Renault met weinig downforche gaat ook als de brandweer
Max krijgt hem niet ingeparkeerd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat is die gele vlag in sector 1 nu nog dan?
Wat een bizarre pace van RIC op die witte band zeg. Verder een enorm saaie race. Kan er niks anders van maken.
PSN: xMaurice93
Goeie is natuurlijk wel dat het Ferrari fabrieks team het klantenteam verslagen heeft.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Auto's gaan direct vanuit omgekeerde richting de pitstraat in, vandaar.
Misschien geeft Max nog even zijn ongezouten mening over deze dodelijk saaie race.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik zie erg uit naar de volksliederen, misschien kunnen ze die van HAM gebruiken als de standaard anthem.
Feit dat de wagens daar 180° moeten keren om de pitlane langs de verkeerde kant in te rijden.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Prima bandje Lewis, niets aan de hand 👍
Testing, one, two ...
Ahh, niet eerder gezien dat ze daar voor vlaggen, maar misschien let ik er normaal niet opMaurice079 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:39:
[...]
HAM als winnaar zag ik toevallig langskomen als 4/9 oddshoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:39:
HAM-BOT-VER
Wat zou dat nog opleveren bij de bookmakers?
Ticking away, the moments that make up a dull day
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het Duitse volkslied is sinds 2000 eigenlijk gewoon het officiële Formule 1 lied. Ik bedoel eerst Schumacher, toen Vettel en nu Mercedes.HollowGamer schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:40:
Ik zie erg uit naar de volksliederen, misschien kunnen ze die van HAM gebruiken als de standaard anthem.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mercedes coureurs ogen beetje slaperig
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
0.95hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:39:
HAM-BOT-VER
Er moet geld bij?hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:39:
HAM-BOT-VER
Testing, one, two ...
Wat een saaie zooi, iedereen zit ook in een soort snoozestand. Hammy vergat bijna z'n engineers,
Maar, waarom eigenlijk? Formule 2 deed wel gewoon normale inlap.Maurice079 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:39:
[...]
Dure zendtijd?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Misschien dat Max aan het begin van zijn stint hard heeft gepusht om Mercedes bij te blijven, en dat dat hem aan het eind hem niet heeft geholpen.Exocet schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:40:
Echt bizar van Renault, met zo'n snelheid op wit had Max voor de overwinning mee kunnen doen
Renault goed, verder matige race. Lekker TDF kijken nu!
Gegokt op regen en verloren, de snelheid was er gewoon niet. Een oersaaie race was het wel.
Geld bijleggenhoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:39:
HAM-BOT-VER
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Het wordt tijd voor een tweede en misschien ook wel een derde bandenleverancier in de F1. Misschien dat de boel dan ook weer lekker kan opleven.
"When you grow up your heart dies"
De hoeveelste op rij voor Mercedes? 🤔renegrunn schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:38:
Max 6x op rij podium
Ik denk dat Ham gewoon het beste publiek ooit mist.loekf2 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:41:
Mercedes coureurs ogen beetje slaperig
Nou iedereen kijkt verveeld.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik wil het niet weten.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verstappen maakt zich ook niet druk meer over het snelheidsverschil met Mercedes.
[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 30-08-2020 16:44 ]
...
Bottas veegt nog even de slaap uit de ogen. Man, wat een doodse race.
Mooie beelden bij de Tour de France
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Wat zit die nu weer op zijn band te wrijven, geen reet te zien an zijn banden. 😶
Verwijderd
caspervc schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:36:
[...]
Nee max laat t varen. Thuis brengen die auto
Krukar schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:37:
[...]
Zegt niks, de top 3 rijdt op 70% momenteel, maximale sandbagging om de race uit te rijden op die banden. RIC gaat nog vol gas.
Okee okee jongens.
Hij is duidelijk haha
Maar dan nog. Zonder die grote voorsprong had hij het niet zo rustig terug kunnen laten zakken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2020 16:45 ]
Nou volgende week Monza...;
1. HAM
2. BOT
3. VER
1. HAM
2. BOT
3. VER
Mijn boefje is liev!
Gasly DotD
- tanken in races
- verschillende bandenleveranciers
- geen engine mappings
Misschien wordt het dan nog wat.
- geen engine mappings
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
RenaultLuxicon schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:36:
[...]
Heb ook op RIC gestemd. Geen idee wie REN is?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Af en toe paniek faken bij Mercedes om weer in beeld te komenDoubleDutch schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:42:
Wat zit die nu weer op zijn band te wrijven, geen reet te zien an zijn banden. 😶
Eigenlijk had RIC op het podium gemoeten.
Deze gelatenheid bij de top 3 is ook dodelijk voor de sport.
Deze gelatenheid bij de top 3 is ook dodelijk voor de sport.
Zelfs Brundle klinkt wat slaperig
Hamilton probeert her nog een beetje spannend te maken
Ze gaan bult af bijna harder dan Ferrari
Waaronder wij op de bank....hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:41:
Another day at the office
Niemand lijkt echt blij.
Gras zien groeien is nog spannender

Beetje overdreven, maar deze race is wel het dieptepunt van dit seizoen. Tot nu toe.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
En 6 man pit crew zoals in indycarMazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:43:
- tanken in races
- geen engine mappings
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Volgens mij is het omdat Spa 7km lang is en de auto's bijna door de brandstof heen zijn. Je moet ook nog een minimumgewicht hebben en wat brandstof uit de tanks kunnen aanleveren voor de FIA.BM schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:41:
[...]
Maar, waarom eigenlijk? Formule 2 deed wel gewoon normale inlap.
