Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja, enige manier is andere bandenstrategie te doen.renzo4000 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:09:
Misschien dat ze bij RBR ook weer het tegenovergestelde doen van MER. Gewoon Q2 op rood kwalificeren en MER op geel. Max kan ze tijdens de race weer opjagen en rijdt net zo lang op rood als MER op geel. Vervolgens wisselen ze allebei naar HARD en gaat Verstappen eroverheen... dreaming dreaming ...
Mercedes kan/gaat natuurlijk reageren, snelste tijd op mediums, en als ze max naar buiten zien gaan op softs... gaan zij misschien ook op softs om max te counteren. Dat geeft aan dat ze bang zijn voor max. Dus voor max de zaak om in Q2 als laatste zijn ronde te doen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat en hij geeft ook best wel goede argumenten voor de meningen die hij heeft. Hij mag er van mij vaker bij zittenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:14:
Rosbergs commentaar is wel fijn ja bij Sky. Gewoon eens echt inhoud en leerzaam.
Mwa. Mercedes doet ook vaak de eerste getimede run op medium, en dan nog een tweede run op softs die ze afbreken. Als Verstappen dan als laatste naar buiten gaat als "surprise" is Mercedes ook gewoon al op de baan met softs. En Mercedes kan natuurlijk niet voorspellen of Verstappen afbreekt of niet.Bloodclot schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:14:
Dus voor max de zaak om in Q2 als laatste zijn ronde te doen
Het gaat er niet om hoe hard je de pitstraat binnen rijdt.. Maar er wordt een gemiddelde snelheid genomen over de eerste 30 meter. Daarom had Hamilton dus ook geen penalty in Silverstone.
- DaniëlWW2
- Niet online

Je hoeft dus helemaal niet op 80km/h of 60km/h te zitten bij de lijn voor de pitsstraat. Het is kennelijk een combinatie van sensoren over enkele tientallen meters die gemiddeld onder het geval miet zitten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als max dan alsnog laatste tijd kan noteren, dan begint hij aan zijn hotlap. en dan hoort hij wel of mercedes dan op rood of medium gaat starten en kan hij naar wens afbreken.RobertMe schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:24:
[...]
Mea. Mercedes doet ook vaak de eerste getimede run op medium, en dan nog een tweede run op softs die ze afbreken. Als Verstappen dan als laatste naar buiten gaat als "surprise" is Mercedes ook gewoon al op de baan met softs. En Mercedes kan natuurlijk niet voorspellen of Verstappen afbreekt of niet.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 5% gewijzigd door Spotmatic op 14-08-2020 16:51 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nee, die is alles behalve compleet. Van de FIA site:Spotmatic schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:50:
Klopt bovenstaand overzichtje wel? Slechts 9 laps voor bijvoorbeeld Max kan niet kloppen... Velen waren met longruns bezig.
:strip_exif()/f/image/4AqLzWyJVyyAuLgFRtedB76M.jpg?f=fotoalbum_large)
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
een treffende spreuk
Ik meen me te herinneren dat George vooral op de witte band bezig was, en klaagde dat het leek alsof hij op ijs reed...pro_6or schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:53:
Latifi sneller dan George Russell. Ben wel benieuwd wat daar gebeurd is.
Foutje van social media man bij F1?Spotmatic schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:50:
Klopt bovenstaand overzichtje wel? Slechts 9 laps voor bijvoorbeeld Max kan niet kloppen... Velen waren met longruns bezig.
45/90 MINS
— Formula 1 (@F1) 14 augustus 2020
Here's how things stand as we move into the second half of FP2#SpanishGP 🇪🇸 #F1 pic.twitter.com/axc5dUhXYp
That's a wrap on our Friday running - and it's a familiar top three#SpanishGP 🇪🇸 #F1 pic.twitter.com/Ylk2Oj7f95
— Formula 1 (@F1) 14 augustus 2020
Beiden met hetzelfde plaatje
Waarschijnlijk heeft de familie Latifi wat geld toegestopt?pro_6or schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:53:
TrajectcontroleDaniëlWW2 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:28:
Ah Rosberg.
Je hoeft dus helemaal niet op 80km/h of 60km/h te zitten bij de lijn voor de pitsstraat. Het is kennelijk een combinatie van sensoren over enkele tientallen meters die gemiddeld onder het geval miet zitten.

Vandaar dat HAM de vorige race tot <60 km/h blokkeerde om later weer te versnellen bij het inrijden van de pits.
