopers.com

• desalniettemin
poor Leno schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:10:
[...]

Ja dat zou je zeggen, ware het niet dat veel al klaar was voor volgend jaar. En dat het was uitgesteld als dit jaar helemaal afgelast werd.. Maar dat is niet het geval nu..
Gaven ze als reden op volgens mij.

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:12
Lewis moet al praktisch 2 races uitvallen wil het nog spannend worden

• sjaool

sjaool

Yor schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:09:
[...]

Hopen op een dikke crash van Hamilton op Monza. Bottas ergens in midfield met paar puntjes en dan dat hele kampioenschap open gooien. Of beter, Bottas die Hamilton eraf tikt.
Italië en een dikke crash is geen goede combinatie is in het verleden al een paar keer gebleken. Dat wens ik hem nu ook weer niet toe. Gewoon een puncture rijden en terugvallen naar P20 mag ook.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Is het nu werkelijk zo moeilijk om je te beseffen dat vrijwel iedereen het een saaie race vond, maar dat er alsnog wat te bespreken valt? Dat kan niet als iedereen hier maar over elkaar heen valt om te verkondigen hoe slecht het was. Stop hier gewoon mee, we weten het allemaal wel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• CF230
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-07-2021
London schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:55:
Lekker HAM! Zakelijk uitgereden, niets mis mee.

Complimenten voor RIC ook, strakke laatste ronde!
Hou toch op man, hier is alles mis mee. Er hoort strijd te zijn, spanning, sensatie. Geen mercrobots die naar de finish cruisen en daar zonder enige emotie de beker in ontvangst nemen.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:34
dawg schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:47:
[...]

Net te haastig TV uitgezet. :P Wat zei hij? :)
Dat mensen waarschijnlijk niet meer zitten te wachten op week in week uit HAM aan kop met MERC en een BOT daar niet al te ver achter.

Maar ECHT HET IS HEUL MOEILIJK (insert excuses waarom het wel een heel moeilijke overwinning was)

Zoiets :P

• PalingDrone
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

Behoorlijk genoten van GAS deze race, dat de top 3 wat voorspelbaar begint te worden.... sja, boeie...
Ongetwijfeld worden de Q's wel wat interessanter en daardoor de eerste paar rondes ook, een Mercedes in verkeer heeft het wat moeilijker dan gewoon vanaf pole en p2 wegrijden en finishen, gaat vast wat leuker worden en hopelijk wat spannender in de toekomst.

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-03 20:33
desalniettemin schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:01:
Ferrari zegt dat ze volgende keer weer bijzitten. Mercedes wisselt van motorinstelling gedurende race en de vraag is wat ze durven. Het kan zo maar zijn dat ze stuk minder snel gaan. Daarnaast wordt de verstrekte data die opgevraagd is onderzocht. Misschien ontdekt FIA wat?

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
Chefbierrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:54:
Naja die nieuwe regels maken de volgende race iig wel bij voorbaat interessant., Zelfs de champagne van Lewis had er weinig zin in Bottas ;)
Waarschijnlijk heeft Mercedes afgelopen 2 races ook al met 1 stand gereden. ;)

...

• Chefbierrr
Zuur voor Sainz, ik schat hem nog steeds hoger in dan Norris.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Red Bull wil denk ik ook wel weten hoe Renault zo snel kon zijn tot en met het einde van de race. Ocon die Albon nog pakte en RIC die Max nog bijhaalde

• Vuvuzela
  • Laatst online: 09:45

Vuvuzela

My spire is forming

poor Leno schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:10:
[...]

Ja dat zou je zeggen, ware het niet dat veel al klaar was voor volgend jaar. En dat het was uitgesteld als dit jaar helemaal afgelast werd.. Maar dat is niet het geval nu..
Als ze volgend jaar met nieuwe auto's zouden rijden, zouden ze nu in de schrale corona tijd onwijs veel geld moeten uitgeven. En dat vonden ze niet gepast.

I served in a company of heroes.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:24

Harrie

NederVlaming

poor Leno schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:07:
Hee wat is dit nou voor iets raars.. mn comment is weg -O-

Mag ik niet zeggen dat ik baal dat we volgend jaar de de nieuwe auto's en regels niet hebben? Of dat iemand me kon uitleggen waarom het is uitgesteld terwijl t kampioenschap dit jaar gewoon is doorgegaan :?
Nah, tis gewoon off topic hier :+
[F1] Seizoen 2020

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

CF230 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:11:
[...]

Hou toch op man, hier is alles mis mee. Er hoort strijd te zijn, spanning, sensatie. Geen mercrobots die naar de finish cruisen en daar zonder enige emotie de beker in ontvangst nemen.
Begrijpend lezen is een vaardigheid die je nog moet leren zie ik. Ik doel erop dat Lewis zijn bandenmanagement top was.

