[F1 2020] Race 1 GP van Oostenrijk Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 39 Laatste
Acties:
  • 131.889 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 13:39
pinda powerrr schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:08:
[...]

Het zijn juist de zandzakken die zorgen voor de onbalans O-)
Ik hoop het :/ , beter laten ze straks nog wel even wat zien anders slaap ik slecht :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Dus Mercedes is (voorlopig) 0,5s sneller dan de rest van het veld op een baantje met een rondetijd van krap 1 minuut?

Scheisse.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:46
Mr.Whitewolf88 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:10:
[...]

Ik hoop het :/ , beter laten ze straks nog wel even wat zien anders slaap ik slecht :X
Met 18 min? Kleine kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hopelijk zet men het protest tegen Mercedes door, met dat achterlijke Das-systeem. Anders wordt het een heel saai seizoen. :/

Volvotips.com

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Bart-Willem schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:12:
Hopelijk zet men het protest tegen Mercedes door, met dat achterlijke Das-systeem. Anders wordt het een heel saai seizoen. :/
Mja, hadden ze het zelf maar moeten bedenken.

Ik ben absoluut geen Mercedes fan, maar ik kan het wel waarderen ze nieuwe dingen proberen waar een ander nooit aan gedacht heeft / had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:35

JB

Cédric roelt!

DAS zullen we nog wel eens zien. Na quali eens kijken hoe eea er voor staat. RBR is aan het testen met setups, kan niet anders.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Azijn is weer in de aanbieding zie ik...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:39

Edd

Het is pas FP2... ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:46

Wom

Grimmie187 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:11:
Dus Mercedes is (voorlopig) 0,5s sneller dan de rest van het veld op een baantje met een rondetijd van krap 1 minuut?

Scheisse.. ;w
En het kost echt amper moeite als je die onboards ziet. De meeste beweging uit het stuur komt uit dat DAS gebeuren.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:43

Spotmatic

Ken sent me

Ik geniet prima. Hier in de FP's is het precies hetzelfde beeld als in 2019, typisch RBR ook verder!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
Heb ook het idee dat RBR en Ferrari het niet eens echt proberen. Je hoort die Ferrarimotor ook gewoon niet echt voluit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Lec
Sai
Oco
Gas
Rai
Lat

Staan allemaal wat veel achter hun teamgenoot.

Mercs zijn nog steeds nr 1....

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wolff ook: doe maar niet protesteren, want dat haalt de glans van het weekend af...

Gebruik het dan niet dit weekend :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:29
Ferrari en RBR zullen er ongetwijfeld dichterbij zitten. Maar ik krijg toch wel het gevoel dat Mercedes gewoon weer oppermachtig is.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Achterlijk? Geniaal juist! Dit soort innovatie is toch wat F1 leuk maakt? Ik hoop dat ze die strikte technische regelgeving meer en meer gaan loslaten zodra die cost-cap goed geïmplementeerd is. Kunnen teams zelf bepalen waar ze in willen investeren, en dan maar kijken welke creatieve ontwerpen we dan gaan zien!

(En ja, ik hoop ook op een spannende strijd tussen Merc en RBR en hopelijk ook nog Ferrari, maar Mercedes heeft wel weer laten zien hoe goed het team is.)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:58

pinda powerrr

Slow down...

Spotmatic schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:14:
Ik geniet prima. Hier in de FP's is het precies hetzelfde beeld als in 2019, typisch RBR ook verder!
Typisch RBR zou zijn dat ze pas de laatste twintig minuten van de training gaan rijden :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

pinda powerrr schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:16:
[...]

Typisch RBR zou zijn dat ze pas de laatste twintig minuten van de training gaan rijden :P
En vervolgens de versnellingsbak ermee kapt

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:54
Wat is overigens de verwachting van jullie betreffende de overhittingsproblemen waar Merc al jaren mee kampt. Zwarte auto + 27 graden (is niet 30+ maar met een zwarte auto gaat dat niet helpen)?

Ik vermoed dat het Zondag wel eens spannend kan worden hierdoor.

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Umamiplayer
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21-11-2022
albino71 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:14:
Lec
Sai
Oco
Gas
Rai
Lat

Staan allemaal wat veel achter hun teamgenoot.

Mercs zijn nog steeds nr 1....
Misschien 1 die long(er) runs doet. Of verschillende compounds testen op de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:01
Martin0 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:17:
Wat is overigens de verwachting van jullie betreffende de overhittingsproblemen waar Merc al jaren mee kampt. Zwarte auto + 27 graden (is niet 30+ maar met een zwarte auto gaat dat niet helpen)?

Mercedes heeft zilveren bodypanels klaar staan, mocht het echt te warm (kunnen) worden, zullen ze die d'r op schroeven :)

Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zitten de trainings wieltjes er nog op bij Latifi? Die gaat niet echt rap niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

Volgens Marc Priestley (ex McLaren engineer turned-youtuber) maakt het heel weinig uit: 99.x% van de koeling is de lucht die door de auto stroomt.

