Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
...
Yep, geweldig weerLejavh schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:39:
Ziggo Go heeft ook problemen...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Inderdaad goed zo! Maar intussen wel ³⁷ seconden achter Verstappen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
F1TV * Illegal_Alien rent...Richh schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:40:
[...]
Yep, geweldig weernu zoeken waar ik wel kan kijken...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hij bewoog en stond stil voor lights out, dat mag als je binnen je vak blijft. En weer doorLuxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:40:
Belachelijk dat Bottas geen tijdstraf krijgt. Iedereen kan zien dat hij beweegt voordat de lichten uitgaan.
I have no special talent. I am only passionately curious.
weg?Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:40:
En weg is Albon.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
...
[ Voor 7% gewijzigd door Maurice079 op 19-07-2020 15:42 ]
PSN: xMaurice93
Niet zeker. Er zou zeker geen regen komen tot 15u45.MC_Sparkles schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:41:
4 min zouden de eerste druppels komen
⏩ PVOutput☀️
Met Vodafone en Ziggo en dan gratis F1TV Pro... prima deal.
Die Red Bull van Max gaat lekker zo...
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Als een coureur vraagt om er echt regen komt, geef dan antwoord i.p.v "copy head down".

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-07-2020 15:42 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heerlijk middenveld gevecht
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
LEC is de nieuwe Trulli haha.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Te meer omdat bottas nog wel voor p2 of p3 gaat rijden.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:41:
De FIA beoordeeld denk ik dat Bottas amper gas gaf toen de lichten uitingen, en zodoende tijd goedmaakte ten opzichte van zijn 'voordeel'. Anderzijds zijn de regels super duidelijk en gaat het niet zozeer om wel / geen behaald voordeel.
DUGG
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
- DaniëlWW2
- Niet online

Dus je mag weer gaan bewegen, ook als je 'in positie' staat, indien je binnen je vak blijft?ricardo246 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:41:
[...]
Hij bewoog en stond stil voor lights out, dat mag als je binnen je vak blijft. En weer door
...
juppLuxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:43:
[...]
Dus je mag weer gaan bewegen, ook als je 'in positie' staat, indien je binnen je vak blijft?
OP F1 roepen ze dat het ten zuiden van het circuit gaat ik ben benieuwd
same as HAM en Str, en BOT.Exocet schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:45:
Wat voor tijden rijdt Max tov de rest van de top?
- DaniëlWW2
- Niet online
Inderdaad, verder weg van Verstappen. Nu veertig IPV zesendertig secondenVerwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:40:
En weg is Albon.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Hij kan een lekker potje sturen, maar man, man, man... wat heeft hij een coaching nodig...DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:46:
Lewis weet weer eens niet welke setting die hij niet weet.
[ Voor 9% gewijzigd door Hippocampus op 19-07-2020 15:47 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton ook.RoD schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:47:
VER klaagt over de band linksvoor. Ziet er op de video overigens nog aardig uit.
Zo reageren we niet.MAX3400 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:10:
[...]
Check je eigen post-historie eens? Je aversie richting Hamilton druipt er aan alle kanten af.
Appel/peer, dan ben je dus vreemd aan het posten als Verstappen ZELF ZONDER HULP de muur in rijdt, je (de fans van) Hamilton meteen WDC7 ontzegt qua prestatie.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-07-2020 15:47 ]
De bomen groeien tot in de hemel
@MAX3400 bespreken we later wel, nu race bezig. Komt goed. Niets lulligs bedoeld. Bedoelde het anders te zeggen maar even in heetst van de strijd beetje hard verwoord.
[ Voor 84% gewijzigd door Boomtopper op 19-07-2020 15:54 ]
De bomen groeien tot in de hemel
Binnen strict marges wel.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:43:
[...]
Dus je mag weer gaan bewegen, ook als je 'in positie' staat, indien je binnen je vak blijft?
Ergo de slechte start van BOT. Liet hem iets lopen , op de rem, lights out en toen was ie te laat
Hij is een geweldige coureur, maar ik hoor dan liever iemand anders. Norris heb ik nog niet gehoord bijvoorbeeld?
vooral inderdaad dat je je koppelpunt opnieuw moet vinden. moter juiste RPM enzo.ricardo246 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:47:
[...]
Binnen strict marges wel.
Ergo de slechte start van BOT. Liet hem iets lopen , op de rem, lights out en toen was ie te laat
Waiting on the world to change
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Je hoort niet alles he, de anderen hebben ook een engineer in hun oorsjaool schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:47:
[...]
Hij kan een lekker potje sturen, maar man, man, man... wat heeft hij een coaching nodig...
Ja. En dit zag je in de F2 ook. Rechtsvoor zal er ook nog wel aan gaan.Exocet schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:48:
Iedereen dus problemen linksvoor?
