vrij zicht he dat is echtwel een dingmiicker schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:15:
Bizar dat HAM nu al 3 seconden heeft
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Niks te verliezen. We krijgen 2017 Max weer terug.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3 goede regenrijders! verwacht weinig actie in top 3 eigenlijk
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Sky confirms...JoteW schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:14:
Bottas bewoog al voor de lampen uit waren, of zag ik dat verkeerd?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mercedes zou toch op termijn ook moeten investeren in de volgende Hamilton, niet? Is Mercedes niet perfect voor Max? Hij zou naast Hamilton kunnen beginnen. Dan is Mercedes eigenlijk gegarandeerd constructors champion (niet dat daar veel aan verandert
) en absoluut zeker van een WDC.
Hamilton (35) zou nog een jaar of 5 mee kunnen op het allerhoogste niveau vermoed ik zo. Misschien nog wel langer, tenzij hij een teammate krijgt die het hem moeilijk maakt. En dan doel ik niet op Bottas.
Mercedes moet ook rekening houden met zaken die je niet kan verwachten.
Wat als Lewis besluit naar een ander team te gaan? Misschien kan een miljardair hem even aanschaffen om een paar jaar voor grof geld te gaan racen in een midfield team.
Wat als Lewis plotseling doodgaat? Kobe Bryant ging ook opeens dood in een ongeluk. Die dingen zitten in een klein hoekje. Of misschien crasht Lewis in een F1 race en is hij zodanig fysiek geblesseerd dat hij niet meer mee kan komen.
Wat als Lewis opeens toch fysiek en mentaal aftakelt puur door het zijn van een topsporter op leeftijd?
Een team met Lewis en Max zou echt geniaal zijn. Lewis-fans kunnen zich verdedigen door te zeggen "Max is ongeveer 15 jaar jonger, niet raar dat hij sneller is dan Lewis, want hij is niet meer in zijn prime" en wij zijn blij want Max gaat kampioenschappen winnen
Hamilton (35) zou nog een jaar of 5 mee kunnen op het allerhoogste niveau vermoed ik zo. Misschien nog wel langer, tenzij hij een teammate krijgt die het hem moeilijk maakt. En dan doel ik niet op Bottas.
Mercedes moet ook rekening houden met zaken die je niet kan verwachten.
Wat als Lewis besluit naar een ander team te gaan? Misschien kan een miljardair hem even aanschaffen om een paar jaar voor grof geld te gaan racen in een midfield team.
Wat als Lewis plotseling doodgaat? Kobe Bryant ging ook opeens dood in een ongeluk. Die dingen zitten in een klein hoekje. Of misschien crasht Lewis in een F1 race en is hij zodanig fysiek geblesseerd dat hij niet meer mee kan komen.
Wat als Lewis opeens toch fysiek en mentaal aftakelt puur door het zijn van een topsporter op leeftijd?
Een team met Lewis en Max zou echt geniaal zijn. Lewis-fans kunnen zich verdedigen door te zeggen "Max is ongeveer 15 jaar jonger, niet raar dat hij sneller is dan Lewis, want hij is niet meer in zijn prime" en wij zijn blij want Max gaat kampioenschappen winnen
Eigenlijk kwam Verstappen niet eens heel snel weg, maar alsnog 3 plekken gepakt. Netjes!!
Dit is puur afdwingen en je kop rechthouden naar je doel. klasse!!!
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Zo dan Bottas 5 seconden straf.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bot starte in 2e gear? Normaal?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Aero update van vorige week. Motorvermogen is hier minder van belang.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:15:
Wat hebben ze eigenlijk bij Ferrari gedaan, dat ze weer de snelheid hebben?
-
Ja anders maximaal wheelspin.ricardo246 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:16:
Max vs Lance.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja vaak als het nat is. Deze auto's hebben zo bizar veel tractie dat eerste versnelling niet werkt als het nat is.ricardo246 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:16:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heeft iemand Lewis gezien? Niet normaal!
PSN: xMaurice93
Gianpiero zegt dat Max geduld moet hebben met inhalen van Stroll.
"When you grow up your heart dies"
Mercedes trademark opmerking iig. Straks weer banden slecht en snelste lap erachter aan.Heijmenberg99 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:14:
Hamilton riep net dat z’n motor bijna uitvalt.
Erg netjes gefixt van die monteurs, geeft iig een positieve draai aan het begin.
Idiocracy: it is real!
Hamilton dik 3 seconden winst per ronde.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hele.dikke respect dat ze die rbr gewoon weer fixen en gelijk weeer meedoen ! Nu koppie erbij en lekker knallen met dat hok!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Altijd in de regen. Net zoals wij dat vaak in de sneeuw doen.ricardo246 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:16:
Tja, vrije baan en Stroll houdt Max op.Maurice079 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:17:
Heeft iemand Lewis gezien? Niet normaal!
tweakers.net voor de start:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SooYo9KeNyReR2cYO01uALf2.jpg?f=user_large)
tweakers.net na de start:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SooYo9KeNyReR2cYO01uALf2.jpg?f=user_large)
tweakers.net na de start:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EqyoaWPHdGHfzO6738onZ5Ad.jpg?f=user_large)
Toch wel fenomenaal goed van MAX... kan me aan hem doodergeren vanwege zijn onstuimigheid.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
- DaniëlWW2
- Niet online
Max zegt no slicks.
