Set your goals high, and don't stop till you get there.
"When you grow up your heart dies"
...bijna ja...Koning-Admiraal schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:14:
Ferrari... Pijnlijk om te zien. Je zou bijna denken dat de geheime afspraken met FIA toch te maken heeft met waar ze vorig jaar van verdacht werden.
Die rijdt altijd achteraan.. wat ik op een YouTube filmpje zag was hij niet zo heel slecht in F2?
Pit van LEC was niet slecht, schijnbaar moest de koeling van de accu bijgevuld worden, bron: Olav.tweakduke schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:13:
[...]
Max zit nog dichtbij genoeg, zodat Mercedes geen fout kan veroorloven.
Ricciardo laat wel zien dat hij een goede coureur is, met name erg genoten van de start.
Max plaatste een aanval op Bottas en Ricciardo die daarna meteen probeert.
Pitstop van Leclerc beschamend zeg... nu afwachten hoe het slot van de race gaat lopen.
Of het blijft zoals het is of in de top 3 gaan er toch nog een pitstop komen.
Daarom ook de extra slang tijdens de pit stop, en dat duurde langer dan 4 bandjes..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Pfoeh, als zelfs Russell er voor bij komt, moet er wel iets geks gebeurenhoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:13:
Ferrari inderdaad in gevecht met Williams, betwijfel of ze Russell achter zich hadden kunnen houden.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Testing, one, two ...
https://twitter.com/Chris.../1300068081595813888?s=19Leclerc is under investigation for driving unnecessarily slowly during the reconnaissance laps. He's back down to P14 and has Grosjean lining him up, don't make his day any worse #F1 #BelgianGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 30 augustus 2020
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Er staat "hadden kunnen..."Harrie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:15:
[...]
Pfoeh, als zelfs Russell er voor bij komt, moet er wel iets geks gebeuren
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Terwijl Vettel (of Leclerc) dan roept dat ie in de fik staat krijgt ie te horen: “understood” en daar blijft het bij...*
* later die dag halen ze een verkoolde Vettel uit de auto
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:12
Ah dat kan het verklaren ja. Ach ja al met al blijft het pijnlijk. Vettel ver-remd zich ook weer eens...ricardo246 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:15:
[...]
Pit van LEC was niet slecht, schijnbaar moest de koeling van de accu bijgevuld worden, bron: Olav.
Daarom ook de extra slang tijdens de pit stop, en dat duurde langer dan 4 bandjes..
Albon had een goede Q, maar zit nu toch weer te ver van Max af.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Omdat hij naar Ferrari gaat.mr thee schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:17:
Sainz denkt KUT
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat weet iedereen onderhand welQuad schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:17:
Weten ze bij Ferrari inmiddels al waarom de auto zo slecht is?
Wat mij betreft Bernd Mayländer. Zo'n kleurloze race als lijkt mij een prima gelegenheid om hem eens in het zonnetje te zetten.Gekkenhuis schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:16:
RUS DoTD? Hij was voor hun doen best lekker bezig en kon echt nergens anders heen. Dit gun ik hem dan nog wel.
Het is een Ferrari.Quad schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:17:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wel flauw, daar kan hij zelf ook niks aan doen
RIC verdient hem ook wel. Sowieso krijgt GAS hem van mij, dat je hier op dit circuit 'gewoon' kan rijden.Gekkenhuis schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:16:
RUS DoTD? Hij was voor hun doen best lekker bezig en kon echt nergens anders heen. Dit gun ik hem dan nog wel.
Ligt puur aan het circuit, volgende week zitten ze er gewoon weer bij.Quad schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:17:
Het tanken moet echt terugkomen. Daarbij zijn (voor ons dan) echt briljante/achterlijke dingen bij voorgekomen.MazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:17:
Het is voor Vettel en Leclerc maar goed dat er niet meer getankt wordt tijdens het pitten. Want ik zie het al voor me dat het fout gaat (zoals ooit bij Jos) en de hele auto + coureur in de fik staat.
Terwijl Vettel (of Leclerc) dan roept dat ie in de fik staat krijgt ie te horen: “understood” en daar blijft het bij...*
* later die dag halen ze een verkoolde Vettel uit de auto
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ach, hij rijdt op P5 wat eigenlijk P4 had moeten zijn. Qua punten voor het constructeurs kampioenschap doet hij precies wat er van hem verwacht wordt.tweakduke schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:17:
[...]
Ah dat kan het verklaren ja. Ach ja al met al blijft het pijnlijk. Vettel ver-remd zich ook weer eens...
