[F1 2020] Race 3 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 31 Laatste
Acties:
  • 107.453 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Maurice079 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 09:46:
[...]

Nog sure if trolling or.. :9
Het enige spannende element voor de Mercedes-fan wordt of ze het hele veld op een rondje gaan zetten of 'maar' 90% ervan. Mercedes kennende doen ze dat niet om gezeur te voorkomen. Dus na 20 seconde voorsprong cruisen ze hem lekker naar huis :)
Zie ook liever een race met duels dan een race waar je een shot krijgt van HAM/BOT bij de start en dan pas weer ~70 rondjes later bij de finish.

Dus nee, ik troll zeker niet. Gun anderen ook hun succesjes. Ferrari of een Racing Point op het podium zou toch leuk zijn vandaag.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
London schreef op zondag 19 juli 2020 @ 09:59:
[...]

Dus nee, ik troll zeker niet. Gun anderen ook hun succesjes. Ferrari of een Racing Point op het podium zou toch leuk zijn vandaag.
Prima, denk dat iedereen dat liever heeft. Maar een beetje spanning rond de koppositie kun je vergeten, dat is wel duidelijk geworden gisteren en de 6,5 jaar daarvoor :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
London schreef op zondag 19 juli 2020 @ 09:25:
Raceday! Zin in! Zelfs als Mercedes fan hoop ik op een beetje spanning en geen simpele 1-2.
Hopelijk ook een mooi resultaat voor de RP's vandaag :)
Kijken of de RP's het gevecht met de Ferrari"s aankunnen en misschien RBR er ook bij. Verder hoop ik dat Norris een heerlijke race gaat hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Een mercedes op 1-2-3 en plek 4 staat in de lijn der verwachting, dus als de race zo eindigd gaat het niet echt een spannende race worden. 2 bolides die vechten om plek 7 en 8 is leuk maar dat gaat de race niet beter maken.
Lewis zal meteen weg rijden van het veld .... bottas word gebruikt om hem te dekken.
Stroll zakt terug achter perez ... perez is een betere racer.

Max verliest bij de start 1 of 2 plekjes aan de beidde Mclarens... maar pakt die plekjes in de race terug.
Verwacht dat Max nog wel een Ferrari kan pakken ...... Albon krijgt denk ik ook een zware race ...Gasly met nieuwe pu gaat het hem moeilijk maken.

Ik hoop dat de regie het midden veld goed in beeld brengt ..... heb geen zin om een saaie mercedes trein te volgen.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:30
Kan RBR de race niet gebruiken om wat te testen? Gewoon een paar pitsstops waar ze, behalve banden wisselen, ook wat andere afstellingen proberen.

Edit: tenzij het nat is natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door hansvk op 19-07-2020 10:10 ]

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:58
powah33 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:07:
Een mercedes op 1-2-3 en plek 4 staat in de lijn der verwachting, dus als de race zo eindigd gaat het niet echt een spannende race worden. 2 bolides die vechten om plek 7 en 8 is leuk maar dat gaat de race niet beter maken.
Lewis zal meteen weg rijden van het veld .... bottas word gebruikt om hem te dekken.

Max verliest bij de start 1 of 2 plekjes aan de beidde Mclarens... maar pakt die plekjes in de race terug.
Verwacht dat Max nog wel een Ferrari kan pakken ...... Albon krijgt denk ik ook een zware race ...Gasly met nieuwe pu gaat het hem moeilijk maken.

Ik hoop dat de regie het midden veld goed in beeld brengt ..... heb geen zin om een saaie mercedes trein te volgen.
Potdomme, nou hoef ik de race niet meer te kijken. Volgende keer spoiler tags gebruiken?
spoiler:
:+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49
hansvk schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:09:
Kan RBR de race niet gebruiken om wat te testen? Gewoon een paar pitsstops waar ze, behalve banden wisselen, ook wat andere afstellingen proberen.
Je moet er wel zijn als er voor aan iets gebeurt. Stel nr 1 en 2 crashen, nr 4 en 5 vallen uit.. Dan moet je er wel zijn. Je maakt er toch geen test sessie van.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee wat 1 punt waard is in de F1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Heeft weinig nut als het chassis het issue is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

