Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik zal je zeggen dat er toch een paar bolides zijn die door die lekkere wegligging op droog ook stukken beter gaan in nat.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:12:
[...]
Ach. Het is in ieder geval geen verhaal van de meeste power nu. Wegligging is hoe dan ook k** met regen.
Testing, one, two ...
Zoals ene Mercedes die probleemloos door het nat gaat op de Red Bull ring en Verstappen allerlei correcties moet doen om de auto op het circuit te houden. Nat betekend denk ik een 1-4 voor Mercedeshardware-lover schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:14:
[...]
Ik zal je zeggen dat er toch een paar bolides zijn die door die lekkere wegligging op droog ook stukken beter gaan in nat.
...
We wachten rustig af...Spotmatic schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:14:
De zin is goed af te lezen aan het aantal reacties tot nu 😝
Enne er is MotoGP
-
oh wacht......
Hopen maar op een kortstondige dip bij RBR en dat Ferrari ook weer wat gaan mengen in het gedrang, dan wordt het al een stuk leuker

Waiting on the world to change

Oftewel: met z'n allen de regendans doen, dan gebeurt er tenminste nog iets.
Dat is gewoon futureproofingbasvn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:48:
[Afbeelding]
sorry voor iedereen die niet in Noord- of Zuid Holland woont

De bomen groeien tot in de hemel
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Verwijderd
Ongetwijfeldhardware-lover schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:14:
[...]
Ik zal je zeggen dat er toch een paar bolides zijn die door die lekkere wegligging op droog ook stukken beter gaan in nat.
Toch zijn de kansen voor mijn gevoel meer vereffend.
Verwijderd
Net genoeg regen om tussendoor de baan een keer of 2 op te laten drogen. Net als in de quali van vorige week zeg maar.RoD schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:20:
Regen zou wel leuk zijn, wordt het wat onvoorspelbaarder van. RBR heeft in het droog al een waardeloze wegligging, dus dan zijn ze in het nat relatief minder in het nadeel

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh, ik hoop op nat hoor. Met volledig droog lijkt de uitslag voor de eerste plekken al vast te liggen, op nat alleen de eerste 😏Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:23:
[...]
Ongetwijfeld![]()
Toch zijn de kansen voor mijn gevoel meer vereffend.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Ja dat kan. Maar bij te slecht weer stellen ze de boel uit.Quad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:25:
Enig idee of ze achter een safety car kunnen starten als het weer te slecht is?
Ja, dat kan.Quad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:25:
Enig idee of ze achter een safety car kunnen starten als het weer te slecht is?
Maar baan leek net niet super nat, dus ik verwacht niet teveel wonderen.
People as things, that’s where it starts.
https://www.windy.com/47....47.307,19.808,8,m:eYtagHg
gezien de wind, misschien nog wat onweer erbij?
en via "webcams in de buurt" knopje, zie je nu toch wel aardig nat wegdek
Ik ga vandaag juichen voor Stroll want bizar van hoe ver die gast is moeten komen. Underdog.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
⏩ PVOutput☀️
Auto is sneller, maar ongeveer 1,5 seconden komt gewoon doordat Stroll vorig jaar voor geen meter kon rijdenQuad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:36:
Vergelijking van RP bij Ziggo was wel indrukwekkend. Auto van Stroll dit jaar dik 3 sec sneller dan vorig jaar.
Voor de mensen die het niet gezien hebben.Quad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:36:
Vergelijking van RP bij Ziggo was wel indrukwekkend. Auto van Stroll dit jaar dik 3 sec sneller dan vorig jaar.
https://youtu.be/l0Gc7pEFQ4o want FOM
[ Voor 6% gewijzigd door TinusTegengas op 19-07-2020 14:38 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Volgens Mercedes is het nu droog. Dat staat althans op hun Twitter..Boomtopper schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:38:
Als ik de webcam bekijk van de snelweg nabij het circuit is het inmiddels al weer bijna droog
Vergelijk het bewegen van het stuurtje, de auto ligt wel stukken beter op de weg.TinusTegengas schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:38:
[...]
Voor de mensen die het niet gezien hebben.
https://youtu.be/l0Gc7pEFQ4o want FOM
⏩ PVOutput☀️
Zelfs een zonnetje.Hoyden schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:39:
[...]
Volgens Mercedes is het nu droog. Dat staat althans op hun Twitter..

