PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
top 3 probeert em over de streep te krijgen zonder stop.sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:29:
Max kan niet sneller. Dit is het.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Wilde net zeggen. Eentje is genoeg, allebei zou wat zielig zijn.hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:29:
Kan er een Mercedes stuk? Gewoon om het de komende tijd wat spannender te maken.
I have no special talent. I am only passionately curious.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
mag maar 2 keer, 3 keer penaltyJoris748 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:30:
Ham verremt zich en verliest geen tijd. Bot verremt zich en verliest geen tijd. Mogen de stewards wel even naar kijken.
Ik zeg het niet vaak maar dit is wel een van de saaiste races die ik de afgelopen jaren heb gezien. Of er moet in de staart van de wedstrijd wat gaan gebeuren met de banden.Jasphur schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:30:
Oh wauw. Zelfs SKY is aan het “klagen” dat deze race saai is
"When you grow up your heart dies"
Het was in ieder geval weer een top drive van de legend Hamilton. Zwaar bevochten ook.hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:29:
Kan er een Mercedes stuk? Gewoon om het de komende tijd wat spannender te maken.
...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Er is vooraan echt 0,0 spanning. Da's wel echt een gemis helaas.Jasphur schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:30:
Oh wauw. Zelfs SKY is aan het “klagen” dat deze race saai is
PSN: xMaurice93
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Even wat rustiger rijden en je rijd m uit, want die marge is er wel.
Jouw zoon is een verstandig persoon.tweakduke schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:32:
Het venijn zit hem misschien nog wel in de staart. Mijn zoon is in slaap gevallen naast mij, dat is niet het juiste voorbeeld geven
Oude mediums.hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:32:
Waarom is Albon niet vooruit te branden?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Nou, dat is wel iets meer. Het gat is 11 seconden en de delta is 22 seconden.sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:32:
Als VER stopt dan komt hij 2s achter RIC terecht.
Pitstop duurt toch 22sec?sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:32:
Waiting on the world to change
Ver erachter hoor, het id maar 11 secsjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:32:
Oude mediums. De rest heb wss nog meer grip met de hardshoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:32:
Dat was ook voor de hoop van Barcelona zo. Daar gebeurde er niets in de staart.tweakduke schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:32:
Het venijn zit hem misschien nog wel in de staart. Mijn zoon is in slaap gevallen naast mij, dat is niet het juiste voorbeeld geven
...
Zal misschien komen doordat mijn F1TV Pro wat achter loopt. GP had het over 2s.RoD schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:33:
[...]
Nou, dat is wel iets meer. Het gat is 11 seconden en de delta is 22 seconden.
[ Voor 4% gewijzigd door Harry Nak op 30-08-2020 16:34 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Mijn tinitus is ook weer wat erger...
medium banden die aan het eind van hun levensduur/performance duur zijn.. terwijl mensen om hem heen op hards rijden en nog wat meer leven overhebben op het moment.hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:32:
Gok dat ze een rondje hebben gemaakt over de sloop in ToscaneDoubleDutch schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:34:
Ben nu wel erg benieuwd wat Renault heeft gevonden dat ze zoveel snelheid hebben. 🤨
per aspera ad astra
Alle spoilers eraf, nul downforce, veel snelheid.DoubleDutch schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:34:
Ben nu wel erg benieuwd wat Renault heeft gevonden dat ze zoveel snelheid hebben. 🤨
Kans is groot, de rest sandbagged, de tijden onderling is te groot om iets te kunnen doen.RoD schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:34:
Ik heb geen live timing voor me, maar is RIC nu gewoon de snelste op de baan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ferrari had en een slangetje overDoubleDutch schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:34:
Cloud ☁️
Vorig jaar deden ze het ook erg goed op high speed tracks. De motor zit qua snelheid wel goed. Monza zal ook wel weer positief uitpakken net als vorig jaar.DoubleDutch schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:34:
Met minder downforce rijdenDoubleDutch schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:34:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vorig jaar ook snel hierDoubleDutch schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:34:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Rijden met weinig downforce.DoubleDutch schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:34:
Heb ook op RIC gestemd. Geen idee wie REN is?wowly schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:33:
Ric en REN worden bij DOTD, echt knap
...
1000PK confirmed!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Max mag blij zijn dat het eerder 16sec was, anders had ie een probleem.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Scheelt, de was is weer gedaan en hangt te drogen!
RENaultLuxicon schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:36:
[...]
Heb ook op RIC gestemd. Geen idee wie REN is?
Hij laat het gewoon teruglopenVerwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:36:
Jeez wat is Ric ingelopen op Ver.
Nee max laat t varen. Thuis brengen die autoVerwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:36:
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
I stand corrected. Mag ik mijn inzet terug?CeesKees schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 09:15:
[...]
Raceday!!
Max gaat m pakken vandaag. HAM geen tweede.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Onze mini Max (NOR) ook.hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:36:
Renault is echt lekker bezig
Zegt niks, de top 3 rijdt op 70% momenteel, maximale sandbagging om de race uit te rijden op die banden. RIC gaat nog vol gas.Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:36:
Daar reed Max gewoon op, niets bijzonders.Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:36:
Lijkt me knap als zowel Ricciardo als Renault Driver of the Day worden.
...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ook knap dat hij 30+ seconden achter zijn teammate finishtTheBrut3 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:37:
Knap hoe Albon zo lang op mediums rijdt. Ik snap niet helemaal dat ze niet naar hard zijn gegaan.

Bizar dit.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je kan maar zo lang verdedigen met zulke bandjes, hij hield het netjes vol.TheBrut3 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:37:
Knap hoe Albon zo lang op mediums rijdt. Ik snap niet helemaal dat ze niet naar hard zijn gegaan.
Maargoed, flut F1TV met hun problemen, doodsaaie race.. volgende seizoen graag.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2020 16:39 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.