Toon posts:

[F1 2020] Race 7 GP van België Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste
Acties:
  • 65.544 views

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-03 19:28
DoubleDutch schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:37:
Gasly zit mooi op zijn plek bij Toro Rosso, heeft meer gevoel in de auto dan met de RB, tijd dat Kyv plaats maakt voor ALB en dat of Vettel of de Hulk naast Max gaat zitten. 😋
Helemaal met je eens. Toch vind ik het RB wel aan te rekenen dat het er daar met Gasly op een of andere manier niet uitkwam. Als je 'm zo ziet rijden bij AT vind ik dat op z'n minst wel opmerkelijk.

Bovendien zat Albon toch wel weer erg ver achter Max. Blijf het toch raar vinden dat Max met een vergelijkbare auto zo dicht achter Mercedes zit terwijl Albon moeite heeft om überhaupt voorin het middenveld te rijden.

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:34:
Zal Hamilton nog balen dat zijn engineer het toneelstukje over "loss of power" niet meespeelde? Volgende week het script even wat beter op elkaar afstemmen...
Dit was toch niet zo gek, volgens mij was het zoiets dat de motor na de herstart op een gegeven moment weer begon met energie opslaan ipv gebruiken. Die kerel moet met 300kmpu op zo veel dingen letten en ineens merkt ie dat de auto wat minder hard doortrekt dan een rondje eerder. In een sport waarin elke seconde kan tellen zou ik dat ook meteen doorgeven. De engineer doet effe een check en vertelt vervolgens dat er niks aan de hand is. Ik zie hier echt totaal geen toneelstukje in. Als je op iemand wil zeiken is het de FOM die zo'n radiobericht maar wat graag afspeelt zonder context om wat neppe spanning te creëeren.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:50:
[...]

Het is nog erger dan gedacht bij de rode rammelbakken: ze roepen Leclerc dus binnen, geven aan dat het langer gaat duren wegens dat hydraulisch bijpompen en dan blijken ze niet eens klaar te staan met de banden! :')
Zoals hiervoor door iemand gezegd: die wil je er pas later opleggen om de warmte er in te houden. Heeft geen nut om die er in de eerste 2 seconden op te leggen als je dan nog 8 seconden stil staat.

Klinkt wel plausibel

Flickr PSN ID= cheironnl

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:06
Helemaal gemist dat de stop van LEC zo’n troep was joh. Wow.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:38
Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:50:
[...]

Het is nog erger dan gedacht bij de rode rammelbakken: ze roepen Leclerc dus binnen, geven aan dat het langer gaat duren wegens dat hydraulisch bijpompen en dan blijken ze niet eens klaar te staan met de banden! :')
Punten zaten er sowieso niet in vandaag, dus np. Ik kan dit wel apprecieren van de Ferrari-mans, gewoon even relaxen voor een nieuwe tripple header.

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

ricardo246

Life's what you make it!

cheiron schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:52:
[...]

Zoals hiervoor door iemand gezegd: die wil je er pas later opleggen om de warmte er in te houden. Heeft geen nut om die er in de eerste 2 seconden op te leggen als je dan nog 8 seconden stil staat.

Klinkt wel plausibel
Dat was ik, ze kwamen ook rustig aanlopen, geen stress te merken dat ze de banden vergeten waren, de call naar de pits was ook op tijd, en de onboard zei: long pit due to air refill..

I have no special talent. I am only passionately curious.

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:57

gat tussen HAM en BOT/VER is niet zo heel groot. Nu er 17 races totaal vast liggen nog genoeg kansen voor het WDC.
Maar waarschijnlijk wel een DNF nodig van ham willen we het nog intressant houden.

Het verschil tussen RBR en Merc is een stuk kleiner als ik dacht. (het zijn wel is waar 3 races met 1-2)
maar met albon dit nog niet presteert zoals RBR nodig heeft had ik verwacht dat het verschil groter zou zijn.

leukste is wel ferrari zijn positie. xD

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

demonic schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:51:
[...]

dat was niet echt een probleem. aangezien het bijvullen ook tijd kost.
Daarnaast was het een late call vanwege de SC.
Niet helemaal: dat bijvullen is max 3-4 sec, maar het was wel overduidelijk dat de monteurs met de luchtpistolen zitten te wachten op de banden. Ik denk dat het een heel stuk sneller gekund had en dat die banden te laat kwamen door onkunde en niet om ze 1 seconde langer in de bandenwarmer te houden (je ziet ook vaak teams allang klaar staan met banden die veel langer uit de bandenwarmers gehaald zijn).

Volvotips.com

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Het was dus Perez die alweer iemand zowat de muur in probeerde te duwen in Spa. :/
Mooie move van Gasly, maar zo verdedig je dus niet.

Giovinazzi zijn crash. De FIA gaat dat losvliegende wiel ook leuk vinden...

[Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-08-2020 17:57]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• demonic
Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:54:
[...]

Niet helemaal: dat bijvullen is max 3-4 sec, maar het was wel overduidelijk dat de monteurs met de luchtpistolen zitten te wachten op de banden. Ik denk dat het een heel stuk sneller gekund had en dat die banden te laat kwamen door onkunde en niet om ze 1 seconde langer in de bandenwarmer te houden (je ziet ook vaak teams allang klaar staan met banden die veel langer uit de bandenwarmers gehaald zijn).
dat is ook afhankelijk van het circuit. Dit circuit was erg koud, en is het natuurlijk vervelende als de banden kouder zijn dan op in een bloedhete race zoals silverstone (1).

