VER zegt: balance is ok, just nursing tires. Goed teken
Alsof Hamilton dat niet doet..demonic schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:27:
Max gaat zijn eigen race tempo rijden om zijn banden te sparen. wss moet die er nog even op door.
Ik kon het antwoord niet goed verstaan maar Gianpiero vroeg aan Max hoe de balans was.
Dit dus.
[ Voor 50% gewijzigd door sjaool op 19-07-2020 15:28 ]
"When you grow up your heart dies"
Nee, op basis van bijvoorbeeld vorige race met Verstappen. En nu met Leclerc. Hij laat Leclerc weer terug kruisen en daarna rijdt hij door het nat heen. Dat zijn details waar je het verschil van kwaliteit rijder in terug ziet.PWM schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:26:
[...]
Op basis van deze fout, terwijl Verstappen al voor de race in de kreukels lag?
...
Dacht even dat dat Comic Sans letters waren op dat scherm

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
nope. Ham is verteld om de pace van verstappen te volgen...
(dus wss langzamer dan hij zou kunnen)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar Magnussen is mooi de boel op aan het houden. Komt weer regen en als je dan moet pitten dan heb je marge.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien gemist maar heeft bottas een penalty gehad voor zijn jump start ?
DUGG
Jeuj, regen straks! Worden de kaarten weer geschud. Leuke race!
als het gaat regenen dan lijkt het P2 te worden als het droog blijft ben ik bang voor BOT
Nope, maar ik verwacht elk moment een under investigation.Mach schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:28:
HAM kan inmiddels al stoppen en maar 1 plek verliezen.
Wiliams is ook wel een talent in auto’s op het verkeerde moment releasen
(Brasil 2019 ook)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ik heb niet gezien dat die “jumpstart” van BOT “noted” is of “under Investigation” ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ja je zegt het zelf, hij nursed ook gewoon ja.demonic schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:28:
[...]
nope. Ham is verteld om de pace van verstappen te volgen...
(dus wss langzamer dan hij zou kunnen)
Belachelijk dat de stewards nog geen BOT straf hebben gegeven. Die is slam dunk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Van mij mag die Mercedes wel ploffen, maar helaas zal het wel weer nepgeklaag van Hamilton zijn geweest
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Want? Hij moest gewoon van de race lijn af, weinig keus.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:25:
Hier zie je wel dat Bottas een minder goede rijder is dan Hamilton / Verstappen / Leclerc
Natuurlijk niet, want Mercedes.Mach schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:28:
Gaat die een Ghiotto doen? Uitrijden op 1 set banden..demonic schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:27:
Max gaat zijn eigen race tempo rijden om zijn banden te sparen. wss moet die er nog even op door.
-
ik zag bot nog iets naar voren schieten, maar hij stond stil bij lampen uit wat ik heb gezien.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mercedes denkt regen in 12 min. Probeert afstand te nemen.
Misschien krijgen we diezelfde onzin als bij Vettel weer vorig jaar, dat hij weer stil stond erna en dus geen straf krijgt.gambieter schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:29:
Belachelijk dat de stewards nog geen BOT straf hebben gegeven. Die is slam dunk.
Zo zie jij dat, maar racen = racen. En Bottas heeft niet de kwaliteit van diegenen die ik noem. Dat zie je terug in dat soort momenten.Vos schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:29:
[...]
Want? Hij moest gewoon van de race lijn af, weinig keus.
...
Maar echt hè. Die monteurs van Max verdienen gewoon een dikke vette bonus.
Nog niet, kan nog komen. Maar kan ook zijn dat er geen straf komt omdat hij stil stond in zijn gridbox op het moment de lichten op groen sprongen.Mach schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:28:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dit is toch wel het minste wat van een rbr rijder verwacht mag worden...renegrunn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:30:
Albon gaat best aardig trouwens
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Die doen gewoon hun werk hoor.sjaool schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:30:
Punten bonus van Max verdelen over de pitcrew.sjaool schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:30:
Niks tegen Comic Sans he.Illegal_Alien schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:28:
Dacht even dat dat Comic Sans letters waren op dat scherm
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja, die dooddoener kennen we nu wel. Zo vlak voor de start is wel een heel ander verhaal dan normaal in de pitbox werken.
