Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 4
Pirelli Banden
GP topic 2020 - 09-feb-2020 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 4
Pirelli Banden
GP topic 2020 - 09-feb-2020 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[Voor 70% gewijzigd door Jeltel op 28-07-2020 08:18]
Ik denk dat @basvn druk bezig is met zijn bericht om de rest te waarschuwenJeltel schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:17:
8:17 en nog geen post?
Ben benieuwd hoe het er deze week aan toegaat achter de Mercedessen. Hopelijk lekker chaotisch. Regen?
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het maximaal haalbare is P1. Maar of dat realistisch is...Siebeh schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:25:
P5 maximaal haalbaar voor Max deze GP, wat denk jullie?
Roses are red,Siebeh schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:25:
[Voor 42% gewijzigd door pjottum op 28-07-2020 08:29. Reden: quote]
ping 127.212.23.124
Ik denk dat het heel erg afhangt of ze het probleem ECHT hebben kunnen tackelen.Siebeh schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:25:
Deze baan is zwaar Mercedes terrein.Jasphur schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:35:
Is het een beetje een circuit voor McLaren? Volgens mij valt dat vies tegen.
Mercedes 1, 2, 4 en 5
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
Mooie kaart waarop de tragische verkrachting van dit circuit 10 jaar geleden duidelijk zichtbaar isvhal schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:35:
[Afbeelding]
Omdat ze hier 2 weken gaan racen, was het niet een idee om de oude lay-out (met Bridge e.d.) maar eens uit de mottenballen te halen? Of zit het nieuwe pitcomplex in de weg
"I feel a vibration in my tyres"
Of we wachten gewoon even tot zondag.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Om op die opmerking terug te komen, ik snap die niet; ik bedoel je voelt altijd wel feedback van de banden neem ik aan in z'n auto?Jasphur schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:42:
[...]
"Okay, copy that Lewis"
HAM fastest lap everrrr
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
Vertel?Erwin schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:41:
[...]
Mooie kaart waarop de tragische verkrachting van dit circuit 10 jaar geleden duidelijk zichtbaar is.
"Get in there Lewis!"Jasphur schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:42:
[...]
"Okay, copy that Lewis"
HAM fastest lap everrrr
ping 127.212.23.124
Ik maak me altijd heel erg zorgen als deze boordradio uitgezonden wordt! Niet vanwege HAM's banden uiteraard, maar omdat ie dan de ronde erna inderdaad sneller en sneller gaat en VER niet (meer) kan aanhaken...Jasphur schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:42:
[...]
"Okay, copy that Lewis"
HAM fastest lap everrrr
Onhandige kaart omdat zwart niet de huidige of de eerste versie is en niet dezelfde oriëntatie heeft als de officiële map, maar wel grappig om te zien. Zijn er meer van dit soort kaarten?Erwin schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:41:
[...]
Mooie kaart waarop de tragische verkrachting van dit circuit 10 jaar geleden duidelijk zichtbaar is.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[Voor 13% gewijzigd door Tijn96 op 28-07-2020 09:15]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
De TV gids van Ziggo Sport zegt:HeleBoel schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:11:
Volgens gpupdate.net zijn de tijden van de eerste en tweede vrije training om 12:00 uur resp. 16:00 uur. In de openingspost staat 11:00 uur resp. 15:00 uur. Wat zijn nu de juiste tijden?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zie https://www.formula1.com/en/racing/2020/Great_Britain.htmlHeleBoel schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:11:
Volgens gpupdate.net zijn de tijden van de eerste en tweede vrije training om 12:00 uur resp. 16:00 uur. In de openingspost staat 11:00 uur resp. 15:00 uur. Wat zijn nu de juiste tijden?
De roze Mercedes valt in de race vaak tegen, onder normale omstandigheden moeten Max en Albon ze kunnen hebben.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Verstappen zijn race tempo is gewoon goed, dus hij wordt minimaal 3e, alles er boven is meegenomen.Siebeh schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:25:
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zal wel een zilvere zwarte bus worden ipv een rode
Mogen we dan hopen op 35% regen tijdens de race?Damian schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:22:
[Afbeelding]
Hmm, geen spannend weer verwacht zo te zien...