VER wil nog geen slicks zegt ie op de radio
Zou mooi zijn als ze straks in de pit bij Max linksvoor opeens de complete wielophanging in handen hebben
Ah VER wil nu wel maar binnen.
Ik hang even de vlag uit, voor het eerst een RB op P1 in 2020
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
Max komt, Latifi is weggevallen en nu laatste.
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-07-2020 15:20 ]
Lekker van Haas
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Aw, volgens mij is die Williams nu wel beter, alleen de coureur(s) zijn op dit moment nog ana het zoeken.
Iedereen moet LAT nog even voorbij voor ie in de pits is.
Goede gok van ze geweest!GAIAjohan schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:20:
Lekker van Haas
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Haas P3 en P4... lol
- DaniëlWW2
- Niet online
Haas is making everybody looking like vankers.
Hoe komt die haas nou ineens op 3 en 4
Hamilton bijna op 10 seconde voorsprong, kan zo de CC aanzetten.
Ik neem aan dat Hamilton wel een kaartje stuurt als ‘ie er is
- DaniëlWW2
- Niet online
Pitte voor de start en passeerde iedereen.Heijmenberg99 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:22:
Voor het collectieve kijkplezier gun ik hamilton momenteel een geplofte motor.
niet meer hoeven pittenHeijmenberg99 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:22:

Ik maak mijn eigen regie met 4 schermen...Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:21:
Regie is niet echt geweldig.
Hebben voor de start al gepit.Heijmenberg99 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:22:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een toprace tot nu toe (inclusief het pre race gedeelte)!
BOT reported by Ferrari...
You get fastest lap, and you get fastest lap!
Ik heb met (iemand anders tampermonkey script) 4 F1TV streams op 1 monitor.. Tenminste beetje overzicht
Vettel doet z'n nationaliteit ff eer aan
Tesla M3LR '21
Inderdaad!Niku schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:23:
Wat een toprace tot nu toe (inclusief het pre race gedeelte)!
Los van die party-pooper aan de leiding.
RAI heeft er nogal een handje van om niet in positie te staan. Nu weer 5s penalty.
Bottas zou toch een straf moeten krijgen
...
Raikonnen penalty voor foute startpositie
Wel jammer dat F1 TV 15 seconden achterlooptchevsticks schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:24:
[...]
Ik heb met (iemand anders tampermonkey script) 4 F1TV streams op 1 monitor.. Tenminste beetje overzicht
RBR denkt geen regen, VER moet de banden heel houden omdat ze nog een poosje mee moeten
Moet Max vaker doen zo vlak voor de start, de wagen lijkt het opeens te doen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Goed gedaan door Lec!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hier zie je wel dat Bottas een minder goede rijder is dan Hamilton / Verstappen / Leclerc
...
hahaha, LAT gewoon ervoor gooien en eroverheen rijden....
Da's niks. Die van mij loopt veel verder achter.
HAM is gewoon aan het toeren... Like a walk in the park...
Hij lijkt met deze oplossing iets voor te lopen, maar nog steeds achter op TV uitzendingen. Dus ik wil nog wel eens gespoilered worden in dit topic ja
Ah, teamfoutje... Williams.
Wat is er gebeurd met Lando?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Maar toch vind ik die RP's niks.. Beetje onderdelen kopen..
Dikke fout van Williams daar met LAT
Dikke fout van Williams daar met LAT
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat was ook meteen een unsafe release. Stewards gaan het druk krijgen.
Op basis van deze fout, terwijl Verstappen al voor de race in de kreukels lag?Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:25:
Hier zie je wel dat Bottas een minder goede rijder is dan Hamilton / Verstappen / Leclerc
Nu al vermakelijker dan vorige week
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het probleem is gevonden bij RedBull met de spoedreparatie lijkt het
P3 wellicht voor Max? Ik denk dat het in de komende vijftig ronden wel droog wordt, en veel meer dan een paar ronden zal BOT niet nodig hebben om er dan naartoe te rijden toch?
- DaniëlWW2
- Niet online
Newey MagieTM ophanging.Heijmenberg99 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:26:
Het probleem is gevonden bij RedBull met de spoedreparatie lijkt het
Is evengoed al 18s hoor, tussen max en Bottas.eamelink schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:26:
P3 wellicht voor Max? Ik denk dat het in de komende vijftig ronden wel droog wordt, en veel meer dan een paar ronden zal BOT niet nodig hebben om er dan naartoe te rijden toch?
dat is zowat een pitstop
Max gaat zijn eigen race tempo rijden om zijn banden te sparen. wss moet die er nog even op door.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.