Dure zendtijd?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kan de FIA niet van die Mario Kart bonussen introduceren? Een banaan of rood schildje, een raket voor Ferrari...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het klinkt echt alsof Hamilton er 0 plezier in heeft, sorry dat ik het zeg...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze doen ook niet aan bandenmanagement
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Barcelona vond ik echt saai. Daar gebeurde er ook achter de top 3 niet veel. Hier was er buiten de top 3 best veel actie.alexbl69 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:44:
[...]
Waaronder wij op de bank....
Gras zien groeien is nog spannender.
Beetje overdreven, maar deze race is wel het dieptepunt van dit seizoen. Tot nu toe.
...
Mijn vrouw tikt me net wakker...
"Dadelijk mis je de laatste paar rondes"
Lang geleden dat ik in slaap viel tijdens een race
Gelukkig had ik het mis over Max en een DNF en jullie niet 👍🏻
"Dadelijk mis je de laatste paar rondes"
Lang geleden dat ik in slaap viel tijdens een race
Gelukkig had ik het mis over Max en een DNF en jullie niet 👍🏻
Ze hebben het al eens een keer over strafgewicht gehad. Dan zou HAM inmiddels met 2 ton aan gewicht rond rijden.hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:45:
Kan de FIA niet van die Mario Kart bonussen introduceren? Een banaan of rood schildje, een raket voor Ferrari...
Staan ze weer naast de blowers?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik heb ze wel eens beter gezien, jammer, want ik kijk altijd uit naar Spa.
Erg benieuwd wat de engine mappings regels gaan doen.
Waiting on the world to change
Je zou verwachten dat je in de snelste auto's ter wereld met spuitende adrenaline uit de wagen stapt....
Mwah lekker bekers en miljoenen harken op de spaarmodus, zou t ook wel doen hoor.Maarten_E schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:45:
Hoewel ik ook schrik heb voor die race, vind ik het positief dat ze iets proberen.Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:45:
Wacht maar tot Bahrain allen. Dat wordt pas een diepe slaap
Die foutjes bij hun kwamen denk ik echt doordat hun concentratie weg was. Het lijkt me als rijder ook ontzettend saai.Maarten_E schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:45:
Nee, ze staan de matrassen voor de pers en F1 management weer leeg te pompen.ZeRoC00L schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:46:
Staan ze weer naast de blowers?
Lol BOT is kort van geheugen over het niet mogen racen...
Ik kan het mis hebben, maar er is kans dat ze de mappings nu ook niet gebruikt hebben. Dus ook niet tijdens de Q niet.pinda powerrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:46:
Ik heb ze wel eens beter gezien, jammer, want ik kijk altijd uit naar Spa.
...
Net te haastig TV uitgezet.Leon Zwiers schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:45:
Oh, hij geeft.zelf.nu ook toe dat t zo niet leuk is
Dan is het een weekje de temple of sleep.mr thee schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:47:
Monza verandert er niks hoor 😴😴😴
...
Ferrarwie?WhySoSerious schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:49:
Ferrari al gefinisht?
Beste post in dit hele topic!WhySoSerious schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:49:
Ferrari al gefinisht?
http://yor.minitroopers.com
Niemand op een ronde gezet, dus dat zorgt ook voor wat minder actie.
+ Voor Ric, Gas
- voor Ferrari, racing point, albon en de race fan
+ Voor Ric, Gas
- voor Ferrari, racing point, albon en de race fan
Yep, lekker samen klagen schept een bandHollowGamer schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:48:
[...]
Wat een onzin, genoeg die nu pas naar dit topic gaan. Waarom mogen ze niet hun frustratie uiten?
Zal mijn frustratie over F1TV er niet bij gooien (gelukkig dit weekend gratis Ziggo Sport bij TriNed).
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Max zei dat hij dacht dat hij dicht tegen een lekke band aan zat aan het einde van de race. Ze hebben nog wel een pitstop besproken maar hij zei laten we maar door gaan tot de finish.
Dan gaan Renault's op Monza er ook goed bij zitten.
Vogels, niet schaapjes
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Vooral leuk om te zien dat Ricciardo en Gasly het zo goed doen, verder heeft Sainz een goede keuze gemaakt om de Tour te gaan kijken.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hebben ze ruzie of gewoon een slechte grap?demonic schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:50:
Lando wordt even weggestuurd bij interview van carlos (voor de race)
[Streamable: Lando cheering Carlos while being interviewed]
https://streamable.com/ed0xvc
Ja, achter het net.WhySoSerious schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:49:
Ferrari al gefinisht?
Lando en Carlos kennende, gewoon beetje lol trappenExocet schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:53:
[...]
Hebben ze ruzie of gewoon een slechte grap?
Ja, waarschijnlijk wel.Chefbierrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:51:
Dan gaan Renault's op Monza er ook goed bij zitten.
Maar dan gaat bij Mercedes en Red Bull ook de low downforce rear wing en dergelijke erop.
Again This Guy on the podium.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Whahaha en dan die kop boven het artikel op NOS.nl
https://nos.nl/l/2346027
Hij heeft gewoon geen streep harder gereden dan nodig was.
https://nos.nl/l/2346027
Hij heeft gewoon geen streep harder gereden dan nodig was.
Veld bleef redelijk bij elkaar. Dat is dan wel weer mooi. Blij voor Ricciardo. Netjes gedaan.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Horizontaal 3, verticaal 2, 3x2 = 6.
Naja die nieuwe regels maken de volgende race iig wel bij voorbaat interessant., Zelfs de champagne van Lewis had er weinig zin in Bottas
[ Voor 27% gewijzigd door Chefbierrr op 30-08-2020 16:55 ]
Lekker HAM! Zakelijk uitgereden, niets mis mee.
Complimenten voor RIC ook, strakke laatste ronde!
Complimenten voor RIC ook, strakke laatste ronde!
Tesla M3LR '21
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.