Wat was dit voor actie man haha
Hahahaha wat is dit voor suf ongeval dan?
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
WTF Magnussen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ocon zat nog te slapen wtf
I served in a company of heroes.
Ocon had gewoon prima naar de racelijn kunnen gaan, wtf zat hij naar te kijken?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
En Rosberg krijgt meteen even een 2016 flashback in zijn gezicht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Achteropkomend verkeer is altijd fout.. Zeker als je Ocon heetsjaool schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:59:
Die MAG krijgt hier een flinke dauw voor naar mijn mening...
Maar, even serieus. Het leek erop dat MAG zijn ronde afbrak en de Alpha Tauri/Williams die eraan kwam langs wilde laten gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Edd op 15-08-2020 13:03 ]
-
Wat MAG deed is niet handig, maar ook een zeer matig reactievermogen van Ocon.
Lijkt me dat magnussen Ocon er links voorbij wilde laten, maar zag er raar uit..
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Mag ging gewoon van de lijn af, Ocon deed iets doms m.i.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hopelijk kunnen ze de auto nog fixen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gaan ze die wagen in 2 uur weer in elkaar krijgen?
Lijkt me sterk...
Lijkt me sterk...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hoe kan je hem naar rechts sturen als links hele strook asfalt ligt.
In de F1 gaat deze regel niet echt op.Edd schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:01:
[...]
Achteropkomend verkeer is altijd fout.. Zeker als je Ocon heet
Maar ze zullen beiden naar de stewards mogen. OCO was ook wel een beetje de weg kwijt leek het.
MAG haalde OCO in en ging vlak daarna van het gas. Raar geval.
"When you grow up your heart dies"
Dit gebeurt er als je blind de instructies van je navigatie opvolgt.
"Nu rechtsaf slaan"
"Nu rechtsaf slaan"
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Iemand een streamable van het ongeluk toevallig?
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Nieuwe neus en achtervleugel ff checken. Gaat ze makkelijk lukken.hoevenpe schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:02:
Lijkt me sterk...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ja toch? zo veel schade lijkt er niet te zijn. nog een paar uur de tijd ook. moet kunnen. (mits onderdelen op voorraad)Quad schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:02:
Hopelijk kunnen ze de auto nog fixen.
Samenloop van omstandigheden, ineens kwam magnussen daar en als je dan kiest voor eerst remmen en dan sturen ben je gezien. Remmen a la baku. Dat lukt dan niet meer. Magnussen ging aan de kant voor alpha tauri.DJTimo schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:01:
Wat MAG deed is niet handig, maar ook een zeer matig reactievermogen van Ocon.
Vreemd hoor. Ben benieuwd of magnussen straf pakt.
een treffende spreuk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:48
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou maar waarom Magnussen niet gewoon aan de kant blijft rijden is mij even een raadsel. Ocon wordt hier compleet verrast.
Voordeel is dat het ´alleen´ de voorkant is.hoevenpe schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:02:
Lijkt me sterk...
en niet de achterkant.
Maar denk dat het er om gaat hangen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Een wielophanging is tegenwoordig met 10 minuutjes gefixt. Gaat wel lukken.hoevenpe schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:02:
Lijkt me sterk...
Je ziet Ocon in zn spiegel kijken vlak voor MAG opeens afremd. Toen die weer vooruit keek schrok ie duidelijk dat ie al zo kort erop zat en wilt uitwijken en verliest em..
Hehe, Steiner die door de pitbox heen loopt 'Where is he? Where is that twat! '
Krijg het gevoel dat Ocon iets aan het doen was op zijn stuurtje oid, in ieder geval even afgeleid zo lijkt het
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
+ slipstream (is geen downforce) en je bent zo een groot deel van je remvermogen kwijt.Pyr0_ schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:03:
Je ziet Ocon in zn spiegel kijken vlak voor MAG opeens afremd. Toen die weer vooruit keek schrok ie duidelijk dat ie al zo kort erop zat en wilt uitwijken en verliest em..
Ja, Renault en reserve-onderdelen, altijd lastig.Hippocampus schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:03:
[...]
Ja toch? zo veel schade lijkt er niet te zijn. nog een paar uur de tijd ook. moet kunnen. (mits onderdelen op voorraad)
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat het gewoon dom van beiden was.
Magnussen die zo langzaam gaat nadat die Ocon inhaalt is dom, maar Ocon zat ook lekker op te letten. Alsof hij geen rempedaal heeft. Dan de muur maar in.
Maar het beste stuk van de baan heeft weer geleverd.