Maar het had zeker sneller gekund, maar dat is altijd daar he! RBR bewijst dat iedere race :+

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:54
Ferrari P5 van de constructeurs, als ze niet snel het lek boven krijgen wordt het ook een financieel drama voor 2021.

Hoeveel is het gat tussen P2/P3 en P5/P6 qua uitkering de FIA?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• demonic

Zo'n race is vermoeiend! xD

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:50
Saaiste race van het jaar,blij dat ik er niet naartoe ben geweest :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

hoevenpe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:57:
Ferrari P5 van de constructeurs, als ze niet snel het lek boven krijgen wordt het ook een financieel drama voor 2021.

Hoeveel is het gat tussen P2/P3 en P5/P6 qua uitkering de FIA?
Vast kleiner dan de 90 miljoen gratisch geld die Ferrari sowieso krijgt.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:12

Martinspire

Awesomeness

Giel1 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:52:
[...]

Helemaal met je eens. Toch vind ik het RB wel aan te rekenen dat het er daar met Gasly op een of andere manier niet uitkwam. Als je 'm zo ziet rijden bij AT vind ik dat op z'n minst wel opmerkelijk.

Bovendien zat Albon toch wel weer erg ver achter Max. Blijf het toch raar vinden dat Max met een vergelijkbare auto zo dicht achter Mercedes zit terwijl Albon moeite heeft om überhaupt voorin het middenveld te rijden.
Kan iemand mij vertellen waarom Albon in hemelsnaam naar mediums ging?

En waarom Perez niet ging pitten? Die hebben daarmee toch hun hele race vernaggeld? Perez lag op koers voor een top 6, Albon ook. Maar door de strategie hebben ze zich helemaal laten piepelen. Ja je kunt gokken op een safety car, maar als we even kijken naar de laatste races, dan gebeurt er vrij weinig meer waar je profijt van kunt hebben met een pitstop. Dat is dan vaak veel te laat en dan gaat toch al iedereen met je mee de pits in. Juist met het huidige veld is op positie blijven rijden met fatsoenlijke banden, gewoon belangrijk.

Ferrari was duidelijk te traag, maar je kunt imo de coureurs of de mensen bij de pitbox daar weinig kwalijk van nemen.

En wederom problemen voor McLaren. Daar zit echt iets goed fout. Je kunt daar ook echt niet alles op Renault afgeven volgens mij. Dit is gewoon heel slecht gecontroleerd aan het begin van de dag.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Snowdog
DaniëlWW2 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:57:
Het was dus Perez die alweer iemand zowat de muur in probeerde te duwen in Spa. :/
Mooie move van Gasly, maar zo verdedig je dus niet.
[YouTube: Pierre Gasly’s Sensational Overtake Through Eau Rouge | 2020 Belgian Grand Prix]

Giovinazzi zijn crash. De FIA gaat dat losvliegende wiel ook leuk vinden...
[YouTube: Giovinazzi & Russell Race-Ending Crash at Spa | 2020 Belgian Grand Prix]
Gezeur van Gastly, da's duidelijk. Een Schumi had het hem niet eenvoudiger gemaakt of zelfs Verstappen in zijn eerdere jaren (wellicht nu nog steeds als er wat op het spel stond). Dat politieke gezeur is wmb echt nergens voor nodig en hij liet duidelijk genoeg ruimte vrij. Beetje de social media trend van alles maar bestempelen als "You cannot believe this", "He totally didn't leave enough room". Beetje teleurstellend Daniel.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:52
Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:54:
[...]

Eerste stop duurde 10 seconden? Tweede 5? Klaar staan met banden maakt dan wel degelijk een verschil :+

• DoeEensGek
  • Laatst online: 22:33
Goed nieuws voor Ferrari.
https://twitter.com/LukeS.../1300097408156790784?s=19

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

RobertMe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:03:
[...]

Eerste stop duurde 10 seconden? Tweede 5? Klaar staan met banden maakt dan wel degelijk een verschil :+
Op positie stoppen, auto goed stabiel hebben om dat ding erin te steken, ik kan me voorstellen dat dit niet doorsnee is en het dus even duurt. 2e keer ging al beter.

Ik vind dit niet zozeer een fout van de monteur. Dit ligt gewoon bij de oorzaak waarom ie uberhaupt bijgevuld moest worden tijdens de race.

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Wormaap

Moderator Foto & Video
Snowdog schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:02:
[...]

Gezeur van Gastly, da's duidelijk. Een Schumi had het hem niet eenvoudiger gemaakt of zelfs Verstappen in zijn eerdere jaren (wellicht nu nog steeds als er wat op het spel stond). Dat politieke gezeur is wmb echt nergens voor nodig en hij liet duidelijk genoeg ruimte vrij. Beetje de social media trend van alles maar bestempelen als "You cannot believe this", "He totally didn't leave enough room". Beetje teleurstellend Daniel.
Precies. Squeezen is gewoon legaal, en er was uiteindelijk (vooruit, nét) genoeg ruimte voor beiden. Het is het feit dat er een muur staat die dit allemaal wat extreem uit laat zien, maar op plekken waar runoff is wordt er veel en veel harder geduwd. Ik ben beslist geen fan van Pérez, maar dit vond ik nou niet superheftig ofzo.

Ticking away, the moments that make up a dull day

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:22
Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:02:
[...]

