In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wellicht was je het vergeten, maar mclaren, renault, ferrari en Racing point willen er nog wel eens wat moois van maken met elkaar.Malfunctions schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:38:
Bijzondere dingen zoals de crash van kvyat daargelaten wordt de top 3 Ham, Bot & Ver. En verder wordt het complete veld op een ronde gezet.
Jammer, maar ik ga hier niet voor blijven zitten. Tv blijft aan staan, maar ik ga wat openstaande klusjes oppakken.
Have fun!
Yup, creëerde duidelijk een gat.Vos schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:37:
Bottas weer de boel opgehouden zeker?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De naaf of eigenlijk de upright zit juist vast met een kabel aan het chassisVerwijderd schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:37:
[...]
Aan de naaf ja. Als de naaf eraf vliegt.......
Hoe zie je dat anders voor je met een bandenwissel?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Niks mis mee.Roybs schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:39:
Oordelen over kvyats gedrag in 3,2,1
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee hoor, hij herinnerde de camera persoon eraan om 1,5m afstand te houdenRoybs schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:39:
Oordelen over kvyats gedrag in 3,2,1
I have no special talent. I am only passionately curious.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Zie mijn edit.SnowDude schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:39:
[...]
De naaf of eigenlijk de upright zit juist vast met een kabel aan het chassis
Zonder pit.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Hang ervan af of er nog een SC komt.Razr schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:39:
Nou, in principe ook geen pitstops meer vanaf nu dus
"When you grow up your heart dies"
Olaf mol had die gedachte ook alJasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:40:
Iemand een replay van KVY zijn achterbanden? Op SKY denken ze dat hij een puncture kreeg
MERCS ergens in ronde 50, die hebben dan wel een gat opgebouwd daarvoorRazr schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:39:
en kunnen snelste ronde gaan rijden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
True, maar sommige van die klusjes moeten echt gedaan worden. Dan is het ontbreken van spanning een goed excuus.Temujin schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:38:
[...]
Wellicht was je het vergeten, maar mclaren, renault, ferrari en Racing point willen er nog wel eens wat moois van maken met elkaar.
Maar zoals gezegd blijft de tv aanstaan, dus ik spiek af en toe even
Knowledge reigns supreme over nearly anything
En daarom is Bottas de ideale nummer 2 voor Mercedes. Verstappen heeft weinig aan Albon, dat scheelt een hoop.Vos schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:37:
Bottas weer de boel opgehouden zeker?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
HAM voor de snelste ronden wellicht.Razr schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:39:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-08-2020 15:43 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet remmen en vol gas een bocht nemen; boem tegen een paaltje.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Waiting on the world to change
Eat the bugs, live in a pod
Klinkt alsof hij in een Haas rijdt.sambalbaj schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:41:
oh geweldig, doet er hier in de straat nu ook iemand F1 spelen.
Niet remmen en vol gas een bocht nemen; boem tegen een paaltje.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij heeft geen nieuwe setjes banden meer.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dubbele ontkenning. Dus hij gaat er voor!DaniëlWW2 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:41:
Max zit al vol in de manage modus. Zegt gewoon dat hij geen geen risco's neemt.
Terecht. Inhalen heeft gewoon geen enkele zin. Je loopt risico en er is 0 kans dat je de plek houdt.DaniëlWW2 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:41:
dat verklaart ook de I'm sorry
[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-08-2020 15:43 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat ene rondje kan hij ook wel op een paar ronden oude softs zetten aan het einde van de race.
Verwijderd
Ik vraag me af of ie niet beter door kon rijden op geel.DaniëlWW2 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:41:
En dan pitten op een later moment (wellicht sc en weer iedereen gaat).
Achterband was ook overduidelijk plat toen de spin zich inzette. Iets teveel curb pakken zou geen flat tyre moeten opleveren toch ?Alfa90_Buttje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:42:
Het lijkt erop dat Kvyat tever links op de kerb zat waardoor hij hem verloor..![]()
dat verklaart ook de I'm sorry
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat denk je, maar ik denk eerder dat de banden het makkelijk houden. De banden zijn niet zo spannend meer. Ze gaan veels te lang mee.HMC schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:42:
Allemaal op HARD. Laatste tien rondes zal het kaf van het koren gescheiden worden.
Ja, door DAS.Jasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:44:
Nog geen gezever van HAM over een langzame SC?
[ Voor 21% gewijzigd door Luxicon op 02-08-2020 15:44 ]
...
- DaniëlWW2
- Niet online
Denk het niet. Met een SC rijdt iedereen langzamer waardoor de effectieve tijd die je verliest kleiner is. Dat maak je waarschijnlijk niet goed door lang door te rijden.Verwijderd schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:43:
[...]