Battlenet: Gold#21419

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Had Perez trouwens nou Stroll voorgelaten in de laatste bocht? Ook al gemist door de matige regie. :P

Volvotips.com

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:14:
Had Perez trouwens nou Stroll voorgelaten in de laatste bocht? Ook al gemist door de matige regie. :P
Norris won nog een plek geloof ik, maar zag geen inhaalactie.
Beetje wazig, misschien liep de timing achter.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Luxicon
London schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:13:
[...]

Begrijpend lezen is een vaardigheid die je nog moet leren zie ik. Ik doel erop dat Lewis zijn bandenmanagement top was.
Right.. ze verloren allemaal tijd ten opzichte van Ricciardo.. Iedereen ging in zijn tempo over de finish, ik snap niet wat er zo top aan was. Dat hij de laatste bocht mistte?

...

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Mercedes deed het rustig aan. Banden management. Was ook niet harder nodig. Ze wisten dat ze tot het einde met de banden moesten doen.

Ricciardo had nog wat over en kon even wat harder rijden.

De banden dit jaar vallen mij erg tegen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-03 09:14
Als het niet regent is België meestal saai. De gaten worden er snel heel groot.

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

Kappen.

[Voor 91% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-08-2020 17:20]

• desalniettemin
CF230 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:11:
[...]

Hopelijk in 2022 ;)

• Snowdog
  • Laatst online: 22:38
Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:06:
Wat trouwens niet bepaald hielp in de spanning vandaag: de regie die behoorlijk wat gemist had. :X Van het gevecht Albon-Ocon hebben we de helft niet gezien omdat de regie op dat moment Hamilton of Vettel liet zien. :/
Vond het wel meevallen met de regie, vond het zelfs vrij aardig vandaag. Enige minpuntje was dat ze op een gegeven moment naar Hamilton switchen (ergens in het midden van de race ofzo). Ze kunnen nou eenmaal niet alles laten zien en die auto's rijden ook vaak rondenlang binnen DRS range van elkaar zonder dat er veel gebeurt. Vind dit niet echt zo'n enorme misser.

Verder niet de meest energieke race, maar toch een lastige voor Hamilton, die had het op het einde nog ff lastig met redenen te bedenken waarom dit weer een moeilijke race was waarschijnlijk. Max verder ook vrij kleurloos, deed weinig fout, maar verder ook weinig goed. Wist zelfs die B-coureur van de Mercs het niet lastig te maken.

• desalniettemin
Snowdog schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:19:
[...]

Vond het wel meevallen met de regie, vond het zelfs vrij aardig vandaag. Enige minpuntje was dat ze op een gegeven moment naar Hamilton switchen (ergens in het midden van de race ofzo). Ze kunnen nou eenmaal niet alles laten zien en die auto's rijden ook vaak rondenlang binnen DRS range van elkaar zonder dat er veel gebeurt. Vind dit niet echt zo'n enorme misser.

Verder niet de meest energieke race, maar toch een lastige voor Hamilton, die had het op het einde nog ff lastig met redenen te bedenken waarom dit weer een moeilijke race was waarschijnlijk. Max verder ook vrij kleurloos, deed weinig fout, maar verder ook weinig goed. Wist zelfs die B-coureur van de Mercs het niet lastig te maken.
Omdat die Mercedessen gewoon te goed zijn. Helaas het is niet anders. Hopelijk in 2022 anders.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
[video]?v=DyPRnpqRRA4[/video]

De eerste clip doet mij ergens aan denken.

[Voor 25% gewijzigd door Maarten_E op 30-08-2020 17:21]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• demonic
Maarten_E schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:15:
[...]

Norris won nog een plek geloof ik, maar zag geen inhaalactie.
Beetje wazig, misschien liep de timing achter.
het kwam omdat norris de bocht af sneed. Daardoor miste die 1 checkpoint. Waar gasly eerder kwam. Maar norris reed ervoor. vandaar dat het daarop leek.

beetje saaie race, maar met al het gezeik met de f1tv streams was het toch wel spannend, snel en vaak wisselen tussen ziggo/f1tv etcetra.

Ferrari presteerde echt heel slecht deze race, ik vraag me echt af hoe monza gaat voor hun. Dat kan wel is een hele slechte race gaan worden voor ze. Daarnaast, Renault.. poh.. die kunnen nog wel is een serieuze bedreiging gaan worden voor P3. Deze race waren ze echt wel serieus sterk!

er staan wat dingen fout in het overzicht. niemand is gepitst in de laatste 4 rondes.