LOL, hamilton was schijnbaar niet verteld dat de auto van max was repaired. xD
Lewis op de radio: “How’s Verstappen still in the race?”
Haha
Haha
Dit soort zaken vallen buiten standaard contract.
⏩ PVOutput☀️
Ja, we hebben dat bij FER wel eens anders gezien.sjaool schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:32:
[...]
Ja, die dooddoener kennen we nu wel. Zo vlak voor de start is wel een heel ander verhaal dan normaal in de pitbox werken.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Jah dat deed ik ook toen iedereen ineens in 3 dagen naar huis moest om te werken . Maar op dat soort momenten is extra waardering wel prettig
Wat is er met Norris aan de hand.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar dit soort klusjes zijn wel waar die gasten hun high van krijgenQuad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:32:
[...]
Dit soort zaken vallen buiten standaard contract.
DUGG
26 seconden achter Max na 14 ronden, echt geweldig.Saffie_time schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:31:
[...]
Dit is toch wel het minste wat van een rbr rijder verwacht mag worden...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
BOT & STR, zal ie aan de kant gaan of lekker duwen en trekken?
Maar STR moet MAG toch opvreten in die auto?
Jup en volgens mij is dat de key.ricardo246 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:30:
ik zag bot nog iets naar voren schieten, maar hij stond stil bij lampen uit wat ik heb gezien.
Zolang je binnen bereik van de transponder stil staat op het moment dat de lampen uit gaan is het OK volgens mij. Vorig jaar had Vettel zelfde soort moment vanaf pole.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
- DaniëlWW2
- Niet online
Je kan nauwelijks inhalen. Offline is nat en dan ben je meteen weg.Hippocampus schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:33:
BOT & STR, zal ie aan de kant gaan of lekker duwen en trekken?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit is toch wel redelijk van Albon hoor.
Verklaard ook de poep start van BOTOsxy schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:34:
[...]
Jup en volgens mij is dat de key.
Zolang je binnen bereik van de transponder stil staat op het moment dat de lampen uit gaan is het OK volgens mij. Vorig jaar had Vettel zelfde soort moment vanaf pole.
Wat zijn die veertjes(?) aan de zijkanten van de vleugel? Worden die ergens voor gebruikt of zie ik dingen die er niet zijn? 😁
Jammer van Norris, er moet wel iets met de auto zijn, al was het misschien even een opleving? 😐
Jammer van Norris, er moet wel iets met de auto zijn, al was het misschien even een opleving? 😐
AirflowHollowGamer schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:34:
Wat zijn die veertjes(?) aan de zijkanten van de vleugel? Worden die ergens voor gebruikt of zie ik dingen die er niet zijn? 😁
DUGG
10 minuten onder werktijd knutselen of 3 dagen in je eigen tijd is nogal een verschil. Het is n raceweekend, ze waren toch al daar, en ze hadden geluk dat het alleen n stuurstang was. Het de hele nacht doorwerken zoals ze aan het begin van het weekend gedaan hebben is een stuk intensiever dan nu op de grid.Illegal_Alien schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:33:
[...]
Jah dat deed ik ook toen iedereen ineens in 3 dagen naar huis moest om te werken . Maar op dat soort momenten is extra waardering wel prettig.
Hopen dat de regen een beetje door zet
ben benieuwd naar de verschillende tactieken
ben benieuwd naar de verschillende tactieken
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Haas nog steeds het beste Ferrari-aangedreven team ....
Die 2e DRS zone slaat ook nergens op, of wel?
⏩ PVOutput☀️
Stroll heeft moeite om MAG voorbij te gaan. Gezien verschil in topsnelheid zou dat toch niet moeilijk moeten zijn.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Pierre schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:33:
Wat is er met Norris aan de hand.