Ik vraag me af of ie niet beter door kon rijden op geel.
Teveel risico, als als...Verwijderd schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:43:
[...]
Ik vraag me af of ie niet beter door kon rijden op geel.
Vibrations, engine not feeling well, other moaning?Jasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:44:
Jawel, aldus Sky sportsJasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:44:
Nu ze das hebben is dat minder een probleemJasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:44:
nee. de band faalde gewoon.wowly schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:44:
Dat was een heul harde klapper!! Hij zegt sorry, zou ie teveel gas hebben gegeven midcorner?
Kvy weet dat alleen nog niet.
Dus zegt hij sorry..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Best jammer eigenlijk, dat je de garantie hebt dat Mercedes iedereen zoek rijdt en je ondanks al je talent gewoon de rest van de komende 2 seizoenen in niemandsland rijdt. Zouden ze een ps4 in die RBR kunnen bouwen zodat Max nog iets van actie heeft?PWM schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:42:
[...]
Terecht. Inhalen heeft gewoon geen enkele zin. Je loopt risico en er is 0 kans dat je de plek houdt.
Managen en Mercedes laten winnen is het devies.... Tijd dus voor nieuwe regels!
Zo'n rood broodje moet je niet onderschattenTemujin schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:43:
Achterband was ook overduidelijk plat toen de spin zich inzette. Iets teveel curb pakken zou geen flat tyre moeten opleveren toch ?
Maar ik heb nog geen slomo gezien dus alle opties zijn nog open
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dacht hetzelfde 😴basvn schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:45:
Ligt het aan mij, of zijn de mashalls hier dit weekend erg langzaam met de auto op een kraan krijgen (een kraan laten komen ook..) en voor dat hij helemaal weg is
Eerder op de dag was dit ook al..
Super traag imhobasvn schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:45:
Ligt het aan mij, of zijn de mashalls hier dit weekend erg langzaam met de auto op een kraan krijgen (een kraan laten komen ook..) en voor dat hij helemaal weg is
PSN: xMaurice93
Dat en die plek is volgens mij geen “high risk” plek. Dus de kraanwagens staan dan iets verder weg.basvn schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:45:
U zei?Jasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:44:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:44:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ze moesten eerst wakker gemaakt worden...basvn schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:45:
dacht bij Magnussen net hetzelfde. dat was toch niet z´n hele rare plek?Jasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:46:
[...]
Dat en die plek is volgens mij geen “high risk” plek. Dus de kraanwagens staan dan iets verder weg.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
...
LEC ookP.O. Box schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:47:
twee mercedessen met koude bandjes eraf bij de herstart? waar kan ik tekenen?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
klopt.basvn schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:45:
wss lagere bezetting vanwege covid.
Tegen elkaar, Barcelona 2.0P.O. Box schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:47:
twee mercedessen met koude bandjes eraf bij de herstart? waar kan ik tekenen?
Het enige wat het nog leuk kan maken.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En dan DAS gebruiken, trekt ie het stuur eraf.skreppiedoe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:47:
Volgend seizoen HAM in de safetycar een optie?
...
Zoiets ja, duurt bizar lang.Luxicon schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:47:
Rijden we nu in totaal al 10 ronden achter de SC? Dit is nog trager dan Baku.
Ook niet echt, want dan rijdt VER onbedreigd naar de winst. Iets leuker dan wanneer HAM het doet, maar toch ook niet echt spannend.hoevenpe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:48:
[...]
Tegen elkaar, Barcelona 2.0
Het enige wat het nog leuk kan maken.
Ik moest ook meteen aan Baku denken met onkundige marshalls en onhandige takelposities.Luxicon schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:47:
Rijden we nu in totaal al 10 ronden achter de SC? Dit is nog trager dan Baku.
Max lacht. "we are not getting to 8th gear"
"Fair enough"
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Kunnen we hem niet in een 'reasonably priced car' voorop de grid zetten, mag Lewis naar speeches van Margreth Thatcher luisteren en alsnog de beker ophalen.skreppiedoe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:47:
Volgend seizoen HAM in de safetycar een optie?
Black Stigs Matter...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
of bruggen om tegenaan te rijdentuinïnen schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:49:
[...]
Ik moest ook meteen aan Baku denken met onkundige marshalls en onhandige takelposities.
[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 02-08-2020 15:50 ]
Max rijdt in niemandsland, Leclerc maakt wat dat betreft geen kans en Max tegelijkertijd ook niet naar voren. Norris valt wel wat tegen in deze race, hopelijk kan hij de boel zo wat opschudden.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
...
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.