Magnussen die zo langzaam gaat nadat die Ocon inhaalt is dom, maar Ocon zat ook lekker op te letten. Alsof hij geen rempedaal heeft. Dan de muur maar in.
Maar het beste stuk van de baan heeft weer geleverd.
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-08-2020 13:05 ]
Magnussen doet niet veel fout.. Ocon zit te slapen en kijkt vervolgens ook nog naar links als hij al vrij dicht op MAG zit. Als hij terug kijkt stuurt hij de muur in om niet te botsen..
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:48
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nu ik nog een keer kijk had Ocon op tijd kunnen uitwijken, in plaats van als schrikreactie de muur te kiezen. Nou ja we zullen afwachten wat de stewards hier mee kunnen doen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:05:
Ik denk dat het gewoon dom van beiden was.
, Maar het beste stuk van de baan heeft weer geleverd.
[Streamable: https://streamable.com/xdkmyu]https://streamable.com/xdkmyu
Wat een rare klapper van Ocon... Magnussen
Wat een rare klapper van Ocon... Magnussen
Dit ! Kun je alleen Ocon zelf aanrekenen imhoPyr0_ schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:03:
Bij welk memorabel ongeluk hadden we dat ook alweer eerder gezien?iichel schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:04:
[...]
+ slipstream (is geen downforce) en je bent zo een groot deel van je remvermogen kwijt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ocon, altijd goed aan het opletten wat er om hem heen gebeurd ...
ping 127.212.23.124
WELL DONE BAKUJasphur schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:08:
[...]
Bij welk memorabel ongeluk hadden we dat ook alweer eerder gezien?
Ik snap niet waarom Magnussen Ocon eerst inhaalt en dan midden op de baan z'n gas los laat. Beetje aan het zieken?DJTimo schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:07:
[...]
Dit ! Kun je alleen Ocon zelf aanrekenen imho
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat denk ik dus ook. Magnussen had Ocon net ingehaald, dus logisch dat Ocon dacht dat hij op een flying lap zat. En dan opeens van je gas afgaan en precies in het midden van de baan blijven rijden, niet heel slim van Magnussen.tweakduke schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:03:
Nou maar waarom Magnussen niet gewoon aan de kant blijft rijden is mij even een raadsel. Ocon wordt hier compleet verrast.
Ergerde me ook wel een beetje aan meneer Winkelman die de schuld toch meer richting Ocon aan het schuiven was.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ocon heeft soms wat problemen met zijn rempunt vinden ja.pjottum schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:09:
Ocon, altijd goed aan het opletten wat er om hem heen gebeurd ...

De achterlichten van mag knipperen al de hele tijd, nog ver voordat hij van de race lijn af gaat.Pyr0_ schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:03:
Je kan dus onmogelijk claimen dat hij ‘ineens’ afremt.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Magnussen mag dan een pannenkoek zijn, maar in dit geval leek het er op dat hij zijn vliegende ronde afbrak en ruimte maakte voor de Williams die er ook aankwam.Mr Magic schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:11:
[...]
Dat denk ik dus ook. Magnussen had Ocon net ingehaald, dus logisch dat Ocon dacht dat hij op een flying lap zat. En dan opeens van je gas afgaan en precies in het midden van de baan blijven rijden, niet heel slim van Magnussen.
Ergerde me ook wel een beetje aan meneer Winkelman die de schuld toch meer richting Ocon aan het schuiven was.
- DaniëlWW2
- Niet online
Net even beide onboards teruggekeken van MAG en OCO.
Het probleem lijkt te zijn dat de engineer van Ocon aangeeft dat Magnussen op een timed lap zit, terwijl dat niet het geval is. Hij had deze net gedaan en kreeg te horen dat hij terug naar de box moest, dus een inlap.
Ocon zit vlak nadat Magnussen hem voorbij is gegaan in zijn linker spiegel te kijken en schrikt dan ook van Magnussen vlak voor zijn neus. Maar dat hadden sommigen hier al gezien.
Het probleem lijkt te zijn dat de engineer van Ocon aangeeft dat Magnussen op een timed lap zit, terwijl dat niet het geval is. Hij had deze net gedaan en kreeg te horen dat hij terug naar de box moest, dus een inlap.
Ocon zit vlak nadat Magnussen hem voorbij is gegaan in zijn linker spiegel te kijken en schrikt dan ook van Magnussen vlak voor zijn neus. Maar dat hadden sommigen hier al gezien.