De data analyseren ze altijd wel. Maar zoals eerder gezegd, points mean prizes. Heel het team met al hun medewerkers en hun families leven er uiteindelijk van. Het is een verantwoordelijkheid die je hebt.
Je gaat in eerste instantie voor het beste resultaat.
Mocht er een auto om wat voor reden dan ook een lap achterstand oplopen, dan kan je er altijd voor kiezen om er een veredelde testsessie van te maken. Ik zie de meeste teams echter de auto dan gewoon retiren.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:55
Misschien is het tijd om eens op te houden met het "Stroll bashen". Ja, hij heeft veel hulp van zijn pa gehad, maar het lijkt er op dat hij deze hulp goed heeft gebruikt om beter te worden. Gisteren is hij, op eigen kracht, derde geworden, voor teamgenoot Perez. Volgens mij verdien je het dan gewoon om in de F1 rond te rijden. Je hoeft echt niet gelijk fan te worden, maar een beetje meer respect zou wel op zijn plaats zijn.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Ik denk dat RBR gewoon bewust een ruk auto heeft neergezet om de dominantie van MER nog pijnlijker duidelijk te maken :+ Max staat er vanmiddag gewoon!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:19

Blokker_1999

Full steam ahead

powah33 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:07:

Maar nee, Bottas gaat er bij de start voorbij en we krijgen 70 ronden lang een klaagzang van Lewis dat hij sneller is maar er niet voorbij kan terwijl die twee racing points elkaar bij de start eruit tikken. Perez zal zoveel schade hebben dat hij moet opgeven, Stroll komt als laatste over de meet.

En Max, die doet Singapore van enkele jaren terug nog eens over, knalt er onmiddelijk in T1 uit en neemt beide Ferraris mee. En Russel scoort uiteindelijk zijn eerste punten van het seizoen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Blokker_1999 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:35:
[...]

Maar nee, Bottas gaat er bij de start voorbij en we krijgen 70 ronden lang een klaagzang van Lewis dat hij sneller is maar er niet voorbij kan terwijl die twee racing points elkaar bij de start eruit tikken. Perez zal zoveel schade hebben dat hij moet opgeven, Stroll komt als laatste over de meet.

En Max, die doet Singapore van enkele jaren terug nog eens over, knalt er onmiddelijk in T1 uit en neemt beide Ferraris mee. En Russel scoort uiteindelijk zijn eerste punten van het seizoen.
Hahhaha ... ff een nieuwe bestellen bij glazenbol.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Max duwt hem ook in een gaatje in bocht 1, op de rode band iets sneller, gefrustreerd ala Spa vorig jaar.. Weer een Ferrari eruit en Max natuurlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Requiem19 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 08:11:
[...]

Ferrari had 5 jaar waarin ze won, ook alle WCC’s afaik.

2003 was spannender en nog 1 ander jaar ook wel. Overige jaren waren gewoon Merc dominance.

Maar Merc is a 7 jaren dominant, heeft 75% van alle races gewonnen en veel meer poles dan Ferrari.

Dit is simpelweg de meeste dominante streak in F1 ooit. En dit blijft zo tot eind 2021.
Ferrari won de WCC’s omdat de winnaar evenveel punten kreeg als de nr 2 en 3 bij elkaar destijds (10,6,4,3,2,1). Er was maar 1 of 2 jaar waar de auto echt dominant was. De andere 3 jaar moest hij er tot de laatste race ervoor knokken en hadden ze team orders nodig om te winnen. Dus IMHO is Schumacher nog steeds de grootste F1 coureur, ook als Hamilton zijn records de boeken uit rijdt.

Ik denk overigens wel dat Hamilton een zeer goede coureur is en dat daarom Rosberg wat onderschat wordt. Maar zonder Hamilton was Rosberg nu waarschijnlijk 6x WDC geweest.