Albon had een goede Q, maar zit nu toch weer te ver van Max af.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Is het de motor of de chassis?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat komt door de baan hebben ze eerder vandaag gezegd. Op Monza is alles weer goed de rechte stukken van België zijn anders dan in ItaliëQuad schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:17:
[ Voor 10% gewijzigd door HKLM_ op 30-08-2020 16:20 ]
Cloud ☁️
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
https://twitter.com/lukes.../1300074101764218881?s=21Ferrari: "As a precaution, we topped up pneumatic pressure on Charles’ engine during pit stop" #F1 #BelgianGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 30 augustus 2020
Combinatie van verschillende zaken..Quad schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:17:
- Een motor die niet zo snel is sinds ze zijn gestopt met valsspelen.
- Een auto die niet zo goed is ontworpen als de concurentie
- Een team die strategisch de boel niet zo goed voor elkaar heeft.
Wellicht kunnen ze het eerste punt oplossen, ik begreep dat Renault wel een nieuw klantenteam voor hun motoren zou willen hebben.
Gasly heeft de mijne, als ie zo door gaat kan ie nog voor Kvyat eindigen
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ja 😴😴MazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:21:
Is dit de saaiste Spa-race van de laatste 10 jaar?
Stel je voor dat je zo'n saaie race rijdt dat je lichaam zoiets heet van: Meh, truste!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Die kan dan ook weer van de bingokaart af.iichel schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:21:
Er vliegt weer casual wat carbon van een Haas af.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat inderdaad, en Spa is volgens mij ook 1 van de duurste races qua tickets.MazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:22:
Het is maar goed dat er geen publiek is. Je zou er behoorlijk bekaaid vanaf komen.
Hoe kun je met een slapend been nu met een kracht van 200 kg op dat rempedaal trappen?Maarten_E schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:21:
Bottas heeft een slapend been.
Stel je voor dat je zo'n saaie race rijdt dat je lichaam zoiets heet van: Meh, truste!
edit: Hammy natuurlijk ook niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Chefbierrr op 30-08-2020 16:23 ]
Het scheelt in ieder geval weer de "Best fans in the World" passage aan het einde...
Ik merk er niks van, geen publiek.
http://yor.minitroopers.com
Wellicht zit er een bloedvaatje klem of een zenuw klem? Zou niet moeten kunnen maar het kan.JeroenTheStig schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:23:
[...]
Hoe kun je met een slapend been nu met een kracht van 200 kg op dat rempedaal trappen?
Idiocracy: it is real!
PSN: xMaurice93
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:12
Nou kom maar op met die slotfase als dat klopt
KlaasjeNL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:21:
Heb ondertussen een leuk filmpje gevonden om de tijd te doden.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hoe Spa ook kan zijn
Testing, one, two ...
Ham z'n banden klappen net voor de finish, daar klapt Bottas bovenop en dan wordt VER alsnog eerstehardware-lover schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:24:
Status quo voor top 3? Het lijkt er wel op.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Wat dan, kon je niet slapen?hansvk schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:26:
Ik heb de Tour de France er maar bij aangezet op de tablet.
Dat vind ik zo ongelooflijk saai.hansvk schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:26:
ALB kan het ook niet bijhouden en krijgt straks nog bezoek van OCO, denk ik zo.
Als het canvas van zijn banden dat houdt...Blokker_1999 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:26:
Ik zou zeggen: Vettel als dotd omdat hij voor LEC eindigt.
Leaving the track and gaining an advantage?
Nee, ik wacht ook nog op de lekke banden
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Mijn stem heeft ie. Ook voor die sarcastische radio opmerking.Blokker_1999 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:26:
Ik zou zeggen: Vettel als dotd omdat hij voor LEC eindigt.
Normaal heeft hij daar nooit last van.HollowGamer schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:26:
HAM verliest natuurlijk ook wel zijn concentratie naar zo lang alleen te rijden.
Race is nu wel erg saai, vanaf de start is de top 3 nog altijd ongewijzigd en rijden allemaal op veilige afstand van elkaar...
Staying on the track and gaining an advantagesjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:27:
[...]
Leaving the track and gaining an advantage?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik kan er niet naar kijken, wat is zo leuk aan TdF behalve de beelden waar ze doorheen fietsen?hansvk schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:26:
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Time flies when having fun. 😂sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:28:
Nog iets meer dan 30km en dan zit het er weer op...
Z'n gaspedaal kan niet verder dan 90% van het totaal.Exocet schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:27:
Hoe komt Albon zo ver achter? Is ie er af geweest ofzo?
...
Dat zal een fiets liefhebber vinden van de F1HollowGamer schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:28:
[...]
Ik kan er niet naar kijken, wat is zo leuk aan TdF behalve de beelden waar ze doorheen fietsen?
Leuke plaatjes van de Ardennen, maar verder...
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 30-08-2020 16:29 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
bot mag niet meer over de curbshoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:29:
Kan er een Mercedes stuk? Gewoon om het de komende tijd wat spannender te maken.
Die moest ook ineens de pit in toen LEC m inhaalde.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.