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006

CoronelHimself

Division Brabant

Volgens mij lag die er al achter, door de stomste pitstrategie van allemaal te gebruiken. Geen idee of het nu een doorzichtige manier is om te doen lijken of Stroll nu toch wel echt zijn plek in het team waard is. Ze Perez eruit willen wippen op basis van magere prestaties. Of dat ze nu gewoon een stel Ferrari strategen in het team, hebben zitten. Want ze gooien regelmatig een hoop punten weg door slechte strategie voor de "niet-zoon van de teambaas rijder".

Steam - PTR83

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Max nog gestopt voor soft aan het einde? Die heb ik kompleet gemist 8)7

• DoeEensGek
KlaasjeNL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:24:
[...]

Maar de race was toch ook geen reet aan? Dus als we er inhoudelijk over discussiëren, ontkom je niet aan het feit dit te benoemen. Als dat niet mag, kan het topic wat mij betreft op slot.
Als je het meeneemt in een verhaal/analyse over de race zal er niks aan de hand zijn. Maar elke 10seconde een reactie met saaie race, boring etc. Slaat gewoon nergens op!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:41

ricardo246

Life's what you make it!

TinusTegengas schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:26:
Nee

I have no special talent. I am only passionately curious.

• Snowdog
KlaasjeNL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:24:
[...]

Maar de race was toch ook geen reet aan? Dus als we er inhoudelijk over discussiëren, ontkom je niet aan het feit dit te benoemen. Als dat niet mag, kan het topic wat mij betreft op slot.
Ik ben her er mee eens dat kritiek moet kunnen, maar was het echt zo'n slechte race? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me best vermaakt heb. In tegenstelling tot vele andere races in het verleden. Ik bedoel, natuurlijk, het was geen grootse race, maar ik vond het allemaal nog niet zo enorm slecht? De tegenstanders kunnen nu alleen vast niet reageren :P

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:25
Pff lastige keuze nu, welke race was saaier, Frankrijk 2019 of Belgie 2020

De tering, wat een doordsaaie ‘race’

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Moet een fout zijn. Hij had geen veilige stop.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Luxicon
Nee, geen veilige marge naar RIC.

...

• RobertMe
  • Laatst online: 09:30
wowly schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:00:
en die zin " we vertellen we het je na de race"
Gewoon standaard hoor. Geen enkel team gaat technische issues toelichten op de boordradio die de hele wereld kan mee luisteren. Daarnaast heeft het toch geen zin om het echt toe te lichten. Enige wat Ferrari had kunnen doen was een "er is een issue, pit nu, de stop duurt wat langer".

• Luxicon
FabianGTI schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:26:
Pff lastige keuze nu, welke race was saaier, Frankrijk 2019 of Belgie 2020

De tering, wat een doordsaaie ‘race’
Barcelona 2020

...

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Nat-Water schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:27:
[...]

Moet een fout zijn. Hij had geen veilige stop.
Dacht ik ook al, maar staat wel in de plaatjes die @Demonic plaatste

• sjaool

sjaool

Snowdog schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:26:
[...]

Ik ben her er mee eens dat kritiek moet kunnen, maar was het echt zo'n slechte race? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me best vermaakt heb. In tegenstelling tot vele andere races in het verleden. Ik bedoel, natuurlijk, het was geen grootse race, maar ik vond het allemaal nog niet zo enorm slecht? De tegenstanders kunnen nu alleen vast niet reageren :P
De regie kan er een heleboel aan doen om een saaie race aantrekkelijker te maken door de gevechten op de baan beter in de gaten te houden. We hebben bijna alle actie op de baan in een replay moeten zien. Dat zou gewoon niet moeten.

• PalingDrone
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

MazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:22:
@DaniëlWW2 Een beetje humor is niet verkeerd Daniël...

Het was als grapje bedoeld vanwege de vele verwijderingen van posts de laatste 10 minuten.
Sponsor je de volgende race toch gewoon wat lachgas, een schetenkussen en een paar flinke borrels voor die arme mods die het toch nooit goed doen en tussen het race kijken door ook nog de boel hier een beetje leefbaar moeten houden?
Anarchie is ook niet zo geweldig voor de sfeer.

• Snowdog
sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:28:
[...]

De regie kan er een heleboel aan doen om een saaie race aantrekkelijker te maken door de gevechten op de baan beter in de gaten te houden. We hebben bijna alle actie op de baan in een replay moeten zien. Dat zou gewoon niet moeten.
Totaal mee eens, maar ik had het idee tijdens de GP niet echt dat ze zoveel dingen miste vanwege de regie. Het engine enigszins storende wat mij tijdens de race opviel was dat het vrij lang duurde voordat ze de crash die leidde tot de safety car lieten zien. Eigenlijk was dat vaak het geval eigenlijk, dat ze bij replays vaak het eerste beeld lieten zien dat er weinig toe deed. Maar goed, zou daar niet zo'n enorm probleem van maken.