[ Voor 13% gewijzigd door PalingDrone op 14-08-2020 17:14 ]
+ FP1 niet geredenSpotmatic schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:54:
[...]
Ik meen me te herinneren dat George vooral op de witte band bezig was, en klaagde dat het leek alsof hij op ijs reed...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het scheelt wel dat beide heren al aardig wat op die baan hebben gereden, dus ik verwacht ook dat onderlinge verschillen deze race wat minder groot zijn.pro_6or schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:53:
Heb jij inzage in de kwaliteit van de data die hij verzameld heeft?Leon Zwiers schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 15:45:
ALB weer matig zeg
alles kan off-topic
Dat denk ik niet. Max kan gewoon beter met mediums de Q2 doen, omdat die langer mee gaan. Of zelfs hard als dat een optie is, net als vorige keer. Maar zal nu wel lastig worden denk ik.Bloodclot schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:14:
[...]
Ja, enige manier is andere bandenstrategie te doen.
Mercedes kan/gaat natuurlijk reageren, snelste tijd op mediums, en als ze max naar buiten zien gaan op softs... gaan zij misschien ook op softs om max te counteren. Dat geeft aan dat ze bang zijn voor max. Dus voor max de zaak om in Q2 als laatste zijn ronde te doen
Verder is het denk ik ook wel fijn om zo veel mogelijk ongebruikte hard en medium over te houden, maar ik weet niet wat precies de opties zijn.
Keuze is dan geel wit geel
Of
Geel wit
Evt geel rood geel / geel geel rood (maar dan weet mercedes wat ze gaan doen.
een treffende spreuk
Bedankt!Bastien schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:53:
[...]
Nee, die is alles behalve compleet. Van de FIA site:
[Afbeelding]
had hem iets na half 5 nog even hier opgezet, maar vond het ook al weinig rondes ja.
foutje van de FOM dus..
gelukkig nog iemand die er op let
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Naar mijn indruk zit niemand hier op wit te wachten. George kon er niets mee, Lando ook niet.pro_6or schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:29:
Starten op de medium is hier de enige optie die ik zie.
Keuze is dan geel wit geel
Of
Geel wit
Evt geel rood geel / geel geel rood (maar dan weet mercedes wat ze gaan doen.
Ik denk dat Max geel - rood zal willen doen. Of omgekeerd natuurlijk afhankelijk van de uitkomst van Q2.
Starten op de zachtste band is natuurlijk wel altijd een issue. Starten op medium met volle tank brengt je een stuk verder in de race met grotere kans op finishen op softs dan met starten op softs en dan naar medium. Medium => soft zal dus best kunnen. Soft => medium lijkt mij optimistisch. Maar volgens mij waren er sowieso een aantal coureurs waar de softs na 10 ronden al een stuk minder waren? Dus of de softs dan überhaupt ver genoeg komen?Spotmatic schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:59:
[...]
Naar mijn indruk zit niemand hier op wit te wachten. George kon er niets mee, Lando ook niet.
Ik denk dat Max geel - rood zal willen doen. Of omgekeerd natuurlijk afhankelijk van de uitkomst van Q2.
Daarom is een tweestopper ook zoveel leuker.RobertMe schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:02:
[...]
Starten op de zachtste band is natuurlijk wel altijd een issue. Starten op medium met volle tank brengt je een stuk verder in de race met grotere kans op finishen op softs dan met starten op softs en dan naar medium. Medium => soft zal dus best kunnen. Soft => medium lijkt mij optimistisch. Maar volgens mij waren er sowieso een aantal coureurs waar de softs na 10 ronden al een stuk minder waren? Dus of de softs dan überhaupt ver genoeg komen?
Ik zou het doen!
Twee-stopper is dan ook wat Pirelli voorspelt. Ben even aan het twijfelen waarmee Verstappen hem ook alweer heeft gewonnen. Want hij & Kimi hadden een stop minder dan Ricciardo & Vettel, maar hebben ze toen een één en twee stopper gedaan of twee en drie stopper (naast dat Ricciardo nog die lekke band had in een van de laatste rondes).rammes schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:04:
[...]
Daarom is een tweestopper ook zoveel leuker.
Men dacht inderdaad dat Verstappen nog moest pitten, dat was dus niet zo 😎RobertMe schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:12:
[...]
Twee-stopper is dan ook wat Pirelli voorspelt. Ben even aan het twijfelen waarmee Verstappen hem ook alweer heeft gewonnen. Want hij & Kimi hadden een stop minder dan Ricciardo & Vettel, maar hebben ze toen een één en twee stopper gedaan of twee en drie stopper (naast dat Ricciardo nog die lekke band had in een van de laatste rondes).