-
Gezien Ocons positie op het moment dat Magnussen van zijn lijn afwijkt en afremt, lijkt het mij dat Magnussen dit doet zonder goed zijn spiegels te checken, anders zou hij hebben gezien dat hij met deze actie in het vaarwater van Ocon komt. Wat absurd is als je net iemand hebt ingehaald die verwacht dat jij snel zal zijn.
Ik wil eerst de onboards en teamradio wel eens zien/horen voor ik een conclusie trek, maar op dit moment vind ik het vooral 'schuld' van Magnussen. Straks maar ff de replay checken op f1tv.
Ik wil eerst de onboards en teamradio wel eens zien/horen voor ik een conclusie trek, maar op dit moment vind ik het vooral 'schuld' van Magnussen. Straks maar ff de replay checken op f1tv.
erutangiS
Er wordt aan alle kanten ruimte gemaakt voor Hulks terugkeer! De coureurs vechten om wie de grootste fout maakt
Waiting on the world to change
Je ziet Magnussen al met rasse schreden dichterbij komen en dan nog besluit ocon om rustig in de spiegel te gaan kijken

Niet handig van Magnussen, maar dom van ocon.
Ja onboards gekeken, is dit dezelfde race engineer als vorige week?
Die fijne vent geeft idd compleet verkeerde informatie aan Ocon, net zoals die vorige week Russell over het hoofd zag.
Ocon had aan de knipperende lamp en tempo wellicht kunnen zien dat Magnussen niet snel ging.
Magnussen had beter op kunnen letten voor hij afremde.
Alle 3 niet top, maar die engineer is vooral het probleem hier lijkt mij.
Die fijne vent geeft idd compleet verkeerde informatie aan Ocon, net zoals die vorige week Russell over het hoofd zag.
Ocon had aan de knipperende lamp en tempo wellicht kunnen zien dat Magnussen niet snel ging.
Magnussen had beter op kunnen letten voor hij afremde.
Alle 3 niet top, maar die engineer is vooral het probleem hier lijkt mij.
erutangiS
- DaniëlWW2
- Niet online
Pirelli lijkt de bandenspanning opgevoerd te hebben. Waarschijnlijk om blaren tegen te gaan. Het maakt de "soft" die toch al niet zacht is, alleen wel erg zinloos. Ik vermoed dat we heel wat auto's op medium gaan zien in Q2. 
Sainz heeft een nieuwe PU. Complex verhaal, maar deze zou om een of andere reden problemen met oververhitting geven waardoor ze een stap hoger moeten gaan qua koeling voor Sainz zijn auto. Rosberg had het hier ook over tijdens FP3 dat dit zomaar 0,15s per ronde kost wat neerkomt op circa 10s voor een raceafstand hier.
Seems the minimum tyre pressures might have been altered overnight...
— Matthew Somerfield 🅢🅞🅜🅔🅡🅢Ⓕ① (@SomersF1) 15 augustus 2020
If they have and this isn't a mistake by FOM (as there's no confirmation on the FIA website yet) it means the fronts +0.6psi and rears +0.7psi pic.twitter.com/N35j3zgoQi
Sainz heeft een nieuwe PU. Complex verhaal, maar deze zou om een of andere reden problemen met oververhitting geven waardoor ze een stap hoger moeten gaan qua koeling voor Sainz zijn auto. Rosberg had het hier ook over tijdens FP3 dat dit zomaar 0,15s per ronde kost wat neerkomt op circa 10s voor een raceafstand hier.
Sainz tendrá nuevo motor hoy. El que ha dado problemas de sobretemperatura se queda para viernes.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 15 augustus 2020
New engine for Sainz today. The engine that caused overheating problems will be used on fridays.
[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-08-2020 13:46 ]
Zullen ze blij mee zijn bij MercedesDaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:38:
Pirelli lijkt de bandenspanning opgevoerd te hebben. Waarschijnlijk om blaren tegen te gaan. Het maakt de "soft" die toch al niet zacht is, alleen wel erg zinloos. Ik vermoed dat we heel wat auto's op medium gaan zien in Q2.
[Embed]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ben erg benieuwd. Hebben de teams hier al mee gereden?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:38:
[Embed]
[Embed]
Duidelijk (NOT) 🤡 Maar ik ben er inmiddels al wel achter 😉Mystikal schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:53:
[...]
Ze waren niet heel hoog. Ik was er namelijk.
Testing, one, two ...