Kan iemand mij vertellen waarom Albon in hemelsnaam naar mediums ging?
Heel simpel op de soft banden kwam hij in het begin al niet naar plek 4.
Dan maar gokken op een 2e safetycar, regen of een 2 stops race.
Het enige wat hij had hoeven te doen is een paar van de andere rijders op harde banden inhalen en even hard als op de top 3 rijden.

Daarin heeft hij gefaald.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

RobertMe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:03:
[...]

Dat zeg ik. :P Bij beide pitstops moest er lucht bijgevuld worden, bij de 2e waren ze in totaal 5.nogwat seconden zoet en stonden ze dus wel met de bandjes klaar. :P

Volvotips.com

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bart-Willem schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:06:
[...]

Dat zeg ik. :P Bij beide pitstops moest er lucht bijgevuld worden, bij de 2e waren ze in totaal 5.nogwat seconden zoet en stonden ze dus wel met de bandjes klaar. :P
Ah idd, je ziet ze weer rennen :P

[Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 30-08-2020 18:08]

• RobertMe
Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:05:
[...]

Op positie stoppen, auto goed stabiel hebben om dat ding erin te steken, ik kan me voorstellen dat dit niet doorsnee is en het dus even duurt. 2e keer ging al beter.

Ik vind dit niet zozeer een fout van de monteur. Dit ligt gewoon bij de oorzaak waarom ie uberhaupt bijgevuld moest worden tijdens de race.
Dat zeg ik niet. Maar dat ze bij de eerste stop niet klaar stonden met de banden "want de stop duurt toch langer" lijkt mij onzin. Wat ik nog eerder verwacht, Ferrari kennende, is dat ze Leclerc binnen riepen voor die lucht bij te vullen, en terwijl ze daarmee bezig waren ze dachten "weet je wat? We kunnen ook nieuwe banden er op leggen nu we er toch zijn". Alsof de stop voor banden onverwacht was en ze zich te zeer op dat lek focuste. Terwijl een team continu moet weten "als we nu stoppen dan gaan we naar hard/medium/soft". Alsof ze nu terwijl Leclerc al in de pitstraat was ze nog moesten bepalen welke banden er onder moesten.

Hetzelfde zagen we bv ook bij Red Bull in Monaco 2016. De monteurs zijn wel al lang klaar om de oude banden er af te halen, maar met de nieuwe komen ze nog aan gerend. Wat toen kwam door een late wissel van compound en die ander ook nog niet meteen onder handbereik stond.

• RobertMe
Nu ik het nog eens bekijkt. Er loopt dus serieus ook iemand weg met een, wat lijkt een witte, band? Like, WTF? Is dat een band die ze al klaar hadden voor Vettel? Hoe vaker je het bekijkt hoe groter de WTF.

• ricardo246
  • Nu online

ricardo246

Life's what you make it!

RobertMe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:12:
[...]

Dat zeg ik niet. Maar dat ze bij de eerste stop niet klaar stonden met de banden "want de stop duurt toch langer" lijkt mij onzin. Wat ik nog eerder verwacht, Ferrari kennende, is dat ze Leclerc binnen riepen voor die lucht bij te vullen, en terwijl ze daarmee bezig waren ze dachten "weet je wat? We kunnen ook nieuwe banden er op leggen nu we er toch zijn". Alsof de stop voor banden onverwacht was en ze zich te zeer op dat lek focuste. Terwijl een team continu moet weten "als we nu stoppen dan gaan we naar hard/medium/soft". Alsof ze nu terwijl Leclerc al in de pitstraat was ze nog moesten bepalen welke banden er onder moesten.

Hetzelfde zagen we bv ook bij Red Bull in Monaco 2016. De monteurs zijn wel al lang klaar om de oude banden er af te halen, maar met de nieuwe komen ze nog aan gerend. Wat toen kwam door een late wissel van compound en die ander ook nog niet meteen onder handbereik stond.
Ik heb net nog even de onboard teruggekeken van RAI die op LEC zijn 1e pits voorbij aan hem rijdt.
Helaas, op het moment dat hij bij LEC er is, krijg je een milde storing te zien, dus ik kan niet beoordelen of lucht meneer nog aan het bijvullen is, op het moment dat de banden er aan komen. jammer

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:11

mark-k

AKA markkNL

demonic schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:54:
[Afbeelding]

gat tussen HAM en BOT/VER is niet zo heel groot. Nu er 17 races totaal vast liggen nog genoeg kansen voor het WDC.
Maar waarschijnlijk wel een DNF nodig van ham willen we het nog intressant houden.

[Afbeelding]

Het verschil tussen RBR en Merc is een stuk kleiner als ik dacht. (het zijn wel is waar 3 races met 1-2)
maar met albon dit nog niet presteert zoals RBR nodig heeft had ik verwacht dat het verschil groter zou zijn.

Ook met 1 DNF is de kans op spanning klein, dan loopt Max hooguit 25 punten in, als dat niet in de komende race is staat Lewis gewoon alsnog meer dan 25 punten voor. 2 DNFs zie ik niet gebeuren, dus Lewis wordt gewoon weer WDC met ongeveer 100 punten voorsprong.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-03 15:45
demonic schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:54:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Niet zo heel groot? Het is 47 punten zonder enig uitzicht dat Max sneller gaat zijn. HAM moet 2x uitvallen in het spannend te maken, en zelfs dan moet Max beide winnen om 1e te worden.

Dream on, F1 wordt ieder jaar saaier. En HAM / MERC hebben het gewoon top voor elkaar dus die haat tegen HAM snap ik al helemaal niet.