Er wordt altijd veel geklaagd over Stroll als Pay Driver, wat hij natuurlijk ook is, maar ik vind het wel mooi dat hij laat zien dat je met kei hard werken en wat minder natuurlijk talent het ook ver kan schoppen. Want hij heeft er veel harder voor moeten werken om mee te kunnen komen, ook in de lagere klassen dan bijvoorbeeld een Hamilton die meer een natuurtalent lijkt. Dus zonder geld moet je veel talent hebben, met geld is het ook mogelijk om er heel hard voor te werken. Denk dat de meeste jongeren met een achtergrond als Stroll helemaal niet meer zouden werken en lekker relaxed door het leven zouden gaan. Voor het geld hoeft hij het in ieder geval niet te doen. Ik heb dan meer respect voor Stroll dan Hamilton die elke race weer zegt dat het zo moeilijk was en dat het er van buiten makkelijker eruit ziet dan het is met een auto die 1 seconde sneller is dan de rest van het veld.
Mercedes doet niet eens meer de moeite om de auto iets te knijpen zodat het lijkt dat het veld wat dichter bij elkaar staat. Ik vraag me nog steeds af of er niet iets illegaals in die auto zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Hmtsjmftsch schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:32:
Misschien is het tijd om eens op te houden met het "Stroll bashen". Ja, hij heeft veel hulp van zijn pa gehad, maar het lijkt er op dat hij deze hulp goed heeft gebruikt om beter te worden. Gisteren is hij, op eigen kracht, derde geworden, voor teamgenoot Perez. Volgens mij verdien je het dan gewoon om in de F1 rond te rijden. Je hoeft echt niet gelijk fan te worden, maar een beetje meer respect zou wel op zijn plaats zijn.
Stroll is zeker beter geworden door de seizoenen heen, maar ik vind het lastig om daar nu een waardeoordeel aan te hechten. "Op eigen kracht" vind ik wel wat teveel krediet met die roze Mercedes onder z'n gat. Met een doorontwikkeling van de RP van vorig jaar (zonder bij Mercedes te spieken zegmaar) had ie gewoon rond plek 10 gestaan.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:49
McBoom schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:45:
[...]

Stroll is zeker beter geworden door de seizoenen heen, maar ik vind het lastig om daar nu een waardeoordeel aan te hechten. "Op eigen kracht" vind ik wel wat teveel krediet met die roze Mercedes onder z'n gat. Met een doorontwikkeling van de RP van vorig jaar (zonder bij Mercedes te spieken zegmaar) had ie gewoon rond plek 10 gestaan.
Ja eigen kracht, hij staat toch voor Perez?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansvk
Arjantje72 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:47:
[...]

Dat komt denk ik omdat Perez zijn eerste tijd in Q3 werd geschrapt.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Gister geen tijd gehad om de kwalificatie te zien dus zojuist even de highlight bekeken. Wat gaat die W11 hard zeg, niet normaal! Hamilton laat trouwens ook weer even zien waarom hij de kampioen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

hansvk schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:50:
[...]

Dat komt denk ik omdat Perez zijn eerste tijd in Q3 werd geschrapt.
Die tijd was nog steeds langzamer dan stroll zn tijd toch? Dus niet echt relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20

Edd

Arjantje72 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:47:
[...]

Perez doet een Haimiltonnetje, want hij voelde zich niet 100%.

Vertaling:
Great job from the entire team!
For my part happy with the 4th! I didn't feel good during qualifying physically, but still a good result to fight tomorrow. Let's go for a great race! #HungarianGP

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hmtsjmftsch schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:32:
Gedeeltelijk met je eens. Maar iemand word niet plots op eigen kracht 2 seconden per ronde sneller in een jaar tijd. Niemand krijgt dat voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Dj-sannieboy schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:51:
Gister geen tijd gehad om de kwalificatie te zien dus zojuist even de highlight bekeken. Wat gaat die W11 hard zeg, niet normaal! Hamilton laat trouwens ook weer even zien waarom hij de kampioen is.
Omdat ie van Bottas wint?

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
mark-k schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:52:
[...]

Die tijd was nog steeds langzamer dan stroll zn tijd toch? Dus niet echt relevant.
Jawel, want dan had hij bij zijn tweede run meer op het randje kunnen rijden. Nu was het belangrijk om een tijd neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
Z___Z schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:42:
[...]

Ik vraag me nog steeds af of er niet iets illegaals in die auto zit.
Zou je denken he!! heel de wereld ziet die blauwe rook pluimpjes uit de mercedes PU.s komen.
Alle mercedes aangedreven teams zijn zichtbaar sneller geworden.
Alle formule 1 websites en forums word gesproken en gespeculeerd over de blauwe olie rook pluimpjes.

Maar de FIA ziet niets en heeft waarschijnlijk ook niet genoeg kennis in huis om dit fatsoenlijk te onderzoeken.

Maar ik durf hem wel aan .... Mercedes verbrand nog steeds iets extra's .. vandaar die rook pluimpjes en vandaar die "extra" snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Bansheeben schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:53:
[...]