Die engineer van Ocon klinkt bij het ongeval met MAG echt als een leraar die de bijdehante leerling voor de zoveelste keer moet aanspreken,
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Just a note: this red spot on the inner tyre sidewall isn't brake glow or a laser sensor. Its just the bright red paintwork reflecting off the shiney tyre. It doesn't show up with trackside photography. pic.twitter.com/cnJdtHGqV4
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 15 augustus 2020
Ik heb het wel degelijk gedacht.TheBrut3 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:36:
[...]
Ik mag toch hopen dat niemand zo dom is te denken dat dit reflectie van gloeiende remmen is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik zie het volgens mij bij meerdere teams. Ik vond het al vreemd om "brake glowing" te zien op de lange rechte stukken. Maar ik heb mij wel afgevraagd wat het nu echt is. Nu eens opletten of het echt met reflecties te maken heeft.
Het is wel even door mn hoofd geschoten om eerlijk te zijn. En blijkbaar ook bij een aantal commentatoren. Vandaar de reactie van ScarbsTheBrut3 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:36:
[...]
Ik mag toch hopen dat niemand zo dom is te denken dat dit reflectie van gloeiende remmen is.
Lees eens de topicwaarschuwing.
[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 15-08-2020 14:51 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Waarom zo denigrerend?TheBrut3 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:36:
[...]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Janaitsoezn schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:50:
[...]
Waarom zo denigrerend?Klaarblijkelijk hebben een heleboel mensen dit gedacht...
een treffende spreuk
Lees die topicwaarschuwing nu eens.
[ Voor 90% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-08-2020 14:56 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Zou toch wel bijzonder zijn als de reflectie bij iedereen rood/oranje is terwijl niet elke auto daar die kleuren heeft op de vleugel/bodywork?
Net herhaling gezien van Ocon. Was blijkbaar net in zijn spiegels aan het kijken voor een Williams die er snel aankwam. Daardoor had hij niet gezien dat MAG opgeschoven was. Rare fout maar beetje samenloop van omstandigheden
Verkeerde topic. Zie het blok onderaan de pagina.Slavy schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:49:
[mbr]Lees eens de topicwaarschuwing.[/]
Whoops @DaniëlWW2 was wakker...
Zin in deze kwalificatie.
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 15-08-2020 14:58 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Pirelli claimt dus dat de medium 0,7s per ronde langzamer is en de harde 1,7s. Kijken hoeveel auto's op mediums gaan in Q2.
No Further Action OCO en MAG.
"nieuwe" 43" tv hangt aan de muur, nachtnet zit op de bank met dit topic.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is weer even geleden.nachtnet schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:01:
Bij de 1e race in Oostenrijk je remote tegen het scherm gesmeten?nachtnet schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:01:
Ik wilde al posten dat hij paars had in S1 en S2... maar dat vond ik toch iets te flauw...
Hahahasjaool schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:04:
[...]
Ik wilde al posten dat hij paars had in S1 en S2... maar dat vond ik toch iets te flauw...
LAT is ook lid van de open deur groep...
afvlaggen en klaar denk!
Williams 1-2
Williams 1-2
- DaniëlWW2
- Niet online
Latifi op pole?
Waar hij ook wel bekend staat als Captain Obvioussjaool schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:05:
LAT is ook lid van de open deur groep...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Even met 260 door de bocht
iemand een kotszakje in de buurt?

* Anoniem: 168490 kijkt op buienradar
Jij woont in Friesland, Drenthe, of in het zuiden van Brabant. De enige mini plukjes regen in NL
Zijn profiel zegt Heerenveen.pinda powerrr schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:11:
[...]
* Anoniem: 168490 kijkt op buienradar
Jij woont in Friesland, Drenthe, of in het zuiden van Brabant. De enige mini plukjes regen in NL
- DaniëlWW2
- Niet online
De gebruikelijke vijf staan weer klaar voor eliminatie...
Ja, toch wel zonde dat Alfa Romeo zo afgezakt is.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:12:
De gebruikelijke vijf staan weer klaar voor eliminatie...
Hoort RUS tegenwoordig niet meer bij de gebruikelijke 5?
Al 4 maal door naar q2...achter elkaarnachtnet schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:13:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Afgelopen 3/4x? is hij uit Q1 gekomennachtnet schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:13:

- DaniëlWW2
- Niet online
Een licht verlies van vermogen doet dat.Hippocampus schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:13:
[...]
Ja, toch wel zonde dat Alfa Romeo zo afgezakt is.

Ze moeten MAG wel hebben dit weekend. Zijn tweede Under Investigation.
GIO lekker over de curb grinden.... kwam daar niet aan sturen toe.
MAG lijkt toch wel opvallend vaak betrokken bij incidents under investigation..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.