Ik zou het doen!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik hou het gewoon op Medium-Soft-Medium, al dan niet in die volgorde..ArcticWolf schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:18:
[...]
Max: Q2 op medium, dan naar hard en dan evt. naar medium weer
Want vergeet niet, de Hard van vorige week is de Medium van deze week
Hard was ook niet favoriet bij verschillende coureurs.
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is echt niet haalbaar volgens mij. Mercedes heeft ook gelongrund op de hard. De tijd (1 seconde Langzamer ) zat binnen het window voor een 1 stopper, geel wit. En je kunt dan altijd de wits er nog weer afdoen.Spotmatic schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:59:
[...]
Naar mijn indruk zit niemand hier op wit te wachten. George kon er niets mee, Lando ook niet.
Maar geel is de raceband te zijn waar je op wil zitten. George had Vermoed ik ook een slechte set up vandaag, zat op rood achter Latifi. P1 zat Nissany ook in zijn wagen natuurlijk.
een treffende spreuk
Vorig jaar was het rood - geel - rood, de witte band werd volledig genegeerd door de toppers. Ook toen waren het de C1 t/m C3 banden.Edd schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:24:
[...]
Ik hou het gewoon op Medium-Soft-Medium, al dan niet in die volgorde..
Want vergeet niet, de Hard van vorige week is de Medium van deze week
Hard was ook niet favoriet bij verschillende coureurs.
Vurig hopend op bandenproblemen, daar was vorig jaar niet veel van te merken, en al helemaal niet bij Mercedes die het beste van allemaal met de banden om kon gaan.
Het zal snel duidelijk worden of dat dit jaar weer zo zal zijn, maar het zal zeker niet zo gaan zoals afgelopen weekend.
Testing, one, two ...
Gezien het tijdsverlies op de witte band vermoed ik dat ze vooraan idd geel-geel-rood gaan proberen voor zondag.pro_6or schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:33:
[...]
Dat is echt niet haalbaar volgens mij. Mercedes heeft ook gelongrund op de hard. De tijd (1 seconde Langzamer ) zat binnen het window voor een 1 stopper, geel wit. En je kunt dan altijd de wits er nog weer afdoen.
Maar geel is de raceband te zijn waar je op wil zitten. George had Vermoed ik ook een slechte set up vandaag, zat op rood achter Latifi. P1 zat Nissany ook in zijn wagen natuurlijk.
Met wit om de 1stop te doen ipv de geel-rood combi verlies je teveel tijd.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik zou eerder verwachten. geel-rood-geel.YakuzA schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:48:
[...]
Gezien het tijdsverlies op de witte band vermoed ik dat ze vooraan idd geel-geel-rood gaan proberen voor zondag.
Met wit om de 1stop te doen ipv de geel-rood combi verlies je teveel tijd.
Mocht er halverwege de race is gebeuren hebben ze opties.. (banden regelment voldaan zeg maar)
Wel met andere track temps vanwege mei periode.hardware-lover schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:43:
[...]
Vorig jaar was het rood - geel - rood, de witte band werd volledig genegeerd door de toppers. Ook toen waren het de C1 t/m C3 banden.
Vurig hopend op bandenproblemen, daar was vorig jaar niet veel van te merken, en al helemaal niet bij Mercedes die het beste van allemaal met de banden om kon gaan.
Het zal snel duidelijk worden of dat dit jaar weer zo zal zijn, maar het zal zeker niet zo gaan zoals afgelopen weekend.
Basement Bios ---- Exo-S
Daar heb ik nog vluchtig naar gekeken maar zag dit niet zo snel tevoorschijn komen. In mei kan het overigens ook aardig warm zijn daar, daar niet van.Mystikal schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:31:
[...]
Wel met andere track temps vanwege mei periode.
Maar jij zegt dat ze anders waren, dus dat deel je dan ook even...?
Testing, one, two ...
Fantastische herinneringen, dat mogen de heren Mercedes weer doenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:10:
Rosberg heeft een track guide gemaakt. Speciale aandacht voor 4:06.![]()
[YouTube: How to Master the Spanish GP! | Nico Rosberg]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sorry for the extreme delay. We have a TON of work right now... Did you know that we're doing around 30k tests of COVID-19 per day here in Ontario? It's crazy right now.basvn schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:08:
[...]
daarvoor wacht ik toch echt op @f1bythenumbers![]()
Hoop dat die vandaag nog met een analyse komt van FP2
Zolang ze niet te snel slijten, zeker vergeleken de rest, is het al goed
Anyways, I hope this is still useful.
