Vote mechanics of the day: Team RBR.
En die Formule 1 "fan" ooksimons schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:04:
Kan iemand ff de batterijen van die Coronel eruit halen?
En de andere zijde hebben ze ook ff snel gedaan?DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:03:
Gewoon gefikst.![]()
[Afbeelding]
Maar dat was de supersnelle, supergeheime Newey magie TM ophanging. Tijd om te winnen.![]()
U zei?Bensimpel schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:54:
[...]
Wielophanging in 15 min fixen? Nee die is klaar hoor.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
En even een diepe buiging voor zijn team.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zelfde bubbel, dan hoeven ze geen 2 meter afstand te houden.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:04:
1,5 meter is even lastig op zulke momenten
-
Ze dragen allemaal mondkapjes. Dus dan hoeft het niet.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:04:
1,5 meter is even lastig op zulke momenten
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hamilton kan alleen goed met druk omgaan als het goed loopt. Als ie niet voorop rijdt is het een grote klaagzang.giantgiantus schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:02:
Domme actie van Max. Frustratie wellicht. Naast de auto die minder goed is dit jaar dan gehoopt zal hij ook om moeten gaan met een Hamilton die extreem goed om kan gaan met de druk (zie vorige race).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ben benieuwd naar bocht 1. En vooral of Max ook echt kan rijden zo als de race start. Zet hem op Max. Veel plezier allemaal. Hopelijk word t een spectakel!
Beter lezenMAX3400 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:58:
[...]
De rest van je post snap ik niet maar probeer je serieus de 6 WDC's van Hamilton nu teniet te doen omdat Max een auto niet op de weg kan houden?
De bomen groeien tot in de hemel
Los van hoe de auto is, damn respect voor die engineers
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max bedankt ze nu ook even netjes.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max bedankt de monteurs voor het fixen.
"That's incredible work guys! thank you very much!"
"That's incredible work guys! thank you very much!"
Straks zijn ze een schroefje vergeten..
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Pure winst als Max het 1 racerondje uithoudt.... overigens zou ik een reguliere race niet starten, moet er niet aan denken als dat linker wiel je met 200 km/u komt inhalen...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
2 mogelijkheden: of die wagen is nu goed genoeg om de race te rijden of Max rijdt hem na een ronde de pitbox in en het is klaar.
"When you grow up your heart dies"
Die engineers. Holy fuck hé. Ik vond salderen in de 1e klas al een onmogelijke opgave
PSN: xMaurice93
Ook al zou hij een aantal ronden kunnen rijden, dan is dat toch dik respect voor die engineers. Ik blijf mij altijd verbazen dat ze soms een, op zaterdag compleet gecrashte auto, deze op zondag weer spik en span hebben.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Handmatige DAS, gewoon ff langs de muur om de hoek te veranderenAlfa90_Buttje schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:03:
Ben wel heel benieuwd hoe de uitlijning straks is..
People as things, that’s where it starts.
Onvoorspelbaar intetessant klinkt beter.Biggg schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:06:
Je kan veel zeggen, maar dit is ook formule 1 en dit is gaaf!!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wat een prestatie. Nog even afwachten maar wow.
Als ze dit voor elkaar hebben gekregen dan zijn die monteurs hun gewicht in goud waard.
Max in de punten zou al mooi zijn.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ben benieuwd! opwarmronde horen we wel hoe&wat of het allemaal goed werkt
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hier in Frankrijk ook, gewoon allemaal mondkapjes in de supermarkt, tenminste niet buik in en strak tegen het vriesvak om afstand te houden.Rivanov schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:05:
[...]
Ze dragen allemaal mondkapjes. Dus dan hoeft het niet.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat een hulde voor die monteurs! Benieuwd hoe nu verder...
Twente komt eraan!
Prettige race allen
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Klaagzang wel, maar presteert toch en maximaliseert damagecontrol.Lekker Ventje schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:05:
[...]
Hamilton kan alleen goed met druk omgaan als het goed loopt. Als ie niet voorop rijdt is het een grote klaagzang.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Mooi hoe hij zijn monteurs bedankt.
Veel plezier allemaal kijken waar het schip gaat stranden. Even serieus hopelijk een mooi resultaat voor RBR.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar nu heeft hij nieuwe onderdelen. Kunnen ze daar nog eventueel over zeuren achteraf? (als ze echt moeilijk willen doen)
Nou ben benieuwd: of Max rijdt in bocht 1 rechtdoor en neemt 2-3 auto’s mee, of 1 t/m 4 knikkeren elkaar er uit en Max met brakke auto naar podium
Stond FIA bij, en volgens mij zolang het dezelfde specificaties zijn maakt dat niet uit.Paulus07 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:09:
Maar nu heeft hij nieuwe onderdelen. Kunnen ze daar nog eventueel over zeuren achteraf? (als ze echt moeilijk willen doen)
Het gaat wat worden .....Veel plezier allemaal.
https://f1manager.info/ranking/4605
Snelle vraag tussendoor: heeft Verstappen nog ook vloerschade of iets dergelijks? Of was het echt alleen neus en ophanging?