[ Voor 3% gewijzigd door ATS op 03-07-2020 16:19 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187

Ik vermoed dat als dat echt een probleem zou zijn die auto zondag heeeeel snel weer zilver is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05

Ik denk dat het niks uit gaat maken in de race.
Maar wie weet veranderen ze de livery wel op zondag.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:42

DataGhost

iPL dev

Mektheb schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:13:
[...]

Mja, hadden ze het zelf maar moeten bedenken.

Ik ben absoluut geen Mercedes fan, maar ik kan het wel waarderen ze nieuwe dingen proberen waar een ander nooit aan gedacht heeft / had.
Mja, als het legaal is wordt het protest vanzelf afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Grimmie187 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:18:
[...]

Ik vermoed dat als dat echt een probleem zou zijn die auto zondag heeeeel snel weer zilver is.. ;)
Ja maar dan verander je de livery, dus mag dat dan wel volgens de regeltjes? :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Lijkt er op dat de pace van de Mercedes gewoon 7 a 8 tiende beter is dan de rest. Erg voorbarig misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ATS schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:15:
[...]

Achterlijk? Geniaal juist! Dit soort innovatie is toch wat F1 leuk maakt? Ik hoop dat ze die strikte technische regelgeving meer en meer gaan loslaten zodra die cost-cap goed geïmplementeerd is. Kunnen teams zelf bepalen waar ze in willen investeren, en dan maar kijken welke creatieve ontwerpen we dan gaan zien!

(En ja, ik hoop ook op een spannende strijd tussen Merc en RBR en hopelijk ook nog Ferrari, maar Mercedes heeft wel weer laten zien hoe goed het team is.)
Leuk zal wel een persoonlijke voorkeur zijn, ik zit geen F1 te kijken om 1 team nonstop vooraan te zien rijden (nee, ook niet in Ferrari of RBR tijd), nu helemaal met een eigenschap die exclusief voor 1 team is. Gisteren een e-race zitten kijken waar 3 auto's 1,5 uur op 1 autolengte van elkaar reden, tot zelfs de laatste bocht ze bijna 3 naast elkaar gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bottas zijn versnellingen zijn kapot. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tr4il schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:18:
[...]

Mercedes heeft zilveren bodypanels klaar staan, mocht het echt te warm (kunnen) worden, zullen ze die d'r op schroeven :)
*knip*
Die grappen laten we achterwege

[ Voor 39% gewijzigd door tweakduke op 03-07-2020 17:47 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

SinergyX schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:19:
[...]

Leuk zal wel een persoonlijke voorkeur zijn, ik zit geen F1 te kijken om 1 team nonstop vooraan te zien rijden (nee, ook niet in Ferrari of RBR tijd), nu helemaal met een eigenschap die exclusief voor 1 team is. Gisteren een e-race zitten kijken waar 3 auto's 1,5 uur op 1 autolengte van elkaar reden, tot zelfs de laatste bocht ze bijna 3 naast elkaar gaan.
Natuurlijk wil je dat. Maar dat maakt DAS nog niet achterlijk. De rest moet gewoon beter zijn best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 18:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hoeveel motoren mogen ze eigenlijk gebruiken dit seizoen met de aangepaste kalender? Dat kan nog wel eens schelen in hoever de teams hun motor gaan openzetten.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ATS schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:20:
[...]

Natuurlijk wil je dat. Maar dat maakt DAS nog niet achterlijk. De rest moet gewoon beter zijn best doen.
Als iets exclusief tot 1 team is waarmee (vooralsnog, niets is zeker) blijkbaar een flinke winst kan worden gemaakt, kan je prima zeggen 'had de rest het ook maar moeten bedenken', andersom zeg ik dan.. heb ballen, geef het iedereen en kijk dan nog eens of ze zo goed zijn.

(briljante functie, dat PIP, kan je T.net lezen terwijl je onderin je stream door hebt spelen :D).

Maargoed, dat een Racing Point nu de snelste is, zegt wel genoeg dat de rest nog weinig moeite doet :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 03-07-2020 16:23 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
tweakduke schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:21:
Hoeveel motoren mogen ze eigenlijk gebruiken dit seizoen met de aangepaste kalender? Dat kan nog wel eens schelen in hoever de teams hun motor gaan openzetten.
Dat weten de teams niet eens. :P
Met de huidige acht waarschijnlijk een, met meer races een tweede en volgens mij met meer dan vijftien races een derde. Zoiets hebben ze afgesproken, maar de kalender is niet compleet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Perez gaat lekker in die rose mercedes kit car. gaat me niets verbazen als er gewoon zilveren lak onder die rose kleur zit.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

tweakduke schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:21:
Lijkt me wel leuk hoor, kunnen we eens zien hoe lang alles het dan volhoudt. Aan de andere kant staat het aantal races van dit seizoen nog helemaal niet vast, toch? Dus het zou zomaar zo kunnen zijn dat je na je laatste motor te horen krijgt dat je nog 8 races erbij moet, of dat je aan het eind van je eerste hoort dat de volgende race de laatste is. Dan is het dus gokken hoe ver je de boel open kan schroeven.