Verwacht overigens ook niks van die nieuwe regels in 2020 want MERC is daar allang mee bezig terwijl de andere teams nog de huidige auto aan het verbeteren zijn

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

Plus dat ze blijkbaar bij merc elkaar niet meer mogen racen, ze mogen niet meer de push/hammertime gebruiken tegen elkaar. Ham krijgt dus gewoon een makkelijke 7e WDC erbij. Bottas mag Hamilton niet eens aanraken. De enige die nog een beetje bij Hamilton kan komen met wat geluk is Max.

Het enige wat me een beetje kan interesseren is het middenveld nu.

😆 - Denk ook eens om ;)

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:19
Vettel teamradio na de race.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Snowdog schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:02:
[...]

In het geval van Perez vind ik het niet echt gezeur. Die gast heeft er standaard een handje van om iemand de muur in te drukken. Het is nu niet de eerste keer dat hij de wagen richting de muur laat lopen op het moment dat hij iemand inhaalt.

"When you grow up your heart dies"

• DoeEensGek

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:49
Erapaz schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:17:
Als het niet regent is België meestal saai. De gaten worden er snel heel groot.
Ze moeten het onderhoud van het circuit aan de overheid overlaten, dan worden de gaten (in het asfalt) ook groot en is er wellicht zonder regen ook wat meer spanning, hoewel inhalen dan mogelijk moeilijker wordt.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-03 19:41

pro_6or

amateur_60r

Giel1 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:52:
[...]

Wat is dan zo opmerkelijk, dat hij kvyat verslaat? Hij is een redelijke qualifier en de racecraft is niet echt top. Het gaat wat beter dit seizoen maar ook Albon bv (die 1e verdediging op Ocon) laat zeker acties van dat niveau zien. Daar was Gasly al gezien geweest. Leuk voor hem dat het nu beter gaat maar ik denk niet dat zijn Red Bull periode iemand anders is aan te rekenen dan hemzelf.

een treffende spreuk

Acties:
  • +9Henk 'm!
  • Pinned

• DoeEensGek
RP steekt hand in eigen boezem.
https://twitter.com/RacingPointF1/status/1300097680732033036

En voor wie het wil weten het regent in Spa.

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:44:

En voor wie het wil weten het regent in Spa.
En wat nu voor de mensen die het niet willen weten? ;)

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Niet van mij, maar wel leuk gemaakt!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:24

Harrie

NederVlaming

Die stop was natuurlijk ook niet gepland, maar een reactie op de crash van GIO en de SC. Dat is dan nog niet zo raar volgens mij.

• Snowdog
sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:35:
[...]

In het geval van Perez vind ik het niet echt gezeur. Die gast heeft er standaard een handje van om iemand de muur in te drukken. Het is nu niet de eerste keer dat hij de wagen richting de muur laat lopen op het moment dat hij iemand inhaalt.
Nouja, heb geen zin om onderzoek te doen, maar wat dacht je er eerder van toen Verstappen iedereen die hem probeerde in te halen voor de voeten reed? Wat vond je van Schumacher die eigenlijk precies hetzelfde deed? Dat is imo gewoon "hard racing". Ik ben niet zo'n fan van al die nieuwe regeltjes dat je iedereen er maar eenvoudig langs moet laten (met DRS nog wel). Hij liet duidelijk voldoende ruimte over, ik weet niet hoe het de vorige keren zat, maar als dat hetzelfde was als nu, dan zie ik geen probleem.

Maar goed die rijders worden nu ook al getraind om over de radio te klagen als er wat tegenzit, dat zie je in de vrije trainingen ook wel. Als er ff iemand in de weg zit of iets misgaat, krijg je direct een berichtje. Ze gaan het voetbal met al die nep-overtredingen een beetje achterna. Dat mogen ze wel vermijden wmb.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

@Snowdog Die actie van Schumacher toen was ook over of net op het randje. Het kan een keer gebeuren. Maar bij Perez lijkt het vaste prik te zijn.

"When you grow up your heart dies"

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:36:
[...]

Nouja, heb geen zin om onderzoek te doen, maar wat dacht je er eerder van toen Verstappen iedereen die hem probeerde in te halen voor de voeten reed? Wat vond je van Schumacher die eigenlijk precies hetzelfde deed?
Een serieuse poging tot "hullie ook". En als anderen het doen wil nog niet zeggen dat het juist is.

En iemand richting een muur knijpen is toch wat minder charmant dan richting een vrije uitloop knijpen.

[Voor 10% gewijzigd door NoahAmber op 30-08-2020 19:46]

• Snowdog
sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:39:
@Snowdog Die actie van Schumacher toen was ook over of net op het randje. Het kan een keer gebeuren. Maar bij Perez lijkt het vaste prik te zijn.
Schumacher was ook altijd op of over het randje, dat heb je imo ook gewoon nodig. Als iedereen als een eend aan de kant gaat is er ook weinig lol aan te beleven. Ik heb er persoonlijk helemaal geen problemen mee, zeker niet als het zoals vandaag is waar er nog genoeg ruimte is.

Dat hij geen meervoudig wereldkampioen is.... Zet hem in de Mercedes en het is allemaal anders (als hij Hamilton zou vervangen en Bottas zou verslaan iig).

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Waarom was Albon eigenlijk op mediums gezet in de tweede stint en niet op hard?

• Erapaz
  • Laatst online: 28-03 09:14
LA-384 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:42:
[...]