Verwijderd
Nee, als er echt iets kapot is mag je dat gewoon vervangen.Paulus07 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:09:
Goed, nu is VER lekker gretig 
Worden de beste races meestal en hij heeft wel als enige de grenzen van de grip opgezocht dus hij weet meer dan de rest
Worden de beste races meestal en hij heeft wel als enige de grenzen van de grip opgezocht dus hij weet meer dan de rest
Ondanks de slechte aanloop van RB/Max
, toch een fijn race gewenst allemaal
Hopelijk gaat het niet een Mercedes (motor) treintje naar de eindstreep worden en het zou leuk zijn als er nog een ander team er tussen komt te staan.
*plop* en cheers

Hopelijk gaat het niet een Mercedes (motor) treintje naar de eindstreep worden en het zou leuk zijn als er nog een ander team er tussen komt te staan.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Check je eigen post-historie eens? Je aversie richting Hamilton druipt er aan alle kanten af.
Appel/peer, dan ben je dus vreemd aan het posten als Verstappen ZELF ZONDER HULP de muur in rijdt, je (de fans van) Hamilton meteen WDC7 ontzegt qua prestatie.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
waaarschijnlijk loopt het wel los. onderdelen mogen altijd vervangen worden als ze beschadigd zijn of een gevaar vormen.Paulus07 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:09:
Als het maar vervangen wordt met identieke onderdelen
Respect voor het team van RBR, toch knap hoe ze binnen zo’n korte tijd een auto kunnen fixen, en het bedankje van Max was dan ook mooi om te horen, klonk oprecht
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Oh wow. Gelukt ook nog! Grote klasse van het team.DJTimo schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:00:
Riep het al in de vriendgroepchat. Werd daarin helemaal afgefikt. Had het dus goed, alleen had ik dit pas lap1 turn1 verwacht.
Als hij kan starten zijn die monteurs wel helden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Alleen neus en ophanging. Was aardig frontaal.Bart-Willem schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:10:
Snelle vraag tussendoor: heeft Verstappen nog ook vloerschade of iets dergelijks? Of was het echt alleen neus en ophanging?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het lijkt alleen de neus te zijnBart-Willem schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:10:
Fijne race!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Echt heel hard ging het nietBart-Willem schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:10:
Lol een Haas op fullwets oo een zo goed als droge baan
Nu hopen dat bij de opwarmronde niet hetzelfde gebeurt
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nu gewoon droog? wtf
Note to self: Uurtje later dansen volgende keer
Note to self: Uurtje later dansen volgende keer
[ Voor 56% gewijzigd door PalingDrone op 19-07-2020 15:11 ]
Fijne spannende race allen!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Okay, daaaar zal max zich nu vast niet nog een keer verremmen.
Gaat Hamilton er straks rechtdoor want eerste op race pace....
Gaat Hamilton er straks rechtdoor want eerste op race pace....
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
- DaniëlWW2
- Niet online
Absoluut niet.PalingDrone schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:11:
Nu gewoon droog? wtf
Fijne race allemaal, zou wat zijn als de auto nu beter is haha
Toppers die RB en Max.
Toppers die RB en Max.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Auto van VER lijkt het goed te doen, oordelend vanaf de on-board camera.
SlimMaurice079 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:12:
KVY wil al naar slicks haha
Starten ze vanuit de pit dan die hazen?
Pas op dat die niet van tafel afglijd
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik begrijp trouwens waarom ik picture in picture heb. Dat hoort bij Firefox en niet F1TV.

Waarom niet als je daar start. valt niet heel veel te verliezen, + je mist chaos in het beginMaurice079 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:12:
KVY wil al naar slicks haha
In ieder geval al genoeg drama. De rest van de race mag wat mij betreft dramaloos
DUGG
Ham heeft nu al problemen met zijn motor?
Kan ook gewoon in chromeDaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:13:
Ik begrijp trouwens waarom ik picture in picture heb. Dat hoort bij Firefox en niet F1TV.
P3!
Max nu al P3
Merc op slowmode?
En nu ook nog gewoon P3 pakken... lol
RP te veel power om weg te komen
DUGG
Hamilton riep net dat z’n motor bijna uitvalt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max vond het ook mooi.
bottas slechte start. mogelijk jump start.
Max gaat lekker.. holy shit.
Max gaat lekker.. holy shit.
En vanavond *burp* laat nog die smaak in je mond.
Hammilton..Stroll..Verstappen... leuk
Een ding is zeker, ondanks het materiaal kan Max wel sturen....
Ja,teveel vermogenDutchCrownNL schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:13:
Ham heeft nu al problemen met zijn motor?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Gelukkig heeft Bottas al zijn contract getekend...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Bottas bewoog al voor de lampen uit waren, of zag ik dat verkeerd?
Twente komt eraan!
En flinke ballen ook!dr.lowtune schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:14:
Een ding is zeker, ondanks het materiaal kan Max wel sturen....
Bizar dat HAM nu al 3 seconden heeft
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
LAT 10e!
Wat hebben ze eigenlijk bij Ferrari gedaan, dat ze weer de snelheid hebben?
...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.