[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 19-07-2020 15:49 ]
...
⏩ PVOutput☀️
Zeker!DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:48:
Maar wacht, reed Leclerc nu op softs voordat hij pitte voor harde banden?
PSN: xMaurice93
JaDaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:48:
Verwijderd
Zou kunnen. Was in F2 ook zo.Exocet schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:48:
Iedereen dus problemen linksvoor?
Ja. Ferrari tacticsDaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:48:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
klopt.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:48:
:fill(white):strip_exif()/f/image/M9pqX5adqjL1OjmwtbVWmCIf.png?f=user_large)
- DaniëlWW2
- Niet online
Ferrari.
Wel bang zometeen voor de regen.. kijkend met mijn Oranje bril op. 😋
Dat weet ik ook wel. Die streams luister ik ook wel alleen Lewis klinkt altijd heel paniekerig en vraagt veel om bevestiging.ricardo246 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:48:
[...]
Je hoort niet alles he, de anderen hebben ook een engineer in hun oor
Zelfde concept met soft/medium/hard, maar met 18" wel grotere banden.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:49:
Heeft de F2 andere banden? Daar hadden meer wear dan ze van te voren voorspelden. Het zou wel interessant zijn, als dat bij de F1 ook zo is en nu je de boordradio's hoort..
Jup.. 18 inchsLuxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:49:
Heeft de F2 andere banden? Daar hadden meer wear dan ze van te voren voorspelden. Het zou wel interessant zijn, als dat bij de F1 ook zo is en nu je de boordradio's hoort..
-
ze gebruiken daar al de 18" velgen. ipv de 13" (?) van F1.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:49:
Waiting on the world to change
Mercedes heeft een contract met de FIA dat ze verplicht om de zoveel laps iets moeten roepen dat ze “problemen” hebben om het “spannender” te maken...HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:48:
HAM heeft flinke problemen met zijn voorband, die krijg het nog moeilijk zo meteen.. sorry, maar voor mij mogen ze die oneliners van hem wel weglaten.
Hij is een geweldige coureur, maar ik hoor dan liever iemand anders. Norris heb ik nog niet gehoord bijvoorbeeld?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ja, anders moet ik al mijn posts gaan aanpassenpinda powerrr schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:50:
Is het gek dat ik nu hoop dat STR het goed blijft doen?
hij klaagt. maar zijn rondetijden zijn nog exaxt hetzelfde als de rest.pinda powerrr schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:50:
Ik gun het hem welpinda powerrr schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:50:
Strolliebollie mag Bottas wel ff ophouden japinda powerrr schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:50:
Neepinda powerrr schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:50:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Het is gewoon leuk om eens een keer voor een andere coureur te juichenpinda powerrr schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:50:
Logisch dat hij paniekerig is. Als zijn materiaal het begeeft heeft hij een probleem en moet ie aan het werk.sjaool schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:50:
[...]
Dat weet ik ook wel. Die streams luister ik ook wel alleen Lewis klinkt altijd heel paniekerig en vraagt veel om bevestiging.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Goed geregisseerd door FIAsjaool schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:50:
[...]
Dat weet ik ook wel. Die streams luister ik ook wel alleen Lewis klinkt altijd heel paniekerig en vraagt veel om bevestiging.
Oke, zijn de banden precies hetzelfde, los van de maat?RoD schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:50:
[...]
Zelfde concept met soft/medium/hard, maar met 18" wel grotere banden.
Het lijkt me trouwens onwaarschijnlijk dat Leclerc de race uit kan rijden met de huidige banden, gezien de wear van de banden.
...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
maar ze laten niet alles horen.. maken het spannender dan het is. Power of editing.
moeilijk te zeggen.. temperatuur en dergelijke zal heel ander gedrag geven vanwege de extra cooling enzo..Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:53:
[...]
Oke, zijn de banden precies hetzelfde, los van de maat?
dus ik zou zeggen. niet vergelijkbaar.
de softs rijden 21 ronden. dus de harde banden kunnen wellicht tot het einde. alleen misschien niet intressant.Het lijkt me trouwens onwaarschijnlijk dat Leclerc de race uit kan rijden met de huidige banden, gezien de wear van de banden.
Waarom niet het team dat wereldkampioen wordt alle data van de auto laten delen met concurrenten?
Dan kan er in principe goedkoper geraced worden door kleinere teams, dmv slechts doorontwikkelen, en kunnen teams die zelf alles willen ontwikkelen dat ook gewoon doen.
Bovendien kun je dan een veel gelijker speelveld krijgen.
In de 70s kon je ook gewoon een chassis kopen, daar een Ford dfv in hangen en gaan..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
U vraagt, zij draaien ...skreppiedoe schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:52:
Haas houd het tot nu toe goed vol...Albon loopt niet erg snel in.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.