Snowdog schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:53:
[...]
Maar was het voor Hamilton ook niet T7 waar het mis ging? Ik heb t verder absoluut niet bekeken ofzo, puur op basis van wat ik eerder gelezen heb en ik geloof best dat debris een rol kan hebben gespeeld, maar of dat echt zo is... Ik denk dat het te eenvoudig is om dat nu te concluderen?
Start HAM zijn lap..... (kijk ook zelf even terug, want zelfs met de video's blijft het een educated guess..)
Ham maakt melding van zijn linker voorband net na bocht 6. Ik zie dat de band van HAM langzamer vervormd, dus ik gok dat hij een langzamere puncture heeft. Bocht 6 en 7 zijn de meest langzame combo's, minste druk, daar zou je ook niet verwachten dat je band stuk gaat (en er ligt geen meuk). Er ligt wel meuk van 9 t/m 11, dat blijft mijn usual suspect.
Ook RAI terug gekeken, hij gaat er na bocht 9 af (wijd over de kerbs) en ergens tussen 11 en 12 is het vonken (vleugel weg) en glijdt hij er na 12 af. Ik stel me voor dat als je hele linker voorvleugel er af gaat dat dit echt wel zooi achter laat.
HAM zat op dat moment achter RAI, en die ziet RAI eraf gaan (dus HAM gaat er omheen), BOT niet (die zit achter HAM).
Ook zojuist SAI terug gekeken: tussen 11 en 12 zegt zijn linker voor band poef.
De ene failure gaat rapper dan de andere.. Maar ik blijf erbij dat RAI zijn voorvleugel debet is geweest aan het interessante einde vd GP.
[Voor 24% gewijzigd door ricardo246 op 03-08-2020 23:18]
I have no special talent. I am only passionately curious.