Ze moeten het onderhoud van het circuit aan de overheid overlaten, dan worden de gaten (in het asfalt) ook groot en is er wellicht zonder regen ook wat meer spanning, hoewel inhalen dan mogelijk moeilijker wordt.
Dat deden ze tot het jaar 2000 ook, sindsdien is Spa stukken minder geworden.

• RobertMe
Krankenhausen schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:55:
Dat moet je aan Red Bull vragen :p

Zal wel iets te maken hebben met dat de medium sneller zou moeten zijn en om Albon meer kansen te geven bij de herstart. Maarja, door de stop was die Ocon al langs en die kwam hem juist op het einde weer langs doordat de banden echt op waren.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Bloodclot

Jawier!

Krankenhausen schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:55:
Goede herstart doen en naar voren knokken. Dacht dat het ging slagen, hij moest alleen gasly nog voorbij die op oude hards nog aan het racen was, op papier makkelijkste opponent dus. Maar koste hem teveel ronden, en die ronden werden in de laatste 2 fataal.

Als hij gasly voorbij was, kon hij makkelijker weg rijden in vrije lucht. Dus gingen zijn banden ook langer mee en was hij sowieso 5e geëindigd met misschien 4. Maar zelf verkloot door achter gasly te blijven hangen.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

Sinds wanneer mogen coureurs tijdens de race uit hun auto?

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• alexbl69
  • Laatst online: 08:24
cheiron schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:52:
[...]

Klinkt wel plausibel
Die 3 seconden extra gaan het verschil ook niet maken in de bandentemperatuur.

Ook het feit dat hij direct wegrijdt zodra de banden gemonteerd zijn laat zien dat de banden te laat kwamen.

iRacing Profiel

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:36:
[...]

Nouja, heb geen zin om onderzoek te doen, maar wat dacht je er eerder van toen Verstappen iedereen die hem probeerde in te halen voor de voeten reed? Wat vond je van Schumacher die eigenlijk precies hetzelfde deed? Dat is imo gewoon "hard racing". Ik ben niet zo'n fan van al die nieuwe regeltjes dat je iedereen er maar eenvoudig langs moet laten (met DRS nog wel). Hij liet duidelijk voldoende ruimte over, ik weet niet hoe het de vorige keren zat, maar als dat hetzelfde was als nu, dan zie ik geen probleem.

Maar goed die rijders worden nu ook al getraind om over de radio te klagen als er wat tegenzit, dat zie je in de vrije trainingen ook wel. Als er ff iemand in de weg zit of iets misgaat, krijg je direct een berichtje. Ze gaan het voetbal met al die nep-overtredingen een beetje achterna. Dat mogen ze wel vermijden wmb.
Is dat niet omdat, net als in het voetbal, de regels niet altijd even eenduidig worden toegepast? Beïnvloeding van arbitrage heeft een (klein) effect. Het benadelen van je tegenstander heeft effect op jouw resultaten. Daarom gebeurt het.

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

Een zeer veel zeggende blik in z’n ogen toen ie hoorde dat Binotto dat over Monza zei... :F

Het zal denk ik zeer rommelig zijn binnen Ferrari en ik kijk er echt niet raar van op als Binotto het seizoen niet af gaat maken. In alles zie je gewoon dat niemand op 1 lijn zit. Het ontbreekt praktisch iedereen aan motivatie en iedereen doet maar wat.

Ik heb medelijden met Sainz als je weet dat je daar aan het einde van dit seizoen naar toe gaan. Zeker nu het bij McLaren goed gaat, de sfeer leuk is en de toekomst er ook rooskleurig uit ziet.
“Leuk” vooruitzicht voor hem...

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:32
MazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:54:
[...]

Een zeer veel zeggende blik in z’n ogen toen ie hoorde dat Binotto dat over Monza zei... :F

Het zal denk ik zeer rommelig zijn binnen Ferrari en ik kijk er echt niet raar van op als Binotto het seizoen niet af gaat maken. In alles zie je gewoon dat niemand op 1 lijn zit. Het ontbreekt praktisch iedereen aan motivatie en iedereen doet maar wat.

Ik heb medelijden met Sainz als je weet dat je daar aan het einde van dit seizoen naar toe gaan. Zeker nu het bij McLaren goed gaat, de sfeer leuk is en de toekomst er ook rooskleurig uit ziet.
Nou inderdaad, op een gegeven moment werd Sainz in beeld genomen toen de Ferrari's weer aan het klungelen waren. Je zag de wanhoop in z'n ogen. Hij weet dondersgoed dat de Ferrari volgend jaar niet veel beter is dan dit jaar, maar dat McLaren met de Mercedes-motor voor het podium kan gaan strijden. Achteraf gezien een zeer ongelukkige keuze van hem.

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

JeroenTheStig schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:57:
[...]

Nou inderdaad, op een gegeven moment werd Sainz in beeld genomen toen de Ferrari's weer aan het klungelen waren. Je zag de wanhoop in z'n ogen. Hij weet dondersgoed dat de Ferrari volgend jaar niet veel beter is dan dit jaar, maar dat McLaren met de Mercedes-motor voor het podium kan gaan strijden. Achteraf gezien een zeer ongelukkige keuze van hem.
Misschien heeft ie een ontsnappingsclausule als Ferrari onverhoopt (zeker ten tijde van het tekenen van het contract) waardeloos presteert.