/f/image/kKsdLiyEfC2ux63hWxEumtJH.png?f=fotoalbum_large)
Bij pitstops naar achteren gedonderd. wss double stack?
Zeker niet geweldig, maar VER rijdt wel in vrije lucht.Gé Brander schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:33:
[...]
26 seconden achter Max na 14 ronden, echt geweldig.
En zo zie het verschil tussen een middelmatige coureur in een goede auto & een goed coureur in een middelmatige auto.
Stroll komt niet eens een zeepkist van Haas voorbij. Waar een Lewis, Max, Seb & Charles al 10 ronden geleden voorbij hadden gereden in dezelfde auto
Stroll komt niet eens een zeepkist van Haas voorbij. Waar een Lewis, Max, Seb & Charles al 10 ronden geleden voorbij hadden gereden in dezelfde auto
Dat zijn vortexenHollowGamer schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:34:
Albon maakt het spannend

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Weer een motor stuk bij GAS? Gaat lekker daar
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat was een gloednieuw blok.

Albon rijdt mooi zo, hij moet er iets dichter opzitten voor hij het rechte stuk op gaat.
...
Gewoon een DOA, terugsturen voor garantie
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Maar Verstappen rijdt sneller dan Leclerc en Albon komt daar niet voorbij. Ik vind het echt niet sterkRoD schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:35:
[...]
Zeker niet geweldig, maar VER rijdt wel in vrije lucht.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Hongarije staat niet bekend om makkelijk inhalen.Gé Brander schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:37:
[...]
Maar Verstappen rijdt sneller dan Leclerc en Albon komt daar niet voorbij. Ik vind het echt niet sterk
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Alex vraagt al om meer power...Gé Brander schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:37:
[...]
Maar Verstappen rijdt sneller dan Leclerc en Albon komt daar niet voorbij. Ik vind het echt niet sterk
Ik kijk via de Ziggo Go app. Ben ik de enige met problemen??
Dat zeg ik, Lec voorbij en nu 7renegrunn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:30:
Albon gaat best aardig trouwens
Yeahh Albon!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hehehe allemaal DRS op het rechte stuk
En er voorbij...
U zeiGé Brander schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:37:
[...]
Nope, hier ook niets meer.Beunhaas91 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:38:
M'n Oma is een site aan het haken.
Hongarije werd in de vorige eeuw nog vervloekt door te weinig inhaalmogelijkheden en hoe smal het was..
Tegenwoordig is het tov Tilkedromes nog best een interessant circuit
Tegenwoordig is het tov Tilkedromes nog best een interessant circuit
[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 19-07-2020 15:39 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Pierre in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"Beunhaas91 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:38:
zIncognitum schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:36:
Kut Ziggo Go.
zo te zien niet
Nee, klapt er hier ook uit.Beunhaas91 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:38:
Hier ook eruit.Beunhaas91 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:38:
Nette move van ALB
Nope, hier ook problemen met de app en de site!Beunhaas91 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:38:
Hier ook.Beunhaas91 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:38:
Fotonerd
Verkeerde topic en yep(?).Beunhaas91 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:38:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
[ Voor 16% gewijzigd door Illegal_Alien op 19-07-2020 15:39 ]
Ja, die klapt er compleet uit.Beunhaas91 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:38:

Ik heb ook problemen.Beunhaas91 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:38:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
[ Voor 29% gewijzigd door demonic op 19-07-2020 15:40 ]
Nee ik wil ook zeker niet beweren dat ie sterk rijdtGé Brander schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:37:
[...]
Hij is nu wel eindelijk voorbij LEC
Oh, dat is tegenwoordig een zekerheidje wou je zeggen?Saffie_time schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:31:
[...]
Dit is toch wel het minste wat van een rbr rijder verwacht mag worden...
ALB heeft hem mooi in de binnenbocht naast LEC gezet en rijd nu weg van de FER
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.