PSN: xMaurice93
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Als er geen antivax onzin door 'm wordt geschreeuwd vind ik het al snel primapjottum schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:46:
[...]
"Get in there Lewis!"
"Best fans, thanks for watching guys. You too, gathering of fracking Tweakers!!!"
"You the man!"
"Not without @DaniëlWW2 !!"
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[Voor 15% gewijzigd door Illegal_Alien op 28-07-2020 09:49]
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Van Abby naar Brooklands is de oude layoutIllegal_Alien schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:46:
Als ik dit zo zie zou je toch zeggen, dat je nog wel wat kan veranderen: (Van Abby naar Brooklands of Maggots naar Wellington bijvoorbeeld.)
[Afbeelding]
Zou het niet gewoon codetaal zijn? Bijv. dat hij vraagt of hij meer vermogen mag gebruiken?metallicattim schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:53:
[...]
Ik maak me altijd heel erg zorgen als deze boordradio uitgezonden wordt! Niet vanwege HAM's banden uiteraard, maar omdat ie dan de ronde erna inderdaad sneller en sneller gaat en VER niet (meer) kan aanhaken...
Het wordt voorspelbaar!
Ah ja, wordt wat lastiger, maar dan zou je inderdaad de oude PIT kunnen gebruiken... Maargoed, kan niet.RobertMe schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:59:
[...]
Van Abby naar Brooklands is de oude layoutEn die kan nu niet meer zomaar. Op deze foto staat het nieuwe pit complex nog niet (/zijn ze aan het bouwen) en de pitstraat komt na Abby weer op het circuit, dus dan kun je niet meer naar Brooklands. Ja ok, kan wel, maar dan moeten ze het oude pit complex gebruiken.
Daarnaast meende ik dat Silverstone wel meerdere Grade One layouts had. Echter toen ik dat hier laatst schreef wees iemand mij op deze wiki: Wikipedia: List of motor racing circuits by FIA Grade En daar staat dat alleen de Grand Prix layout een Grade One license heeft. Dus als ze een andere layout hadden willen rijden dan was het waarschijnlijk al lang bekend geweest, o.a. omdat FIA dan ook een (her)keuring had moeten doen.
Enige echte optie zou dus zijn om dezelfde layout te gebruiken, maar met de oude pitstraat. Die's immers nog gewoon in gebruik (door andere raceklassen? Maar Mercedes en/of Red Bull hebben die ook nog gebruikt met shakedowns / filmdagen).
Zouden ze weer terug moeten naar 2016(of 2017? weet even niet meer wanneer), toen boordradio's verboden waren?hansvk schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:59:
[...]
Zou het niet gewoon codetaal zijn? Bijv. dat hij vraagt of hij meer vermogen mag gebruiken?
Dat was Baku, en hier offtopickevlar01 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:07:
[...]
Zouden ze weer terug moeten naar 2016(of 2017? weet even niet meer wanneer), toen boordradio's verboden waren?
Toen ging het ongeveer zo:
"Lewis: I see fail 5- warning 7B on the dash, what should I do?"
"James: Sorry, can't help you Lewis"
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anoniem: 91868
Misschien eet Bottas weer eens pap als ontbijt?Wom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:16:
Alle scenario's waarin Hamilton niet als winnaar over de streep komt, zouden verrassend zijn. Dus daar hopen we dan maar op, tegen beter weten in.
Heb geen cijfers voorhanden, maar gevoelsmatig is Hamilton altijd nog nét wat sneller dan normaal op Silverstone. Denk dat Bottas aan enkel pap en een baard niet genoeg gaat hebben.Anoniem: 91868 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:17:
[...]
Misschien eet Bottas weer eens pap als ontbijt?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik vind dat het weer tijd is voor een crash met een backmarkerWom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:19:
[...]
Heb geen cijfers voorhanden, maar gevoelsmatig is Hamilton altijd nog nét wat sneller dan normaal op Silverstone. Denk dat Bottas aan enkel pap en een baard niet genoeg gaat hebben.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Waiting on the world to change
Als die configuratie een grade 1 licentie heeft, zou dat inderdaad kunnenIllegal_Alien schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:46:
Als ik dit zo zie zou je toch zeggen, dat je nog wel wat kan veranderen: (Van Abby naar Brooklands of Maggots naar Wellington bijvoorbeeld.)
[Afbeelding]
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
[Voor 90% gewijzigd door Illegal_Alien op 28-07-2020 11:13]
Ik zou het doen!
Mooi, zien we hem ook niet zoveel in beeld...xavento schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:23:
Heb er weer zin in!
Kom op Lewis! Laat ze maar zien wie de koning van Silverstone is!
"When you grow up your heart dies"
het zou kunnen, de merc van vorig jaar met de motor van dit jaar zal hier snel zijn. Maar dan zou ik wel (toch weer) teleurgesteld zijn. Ik denk dat RBR hier niet zo slecht zal zijn. Als het waar is dat de motor niet zo slecht is. De aero werkt metname niet in de enorme doordraaiers met veel tempo verschil (waardoor je in en uit de rake komt en de luchtstromen verstoord raken). Naar mijn idee zijn hier de bochten wat gelijkmatiger.Siebeh schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:25:
een treffende spreuk
In het verleden behaalde resultaten...pro_6or schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:40:
[...]
het zou kunnen, de merc van vorig jaar met de motor van dit jaar zal hier snel zijn. Maar dan zou ik wel (toch weer) teleurgesteld zijn. Ik denk dat RBR hier niet zo slecht zal zijn. Als het waar is dat de motor niet zo slecht is. De aero werkt metname niet in de enorme doordraaiers met veel tempo verschil (waardoor je in en uit de rake komt en de luchtstromen verstoord raken). Naar mijn idee zijn hier de bochten wat gelijkmatiger.
Ik zou het doen!
Not all hero's wear capes!! Thanks. Ik had het topic nog niet voorbij zien komen (zowaar écht aan het werk haha)basvn schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:44:
@streamnl @dyrc lief dat jullie nu aan mij denken
Hadden kermis afgelopen weekend, dus ben even wat later deze keer
@DonJunior
bij deze nog de reminder voor de gene die er nog niet zijn
Als Max dit jaar een Ferrari tegen komt dan krijgt die laatste een blauwe vlag.Rudolf schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:46:
Hopelijk weer een mooie battle zoals vorig jaar
[YouTube: Verstappen And Leclerc's Epic Silverstone Battle | 2019 British Grand Prix]
't is tegenwoordig al spannend of Max de startopstelling haalt.RocketKoen schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:48:
[...]
Als Max dit jaar een Ferrari tegen komt dan krijgt die laatste een blauwe vlag.
En bij ferrari de 2e bochtRudolf schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:02:
[...]
't is tegenwoordig al spannend of Max de startopstelling haalt.
RocketKoen schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:48:
[...]
Als Max dit jaar een Ferrari tegen komt dan krijgt die laatste een blauwe vlag.
Ik zou het doen!
Exact. In het middenveld is meer dan genoeg moois te zien, maar de regie is de laatste races niet helemaal top. Hopelijk hebben ze er aankomend weekend wel voldoende aandacht worden. Welke twee auto's 1&2 worden weten we inmiddels welsjaool schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:35:
[...]
Uiteindelijk hoop ik dat ze dan het middenveld meer in beeld brengen.
PSN: xMaurice93
En dan krijg ik te horen dat ik soms bagger post
Eerste GP in Oostenrijk, mee eens. Maar race 2 en 3 werd er door de regie wel degelijk veel op het middenveld ingezoomd naar mijn idee. Mijn vrouw zei het nog op een gegeven ogenblik tijdens de race in Hongarije "Fijn dat HAM zo weinig in beeld komt"Maurice079 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:17:
[...]
Exact. In het middenveld is meer dan genoeg moois te zien, maar de regie is de laatste races niet helemaal top. Hopelijk hebben ze er aankomend weekend wel voldoende aandacht worden. Welke twee auto's 1&2 worden weten we inmiddels wel
Klopt, de Hongarije race was de eerste race die ik ouderwets goed heb kunnen volgen (de eerste twee races vanaf mobiel half/half) en heb Hamilton echt een tijdlang niet in beeld gezien. Dat vond ik ook opvallend, maar wel goed.Jasphur schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:45:
[...]