Het zou toch briljant zijn als ie in 2021 voor RB gaat rijden en Kimi weer terug bij Ferrari :X

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:17
Rijden ze trouwens tijdens een safety car ook in de VSC modus? Gasly had een heel rondje de tijd om naar HAM-BOT-VER te rijden en tijdens hun pitstops voorbij te steken, maar zelfs in een rondje van 7km lukte dat niet? De HAM en BOT doublestack op 1 en 2 tijdens een safety is ook weer standaard practice, van mij mag er snel weer iemand anders tussen hun in komen om dat feestje te verstoren.

[Voor 28% gewijzigd door Divak op 30-08-2020 22:01]

• demonic
Divak schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:00:
Rijden ze trouwens tijdens een safety car ook in de VSC modus? Gasly had een heel rondje de tijd om naar HAM-BOT-VER te rijden en tijdens hun pitstops voorbij te steken, maar zelfs in een rondje van 7km lukte dat niet?
er is een maximum snelheid. of dat exact hetzelfde is als een vsc weet ik niet.

• RobertMe
MazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:59:
Het zou toch briljant zijn als ie in 2021 voor RB gaat rijden en Kimi weer terug bij Ferrari :X
Je hebt gezien dat Kimi een Ferrari inhaalde deze race? :+ Kimi blijft in F1 zolang die het leuk vind. Gezien Alfa nogal achteraan rijdt zie ik hem zo maar stoppen. Over stappen naar Ferrari maakt het er voor hem denk ik ook niet leuker op.

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:32
Rijden ze trouwens tijdens een safety car ook in de VSC modus? Gasly had een heel rondje de tijd om naar HAM-BOT-VER te rijden en tijdens hun pitstops voorbij te steken, maar zelfs in een rondje van 7km lukte dat niet? De HAM en BOT doublestack op 1 en 2 tijdens een safety is ook weer standaard practice, van mij mag er snel weer iemand anders tussen hun in komen om dat feestje te verstoren.
Volgens mij is het zo dat wanneer de safetycar de baan op komt, dat voor iedere coureur een delta-tijd geldt gedurende de ronde waarin ze zitten. Daarmee wordt voorkomen dat iedereen als een malle naar de pit zou rijden.

• RobertMe
Rijden ze trouwens tijdens een safety car ook in de VSC modus? Gasly had een heel rondje de tijd om naar HAM-BOT-VER te rijden en tijdens hun pitstops voorbij te steken, maar zelfs in een rondje van 7km lukte dat niet?
Ze moeten zich aan een bepaalde limiet (of dat VSC is weet ik niet) houden totdat ze twee keer start finish? SC line? zijn gepasseerd. Daarna mogen ze pas gas geven. Zal vast iets te maken hebben met dat ze verplicht een hele ronde gereden moeten hebben flink van het gas af zodat ze het incident minimaal 1x zijn gepasseerd en daardoor bij de dubbel gele vlaggen aldaar ook precies weten wat te verwachten. Nu was de spreiding ook nog niet heel groot, waardoor iedereen ook weer vrij snel achter de SC aan sloot, maar als het meer tegen einde van de race was zou je waarschijnlijk dus ook zien dat coureurs ineens weer wel flink door trappen. Volgens mij was dat iets wat bv in Oostenrijk nog gebeurde. Heb toen de race in onboard van Norris nog eens terug gekeken en die kreeg toen echt te horen dat ie weer gas mocht geven om bij de SC aan te sluiten.
De HAM en BOT doublestack op 1 en 2 tijdens een safety is ook weer standaard practice, van mij mag er snel weer iemand anders tussen hun in komen om dat feestje te verstoren.
Je bedoelt ophouden? Verstappen had er nu gewoon voor kunnen zitten als RB weer eens een sub 2 second stop had gedaan.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-03 19:41

pro_6or

amateur_60r

Ja, ze hebben snelle pitstops, maar nu ook een aantal keer wanneer het er echt om ging nét niet die Superstops.

Was anders ook moeilijk geweest om Bottas af te houden, ze hadden de pace niet.

een treffende spreuk

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
pro_6or schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:12:
Ja, ze hebben snelle pitstops, maar nu ook een aantal keer wanneer het er echt om ging nét niet die Superstops.
De 0.6 seconden die ze sneller kunnen hadden niet uitgemaakt. Dan was het een unsafe release geweest als hij was gaan rijden. Dit was al een beetje op het randje.

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
PWM schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:41:
[...]

De 0.6 seconden die ze sneller kunnen hadden niet uitgemaakt. Dan was het een unsafe release geweest als hij was gaan rijden. Dit was al een beetje op het randje.
Je ziet wel vaker dat ze dan naast elkaar rijden, degene die net even voor zit kan eerder op het gas. Dat kan niet overal, misschien hier wel?

• Vuvuzela
  • Laatst online: 23:01

Vuvuzela

My spire is forming

De samenvatting van de race is er:

[Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 30-08-2020 22:47]

I served in a company of heroes.

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

MazeWing schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:54:
[...]

"We are are looking into it, I will come back to you"

😆 - Denk ook eens om ;)

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:06
GAS:

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:33

DataGhost

iPL dev

RobertMe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:15:
[...]