Source: me
Dit idee had ik al.f1bythenumbers schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 04:47:
[...]
Sorry for the extreme delay. We have a TON of work right now... Did you know that we're doing around 30k tests of COVID-19 per day here in Ontario? It's crazy right now.
[Afbeelding]
Max kwam erg positief over op me gister.
[Instagram: ✨ You can always rely on @maxverstappen1 to add some sparkle 😀 . Who's backing the Dutchman to claim back-to-back wins this Sunday? 🤔 . #SpanishGP 🇪🇸 #Formula1 #F1]
Max reageert volgens mij nooit op andere posts van F1 zelf op insta,
maar op deze reageerde hij met : We keep shining
[Instagram: This sums up my Friday👌#SpanishGP]
en dan deze.
Ik denk dat ze qua racepace heel goed zitten dit weekend.
Starten vanaf P3/P4, en hem dan naar huis rijden
@f1bythenumbers alweer bedankt voor de bijdrage! ze worden hier erg gewaardeerd!!
en succes met de tests!
Verschil volgens Pirelli
[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 15-08-2020 09:45 ]
[YouTube: 'Ik was tevreden, de auto voelde goed' | Max Verstappen over Spanje | Formule 1 2020]
Hij geeft dus ook aan dat Renault (nu wel) een flinke kwalificatiestand heeft, en Ferrari en Honda niet / veel minder.
- DaniëlWW2
- Niet online
Rigged dus want Mercedes pakt 0,4 a 0,5s op zichzelf met party mode. Good job FIA.RobertMe schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:37:
Max bij Olav:
[YouTube: 'Ik was tevreden, de auto voelde goed' | Max Verstappen over Spanje | Formule 1 2020]
Hij geeft dus ook aan dat Renault (nu wel) een flinke kwalificatiestand heeft, en Ferrari en Honda niet / veel minder.

Hee, kijk nou, daar zijn de alpha tauri’s ook binnen de top 10. Dat bevestigd wat ik al dacht.f1bythenumbers schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 04:47:
[...]
Sorry for the extreme delay. We have a TON of work right now... Did you know that we're doing around 30k tests of COVID-19 per day here in Ontario? It's crazy right now.
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Wel mooi wat Max zegt over pole position: ik kwalificeer liever 2e of 3e op zaterdag dan dat ik eerste sta zoals vorig jaar in Hongarije en dan uiteindelijk op zondag als tweede finish. Daar baal je toch van.RobertMe schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:37:
Max bij Olav:
- DaniëlWW2
- Niet online
Alsof hij vandaag al moet beslissen of hij teambaas van Mercedes wilt blijven, of teambaas van AM wilt worden.
edit: En sky zegt ongeveer hetzelfde, minus het AM verhaal
[ Voor 18% gewijzigd door LoeWn op 15-08-2020 12:01 ]
Het heeft ff een paar jaartjes geduurd maar * PalingDrone begint echt Rosberg fan te worden...
Prima commentator, komt erg veel zinnigs uit
NORRIS!!!Hippocampus schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:08:
Is er al iemand de baan op? Ik hoor wel race auto's maar zie ze niet. 🤔
"When you grow up your heart dies"
Zie je wel vaker in FP3, ze zijn dan als de dood dat ze die auto's kort rijdensjaool schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:16:
Ik denk dat we niet heel erg veel actie gaan zien aangezien de baan zo'n 20 graden koeler is dan vanmiddag met de kwalificatie. Misschien een paar rondjes om te checken of alles okay is maar meer ook niet.
20?? hij was gister tijdens FP2 toch net de 50 gepasseerd?sjaool schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:16:
Ik denk dat we niet heel erg veel actie gaan zien aangezien de baan zo'n 20 graden koeler is dan vanmiddag met de kwalificatie. Misschien een paar rondjes om te checken of alles okay is maar meer ook niet.
#FP3 underway @Circuitcat_eng. 31 degrees ambient and 45 degrees on track. Well, we say “underway” but in reality not a lot is happening. #SpanishGP
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 15 augustus 2020
nu 45 dus
Nu circa 30 graden en vanmiddag zo'n 50 graden, dus 20 graden verschil.basvn schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:17:
[...]
20?? hij was gister tijdens FP2 toch net de 50 gepasseerd?
