3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"When you grow up your heart dies"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waiting on the world to change
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De nieuwe Trullipinda powerrr schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:51:
Zat LEC te slapen, of is dit het nieuwe treintje?
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Max hielt zowaar een paar bochten de Mercedessen een beetje bij hoor.pinda powerrr schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:51:
Zat LEC te slapen, of is dit het nieuwe treintje?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Volledig? Je bedoeld met zijn voorwiel naast het achterwiel.JeroenTheStig schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:52:
kansloos dit weer, albon zat er volledig naast, aan de binnenkant ook.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
- DaniëlWW2
- Niet online
En dat is ook al jaren zo.Vos schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:52:
Renault gaat niet fijn op hard.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Helemaal niet, hij zat al zowat in het gras.Trixi schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:52:
Terechte penalty voor Albon
Magnussen moet eens focussen op uitrijden ipv elke battle tot het gaatje gaan.
Ze stonden net nog de baan te vegen en reden op de takelwagen.skreppiedoe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:52:
De stewards zijn ook lekker vlot btw
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Was ook niet echt een makkelijke beslissing denk ikskreppiedoe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:52:
De stewards zijn ook lekker vlot btw
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Volledig, hij remde om mag ruimte te geven...toen raakte hij het achterwielOsxy schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:53:
[...]
Volledig? Je bedoeld met zijn voorwiel naast het achterwiel.
Nieuw record voor MER niet in de weg zitten natuurlijk. Snelste WCC all timeAlfa90_Buttje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:53:
Wtf.. wrom Albon een penalty? Mag ging wijd.. en er is ruimte ZAT! voor 2 auto's, maar Mag stuurde in.. dat kon Albon niet voorzien
Mijn boefje is liev!
Ben blij dat de RBR wat progressie heeft geboektDaniëlWW2 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:52:
[...]
Max hielt zowaar een paar bochten de Mercedessen een beetje bij hoor.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Wat een aanfluiting.
Ik bedoelde de straf van albonVos schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:53:
[...]
Ze stonden net nog de baan te vegen en reden op de takelwagen.
Want zo geen WDC voor MAG!MikeyMan schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:53:
[...]
Helemaal niet, hij zat al zowat in het gras.
Magnussen moet eens focussen op uitrijden ipv elke battle tot het gaatje gaan.
Dat zijn de marshallsVos schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:53:
[...]
Ze stonden net nog de baan te vegen en reden op de takelwagen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat fluiten heeft de Renault motor van MCL ook.noo schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:54:
Man, die Renault van RIC klinkt als een Formule E wagen
Bensimpel
Positieve meneer
[ Voor 96% gewijzigd door Bensimpel op 02-08-2020 15:56 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
[ Voor 86% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-08-2020 16:00 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Newey's magische mobiel is natuurlijk alsnog verheven boven het gewone plebs. Het is geen warp drive capable voertuig, maar het is ook niet zo slecht.MC_Sparkles schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:54:
[...]
Ben blij dat de RBR wat progressie heeft geboekt
Maar wat moet Mag dan, Albon weet dat ie een risicotje pakt door de binnenkant te nemen.ricardo246 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:54:
[...]
Volledig, hij remde om mag ruimte te geven...toen raakte hij het achterwiel
Mag zou wel wijder kunnen gaan maar albon had gewoon eerder op de rem moeten stampen.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Eerst maar is kijken of ALB langs GAS komt zoDaniëlWW2 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Newey's magische mobiel is natuurlijk alsnog verheven boven het gewone plebs. Het is geen warp drive capable voertuig, maar het is ook niet zo slecht.![]()
Binnenkort weer gezellig samen in de Alpha TauriLuxicon schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:56:
Nou Albon, kun je Gasly inhalen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hamilton en Bottas ook niet
[ Voor 94% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-08-2020 16:01 ]
Mag kan weten dat in de eerste rondes het druk is, hij maakt een fout en kan verwachten dat een snellere RBR er gebruik van maakt. ALB zat er langs, dan moet je ruimte geven. Dit was blind insturen en ALB kon niet verder naar rechts.cfeijt schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:57:
[...]
Maar wat moet Mag dan, Albon weet dat ie een risicotje pakt door de binnenkant te nemen.