Nu ik het nog eens bekijkt. Er loopt dus serieus ook iemand weg met een, wat lijkt een witte, band? Like, WTF? Is dat een band die ze al klaar hadden voor Vettel? Hoe vaker je het bekijkt hoe groter de WTF.
Nja, ze zijn tactisch niet geweldig, maar hiervoor moet je de onboard van Vettel er ook bij hebben. Beide kanten van de garage werken redelijk op zichzelf. Ze reden vlak achter elkaar dus het zou een doublestack worden. Toen ze Leclerc naar binnen haalden is er volgens mij heel snel tegen de andere kant gezegd dat het een lange stop zou worden, en toen schreeuwde zijn engineer op het laatste moment naar Vettel "Stay out!". Dus dat daar al mensen met een tweede set banden klaarstonden kan ik me wel voorstellen. Dat de eerste set er nog niet was.. tsja.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Vettel was misschien nog erger. Dit gaf hij als antwoord op Binotto die zei dat het eenmalig was en in Monza beter zou zijn...
Yeah, I guess if he says so then eh, he is right.
Je kon de cheeky glimlach zien onder het masker. Die is er echt helemaal klaar mee.
Vettel maakt ook subtiel maar terecht het onderscheid tussen de gewone werknemers van Ferrari die gewoon hun werk uitvoeren en de leiding die er een puinzooi van maakt. Dat tweede zegt hij niet, maar hij impliceert het wel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• RobertMe
DataGhost schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:44:
Dat de eerste set er nog niet was.. tsja.
Dat is ook precies waar ik op doelde ja. Leclerc rijdt als voorste op het circuit, komt dus ook als eerste binnen, maar zijn banden zijn er nog niet. Terwijl die van Vettel zijn banden wel klaar waren, terwijl die (ruim) daar achter reed.

Dat er iets van verwarring is doordat beide kanten van de pitbox onafhankelijk van elkaar werken kan dan wel voor het issue zorgen met de "stay out". Maar tegelijkertijd worden pitstop calls gemaakt door het strategie team dat boven de teams van de coureurs staat. Die zouden toch ook moeten weten dat ze in de strategie rekening moeten houden met een lange(re) pitstop voor Leclerc, en dus ook dat een double stack niet kan.
Alhoewel ik mij ook een beetje af vraag in hoeverre Ferrari daadwerkelijk op dat moment een call heeft gemaakt om te pitten. IIRC zei z'n engineer alleen maar "pit window is open" of zoiets. Dat komt dus meer over als "als er een SC komt dan moet je binnen komen", waarna die even later dan roept om niet te pitten. Dan zou ik eens moeten terug kijken of er daarvoor nog is gecommuniceerd en hoe het "timing technisch" zit. Komt de SC echt pas de baan op nadat z'n engineer zegt dat pit window open is? Of is het toch weer een moment van chaos en een verkapte "pit nu" (alleen dan anders gezegd om andere teams in het gewis te laten).

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• RobertMe
Oei, da's niet goed. Had tot nu toe Red Bull niet elke race de snelste pitstop?

• basvn
  • Nu online
RobertMe schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:09:
[...]

Oei, da's niet goed. Had tot nu toe Red Bull niet elke race de snelste pitstop?
Correct
DHL fastest pitstop

naja altijd eerste worden gaat een keer vervelen he :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• N1v3K
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
basvn schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:20:
[...]

naja altijd eerste worden gaat een keer vervelen he :+
Zeg dat tegen Hamilton ... :+

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

RobertMe schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:01:
[...]

Dan zou ik eens moeten terug kijken of er daarvoor nog is gecommuniceerd en hoe het "timing technisch" zit. Komt de SC echt pas de baan op nadat z'n engineer zegt dat pit window open is? Of is het toch weer een moment van chaos en een verkapte "pit nu" (alleen dan anders gezegd om andere teams in het gewis te laten).
Leclerc reed al behoorlijk rustig voordat 'ie bij de busstop was en reed nog eens een SC-bord voorbij bij het nemen van de afslag naar de pitstraat, dus dat was er allemaal al.

• N1v3K
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

Timelapse

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:17
SunriseBGN schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:33:
Met Spa komt het aantal podiums voor HAM BOT VER op 10. Er is een flinke kans dat we in Abu Dhabi een nieuwe nummer 1 hebben.

https://www.statsf1.com/e...s/pilote/podium/trio.aspx
Dit is een totaal ranglijst, dus de huidige nr. 5:
5 BOTTAS Valtteri HAMILTON Lewis VERSTAPPEN Max 10

Gaat waarschijnlijk dit seizoen nog wel naar nr.1 en als je volgend seizoen alvast erbij zet.... dat wordt een trio waar nooit meer een trio overheen gaat.

• basvn
  • Nu online

• basvn
  • Nu online
-

[Voor 100% gewijzigd door basvn op 31-08-2020 14:48]

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Plenkske schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:21:
[...]

Dit is een totaal ranglijst, dus de huidige nr. 5:
5 BOTTAS Valtteri HAMILTON Lewis VERSTAPPEN Max 10

Gaat waarschijnlijk dit seizoen nog wel naar nr.1 en als je volgend seizoen alvast erbij zet.... dat wordt een trio waar nooit meer een trio overheen gaat.
2024 belde... VER HUL RIC staat bovenaan :+

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:17
DataGhost schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:06:
[...]

2024 belde... VER HUL RIC staat bovenaan :+
Zou leuk zijn :*)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Liever niet, mega saai altijd dezelfde podiums, zie liever eens wat variatie.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

mark-k schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:19:
[...]

Liever niet, mega saai altijd dezelfde podiums, zie liever eens wat variatie.
Is het beter als ze alledrie in verschillende teams reden en onderling 5 punten verschil hadden bij aanvang van de laatste race van het seizoen? :+

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

DataGhost schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:29:
[...]

