De anti Albon brigade hier de mond gesnoerd.Clavat schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:43:
Albon heeft het wel even goed gedaan
lol gelijk het gezeik over RBR sukkels.. Dit gok je niet, dit gok je niet op zijn banden, dan had hij hem, of niet, dat was de gok. Zelfde geld was het max z'n banden die door het harde rijden kapot gingen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens mij had hamilton via de pits de ronde moeten maken......
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hij begint alleen geen nieuwe ronde omdat de race is afgelopen.
Tesla M3LR '21
Beste race van het seizoen...
"When you grow up your heart dies"
Had HAM niet MOETEN pitten?
Liever P2 dan P8 vanwege kapotte band.
HAM zei 30 seconden voor de lekke band dat alles in orde was.
HAM zei 30 seconden voor de lekke band dat alles in orde was.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je kunt het er niet op gokken, maar achteraf gezien hadden ze inderdaad de pitstop niet moeten doen.Terranova schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:42:
Fucking Red Bull, zijn ze weer te gretig voor dat ene puntje, terwijl P3 in kampioenschap toch wel zeker is...
Wel bizar dat het gebeurd bij Bottas, Sainz en Hamilton.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Strategie blunder van RB hoor die pitstop
Albon had al de snelste ronde voor VER en als die band van BOT ging, dan was HAM ook te bedenken. Zonde
Albon had al de snelste ronde voor VER en als die band van BOT ging, dan was HAM ook te bedenken. Zonde
Ik zei meteen Hamilton gaat ook problemen krijgen, waarom zien ze dat bij red bull nietTrixi schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:43:
[...]
Nogal makkelijk om te zeggen, bij RBR had net zo goed hetzelfde kunnen gebeuren. Is gewoon risico management
Ik ben een noob, scheelt het veel in de punten? Je krijgt één extra punt toch voor snelste race?SuBBaSS schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:43:
Gegokt en verloren.
Maar toch fijn dat het wat entertaining was!
Dat gaan ze nooit doenBarfman schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:43:
Dit kan een straf voor Hamilton worden, je mag namelijk met een lekke band geen nieuwe ronde aanvangen wat hij dus wel doet aangezien hij voorbij de pitingang gaat.
Het is Hamilton
Hij rijdt Mercedes
Het is Silverstone (UK)
Nee hoor, gewoon een win voor de Hamilton, alweer.
De glazen bol van jou werkt wel heel goed.sambalbaj schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:44:
Kaf. Koren. HMC had weer eens gelijk.Luxicon schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Dat denk je, maar ik denk eerder dat de banden het makkelijk houden. De banden zijn niet zo spannend meer. Ze gaan veels te lang mee.
Eat the bugs, live in a pod
Dat weet ik niet. Hij kon Gasly niet voorbij en volgens mij is hij achter Gasly geëindigd.Verwijderd schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:44:
[...]
De anti Albon brigade hier de mond gesnoerd.
Dat verbaasd me nogal. Dit heb ik niet eerder gezien, dat de ene na de andere band het begeeft.
[ Voor 33% gewijzigd door Luxicon op 02-08-2020 16:45 ]
...
Ja met zo'n gare wagen blijven rijden, daar is wel eerder gezeik over geweest toch?
Verwacht er niets van verder, maar toch...
Tja...als als als.....Hij had natuurlijk allang die gratis pitstop kunnen pakken op LEC, maar omdat BOT langzamer ging hebben ze dat niet gedaan, gok ik. Alles zag er prima uit voor iedereen.
Waiting on the world to change
This aged wellFranco10 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:32:
Het lijkt wel of het hele veld zo ongeveer zegt: ik kan de man voor me moeilijk inhalen, kan op zich de dude achter me redelijk makkelijk verdedigen, laten we met z'n allen op 40% de race uitrijden en alles heel houden.
Alleen de bandjes van de Mercs denken daar iets anders over.

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
But why?
Zo dichtbij en net gaan pitten en toen plofte de band. WHY?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Later we wel wezen, 2e plek had iedereen voor getekend. Dat dit gebeurt is pech wat men bij RB niet had kunnen verwachten. Dat figuren menen dat ze niet hadden moeten pitten is puur achteraf gelul.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Misschien daar dan eens gaan solliciteren?Exocet schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:44:
[...]
