Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSN: xMaurice93
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Je moet het toch een beetje leuk voor jezelf maken in zo'n raceShva schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:05:
Vreemde lijn deed max uit maggets n beckets.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Best audience ever!Gé Brander schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:06:
En aan het eind... Was very exciting and difficult race...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vroeger reden achterblijvers nog wel eens in de weg van de koplopers .....
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nee, I mis the fans...Gé Brander schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:06:
[...]
En dan niet die herrieschoppende dingen bij de interviews na de race.
"When you grow up your heart dies"
De grenzen worden inderdaad behoorlijk opgezocht!Gé Brander schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:06:
[...]
...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 100% gewijzigd door basvn op 02-08-2020 16:08 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Maar kan het toch even wat minder. Je doet dit immers altijd op het saaiste stuk van de race, namelijk het midden, na de eerste stops. Verder zoals je merkt, begint het langzaam ook irritant te worden.Bart-Willem schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:05:
[...]
Ja!Zolang Mercedes extreem dominant is en de rest maar voor spek en bonen erachter aan bungelt wel.
Ja, dit is tot dusver geen spanning geweest behalve de crashes, maar we zijn er nog niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1
2
3
4
| div[data-owner-id="userid"] { display:none; visibility:false; } |
ora et labora
Nee er is een reden dat hij er op 1.5-2 seconden achter blijft. Niet in vuile lucht rijden en zn banden/ERS/benzine sparen.stekkiekiller schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:07:
Bottas laat Hamilton toch niet helemaal lopen? Zou hij het toch nog gaan proberen?
Idd, die gaat heel ver naar achteren!Wom schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:07:
Grosjean gaat wel ver terugvallen als hij zo de pits in moet.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
En... “best crowd ever!”... als HAM vergeet zijn automatische piloot af te zetten als de interviews na de race beginnen.Gé Brander schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:06:
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Sowieso schrijf je zo!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Penalty served.
[ Voor 8% gewijzigd door Maarten_E op 02-08-2020 16:09 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb net een 10 rondjes powernap gedaan en er is absoluut niets gebeurt.mr thee schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:06:
Zou me niks verbazen als de toeschouwers massaal wegblijven van dit slaap verdstijn .
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nu ben ik ook nog doof
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Formula Get In There!Spotmatic schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:09:
Ik twijfel tussen Formula Mercedes of Formula Hamilton als naamswijziging voor de Formule 1. Wat denken jullie?
...
Paar wekendemonic schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:10:
hoe lang zal albon er over doen om de 18 secs dicht te rijden naar LAT
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Het zou beter zijn om Mercedes te verplichten voor een greenscreen-livery zodat die eruit gefilterd kunnen worden.
paars in S1 heeft hij,demonic schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:10:
denk ronde of 8?
I have no special talent. I am only passionately curious.
PSN: xMaurice93
...veroorzaakt door albon zelfricardo246 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:11:
Ik denk dat ze bij RBR voor ALB nog gokken op een SC..
ora et labora
Pardon? Het is een meme die al jaren hier in dit topic gebruikt wordt. Hoezo moet het dan minder?DaniëlWW2 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:07:
[...]
Maar kan het toch even wat minder. Je doet dit immers altijd op het saaiste stuk van de race, namelijk het midden, na de eerste stops. Verder zoals je merkt, begint het langzaam ook irritant te worden.
Ja, dit is tot dusver geen spanning geweest behalve de crashes, maar we zijn er nog niet.
Ik denk dat je niet zo moet klagen. Ja er is weinig tegen Mercedes in te brengen maar dat continu herhalen hier is bijna net zo irritant.Spotmatic schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:09:
Ik twijfel tussen Formula Mercedes of Formula Hamilton als naamswijziging voor de Formule 1. Wat denken jullie?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Benieuwd of het invloed heeft op het publiek voor volgend jaar.
max: "remember to drink"
eng: "thank you"
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
hij rijdt 3 seconden sneller dan RAI.demonic schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:10:
Met deze ronde tijd duurt het ongeveer nog 20 rondjes voor hij op een ronde wordt gezet.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die is dus lekker aan het cruisen..noo schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:13:
MAX waarschuwt GP dat ie niet moet vergeten te drinken
als ik plattegrond zie, zit er bijna een hele sector tussen max en LEC..