Omdat ie van Bottas wint?
Omdat hij laat zien dat hij een verdomd goed potje kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:43
Wat een benenwagen die RB 16. Had er meer van verwacht, maar ik had al gewed om een krat bier dat ook dit seizoen MV geen wereldkampioen zou worden, want Mercedes al 6 jaar achter elkaar wereldkampioen, die worden ook het zevende jaar weer kampioen. Loyaliteit prima, maar je wordt er geen wereldkampioen mee. En Honda stopt er waarschijnlijk mee na volgend jaar. Vraag me af of Red Bull dan misschien ook stopt, want waar halen ze dan een motor vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:54:
[...]

Mja, tis al eerder gezegd, als ik zie wat Stroll kan in een kopie van de Mercedes dan zijn de prestaties van Hamilton wat mij betreft behoorlijk gedevalueerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Dj-sannieboy schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:54:
[...]

Dat heeft ie al wel eerder gedaan. Dit seizoen is wel het laatste seizoen wat ik zou kiezen om aan te tonen dat Hamilton een potje kan sturen. Ik denk dat zelfs Latifi het hele veld op een hoop zou rijden in de W11.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desalniettemin schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:54:
En Honda stopt er waarschijnlijk mee na volgend jaar. Vraag me af of Red Bull dan misschien ook stopt, want waar halen ze dan een motor vandaan?
Mercedes? Die leveren volgend jaar ook aan McLaren, ondanks dat daar 0,0 oorzaak toe is (Mercedes levert immers al aan 3 teams). Daarnaast dat McLaren ook al een team in opkomst was en zeker dit jaar een goede auto lijkt te hebben. Ik heb in die zin niet het idee dat Mercedes nog de deur gesloten houd omdat een team dat ze willen leveren een geduchte concurrent kan worden met gelijke krachtbron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:58:
[...]

Mja, tis al eerder gezegd, als ik zie wat Stroll kan in een kopie van de Mercedes dan zijn de prestaties van Hamilton wat mij betreft behoorlijk gedevalueerd.
Stroll heeft gewoon veel geleerd de afgelopen jaren. Het helpt natuurlijk dat zijn zitje gegarandeerd is door paps, maar als ik zie wat Albon doet, betwijfel ik of die op dit moment beter is dan Stroll. Als Stoll dit jaar laat zien dat hij vergelijkbare tijden kan rijden als Perez dan denk ik dat hij wel een van de betere middenmoot rijders is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

powah33 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:54:
[...]

Zou je denken he!! heel de wereld ziet die blauwe rook pluimpjes uit de mercedes PU.s komen.
Alle formule 1 websites en forums word gesproken en gespeculeerd over de blauwe olie rook pluimpjes.

Maar de FIA ziet niets en heeft waarschijnlijk ook niet genoeg kennis in huis om dit fatsoenlijk te onderzoeken.

Maar ik durf hem wel aan .... Mercedes verbrand nog steeds iets extra's .. vandaar die rook pluimpjes en vandaar die "extra" snelheid.
De motoren mogen 0.3L per 100 km verbranden. Zolang er niet bewezen is dat ze meer verbranden is er niks aan de hand. Dit is niet zo moeilijk te controleren lijkt mij

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@RobertMe Lijkt me niet, maar alles veranderd in 2022, dus wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Z___Z schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:02:
[...]

Stroll heeft gewoon veel geleerd de afgelopen jaren.
Wederom, 2 seconden leer je niet in een jaar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:03:
[...]

Wederom, 2 seconden leer je niet in een jaar tijd.
Wel als je goed omgaat met een compleet andere auto die veel beter is als vorige jaren. Stroll doet dat prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Distortion schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:06:
[...]

Wel als je goed omgaat met een compleet andere auto die veel beter is als vorige jaren. Stroll doet dat prima.
Jij geeft Stroll de credits, ik de auto. Prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:08:
[...]

Hij reed beter dan Perez, dus hij verdient wel degelijk wat credits.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

[...]

Credits? Die verdient het hele team, en ja incl stroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Stroll heeft toch inmiddels wel aangetoond dat ie in de F1 thuis hoort. Z'n races zijn prima, wheel to wheel uitstekend. Tot nu toe was vooral z'n kwalipace matig, maar in de RP lijkt ie beter tot zijn recht te komen op dat vlak (goede driveability welicht?). Ik hoor zelfs Olav 'm niet meer bashen, dat zegt genoeg denk ik. Als er iemand is die iets tegen Stroll leek te hebben, was hij het wel...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Dankzij de compleet verziekte F1 kijk ik nu wel met meer plezier naar de lagere raceklassen. Er is meer dan F1.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Spotmatic schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:12:
Dankzij de compleet verziekte F1 kijk ik nu wel met meer plezier naar de lagere raceklassen. Er is meer dan F1.
MotoGP bijvoorbeeld. Oh nee wacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Misschien moet je dat eens aan Ricciardo vragen.. :X

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Edd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:14:
[...]

