Ja, ook van Pirelli. De F1 gaat uiteindelijk ook met de 18" rijden. De F2 mag ze testen. Je ziet in ieder geval precies dezelfde wear optreden als eerder vandaag in de F2.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:53:
[...]
Oke, zijn de banden precies hetzelfde, los van de maat?
Het lijkt me trouwens onwaarschijnlijk dat Leclerc de race uit kan rijden met de huidige banden, gezien de wear van de banden.
nee.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:54:
Ga nou eens weg met je Ziggo geleuter.
er zijn genoeg mensen die hier via ziggo kijken.
er was een storing waardoor de app het niet deed.
het is gewoon nuttige informatie.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik snap wel dat mensen zeuren. Veel maken er gebruik van, zeker onder Tweakers. Blij dus dat ze weer kunnen kijken.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:54:
Achter de wolken schijnt de zon? Het leek daar toch iets minder bewolkt?
Ziggo Sport totaal Go geen problemen.basvn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:55:
[...]
nee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoort hiero: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?basvn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:55:
[...]
nee.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Titel van zijn sextape?Exocet schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:56:
Hamilton kan dus nog veel harder
Die doet wat hij standaard doet, 10 seconde vrij rijden en dan tijd matchen van nr2. Beetje banden en motor sparen.Exocet schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:56:
Hamilton kan dus nog veel harder
Verwijderd
prima, negeer jij lekker de 2 waarschuwingen van de mods.basvn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:55:
[...]
nee.
Met hem 18 anderen.U123456 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:56:
Waar blijft de voorspelde regen, VER klaagt over voorbanden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lijkt me vrij logisch dat mensen balen als ze via een officieel kanaal kijken en die klapt eruit..Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:54:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 19-07-2020 15:59 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Er is een ander topic voor, en het is niet nuttig als 20 man hier gaat vertellen dat zij een probleem met ziggo hebben (of niet meer), ik merk zelf ook wel dat mn stream uitvalt.basvn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:55:
[...]
nee.
Waiting on the world to change
...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik weet heus wel dat hij minder is, maar deze actie had hij weinig keus doel ik op.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:30:
[...]
Zo zie jij dat, maar racen = racen. En Bottas heeft niet de kwaliteit van diegenen die ik noem. Dat zie je terug in dat soort momenten.
Mooi verdedigd van norris. scheelde niet veel.
[ Voor 4% gewijzigd door demonic op 19-07-2020 15:59 ]
Niet slecht voor een fulltime streamer die af en toe in de F1 raced.redfoxert schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:58:
Lando "Chuck" Norris!
Idd, begint veel pace te verliezen Max. Als regen wegblijft harde band gaan halen.Jackson6 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:58:
Stroll loopt nu in.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Prima, doe jij dat ff vertellen aan de modjes, Kthnxby.basvn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:57:
[...]
ja, dat is op 30 mensen die zeggen dat de app er uit ligt
jij reageert nu op 2! mensen die zeggen dat het weer werkt. wat gewoon informatief is in dit topic.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Bibberen, kerel kan amper Grosjean inhalen met een superieure auto.Jackson6 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:58:
Stroll loopt nu in.
Haters everywhere but I don’t really care
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Die is de hele tijd al aan het stampen zodat ie een veilig pitwindow heeft ten opzichte van Max.chevsticks schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:56:
[...]
Die doet wat hij standaard doet, 10 seconde vrij rijden en dan tijd matchen van nr2. Beetje banden en motor sparen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Brad Pitt
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
max wil. maar wordt buiten gehouden vanwege:DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:59:
Max gaat bijna komen. Linksvoor is wel klaar.
" imminent rain."
Bot komt wel binnen.
Doel je op het stukje waar hij door het nat rijdt? Dat was meer een toevoeging op het geheel. Misschien dat anderen eerder op de rem gaan, zodat ze de 'goede' lijn kunnen rijden.Vos schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:58:
[...]
Ik weet heus wel dat hij minder is, maar deze actie had hij weinig keus doel ik op.
...
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Van medium naar medium.demonic schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:00:
[...]
max wil. maar wordt buiten gehouden vanwege:
" imminent rain."
Bot komt wel binnen.