Wat zit je nu te kijken? Gewoon een optocht met niks. Voor mijn gevoel is dit is wel een behoorlijk saaie race.Franko P. schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:12:
[...]
Ik denk dat je niet zo moet klagen. Ja er is weinig tegen Mercedes in te brengen maar dat continu herhalen hier is bijna net zo irritant.
...
Het is net zo irritant en een logische gevolg.Franko P. schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:12:
[...]
Ik denk dat je niet zo moet klagen. Ja er is weinig tegen Mercedes in te brengen maar dat continu herhalen hier is bijna net zo irritant.
Max geeft het zojuist ook cynisch door op de boordradio.
Mijn boefje is liev!
Max verveelt zich ook zo te horen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
...
Toch mooi hoe begaan hij is met het welzijn van zijn crew!Pierre schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:14:
Haha die Max.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik vind er ook niet veel aan. Maar tegen de verveling hier meelezen en dan continu dezelfde opmerkingen tegen komen voegt ook niets toe.Luxicon schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:14:
[...]
Wat zit je nu te kijken? Gewoon een optocht met niks. Voor mijn gevoel is dit is wel een behoorlijk saaie race.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Inderdaad. Magnussen kan aanval verwachten na zo'n fout.Verwijderd schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:16:
Als ik die replay van alb/mag zie snap ik steeds minder van die straf.
His career is over.
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Hij vroeg aan zijn engineer of hij wel goed dronk.psy schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:16:
wat zei max nou?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
psy schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:16:
wat zei max nou?
demonic schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:13:
zegt max nu net tegen zijn engineer dat,
max: "remember to drink"
eng: "thank you"
Ja je mag op de Hulk stemmen!U123456 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:33:
[...]
We gaan het straks zien op https://www.formula1.com/en/vote.html
*Suprised Rosberg face*
*explosions in background*
*Will Rosberg return in f1?*
ora et labora
Of de pitcrew wel goed dronkpsy schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:16:
wat zei max nou?
Don't forget to drink tegen zijn engineer.psy schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:16:
wat zei max nou?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Er kan op HUL gevote worden.
[ Voor 37% gewijzigd door U123456 op 02-08-2020 16:20 ]
Toen dacht ik altijd dat Rosberg veels te lief was. Maar die beste man was nog competatief. Bottas is veels te mak.
...
Zit een Ferrari motor inricardo246 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:17:
Maar wtf is wrong with VET zijn kar?
Het kabeltje ligt verkeerd.ricardo246 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:17:
Of zijn engineer wel genoeg dronk.psy schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:16:
wat zei max nou?
Tis een Ferrari, helaasricardo246 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:17:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gaspedaal iets te vast gedraaid?ricardo246 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:17:
Ferrari interesseert het niet meerricardo246 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:17:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Signature
Nyaaoowwww.....demonic schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:15:
hahahaa, ted heeft het ook naar zijn zin xD
Geeft me flashbacks naar COTA van twee jaar terug ofzo.
People as things, that’s where it starts.
Wel zonder foto.U123456 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:17:
DOTD is open: https://www.formula1.com/en/vote.html
Er kan op HUL gevote worden.
Niet mogelijk in Formula Hamilton.BMW_M3 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:18:
Die Bottas zal ook niet even proberen om wereldkampioen te worden.
Lees op AD.nl dat hij geen toestemming van het team heeft om Lewis aan te vallen.BMW_M3 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:18:
Die Bottas zal ook niet even proberen om wereldkampioen te worden.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.