Mag zou wel wijder kunnen gaan maar albon had gewoon eerder op de rem moeten stampen.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
QFThoevenpe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:58:
[...]
Binnenkort weer gezellig samen in de Alpha Tauri
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
ora et labora
P1 tot P4 is gewoon een a walk in the park. Ze kunnen elkaar gewoonweg niet aanvallen. De enige die wat zou kunnen doen is BOT maar die doet gewoon niks.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
En Kvyat? Ik vraag me af wat er gebeuren gaat. Ze zijn allemaal niet goed genoeg voor de RB lijkt mij.hoevenpe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:58:
[...]
...
Los van de regie, technisch weten Amerikanen wel hoe ze sport in beeld moeten brengen.Bensimpel schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:59:
Die picture in picture mode is wel een goede toevoeging!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Op 90%, twee vingers in de neus en armpje uit het raam...MikeyMan schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:00:
Pff... Constant 7-8 tienden sneller... En dan waarschijnlijk nog zonder moeite ook
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tijd voor een nieuwePWM schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:00:
Ik denk dat mijn tv te klein is voor die PIP. Ik zie opzich wel een auto, maar daar houdt het ook wel mee op.
Mag knalt op een rood broodje, springt opzij, lift en verneukt zijn exit, Albon schuift terecht dat gaatje in, waar genoeg ruimte is voor 3 wagens stuurt Mag gewoon terug naar de race lijn...Roybs schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:55:
Onterechte 5 seconden straf voor Albon. Had van mij wel 10 sec gekregen, verneukt gewoon de race van MAG.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
ALB gaat nou niet echt bepaalt hardricardo246 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:58:
[...]
Mag kan weten dat in de eerste rondes het druk is, hij maakt een fout en kan verwachten dat een snellere RBR er gebruik van maakt. ALB zat er langs, dan moet je ruimte geven. Dit was blind insturen en ALB kon niet verder naar rechts.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
[ Voor 16% gewijzigd door mr thee op 02-08-2020 16:01 ]
Noted toch? of heb ik wat gemist?ViperTim schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:59:
GRO SAI under investigstion
Hopelijk wat mooie gevechten daar!Wom schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:53:
Mooi treintje achter LEC nu.
Die tik tegen zijn linkervoorwiel zal denk ik wel voor onbalans gezorgd hebben.
Ik zei ook dat de auto harder kan, niet ALB...
Dan kan Alpha Tauri ook wel een satelliet team gaan opzettenhoevenpe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:58:
[...]
Ja die auto is nog 100% lekker nu...ricardo246 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:01:
[...]
Ik zei ook dat de auto harder kan, niet ALB...
Mijn boefje is liev!
We zien je voor volgend weekend wel weer hier:PWM schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:00:
Ik denk dat mijn tv te klein is voor die PIP. Ik zie opzich wel een auto, maar daar houdt het ook wel mee op.
Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deel 124
Waiting on the world to change
...
Voor het incident wel hè,
No shit Sherlock
Mijn boefje is liev!
Tijd voor een beamert dus.PWM schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:00:
ik kijk hier ook vanaf het grote scherm
ora et labora
Daar ging het toch om, voor het Mag incident sherlock
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ga je die nu iedere race posten?
Idd same old, same old..
Vraag me echt af waarom ik überhaupt nog kijk..
Maak me maar wakker in 2022 met de nieuwe regels en autos
...
Ja!
Doewie!poor Leno schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:05:
[...]
Idd same old, same old..
Vraag me echt af waarom ik überhaupt nog kijk..
Maak me maar wakker in 2022 met de nieuwe regels en autos
Op 110 inch echt een fijne toevoegingPWM schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:00:
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Zet dan de TV ff uit tot 2022. Het verandert namelijk de komende tijd echt nietBart-Willem schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:05:
[...]
Ja!Zolang Mercedes extreem dominant is en de rest maar voor spek en bonen erachter aan bungelt wel.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Verzoek aan de modjes om een negeerlijst.Bart-Willem schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:05:
[...]
Ja!Zolang Mercedes extreem dominant is en de rest maar voor spek en bonen erachter aan bungelt wel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
:strip_exif()/f/image/lP1PauAimvZMM3Pw9UihIiCr.jpg?f=fotoalbum_large)