Eerste GP in Oostenrijk, mee eens. Maar race 2 en 3 werd er door de regie wel degelijk veel op het middenveld ingezoomd naar mijn idee. Mijn vrouw zei het nog op een gegeven ogenblik tijdens de race in Hongarije "Fijn dat HAM zo weinig in beeld komt"Vandaar dat ik het mij nog herinner
Canon, Apple & Samsung spul
Om eerlijk te zijn is het ook niet heel boeiend wat Ham gedaan heeft in Hongarije.nadroJ schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:48:
[...]
Klopt, de Hongarije race was de eerste race die ik ouderwets goed heb kunnen volgen (de eerste twee races vanaf mobiel half/half) en heb Hamilton echt een tijdlang niet in beeld gezien. Dat vond ik ook opvallend, maar wel goed.
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche
Er moet ook een beetje spanning in die race zitten natuurlijk. RBR kan zich qua auto niet onderscheiden dit jaar, dus dan maar dmv het showcasen van hun fantastische monteursRudolf schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:02:
[...]
't is tegenwoordig al spannend of Max de startopstelling haalt.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Nouja, zo lang zonder spanning vooraan rijden is ook niet te onderschatten. Dus in die zin wel respect dat ie zn concentratie houdt. Maar racecraft hebben we (al jaren) weinig gezien.Martin0 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:51:
[...]
Om eerlijk te zijn is het ook niet heel boeiend wat Ham gedaan heeft in Hongarije.
Enige wat enigsinds spannend bij Ham was of hij achterblijvers inhaalt.
Hoezo? Recent nog in Oostenrijk met Albon en vorig seizoen op Interlagos met hetzelfde slachtoffer...MikeyMan schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:04:
[...]
Nouja, zo lang zonder spanning vooraan rijden is ook niet te onderschatten. Dus in die zin wel respect dat ie zn concentratie houdt. Maar racecraft hebben we (al jaren) weinig gezien.
Basement Bios ---- Exo-S
Scones, black pudding, sandwiches, shortbread, sheperds pie, pork scratchings, pickled eggs, uiteraard na je British breakfast.rammes schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:23:
Yes! en door!, eens kijken wat we bij deze race gaan eten#F1snacktime
Hoe dan ook, slecht nieuws voor VER fanshansvk schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:59:
[...]
Zou het niet gewoon codetaal zijn? Bijv. dat hij vraagt of hij meer vermogen mag gebruiken?
Een Englisch breakfast is best lekker moet ik zeggen (zonder de bonen dan). Vaak genoeg gegeten de ochtend na het stappenPalingDrone schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:30:
[...]
Scones, black pudding, sandwiches, shortbread, sheperds pie, pork scratchings, pickled eggs, uiteraard na je British breakfast.
Samen met wat lauw bier zonder schuim of gin tonic.
Al verheug ik mij meer op de Spaanse keuken over een paar weken.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Hail to the king baby!
BOT - VER - HAM zou ook wel eens leuk zijn als variatie op de boterham...Mystikal schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:16:
Ik verwacht toch gewoon het klassieke rijtje met HAM-BOT-VER in de race.
Weekend gewoon droog (vrijdag ook daar extreem warm).
"When you grow up your heart dies"
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
wowly schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:52:
Owwwww de race van vorig jaar was echt SMULLEN!
Ik weet nog gaat ik toen dacht dat we qua races en super seizoen hadden....
Het gat met Mercedes is wel wat groot dit jaar, maar wie weet hoe eea hier uitpakt.
Hem geen duw gegeven?PWM schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:23:
Ocon is er al. Die stond net voor me bij de car rental bij Sixt. Zal nog even te kijken voor een knieholte of enkel
Wel grappig dat hij zelf met de bus zijn huurauto moet oppikken
Kan alleen als je de binnenbocht hebtalbino71 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:37:
[...]
Hem geen duw gegeven?
Beetje laat, maar....Present!
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Van mij mag het weer zo gaan zoals in 2016. Die plensbui was ook tamelijk onverwachts zo net voor de start meen ik me te herinneren.Damian schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:22:
[Afbeelding]
Hmm, geen spannend weer verwacht zo te zien...
[Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 28-07-2020 20:31]
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details