Misschien moet je dat eens aan Ricciardo vragen.. :X
Hamilton heeft exact hetzelfde gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Bansheeben schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:14:
[...]

MotoGP bijvoorbeeld. Oh nee wacht :+
Ik heb niets met motorrijden dus nee. 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Distortion schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:02:
[...]

De motoren mogen 0.3L per 100 km verbranden. Zolang er niet bewezen is dat ze meer verbranden is er niks aan de hand. Dit is niet zo moeilijk te controleren lijkt mij
Blijkbaar is het wel moeilijk te controleren ,,, we hebben nu al 4 seizoenen achter de rug waar olie verbranden door de FIA werd getollereerd.
Langzaam afbouwen naar 0.9 > 0.6 > en nu nog eens 0.3 liter verbruik.
De blauwe rook pluimpjes laten toch aardig zien dat er nog steeds iets extra word verbrand.
Je zou na zoveel oil burn seizoenen toch verwachten dat elke uitlaat vol zou zitten met FIA sensoren, die precies deden meten wat er nu precies verbrand word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
[...]

Ik heb die olie rookpluimpjes vorige seizoenen alleen bij de Ferrari PU's gezien, het lijkt net alsof Mercedes het (al dan niet illegale) trucje van Ferrari heeft overgenomen en geperfectioneerd.. Het PU voordeel wat Ferrari de afgelopen jaren heeft gehad lijken ze ook zo 1-op-1 ingeleverd te hebben bij Mercedes.. 7(8)7

Dat zou volgens de paar details van de schikking tussen FIA en Ferrari alleen nou juist niet kunnen (Ferrari zou de FIA gaan helpen met PU monitoring e.d.), maar verdacht is het idd wel na gisteren exact dezelfde rookpluimpjes bij Mercedes te zien.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

powah33 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:15:
[...]

Blijkbaar is het wel moeilijk te controleren ,,, we hebben nu al 4 seizoenen achter de rug waar olie verbranden door de FIA werd getollereerd.
Langzaam afbouwen naar 0.9 > 0.6 > en nu nog eens 0.3 liter verbruik.
De blauwe rook pluimpjes laten toch aardig zien dat er nog steeds iets extra word verbrand.
Je zou na zoveel oil burn seizoenen toch verwachten dat elke uitlaat vol zou zitten met FIA sensoren, die precies deden meten wat er nu precies verbrand word.
De motoren worden gesealed. De FIA kan op elk moment vragen om de olie af te tappen en controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Spotmatic schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:14:
[...]

Ik heb niets met motorrijden dus nee. 😝
Ik wel, maar Marquez wint daar ook alles. Dus zit een beetje in hetzelfde schuitje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
In het huidige en de afgelopen jaren Formule 1 maakt de auto de kampioen. Jammer, maar helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Wat mij betreft is overmatig olie verbranden onrechtmatig en onnodig milieuvervuilend en wordt dat per direct verboden. APK afkeur of zo. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Distortion schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:18:
[...]

De motoren worden gesealed. De FIA kan op elk moment vragen om de olie af te tappen en controleren

Ik raad je aan deze eens te kijken.
Dan zie je dat Mercedes zelf aangeeft olie damp onder tegen de zuigers te spuiten.
Dit is geen olie uit een tankje ... dit is olie uit de blok zelf.

Dan kijk je deze ook even.

De werking van dit alles kan makkelijk onder een bepaalde setting of mapping worden verstopt, zodat de extra olie en daarmee extra power tactisch kan worden ingezet. (wat zagen we ... alle mercedes pu aangedreven bolides rookten blauwe wolken in dezelfde bochten en sectoren.)
Hoe wil de FIA hier op testen? Olie tankje meten, doet natuurlijk niets.
Ik geloof er wel in ... ik denk dat mercedes iets extra verbrand ...

[ Voor 20% gewijzigd door powah33 op 19-07-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:26
desalniettemin schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:21:
In het huidige en de afgelopen jaren Formule 1 maakt de auto de kampioen. Jammer, maar helaas.
Klopt, maar de vraag is dan wel in hoeverre de coureur heeft bijgedragen aan het feit dat deze auto zo goed is? Of profiteert Mercedes nog van het grondwerk wat destijds door Schumacher is gedaan? Toen Hamilton overstapte naar Mercedes waren zij nog geen dominant/winnend team. Net als toen Schumacher overstapte naar Ferrari... die werden ook pas daarna een aantal jaren dominant.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
[...]

Of de FIA wil niets zien als goedmakertje na de deal met Ferrari.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:31:
[...]

Of de FIA wil niets zien als goedmakertje na de deal met Ferrari.
Ik denk dat anders teams (helemaal RBR nu) echt wel wat berichten de media in zouden helpen als ze ook maar denken dat MER dingen doet die niet mogen volgens de regels.

Als er een team belang heeft bij het creeren van geruchten dat MER valsspeelt is het RBR wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
[...]

Ik zeg ook niet dat Stroll verantwoordelijk is voor de winst van 2 seconde, maar dat hij dezelfde tijden rijdt als Perez en daarmee bewijst dat hij een prima F1 coureur is.

Zijn debuut jaar was verschrikkelijk in de Williams, daar is iedereen het wel over eens. Het kwam waarschijnlijk te vroeg. Maar zijn huidige niveau is echt niet verkeerd. Vooral niet te veel wijs laten maken door Ziggo, die blijkbaar vooroordelen uit het 1e seizoen niet meer los kunnen laten.

Ik hoop dat Vettel z’n Mojo terug krijgt. Hij heeft in het verleden mooie dingen laten zien, dus Met dezelfde vooroordelen moet hij toch beter kunnen dan wat hij liet zien afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

PatrickC schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:29:
[...]

Klopt, maar de vraag is dan wel in hoeverre de coureur heeft bijgedragen aan het feit dat deze auto zo goed is? Of profiteert Mercedes nog van het grondwerk wat destijds door Schumacher is gedaan? Toen Hamilton overstapte naar Mercedes waren zij nog geen dominant/winnend team. Net als toen Schumacher overstapte naar Ferrari... die werden ook pas daarna een aantal jaren dominant.
Mercedes werd opeens kampioen door de start van de turbo/hybrid era, welke Mercedes al jaren aan het voorbereiden was en keihard voor gelobbyd heeft. Daar had Hamilton dus in zekere zin helemaal niets mee te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:18
Misschien spuiten ze een klein laagje olie de baan op zodat de rest spint, en zijn de met de Mercedes motor aangedreven auto's wel door pirelli voorzien van speciale banden die tegen de olie laag kan en dat de FIA hier gewoon van af weet. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
PM_Petrol schreef op zondag 19 juli 2020 @ 09:57:
[...]

Dat denk ik ook.
Er is een hele tijd geen F1 op de Nederlandse tv geweest. In ieder geval op de gratis kanalen niet.
Sinds Verstappen zijn er heel veel fans bij ;)
Die zijn binnenkort ook weer allemaal weg. Erg spijtig dat de F1 zichzelf belachelijk maakt door eindeloos saaie seizoenen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

miicker schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:09:
[...]

Hij reed beter dan Perez, dus hij verdient wel degelijk wat credits.
1 zwaluw maakt nog geen zomer, laten we nog even de race en beter ook nog een paar andere races afwachten voor we conclusies gaan trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdR6Mj-XoAAMFYN?format=jpg&name=large
sorry voor iedereen die niet in Noord- of Zuid Holland woont :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:48:
[Afbeelding]
Godsamme, gebeurt dat nu nog steeds? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 10-09 11:54
basvn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:48:
[Afbeelding]
Volgens Haas kunnen we het in onze tijdzone alleen in Barcelona zien. :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdR7AeDXgAMKz5a?format=jpg&name=large

En die van Renault is ook lekker duidelijk:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdRojTkX0AIaX8-?format=jpg&name=large

McLaren zet tenminste Budapest op de kaart:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdRypFHXsAAjZDf?format=jpg&name=large

[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 19-07-2020 11:56 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 20:19

Blokker_1999

Full steam ahead

Grimmie187 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:16:
[...]

Ik heb die olie rookpluimpjes vorige seizoenen alleen bij de Ferrari PU's gezien, het lijkt net alsof Mercedes het (al dan niet illegale) trucje van Ferrari heeft overgenomen en geperfectioneerd.. Het PU voordeel wat Ferrari de afgelopen jaren heeft gehad lijken ze ook zo 1-op-1 ingeleverd te hebben bij Mercedes.. 7(8)7

Dat zou volgens de paar details van de schikking tussen FIA en Ferrari alleen nou juist niet kunnen (Ferrari zou de FIA gaan helpen met PU monitoring e.d.), maar verdacht is het idd wel na gisteren exact dezelfde rookpluimpjes bij Mercedes te zien.. :+
Iets wat in de basis goed mogelijk is. Dat men bij Mercedes vorig jaar is gaan beginnen brainstormen over het waarom van die rookpluimpjes bij Ferrari, dat men iets ontdekt heeft in de regels en dat is gaan navragen bij de FIA of het toegestaan is. Wanneer iets toegestaan is wordt daar namelijk niet over gecommuniceerd, enkel wanneer iets niet is toegestaan wordt er een Technical Directive gepubliceerd zodat andere teams er geen tijd meer hoeven in te steken.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdRbRX_WsAEprNC?format=jpg&name=large

Wakker worden, autootje!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdRveV3XkAAR7ne?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 20:07
ik verwacht dat er weinig voor de 2e snelste 2stopper gaan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
PatrickC schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:29:
[...]

De hybride techniek heeft Mercedes als beste voor mekaar vergeleken met andere teams en zij hebben veel meer geld en mensen beschikbaar als andere teams. Coureur heeft er natuurlijk wel iets mee te maken, maar Hamilton wordt ook geen kampioen in een Williams ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is it scenario 7 o'clock yet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:18
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:50:
[...]

Godsamme, gebeurt dat nu nog steeds? 8)7
Ja echt te ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie mevr. Pinkman zowaar de interviews doen bij de F2 prijsuitreiking. *O* Woei!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:26
Waarom hoopt iedereen zo veel op regen. Die auto van VER heeft een waardeloze wegligging. Als iets bij regen belangrijk is...

Daarnaast start VER op Soft, hij kan dus minder lang rondjes rijden voor hij mij wisselen. Als het dus pas later in de race gaat regenen moet VER wellicht een extra stop doen t.o.v de concurrenten die op soft starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:49
RenaldoN schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:03:
[...]

ik verwacht dat er weinig voor de 2e snelste 2stopper gaan kiezen.
Misschien als je regen verwacht dat een tweestopper nog interessant is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
BasvanS schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:17:
Waarom hoopt iedereen zo veel op regen. Die auto van VER heeft een waardeloze wegligging. Als iets bij regen belangrijk is...

Daarnaast start VER op Soft, hij kan dus minder lang rondjes rijden voor hij mij wisselen. Als het dus pas later in de race gaat regenen moet VER wellicht een extra stop doen t.o.v de concurrenten die op soft starten.
Omdat die auto start op softs en een aerodynamisch probleem lijkt te hebben in middelsnelle bochten waar Max niet zo snel kan rijden als hij wil omdat het dan instabiel word. Het probleem lijkt ook niet mechanische grip te zijn. ;)

Verder wie zit er nu werkelijk te wachten op de Mercedessen die doodleuk wegrijden en we alweer een optocht krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-07-2020 12:20 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, onbetrouwbare auto, geen vertrouwen in de wegligging. Ik denk dat regen niet echt te prefereren is momenteel. Gauw naar Silverstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:10

pro_6or

amateur_60r

Frank1973 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 10:40:
Max duwt hem ook in een gaatje in bocht 1, op de rode band iets sneller, gefrustreerd ala Spa vorig jaar.. Weer een Ferrari eruit en Max natuurlijk
Max gaat als een heer iedereen uit de weg en gaat op P18 verder na bocht 1. De start is de start, het is nu eenmaal knokken voor je plek. Daarom ook de milde straffen in de hele 1e ronde.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:46
DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:19:
[...]

Omdat die auto start op softs en een aerodynamisch probleem lijkt te hebben in middelsnelle bochten waar Max niet zo snel kan rijden als hij wil omdat het dan instabiel word. Het probleem lijkt ook niet mechanische grip te zijn. ;)

Verder wie zit er nu werkelijk te wachten op de Mercedessen die doodleuk wegrijden en we alweer een optocht krijgen?
Gewoon hopen dat Bottas in bocht 1 gelijk een kamikazeactie op Hamilton uitvoert. IJdele hoop natuurlijk, maar het zou de race vooraan wel leuk maken. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mugwump schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:26:
[...]

Gewoon hopen dat Bottas in bocht 1 gelijk een kamikazeactie op Hamilton uitvoert. IJdele hoop natuurlijk, maar het zou de race vooraan wel leuk maken. :P
Bashen is nergens voor nodig, dat zou je ondertussen moeten weten

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 19-07-2020 13:32 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

.

[ Voor 99% gewijzigd door JB op 19-07-2020 12:29 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:03

Coldcat

HODL

BasvanS schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:17:

Er rijden meer coureurs rond dan enkel VER. Met deze auto is het duidelijk dat hij dit jaar geen kampioen gaat worden.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Coldcat schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:34:
[...]

Er rijden meer coureurs rond dan enkel VER. Met deze auto is het duidelijk dat hij dit jaar geen kampioen gaat worden.
Wat dat betreft is er de afgelopen jaren 1 constante factor. Red Bull heeft zn zaakjes niet voor elkaar bij de start van een seizoen en Max kan dat niet meer goedmaken in de loop van het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Zit stukje van de porsche supercup te kijken maar er hangen wel donkere wolken boven het circuit.

Acties:
  • +17 Henk 'm!
DoeEensGek schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:54:
Zit stukje van de porsche supercup te kijken maar er hangen wel donkere wolken boven het circuit.
Oftewel, Verstappen is gearriveerd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:19:
[...]

Zolang er strijd is om plek 3 tot en met 20 hoor je mij niet echt klagen. Dat is al beter dan vorig jaar.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En nu gaat Toto beginnen met zijn "ja maar die doen wat goed", tegen de Mercedes van vorig jaar. :')
https://www.motorsport.co...s-corners-faster/4839833/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RenaldoN
Mugwump schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:26:
[...]

en dan rijden stroll en perez weg bij het gehele veld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 19:19

Mef

RenaldoN schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:05:
[...]

Als ze nu eens de lengte en de aard van het circuit gaan ombuigen in een voordeel om het spannend te houden: backmarckers gaan aan de kant behalve voor een zwarte of een roze Mercedes :+ (en de fia geeft in de plek grid bonussen voor de volgende race ipv penalty's 8)7 )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:03:
En nu gaat Toto beginnen met zijn "ja maar die doen wat goed", tegen de Mercedes van vorig jaar. :')
Tsja, als je de concurrentie verplettert is t vrij makkelijk je sportief en onder de indruk op te stellen en complimentjes rond te strooien als je toch niets te vrezen hebt :')

(En dan nog eigenlijk aan je zelf ook nog, aangezien het dezelfde auto's zijn ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 19-07-2020 13:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Check de TopicWarning

[ Voor 90% gewijzigd door Outerspace op 19-07-2020 13:33 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Edd

Edd

Iemand had er regen besteld? :Y)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ls8tcqawtsb51.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nou max heeft er zin in als we op zijn "dutch" uitspraak mogen geloven net met interview op https://www.youtube.com/watch?v=yZYxPZ-YstM

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

We zien wel waar het schip strandt.

OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:46
RenaldoN schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:05:
[...]

Dat zie ik niet gebeuren.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hoe groot is de kans op een SC op dit circuit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Jasphur schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:37:
kijkend naar de F2 race van gister: groot :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

AzzKickah schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:33:
We zien wel waar het schip strandt.

OK.
Lekker lekker haha (dat zei ze toch?)

[ Voor 5% gewijzigd door Pierre op 19-07-2020 13:43 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Jasphur schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:37:
Als het goed door blijft regenen dan 100% want start. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 13:03:
Logisch toch. Die creëert hiermee alleen maar compassie alsof ze het moeilijk gaan krijgen en de FIA hoeft er dus helemaal niets aan te doen want we drijven in angstzweet :z Pers-sandbagging in zijn puurste vorm.

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 19-07-2020 13:54 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Jup, was er speciaal gisteren voor gaan dansen, nog ff hopen dat het gestaag doorregent anders moet ik de timing van mijn dansjes nog wat finetunen voor Silverstone en de GP van Albion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwacht, niet daadwerkelijk besteld (gezien de wegligging van de RB16) 😳

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:07:
[...]

Verwacht, niet daadwerkelijk besteld (gezien de wegligging van de RB16) 😳
Ach. Het is in ieder geval geen verhaal van de meeste power nu. Wegligging is hoe dan ook k** met regen.
Pagina: 1 ... 14 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.