Perez was vorig jaar maar 4 tienden sneller. Verschil blijft dan met 2,6s bizar te noemen.ZeZeQue schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:37:
[...]
Auto is sneller, maar ongeveer 1,5 seconden komt gewoon doordat Stroll vorig jaar voor geen meter kon rijden
RP van dit jaar blijkbaar ook 3 tienden sneller dan de Mercedes van vorig jaar. Dat zal ook deels door de motor komen.
Hij is overgestapt van toetsenbord naar race stuurQuad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:40:
[...]
Vergelijk het bewegen van het stuurtje, de auto ligt wel stukken beter op de weg.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
TinusTegengas schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:42:
[...]
Hij is overgestapt van toetsenbord naar race stuur
Ik speel m'n racegames ook nog steeds met toetsenbord....
ben erg benieuwd!
F2 en F3 kwamen de eerste rondes vandaag prima door. maar zal dat hier ook zo zijn
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Heb ik ook al aan zitten denken. Het zou wat zijn zeg...DJTimo schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:41:
Ik sluit niet uit dat Max gelapt wordt door HAM

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
lijkt alleen voorvleugel beschadigd
[ Voor 49% gewijzigd door demonic op 19-07-2020 14:48 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
F1 haalt zelden het spektakel niveau van MotoGP, F2, F3, Indycar, Nascar of whatever.v8power67 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:46:
Zo na een motogp spektakel nu klaar voor de f1. Gok dat niet zelfde spektakel niveau haalt maar hoop op een mooie race.
Max start niet.
Wat gebeurt er?Pierre schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:48:
Wtf die Max is klaar gvd.
I served in a company of heroes.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 15% gewijzigd door desalniettemin op 19-07-2020 14:49 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Goed, ken hem beter blijkbaar.simons schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:31:
Max kennende en zijn focus vrees ik echter bij de eerste spannende bocht of vanaf de start (als het niet achter de SC is) dat hij schade gaat rijden of erger een DNF. Daarbij de RB is ook in nat een krant.
[ Voor 6% gewijzigd door Shva op 19-07-2020 14:50 ]
Euh nee, kijk beter...D-dark schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:49:
Relex, alleen wat neusschade zo te zien
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ja dag, hele voorwielophanging afgeschreven.D-dark schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:49:
Nee ook linkervoorwiel, stuurstang is sowieso gebrokenD-dark schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:49:
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Balen zeg, hopelijk kan hij nog starten en wat plekken winnen.
⏩ PVOutput☀️
Samsung Flip 7
...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als je al merkt dat je alle kanten op gaat moe the gewoon relaxed rijden puntlochpatje schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:51:
Alsof ie het expres doet.
Samsung Flip 7
Moet volgens CoronelQuad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:50:
Waarom rijdt hij dan zo allemachtig hard?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Hoe komen ze op de grid denk je?Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:51:
Huh, hoe kan dat? Mogen ze voor de race testronden rijden?
grosjean, 2018 in brasil ?RobinHood schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:51:
Dit heb ik echt nog nooit gezien, je auto kaduuk rijden in een veredelde shakedown naar de gridopstelling.
Ze rijden vanuit de pit naar de start.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:51:
Huh, hoe kan dat? Mogen ze voor de race testronden rijden?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dan kijk je niet lang genoegRobinHood schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:51:
Dit heb ik echt nog nooit gezien, je auto kaduuk rijden in een veredelde shakedown naar de gridopstelling.
Verwijderd
Nee.Hippocampus schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:52:
Maaruh, blijft zijn auto daar nu staan als ie niet voor de start klaar is?
Oke, ik wist niet dat ze daar nu al geen gaan rijden. Dat had ik wat later verwacht.
...
In de muur voor de race
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Installation lap, checken of alles werkt.Luxicon schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:52:
[...]
Oke, ik wist niet dat ze daar nu al geen gaan rijden. Dat had ik wat later verwacht.
Waiting on the world to change
...
Doet het niet dus...
Klote begin zeg.

Nou ja, nog genoeg andere rijders die spektakel kunnen maken.
Veel plezier allemaal anyway!
Het houdt niet op, niet vanzelfDaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:53:
Ben je even weg en het wordt zowaar nog rampzaliger.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.