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09:19
Met Spa komt het aantal podiums voor HAM BOT VER op 10. Er is een flinke kans dat we in Abu Dhabi een nieuwe nummer 1 hebben.

https://www.statsf1.com/e...s/pilote/podium/trio.aspx

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:00
Zal Hamilton nog balen dat zijn engineer het toneelstukje over "loss of power" niet meespeelde? Volgende week het script even wat beter op elkaar afstemmen...

• Snowdog
KlaasjeNL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:34:
Zal Hamilton nog balen dat zijn engineer het toneelstukje over "loss of power" niet meespeelde? Volgende week het script even wat beter op elkaar afstemmen...
Speelde het helaas prima mee toch? Verstappen is niet anders kan me nog een race herinneren (volgens mij Oostenrijk toen hij die race won) waarin hij precies hetzelfde zij toen hij achter Bottas (als ik het me goed herinner) reed. Die anti-Hamilton-sfeer is niet echt nodig.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:22
:+
Dit bericht bekijken op Instagram

The top three. Again 😂 #FP1 #f1 #formula1 #belgiangp #wtf1

Een bericht gedeeld door WTF1 (@wtf1official) op 28 Aug 2020 om 3:48 (PDT)

PSN: xMaurice93

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:00
Gasly zit mooi op zijn plek bij Toro Rosso, heeft meer gevoel in de auto dan met de RB, tijd dat Kyv plaats maakt voor ALB en dat of Vettel of de Hulk naast Max gaat zitten. 😋

• sjaool

sjaool

Lol die radio van LEC tijdens de pitstop. Ik heb helaas geen video.
Hij noemde het een klote race en kreeg van de pitwall te horen dat zijn radio nog open stond.

• demonic

https://streamable.com/pm9npe

LEC op zijn best :D vergeten dat zijn radio aan stond denk ik xD

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:07
Hee, een beetje respect voor de moderators.
Men steekt behoorlijk wat werk erin om te zorgen dat de boel niet ontspoort in de toch wel verhitte actie hier.

• demonic

https://streamable.com/qa2ldj

en RIC op zijn best :D

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Wel een verhelderend filmpje, FER meldt dat de pitstop langer duurt vanwege de air refill, vandaar dat de banden later aankwamen om ze warm te houden. Dus ook in de eerste pitstop en de 2e pitstop trager vanwege air refill. Nu nog weten waar die air voor gebruikt wordt. Toch niet zo’n chaos als geroepen werd....

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ricardo246 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:42:
[...]

Wel een verhelderend filmpje, FER meldt dat de pitstop langer duurt vanwege de air refill, vandaar dat de banden later aankwamen om ze warm te houden. Dus ook in de eerste pitstop en de 2e pitstop trager vanwege air refill. Nu nog weten waar die air voor gebruikt wordt. Toch niet zo’n chaos als geroepen werd....
Gaan de kleppen niet op lucht?

• demonic

https://streamable.com/13gv37

En vettel wordt binnen geroepen. terwijl ze weten dat LEC een probleem heeft en het een lange stop wordt..

Ze zijn net op tijd om vettel buiten te houden... Hulde ferrari XD hahahaha

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

• demonic
MikeyMan schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:43:
[...]

Gaan de kleppen niet op lucht?
en het werd ook door Sam op de post-race show verteld.

https://youtu.be/qrQqcxc5Mc0?t=1089

[Voor 19% gewijzigd door demonic op 30-08-2020 17:49]

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Het is nog erger dan gedacht bij de rode rammelbakken: ze roepen Leclerc dus binnen, geven aan dat het langer gaat duren wegens dat hydraulisch bijpompen en dan blijken ze niet eens klaar te staan met de banden! :')

Volvotips.com

• demonic
Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:50:
[...]

Het is nog erger dan gedacht bij de rode rammelbakken: ze roepen Leclerc dus binnen, geven aan dat het langer gaat duren wegens dat hydraulisch bijpompen en dan blijken ze niet eens klaar te staan met de banden! :')
dat was niet echt een probleem. aangezien het bijvullen ook tijd kost.
Daarnaast was het een late call vanwege de SC.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:54
offtopic:
Met de moderatie is gelukkig ook mijn gênante d/t fout verdwenen... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:51:
offtopic:
Met de moderatie is gelukkig ook mijn gênante d/t fout verdwenen... :P
edit: beter lezen

[Voor 11% gewijzigd door ricardo246 op 30-08-2020 17:52]

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:06
Fotomomentje dan maar?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee