Geeft niet, Max miste hem ook
Ja, maar dat is geen verassingTheBrut3 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:05:
Ik zie weer een 1-2 Mercedes aankomen.
Dat noem ik onzin (of een soort fout ontwerp van de F1 auto's), de F2 rijdt dus met dezelfde banden en daar kan het wel.Osxy schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:04:
[...]
Met koude banden kan een F1 auto niet rijden, onvoldoende warmte om snelheid te maken, geen snelheid is geen downforce etc etc.
...
Bot vliegt er zo voorbij. Eens kijken of die harde band nog wat kan doen...
Gebruikte hadden ze nog. Geen idee hoe oud of wat voor staat.Spollie schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:06:
Had Max geen mediums meer ofzo?
Hij heeft 17sec op stroll, die kunnen we beter in de gaten houden
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Het schijnt hier lastig inhalen te zijnRoD schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:06:
Bot vliegt er zo voorbij. Eens kijken of die harde band nog wat kan doen...
Toch?
Waiting on the world to change
Max op harde band omdat ze denken dat een medium het geen 30+ ronden meer vol houdt?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Toch maar ff gecorrigeerd naar 5Exocet schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:07:
Striking distance 22 laps, haha
Was enige nieuwe band die ze hadden.Quad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:08:
Max op harde band omdat ze denken dat een medium het geen 30+ ronden meer vol houdt?
Met een Mercedes rijden moet toch aanvoelen als een F1 game op easy te spelen, boeit niet of je achteraan start of terug valt eerste ronde, podium haal je toch wel.
Max had maar 1 set nieuwe mediums over, merc 2
Verwijderd
Ik denk dat jij je nog wat meer moet gaan verdiepen in F1.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:06:
[...]
Dat noem ik onzin (of een soort fout ontwerp van de F1 auto's), de F2 rijdt dus met dezelfde banden en daar kan het wel.
Bottas deze week wel op oudere banden. Moet nog maar zien dat hij er zo eenvoudig voorbij komt en er dan ook bij poging 2 voor blijft. Komt nu toch veel minder snel dichterbij.
In Oostenrijk had Verstappen mindere banden. Dat is nu niet zozeer het geval. Wel een hardere compound, maar wel nieuwer. Maar ik ben bang dat de Mercedes nooit bij te houden is, tenzij de gele banden het begeven, wat nog best zo kan gaan gebeuren.
...
Ric op 5 dan of moet hij nog nieuwe bandjes ?
Linksvoor slijt te snel...oorzaak bekendQuad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:08:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Yup. Aan het einde van de race kan je wel eens aangevallen worden met de verhoudingen nu. Kan je meter maar wat band over hebben.Quad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:08:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die borden. Mijn hemel wat cringy zeg

PSN: xMaurice93
Oké thanks, maar theoretisch gezien zou de harde band het makkelijk uit te rijden zijn en lijkt de medium band het zwaar te hebben op dit circuit?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
1. HAM
2. BOT
3. VER
2. BOT
3. VER
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- DaniëlWW2
- Niet online
Is Rosberg's carreer over?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee hoor, als zulke warmers nodig zijn, is er wat mis met de F1 auto's. Dat heeft met ontwerp te maken. Een keuze.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:08:
[...]
Ik denk dat jij je nog wat meer moet gaan verdiepen in F1.
...
Ben benieuwd, STR lijkt redelijk steady op een seconde of 19 van VER te zittenDaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:09:
[...]
Yup. Aan het einde van de race kan je wel eens aangevallen worden met de verhoudingen nu. Kan je meter maar wat band over hebben.
Correctie: VER lijkt toch wat uite te lopen op STR
[ Voor 8% gewijzigd door BoB_HenK op 19-07-2020 16:11 ]
Die van Mercedes zijn gebruikte sets.themaxter schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:08:
Max had maar 1 set nieuwe mediums over, merc 2
Zoveel regen in de regio. En dan toch geen regenrace...
Verwijderd
Je hebt gelijk.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:10:
[...]
Nee hoor, als zulke warmers nodig zijn, is er wat mis met de F1 auto's. Dat heeft met ontwerp te maken. Een keuze.
Stroll en Perez hebben te horen gekregen, dat als er al 2 MERcs vooraan staan, ze er niet bij mogen ivm sionageonderzoeken
Kwam er nou net weer een blauwe rookwolk uit de RP van Perez bij de overtake? Ik begin een patroon te zien
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 19-07-2020 16:11 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Kijk dan niet, maar ga het niet voor anderen lopen verpesten.
[ Voor 57% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-07-2020 16:15 ]
Fastest lap incoming...Jasphur schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:11:
Kwam er nou net weer een blauwe rookwolk uit de RP van Perez bij de overtake? Ik begin een patroon te zien
"When you grow up your heart dies"
FreshMaker schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:11:
[...]
Stroll en Perez hebben te horen gekregen, dat als er al 2 MERcs vooraan staan, ze er niet bij mogen ivm sionageonderzoeken
Benieuwd wat BOT nog aan banden overhoudt na dit rondenlang stampen.
Kan nog een voordeel opleveren straks in het gevecht.
Toch jammer dat Albon niet meer naar voren zit om enige druk uit te oefenen/buffer te zijn voor Verstappen ivm Bottas
Sowieso schrijf je zo!
Bottas kon Stroll niet voorbij komen (vuile lucht denk ik). Als hij met mediums achter Verstappen terecht komt, gaan zijn banden er extra snel aan. Dat wordt nog leuk denk ik.
...
Hij zit nu al in de zenuwen dat hij Max moet inhalen...pinda powerrr schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:11:
Benieuwd wat BOT nog aan banden overhoudt na dit rondenlang stampen.
dat is dus het nadeel van die 13" banden. veel moeilijk op temperatuur te krijgen.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:10:
[...]
Nee hoor, als zulke warmers nodig zijn, is er wat mis met de F1 auto's. Dat heeft met ontwerp te maken. Een keuze.
Latifi was motor uitgevallen?
Latifi ging voor het gras
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Welke race kijk jij?Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:12:
Bottas kon Stroll niet voorbij komen (vuile lucht denk ik). Als hij met mediums achter Verstappen terecht komt, gaan zijn banden er extra snel aan. Dat wordt nog leuk denk ik.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Zo verloopt het elke race. Dat zou iedereen nu toch wel eens moeten weten. Spannende start, settelen van de wagens, rustpunt en aan het einde weer actie... Zo moeilijk is het niet.
Verwijderd
Bottas waarschijnlijk ook full party mode, Honda na uitvallen Gasly zal wel voorzichtig zijn..
Sorry ik las kan, ipv kon
Die dacht dat er een punt te verdienen valt met meest vierkante bandenDutchCrownNL schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:13:
Latifi ging voor het gras
Dit vind ik knap als Bottas al 10+ ronden achter Max zitLuxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:12:
ja, die meot nog pitten. 38 rondes al op de medium.die gaat denk ik nog een keer naar soft.Edd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:13:
Gaan ze ric nog pitten? Of laten ze die zo varen?
RIC > pit
Ik hoop zo op een SC!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- DaniëlWW2
- Niet online
Max heeft last van vuile lucht van Norris. Ja, Max is bij die hele groep die op een ronde gaat.
Verwijderd
RB op het matje?
Zouden tegen de regels in track voor startpositie van Albon droog hebben gemaakt.
Zouden tegen de regels in track voor startpositie van Albon droog hebben gemaakt.
Die Latifi is niet het grootste talent..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja, lijkt mij ook, maar bij Stroll ging het ook zo. Wie weet.. de Mercedes is nooit goed als ze achter een andere auto zitten.Heijmenberg99 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:14:
[...]
Dit vind ik knap als Bottas al 10+ ronden achter Max zit
...
Dat Mercedes zo een wedstrijd kan bepalen en domineren is net zo saai als de franse grandprix.
Sorry ik las kan Ipv kon
Tempo BOT loopt wel iets terug nu en hij moet wel ruim 35 ronden op zijn banden rijden, dat is veel voor Medium. VER was al flink aan het mopperen natuurlijk en toen zag je ook dat BOT veel sneller was.
Vorige week heeft VER in ieder geval laten zien dat hij zich niet zomaar laat inhalen, ik ben benieuwd hoe hij nu tegen BOT racet.
Vorige week heeft VER in ieder geval laten zien dat hij zich niet zomaar laat inhalen, ik ben benieuwd hoe hij nu tegen BOT racet.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Bottas nog een keer naar binnen met z'n geel en Max hopelijk uitrijden op wit?
Haters everywhere but I don’t really care
STR verliest in ieder geval terrein t.o.v. VER.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hoeft niet naar binnen.matthijst schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:16:
Bottas nog een keer naar binnen met z'n geel en Max hopelijk uitrijden op wit?
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja en Max gaat het waarschijnlijk ook nog wel doen.DJTimo schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:14:
Is LEC nu gelapt ?
NOR is de haas voor VER.. >:P
Bottas is ook flink aan het pushen. Hamilton houdt dezelfde snelheid van Verstappen aan momenteel.
...
BOT linksvoor ziet er aan de binnenkant al ruw uit..
Yep, STR gaat niemand meer inhalen en als ie het goed doet gaat ie ook niet meer ingehaald worden.hansvk schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:16:
STR verliest in ieder geval terrein t.o.v. VER.
Lekker uitrijden naar p4.
Ik gok dat Max vraagt om meer power
35 rondes nog? Bot rijdt 80 ronden?Arjan90 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:16:
Tempo BOT loopt wel iets terug nu en hij moet wel ruim 35 ronden op zijn banden rijden, dat is veel voor Medium. VER was al flink aan het mopperen natuurlijk en toen zag je ook dat BOT veel sneller was.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze moeten weg.
Verschil in snelheid is zo groot dat het een moeilijk verhaal gaat worden vermoed ik.Arjan90 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:16:
Het is nu een kwestie om BOT buiten de 1s te houden op het meetpunt voor DRS.
Ocon moet zo gelapped worden

- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas heeft wel graining op zijn banden. Die vuile lucht helpt ook niet.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-07-2020 16:19 ]
Ik heb nog wel een beetje hoop, BOT kwam STR namelijk ook niet voorbij, dat moest via een pitstop.
Maar we gaan het zien.
Maar we gaan het zien.
Hij moet zo ocon op een ronde zetten...als dat maar goed gaat
de super fancy AI kan het wel is mis hebben heautje schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:19:
Hoe zat het ook alweer met die striking distance van 5 rondern?
Net zo betrouwbaar als de staat van de banden die ze aangevenautje schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:19:
Hoe zat het ook alweer met die striking distance van 5 rondern?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Niet online
En nu duimen dat Ocon zijn lesje heeft geleerd.
Eerder zijn monteurs.BoB_HenK schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:20:
VER mag GRO na de race wel een dikke smakkerd geven
- DaniëlWW2
- Niet online
En Ocon ging gewoon aan de kant.

Dat is minder dan ik gisteren na de kwali had gedachtJackson6 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:21:
Halve minuut achter Hamltion daalijk, voelt als 2014/15.
Bot pit?
Op Sky hebben ze het over een mogelinke overtreding van RBR wat zou kunnen resulteren in een 10seconden penalty of diskwalificatie, iemand meegekregen waar dat precies over gaat?
BOT pits!
BOT gepit
[ Voor 36% gewijzigd door Maurice079 op 19-07-2020 16:22 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.