Volgens mij blijft hij gaan totdat hij tijd gaat verliezen op de mensen achter hem.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:59:
Max gaat bijna komen. Linksvoor is wel klaar.
Terwijl Olav druk aan het vertellen was dat het elders regende en dat het voorbij leek te trekken zag je inderdaad druppels op de camera. Ik snap dat het allemaal wat lastiger is als je vanuit Hilversum commentaar moet doen maar is er nou niemand die hem even kan helpen? Volgens mij is er meer dan genoeg data beschikbaar.Blitzdoctor schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:59:
Druppels op de heli camera
PSN: xMaurice93
Is toch zijn trademark, nooit de juiste informatie geven?PolarBear schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:01:
[...]
Terwijl Olav druk aan het vertellen was dat het elders regende en dat het voorbij leek te trekken zag je inderdaad druppels op de camera. Ik snap dat het allemaal wat lastiger is als je vanuit Hilversum commentaar moet doen maar is er nou niemand die hem even kan helpen? Volgens mij is er meer dan genoeg data beschikbaar.
Hij heeft "track position", dus vasthouden en moment afwachten van regen wel/niet.RoD schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:01:
[...]
Volgens mij blijft hij gaan totdat hij tijd gaat verliezen op de mensen achter hem.
...
Ach hoeveel waarde moet je aan de info van pirelli hechtenMaurice079 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:01:
Verstappen mag wel flink gaan fluisteren naar die banden
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
De regen is vrij onvoorspelbaar. De ene keer komt er regen de andere keer trekt het langs het circuit. Dus lastig om met zekerheid te zeggen of er regen komt.PolarBear schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:01:
[...]
Terwijl Olav druk aan het vertellen was dat het elders regende en dat het voorbij leek te trekken zag je inderdaad druppels op de camera. Ik snap dat het allemaal wat lastiger is als je vanuit Hilversum commentaar moet doen maar is er nou niemand die hem even kan helpen? Volgens mij is er meer dan genoeg data beschikbaar.
Paulus07 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:02:
Hoe weten ze nou of een band nog 10 of 40% over heeft?

Nummertjes + Nummertjes + Random nummer generator + Random kleuren generator = Band info.Paulus07 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:02:
Hoe weten ze nou of een band nog 10 of 40% over heeft?
Jij hebt de warm-up ronde gemist ?HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:02:
Hoe veel vertrouwen hebben jullie met de RB en de regen zometeen?
en om terug te komen op LEC die zijn race kan uitrijden op de harde band.
31 ronden voor de medium lijkt prima te doen.
op de harde band moet je dus makkelijk 45-50 kunnen halen.
Lec heeft nu 14 ronden gereden. en moet nog 44 rondens...
hij moet heel erg gaan fluisteren om te halen dus.
(maar wss niet lukken, wisselen naar softs?)
Dat snap ik maar als je vanuit Hilversum verslag moet doen en je ziet druppels op de camera van de heli dan moet je gewoon zeggen dat het alle kanten op kan.sjaool schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:02:
[...]
De regen is vrij onvoorspelbaar. De ene keer komt er regen de andere keer trekt het langs het circuit. Dus lastig om met zekerheid te zeggen of er regen komt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Met koude banden kan een F1 auto niet rijden, onvoldoende warmte om snelheid te maken, geen snelheid is geen downforce etc etc.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:02:
Dit is eigenlijk wel jammer, als er geen bandenwarmers zijn, kun je niet een undercut doen en zijn pitstops stukken interessanter als je het mij vraagt. Zometeen rijdt Bottas comfortabel voor Stroll helaas, puur door de pit in te duiken.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ook volgens de commentator van Sky, was die bui voorbij. En was de hoeveelheid druppels niet van het niveau waar rijders zich druk over maken.PolarBear schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:01:
[...]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
- DaniëlWW2
- Niet online
Blijkt ook wel uit feit dat iedereen voor medium of hard lijkt te kiezenJoris748 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:04:
[...]
Ook volgens de commentator van Sky, was die bui voorbij. En was de hoeveelheid druppels niet van het niveau waar rijders zich druk over maken.
Hier al 2 minuten geledenExocet schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:04:
Is Max al gestopt? 😁
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.