Ik zei meteen Hamilton gaat ook problemen krijgen, waarom zien ze dat bij red bull niet
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Voor het zelfde geval was het ook een klapband geweest, en het scheelde maar 2 seconden, erg unlucky maar wel BLESSED voor HAM.
HAM kan normaal prima banden fluisteren. Beter dan Bot. De kans dat Max de snelste ronde pakt is veel groter dan een lekke band..sambalbaj schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:44:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Maar had Hamilton wel door mogen rijden voorbij de pit entry met een band die aan flarden is?
Safety dingetje denk ik?
Safety dingetje denk ik?
Hij had beter in de pit kunnen finishen... Lijkt me veiliger dan zo?SuBBaSS schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:45:
Ja met zo'n gare wagen blijven rijden, daar is wel eerder gezeik over geweest toch?
Volgens mij mogen ze niet finishen in de pits (hij wordt gesloten)Tarabass schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:44:
Had HAM niet MOETEN pitten?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Wordt overruled 100% zeker, dit gaan ze niet doen tegen Merc hier.FastFred schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:45:
Maar had Hamilton wel door mogen rijden voorbij de pit entry met een band die aan flarden is?
Safety dingetje denk ik?
Maargoed, tot volgende week, dat azijn gezeik hier nu over dom stom en flut strategie hoef ik hier niet te lezen
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 02-08-2020 16:46 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die hebben een probleem volgende week bij MERC. Compound zachter en warmer...
Hoezo? Is wel vaker gebeurd in het verleden...Osxy schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:46:
[...]
Volgens mij mogen ze niet finishen in de pits (hij wordt gesloten)
Wat een gelul achteraf zeg. Was gewoon logisch om voor een extra punt te gaan. Hij had ook lek kunnen gaan als hij niet gewisseld had.
Niet dat dit al eens eerder op Silverstone gebeurde... Toen een Ferrari om podium plek.DaniëlWW2 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:45:
But why?![]()
![]()
![]()
K*'t... net te laatAlfa90_Buttje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:28:
Hamilton heeft ook een donkere streep rechtsvoor! Net als Bottas en Bottas zijn achterband is ook slecht

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
HAm weer dikke vette mazzel, he, ongelofelijk...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Volgende week toch maar voor een 2 stopper gaan?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Natuurlijk is het achteraf gelul maar waarom zou je voor die snelste ronde gaan als je niet eens in de buurt komt van de wereldtitel?simons schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:45:
Later we wel wezen, 2e plek had iedereen voor getekend. Dat dit gebeurt is pech wat men bij RB niet had kunnen verwachten. Dat figuren menen dat ze niet hadden moeten pitten is puur achteraf gelul.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja zo lullen ze het weer een jaartje rechtjgj82 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:46:
Mijn boefje is liev!
Schumi?MikeyMan schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:46:
[...]
Hoezo? Is wel vaker gebeurd in het verleden...
- DaniëlWW2
- Niet online
En toen pitte Max ook. Waarom RBR?DoeEensGek schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:46:
[...]
Niet dat dit al eens eerder op Silverstone gebeurde... Toen een Ferrari om podium plek.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarvan
Omdat het saai is verder?Lekker Ventje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:
[...]
Natuurlijk is het achteraf gelul maar waarom zou je voor die snelste ronde gaan als je niet eens in de buurt komt van de wereldtitel?
Mijn boefje is liev!
En ehm, deze band is er dus volgende week niet? Jammer! Wat een einde zeg, pfff!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
WCC? 't is gewoon geld he.Lekker Ventje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:
[...]
Natuurlijk is het achteraf gelul maar waarom zou je voor die snelste ronde gaan als je niet eens in de buurt komt van de wereldtitel?
[ Voor 3% gewijzigd door Nat-Water op 02-08-2020 16:48 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Misschien waren de banden van Max ook wel aan gort
Als Albon niet de snelste ronde van Verstappen had afgepakt dan was het niet nodig geweest om rode bandjes te halen...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Omdat het ook geld oplevert?Lekker Ventje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:
[...]
Hej.... Misschien was de band van Max ook nog gegaan anders....
Gezien wat er gebeurt is was het wellicht toch de juiste call .
Gezien wat er gebeurt is was het wellicht toch de juiste call .
[ Voor 34% gewijzigd door Devian op 02-08-2020 16:48 ]
https://wren.co/join/Devian
Volgende week zijn ze nog zachterArjan90 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:
En ehm, deze band is er dus volgende week niet? Jammer! Wat een einde zeg, pfff!

Maar we zijn allemaal weer wakker door de laatste 2 rondjes denk ik haha. Saaie race na de 2e herstart, leuk einde. Word leuk met die bandjes volgende week
Het is dan een stukje moeilijker qua banden, omdat alles een compound zachter zal zijn, plus het veel warmer wordt.Arjan90 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:
...
Robert Doornbos; leclerc gaan we dit jaar niet meer op het podium zien
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Verwijderd
Jawel maar dan als hard.Arjan90 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:
Bij RBR waren ze te veel gefocust op dat extra punt voor de snelste ronde. Voortaan niet meer aan beginnen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Je weet bijna zeker na deze race dat ze dat terug gaan draaien helaas.
En als Albon geen contact had gehad met KMag had hij niet zo hard door hoeven rijden. Zo kan je bezig blijven.hoevenpe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:
Als Albon niet de snelste ronde van Verstappen had afgepakt dan was het niet nodig geweest om rode bandjes te halen...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Max is een stuk realistischer dan een aantal hier op het forum.
- DaniëlWW2
- Niet online
Laten we dat maar hopen, maar toch. We waren zo dichtbij.Aardappelbakker schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:
[...]
Misschien waren de banden van Max ook wel aan gort
Als Leclerc straf krijgt voor een wapperende spiegel die eraf vliegt, dan is dit toch ook gewoon een straf? En dan ook nog moedwillig de pits voorbij rijden. Kom op, toon eens wat ballen.
Ik zie kansen, voor t eerst dit seizoenjgj82 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:46:
Verstappen is er gelukkig niet te rauwig om.
...
Hoe kan in godesnaam nu een defecte auto finishen!!?? Sorry, maar ik hoop zo graag dat die Hamilton een keer van z’n voetstuk flikkert.
De F1 is zo miereneukerig met regels etc. en dan is dit wel toegestaan?!
Die auto is bij de weging toch gewoon te licht en Hamilton heeft de overige rijders in gevaar gebracht door door te rijden met een kapotte band. Stel dat het loopvlak er vanaf was gelopen?
Die auto is bij de weging toch gewoon te licht en Hamilton heeft de overige rijders in gevaar gebracht door door te rijden met een kapotte band. Stel dat het loopvlak er vanaf was gelopen?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Nou nog uitvinden dat de Merc te licht is door al dat schrapen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Totdat Pirelli de compounds wijzigtstekkiekiller schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:49:
[...]
Ik zie kansen, voor t eerst dit seizoen
/aluhoedje
Was de stop van Max wel voor de snelste ronde, of als reactie op de klapband van Bottas? Angst om er zelf ook eentje te krijgen, en de ruimte qua tijd was er door het wegvallen van Bottas ineens.
Mercedes main rivals van Ferrari? Dat zijn Renault en McLaren toch?
Ik denk dat je wel redelijk tevreden kan zijn.xippie schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 14:14:
Ik hoop 100% dat Max een podium haalt.
Ik hoop 100% dat de Hulk een podium haalt.
Ik hoop 100% dat Norris een podium haalt.
Jack is zijn klokje kwijt... P4
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tja, je zag dat de beide Mercedessen een zwarte streep kregen op hun voorbanden. Zeker nadat Bottas lek reed had ik als Red Bull gekozen om de druk er op te houden en hopen dat Lewis ook lek rijdt. Want laten we wel wezen, wat is belangrijker, een puntje extra of een kans op een overwinning?
Je kan dus stellen dat de invoering van dat extra punt voor de snelste ronde van invloed is op de uitslag van de race zelf.
Weet niet of dat nou een gewenst effect is bij een evaluatie.
Weet niet of dat nou een gewenst effect is bij een evaluatie.
Je moet de pits in als het loopvlak eraf is. Dat is niet gebeurd. Dus allemaal prima legaal.rimave schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:49:
Hoe kan in godesnaam nu een defecte auto finishen!!?? Sorry, maar ik hoop zo graag dat die Hamilton een keer van z’n voetstuk flikkert.