Is het beter als ze alledrie in verschillende teams reden en onderling 5 punten verschil hadden bij aanvang van de laatste race van het seizoen? :+
Okee dat zou ik nog wel tolereren, maar liever gewoon races waar iedereen op het podium zou kunnen komen.

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Wormaap

Moderator Foto & Video
mark-k schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 16:26:
[...]

Okee dat zou ik nog wel tolereren, maar liever gewoon races waar iedereen op het podium zou kunnen komen.
Krijgen we dan weer niet het geklaag dat het een Mickey-Mousecompetitie is als er geen duidelijke toppers zijn? :P

Ticking away, the moments that make up a dull day

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Wormaap schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 16:28:
[...]

Krijgen we dan weer niet het geklaag dat het een Mickey-Mousecompetitie is als er geen duidelijke toppers zijn? :P
Nu is het een mickey mouse competitie waar die rondjes voor niks gereden worden omdat we het podium toch al kennen.

• basvn
  • Nu online

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:26
Albon had verkeer voor hem dat ook niet veel harder ging. Maar goed met een Red Bull onder zijn kont hoort hij daar eigenlijk niet tussen te rijden.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
N1v3K schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:55:
[...]

Zeg dat tegen Hamilton ... :+
Hamilton is anders ook aardig verveeld hoor. ;)

Maar daar gaan we ook weer. Hij deed precies hetzelfde met Gasly na Hongarije 2019 en toen was het klaar. Hamilton heeft ook gelijk dat Verstappen alleen staat en geen strategische back up heeft. Ook erkent Hamilton eigenlijk wat we al jaren weten, Bottas is No.2.

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

Goed en eerlijk interview van Hamilton.

Eigenlijk krijgt hij er ook een beetje de schijt van dat het allemaal zo makkelijk gaat en hij er nauwelijks iets voor hoeft te doen (lees: vechten)...

• pilskes
  • Niet online
Ben ik de enige die de "rel" rond Jack heeft gemist met zijn opmerking over Ocon?

Van mij mag hij ook vervangen worden hoor, de interviews die hij doet beginnen 99 van de 100 x niet met een vraag maar met een statement.

• ricardo246
  • Nu online

ricardo246

Life's what you make it!

pilskes schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:11:
Ben ik de enige die de "rel" rond Jack heeft gemist met zijn opmerking over Ocon?

Van mij mag hij ook vervangen worden hoor, de interviews die hij doet beginnen 99 van de 100 x niet met een vraag maar met een statement.
Benieuwd naar welke rel jij aan refereerd?
Enige referentie, bron?

[Voor 3% gewijzigd door ricardo246 op 31-08-2020 22:15]

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
ricardo246 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:14:
[...]

Benieuwd naar welke rel jij aan refereerd?
Ocon een "French F*ck" noemen in een interview met Lando
https://streamable.com/xe80ua

[Voor 6% gewijzigd door noo op 31-08-2020 22:17. Reden: Filmpie erbij]

• ricardo246
  • Nu online

ricardo246

Life's what you make it!

noo schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:16:
[...]

Ocon een "French F*ck" noemen in een interview met Lando
Link terug gekeken, herhaalde hij niet Norris zijn woorden in de auto? Dan zijn het niet Jack zijn woorden ;)

[Voor 33% gewijzigd door ricardo246 op 31-08-2020 22:20]

• pilskes
  • Niet online
ricardo246 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:16:
[...]

Link terug gekeken, herhaalde hij niet Norris zijn woorden in de auto? Dan zijn het niet Jack zijn woorden ;)
Dan ben ik gelukkig niet de enige!!!

Hier is het filmpje:

https://streamable.com/xe80ua

[Voor 9% gewijzigd door pilskes op 31-08-2020 22:26]

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
ricardo246 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:16:
[...]

Nee, Lando heeft dat niet in de auto gezegd. Het is gewoon een domme Jack uitspraak

• DoeEensGek
noo schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:30:
[...]

Nee, Lando heeft dat niet in de auto gezegd. Het is gewoon een domme Jack uitspraak
Nou nou poeh poeh... :/

• pilskes
  • Niet online
Charles:

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:20
pilskes schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:11:

Hier vinden we dat eerder 'normaal' of zijn we het inmiddels wel gewend van Jack.
Op Reddit liep het aardig storm met kritische reacties, Norris wist ook even niet hoe hij er op moest reageren.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Om het toch positief te beëindigen. Met DRS en een slip stream heeft Leclerc gewoon 362km/h gehaald. :P

Maar morgen naar Monza voor het begin van de Italiaanse double header. Gaat leuk worden nu AlphaTauri het snelste Italiaanse team lijkt te zijn. :z :P

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:12
Het is toch ook gewoon een onzinnige opmerking.
Leuk dat wij Nederlanders allemaal zo open zijn en leuk proberen te zijn maar een beetje respect voor een ander is niet al te moeilijk toch?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:22

AzzKickah

06-CENSORED

DaniëlWW2 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 23:18:
Om het toch positief te beëindigen. Met DRS en een slip stream heeft Leclerc gewoon 362km/h gehaald. :P
[Afbeelding]
362 kan niet, dat moet een fout zijn.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
AzzKickah schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 23:28:
[...]

362 kan niet, dat moet een fout zijn.
Dat is DRS met een slipstream. ;)

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee