Waiting on the world to change
Ik heb er geen last van. FP1 zonder storingen bekeken en nu tijdens FP2 ook geen last.KlaasjeNL schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:25:
We zijn weer een jaar verder en F1TV Pro is nog steeds bagger... Afgelopen jaar al regelmatig vastlopende streams en nu werkt het opnieuw niet.
Vanmorgen FP1 gekeken, al duurde het erg lang voordat de stream op gang kwam. Nu krijg ik FP2 gewoon niet opgestart. Ik blijf maar naar een draaiend wiel kijken om na een minuut of 2 een error met excuses te krijgen.
En dan heb ik het nog niet eens over het nog steeds ontbrekend van een Cast-optie... Dramatisch...
Ow ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij al de hele dag prima loopt, en ik heb geen vastlopers gehad. 1 crash van mijn wifinetwerk, maar dat was mijn eigen schuld. De cast-optie zit ik wel met smart op te wachten.KlaasjeNL schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:25:
We zijn weer een jaar verder en F1TV Pro is nog steeds bagger... Afgelopen jaar al regelmatig vastlopende streams en nu werkt het opnieuw niet.
Vanmorgen FP1 gekeken, al duurde het erg lang voordat de stream op gang kwam. Nu krijg ik FP2 gewoon niet opgestart. Ik blijf maar naar een draaiend wiel kijken om na een minuut of 2 een error met excuses te krijgen.
En dan heb ik het nog niet eens over het nog steeds ontbrekend van een Cast-optie... Dramatisch...
Verder, JEEJ autos!
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Renault is eindelijk verschenen. Maar de text/sponsor op hun voorvleugel is me toch dubieus
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Jup, check mijn comment hierboven. Error code:4.32.0 en nu Error code:4.7.0.cme2 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:27:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met F1tv?
Apologies, something went wrong
There is currently an issue with this content. Please try again later, or select a different video.

I hide at work because good employees are hard to find.
Ja bij mij doet ie het ut ook niet. Vanmorgen zonder problemen FP1 maar nu ook het "draaiende wiel"...cme2 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:27:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met F1tv?
Naja, gelukkig Ziggo als backup :-)
Apologies, something went wrong. Error code: 2.3.1TheJVH schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:27:
Hier ook weer F1TV problemen...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
BovenSoggney schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:29:
En Ham nu onder Verstappen.
FF je ipad omdraaienSoggney schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:29:
En Ham nu onder Verstappen, op dezelfde band
Qua tijd zit ie er toch echt onder.
Matter of perspective.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ik ben te visueel ingesteld blijkt. Ik houd voornamelijk die linkertabel in de gatenNat-Water schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:30:
[...]
Qua tijd zit ie er toch echt onder.
Matter of perspective.
De tijd wordt ook visueel weer gegevenHippocampus schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:31:
[...]
Ik ben te visueel ingesteld blijkt. Ik houd voornamelijk die linkertabel in de gaten
Hoogstaande discussies op de vrijdagmiddag
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ja soms staat er weer een logo'tje ipv de tijd.Bansheeben schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:33:
[...]
De tijd wordt ook visueel weer gegeven
Hoogstaande discussies op de vrijdagmiddag
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hij zit na lange tijd weer in de auto, mogen we hem toch nog even een weekendje geven om te wennen?hansvk schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:34:
Voorlopig is OCO de mindere van RIC.
Ik denk dat hier niet veel mensen zijn die OCO nog iets gunnenMartinspire schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:36:
[...]
Hij zit na lange tijd weer in de auto, mogen we hem toch nog even een weekendje geven om te wennen?
En dan werkt ie ook nog 's voor AbiteboulHippocampus schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:37:
[...]
Ik denk dat hier niet veel mensen zijn die OCO nog iets gunnen
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik gun hem wel hoor!Hippocampus schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:37:
[...]
Ik denk dat hier niet veel mensen zijn die OCO nog iets gunnen
De grindbak
Hij heeft pas nog getest, zelfs op dit circuit.Martinspire schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:36:
[...]
Hij zit na lange tijd weer in de auto, mogen we hem toch nog even een weekendje geven om te wennen?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Sensoren voor zover ik heb begrepen.Yihaaa schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:38:
Weet iemand wat die 2 sidepods naast de air-intake zijn bij de RP?
Sensoren voor o.a. warmte e.d.Yihaaa schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:38:
Een rijkeluis zoontjeStarbucks schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:38:
Wie is LAT?
Nicholas Latifi...Starbucks schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:38:
Wie is LAT?
"When you grow up your heart dies"
Latifi. Vanuit F2 naar F1 gestroomd.Starbucks schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:38:
Wie is LAT?
Welkom hierStarbucks schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:38:
Wie is LAT?
Extra on-board cameras, zodat als ze achter een W11 rijden, beter die Mercedes kunnen zien. Alvast voor volgend jaar.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Er worden wat cilinders uitgeschakeld om brandstof te besparen in de pitstraat.Yihaaa schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:39:
Wat klinkt die Honda apart zeg!
Dat betekent, stam + t .
Camera's en sensoren volgens RedditYihaaa schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:38:
https://www.reddit.com/r/...at_this_supposed_to_be_i/
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SoftSpotmatic schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:43:
Weet iemand met welke band VER zijn laatste snelle tijd zette?
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Softs.Spotmatic schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:43:
Weet iemand met welke band VER zijn laatste snelle tijd zette?
PSN: xMaurice93
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
.... <- vul elke coureur maar in
Ik zou het doen!
De monteurs, die langere contacttijden met elkaar hebben omdat ze langer zo dichtbij elkaar staan, moeten inderdaad een mondkapje op.rammes schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:50:
Onder de helm een mondkapje.... en bij het voetbal beuken ze gewoon tegen elkaar aan.
Geen vergelijking.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ik zou het doen!
Red Bull in de tank?rammes schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:52:
Wat klappert die vleugel van de McLaren
It is moving up and down, like a rollercoaster....XyperActive schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:52:
Wat vibreert die voorvleugel bij Sainz
It's bwoken ! Of was het Sainz ?XyperActive schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:52:
Wat vibreert die voorvleugel bij Sainz
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Gelukkig dat je me eraan herinnert. Ik wilde me al neerleggen bij een middenmoot rol voor Maxpinda powerrr schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:56:
Heeft iemand al geroepen dat de vrije trainingen niks zeggen? Zondag gaat het om de punten!
Bedankt Rick WinkelmanApache4u schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:57:
VER op nieuewe softs naar buiten
Mijn bingokaart is vol nu!pinda powerrr schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:56:
Heeft iemand al geroepen dat de vrije trainingen niks zeggen? Zondag gaat het om de punten!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
4 ronden oud volgens Rick.Apache4u schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:57:
VER op nieuewe softs naar buiten
Nou al? Ik zit nog op 'ga aan de kant Massa' te wachten. Misschien een oude kaart.
Niet alles draait om Max he..Luapper schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:00:
Waarom volgt de regie max zo goed als niet?! Heb nog nauwelijks onboard beelden van hem gezien...
Omdat hij nog niet echt bijzondere dingen doet. Ik heb leclerc ook niet gezien nogLuapper schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:00:
Waarom volgt de regie max zo goed als niet?! Heb nog nauwelijks onboard beelden van hem gezien...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Hij voor spek en bonen mee op P8Luapper schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:00:
-
Overigens Max zojuist in beeld vanwege een uitstapje..

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 03-07-2020 16:04 ]
Nee, hij gaat gewoon door.XyperActive schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:03:
Dat wordt weer vegen in de pits.

Mijn boefje is liev!
Denk dat ze meelezen, dat was een redelijke hoeveelheid beeldenLuapper schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:00:
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Sandbag modeSoggney schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:05:
Max rijd wel op een soort limiter, hij komt niet aan de 300, en bleef steken ronde 285 met een uitschieter naar 290
Leg maar eens wat sandbags in die RBRs.... man man man.
Mijn boefje is liev!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het zijn juist de zandzakken die zorgen voor de onbalansJB schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:06:
[...]
Leg maar eens wat sandbags in die RBRs.... man man man.

De updates aan het inregelen (hopelijk).Ojjorz schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:07:
De RB lijkt gewoon een moeilijke auto voor nu... Meer spins dan welk team dan ook.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Vermoedelijk zijn ze verschillende setups aan het proberen om te kijken welke het beste werkt.Ojjorz schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:07:
De RB lijkt gewoon een moeilijke auto voor nu... Meer spins dan welk team dan ook.
Doen ze wel eens vaker.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.