Aan stel dat hebben we niks
Ach ze hebben allemaal een Halo toch nu, dus maakt het niet meer uit.rimave schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:49:
/s
Ja Schumacher in 1998. Sindsdien is de regel veranderd.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Angst voor zelf een klapband krijgenRichard117 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:49:
Was de stop van Max wel voor de snelste ronde, of als reactie op de klapband van Bottas? Angst om er zelf ook eentje te krijgen, en de ruimte qua tijd was er door het wegvallen van Bottas ineens.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoezo is de auto te licht?rimave schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:49:
De hoeveelheid loopvlak die is verloren weegt geen kilo's.
Max zegt zelf voor de snelste rondeRichard117 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:49:
Lolhoevenpe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:50:
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Zoveel tijd en ruimte om het te doen, waarom niet? denk dat als er nog iets gebeurt de komende tijd en aan het eind kom je net 1 punt te kort dan sla je je pas echt voor je kop.Lekker Ventje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:
[...]
Ik snap dit pit wel.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Gewoon laatste 5 rondes kijken, de rest was een beetje tijdverspilling, had beter mijn spek kunnen bakken in het zonnetje, maarja das achteraf gemiepnachtnet schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:
[...]
WaarvanBen net terug van 3 weken camping op Ameland.. Is er een race?
Het valt bij anderen wel rauw op hun dakLuxicon schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:49:
Verstappen is er gelukkig niet te rauwig om.
Waiting on the world to change
Mooie volwassen reactie van Verstappen, heel realistisch. Goed van Leclerc ook, gewoon rustig gereden en banden goed gemanaged. Meer dan dit had hij niet kunnen hopen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Qua veiligheid sluit ik me volledig bij je aan, maar kon het niet laten om te reageren op je weegschaal argumentrimave schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:49:
Denk niet dat die ontstnapte lucht het verschil gaat maken in de weging
Max gaf aan dat 10 ronden voor het einde zijn voorband ook al een beetje iffy werd.Lasmibalsingh schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:48:
Bij RBR waren ze te veel gefocust op dat extra punt voor de snelste ronde. Voortaan niet meer aan beginnen.
Dat zal ook wel meegespeeld hebben.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Jack zei net dat ie vandaag geen horloge om heeft gedaanhoevenpe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:50:
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik zat ook te springen hoor, maar zoals ik Max z'n interview interpreteer waren Max z'n banden ook echt op.DaniëlWW2 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:48:
[...]
Laten we dat maar hopen, maar toch. We waren zo dichtbij.
Er mist heel wat rubber linksvoor en de plank onder de auto zal ook verder afgesleten zijnMaarten_E schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:50:
[...]
Hoezo is de auto te licht?
De hoeveelheid loopvlak die is verloren weegt geen kilo's.
Nope hij heeft zijn horloge niet om vandaag. Was op Ziggo.hoevenpe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:50:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bottas heeft hamilton genoeg gepusht dat beide banden misschien wel onnodig zwaar zijn belast?
rimave schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:49:

ora et labora
Ja, echt een gigantisch probleem. Doen ze een pitstop extra, winnen ze nog met twee vingers in de neus.jgj82 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:46:
DAS backfire bij MB?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Haha die roze zak over de geklapte band.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wie verwacht er dan ook een Renault in de top 6Orion84 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:51:
[...]
Jack zei net dat ie vandaag geen horloge om heeft gedaan
Ik ben benieuwd of Pirelli zal aandringen op een aanpassing van de banden voor volgende week... een compound zachter en 10 graden warmer... is dat nog veilig? Persoonlijk hoop ik van niet natuurlijk!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vraag is of hij de ronde nog gestart is of dat hij gefinisht is en de race over wasBarfman schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:43:
Dit kan een straf voor Hamilton worden, je mag namelijk met een lekke band geen nieuwe ronde aanvangen wat hij dus wel doet aangezien hij voorbij de pitingang gaat.
PSN: IS_DJ
Pink MercedesJasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:52:
Haha die roze zak over de geklapte band.
Hamilton heeft het geluk van een kampioen, dat is wel duidelijk. Maar ook Sainz had een issue, band liep gewoon leeg. Net als bij Hamilton.
Maar toch ergens zonde dat Bottas en Hamilton niet omgedraaid zijn kwa resultaat. Maar dat is ons niet gegeven vrees ik.
Maar toch ergens zonde dat Bottas en Hamilton niet omgedraaid zijn kwa resultaat. Maar dat is ons niet gegeven vrees ik.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Een prikkelarme ruimte met meestal zachte wandjes etc.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.