[Twitter]
nu 45 dus
Volgens mij stond er net 44°C in beeld en loopt dat vanmiddag op naar 50sjaool schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:16:
Edit: 30 graden is de lucht temp.
[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 15-08-2020 12:19 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Nou ja, ik papegaaide Rosberg even na.TinusTegengas schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:18:
[...]
Volgens mij stond er net 44°C in beeld en loopt dat vanmiddag op naar 50
Het is in ieder geval zo dat FP3 en Q absoluut niet te vergelijken zullen zijn.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Belangrijker is wat de temperatuur en zon morgen gaan doen tijdens de race.
Waiting on the world to change
Morgen 2 graden koeler volgens mijn weerbericht. FP2 zal de belangrijkste data hebben opgeleverd aangezien deze op dezelfde tijd wordt gereden als de kwalificatie.tweakduke schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:22:
Er zijn weinig issues geweest in FP1 en FP2 dus de meeste teams weten wel met welke set-up en strategie ze gaan rijden.
Belangrijker is wat de temperatuur en zon morgen gaan doen tijdens de race.
Gezien de race pace van Max kan het morgen nog een mooi strategisch spel gaan worden als de banden een beetje mee willen werken.
Oh ja hoor natuurlijk. Op het moment dat ik post.
[ Voor 45% gewijzigd door AzzKickah op 15-08-2020 12:28 ]
Voortaan graag 20min eerder vragenAzzKickah schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:27:
Gaat RBR nog wat doen of eh....?
Ja, Max rijdt nu in zijn out lap.AzzKickah schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:27:
F1TV Pro loopt gigantisch achter op Ziggo. Dat is wel erg jammer.
- DaniëlWW2
- Niet online
Stiekem heb ik dat gewoon geregeld met RBR. Ze gaan pas als genoeg mensen hier hun beklag duidelijk maken rijden.AzzKickah schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:27:
nevermind

[ Voor 16% gewijzigd door Hippocampus op 15-08-2020 12:30 ]
- tweakduke
Maar jullie hebben Rosbergsjaool schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:28:
[...]
Ja, Max rijdt nu in zijn out lap.
Kvyat is niet tevreden over zijn softs.
Moet je F1viewer gebruiken of dat appje dat een tweaker gemaakt heeft gebruiken, scheelt weer 30 secondensjaool schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:28:
[...]
Ja, Max rijdt nu in zijn out lap.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
F1TV Pro kijk ik vooral vanwege de onboard van Max, HAM etc.tweakduke schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:29:
[...]
Maar jullie hebben Rosberg![]()
Kvyat is niet tevreden over zijn softs.
FP3 kijk ik straks nog wel even terug met Rosberg.
at your service
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarschijnlijk denken ze dat ze niet voor Q2 komen op mediums.The_Butler schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:34:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ferrari haar gele banden aan het oproken is? Denken ze die niet nodig te hebben in Quali en de race? (ik dacht dat ze toch maar twee nieuwe setjes hadden, nu dus 1 en een gebruikt setje...)
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-08-2020 12:39 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
- DaniëlWW2
- Niet online
Max was net het snelste in sector 3.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:38:
Ik ben wel blij om te zien dat Red Bull de balansproblemen in low speed bochten heeft verholpen t.o.v. de wintertests.
- DaniëlWW2
- Niet online
SSSSSSSSSSSsssssssssssssst, ik probeer op te letten!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:52:
Zit iedereen naar Rosberg te luisteren of zo? Het is hier best stil.
Ze waren niet heel hoog. Ik was er namelijk.hardware-lover schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 00:20:
[...]
Daar heb ik nog vluchtig naar gekeken maar zag dit niet zo snel tevoorschijn komen. In mei kan het overigens ook aardig warm zijn daar, daar niet van.
Maar jij zegt dat ze anders waren, dus dat deel je dan ook even...?
Basement Bios ---- Exo-S
Nee, ik knuffel de schaduwDaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:52:
Zit iedereen naar Rosberg te luisteren of zo? Het is hier best stil.

Nog flink aan de afstelling vooras gesleuteld na het eerste setje rood.
Q2 op geel.
een treffende spreuk
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
en op het rechte stuk??
PSN: xMaurice93
- tweakduke
- DaniëlWW2
- Niet online
/f/image/hyLUOI2oauiPsHezVKlxXfoz.png?f=fotoalbum_large)
Ocon zegt dat MAG remde waardoor die crashte..
EDIT: bijna herhaling van mercedessen in 2016... Good job Kevin /s
[ Voor 8% gewijzigd door demonic op 15-08-2020 13:00 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.