Oja na de post van @DaniëlWW2 herinner ik me weer dat een motor volgens mij minimaal X races mee moest gaan, ipv dat je er Y per seizoen mocht gebruiken. Dus dan weet je achteraf pas hoeveel motoren je had mogen gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door DataGhost op 03-07-2020 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

SinergyX schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:22:
[...]

Als iets exclusief tot 1 team is waarmee (vooralsnog, niets is zeker) blijkbaar een flinke winst kan worden gemaakt, kan je prima zeggen 'had de rest het ook maar moeten bedenken', andersom zeg ik dan.. heb ballen, geef het iedereen en kijk dan nog eens of ze zo goed zijn.

(briljante functie, dat PIP, kan je T.net lezen terwijl je onderin je stream door hebt spelen :D).
Ik zou, zonder het enorm door te denken, op zich wel voorstander zijn van het moeten publiceren van de ontwerpen na een bepaalde tijd ja.

Je kan dit systeem trouwens niet zomaar op elke auto schroeven. Het heeft een enorme impact op de hele voorwielophanging, de stuurinrichting, en zelfs de monocoque. Dat is bijna een complete redesign van het voorste deel van de auto.

[ Voor 15% gewijzigd door ATS op 03-07-2020 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Tr4il schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:18:
[...]

Maar mag men tijdens een weekend zomaar van livery switchen? :P Dat vraag ik me af. :+

En waarom heeft de RP Mickey Mouse-oortjes? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:19
VER rijdt nog steeds met DRS dicht en volgens mij niet op max. snelheid.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:47
RBR lijkt idd flink aan het sandbaggen....die Max ging net amper over de 290 km/h heen

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Ah, daar zijn de waardeloze Car Performance statistics!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Bart-Willem schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:25:

Omdat die ook op de Mercedes zaten?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DataGhost schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:24:
Oja na de post van @DaniëlWW2 herinner ik me weer dat een motor volgens mij minimaal X races mee moest gaan, ipv dat je er Y per seizoen mocht gebruiken. Dus dan weet je achteraf pas hoeveel motoren je had mogen gebruiken.
Nope. Versnellingsbak is dat. Die moet 6 achtereenvolgende events mee gaan. Motoren hebben ze normaliter de pool met 3 motoren, en wanneer ze welke motor gebruiken mogen ze zelf bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grojean weer met z'n remmen, dat wordt nog een bingokaart dit seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

hansvk schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:26:
VER rijdt nog steeds met DRS dicht en volgens mij niet op max. snelheid.
Devian schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:26:
RBR lijkt idd flink aan het sandbaggen....die Max ging net amper over de 290 km/h heen
Ze zijn dan ook longruns aan het doen.. Kijken hoeveel ronden de banden meegaan en hoeveel benzine ze verbruiken e.d.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

RobertMe schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:27:
[...]

Nope. Versnellingsbak is dat. Die moet 6 achtereenvolgende events mee gaan. Motoren hebben ze normaliter de pool met 3 motoren, en wanneer ze welke motor gebruiken mogen ze zelf bepalen.
Ja, nja, ik bedoelde dat uit de verwachte minimale levensduur het aantal motoren voor een seizoen bepaald wordt, niet dat 'ie per se zo lang mee moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 18:47
Edd schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:28:
[...]

[...]

Ze zijn dan ook longruns aan het doen.. Kijken hoeveel ronden de banden meegaan en hoeveel benzine ze verbruiken e.d.
Nou, die motor zat nog lang niet op het einde van zijn vermogen...ze hielden gewoon in

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Poeh, ik dacht dat die Renault vorig jaar al veel turbo whistle had... Is nu echt meer een trompet geworden

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:48

AzzKickah

06-CENSORED

Waarom doet Red Bull niet even 2 of 3 hotlaps zodat ze op 1 en 2 staan op hun eigen circuit?
Red Bull = exposure, toch?

Wat is de gedachte daar achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 23:21
Iedereen gaat voor een proefstart. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Morgen de quali, heb er zin in. Ik gok Perez op 3 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:44

basvn

Breezand - NHN

AzzKickah schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:32:
Waarom doet Red Bull niet even 2 of 3 hotlaps zodat ze op 1 en 2 staan op hun eigen circuit?

Het is een vrije training :+
Niet het achterste van je tong laten zien.
Morgen middag is dat anders :)F *O*

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Devian schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:31:
[...]

Nou, die motor zat nog lang niet op het einde van zijn vermogen...ze hielden gewoon in
Ja dat doen ze altijd in long runs. Om de batterij op te laden enzo. En daarnaast zal niemand (zeker niet van de top teams) hun echte pace al laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij

Omdat de uitslag van vandaag ze geen reet interesseert :P

Alle pijlen op zondag. Dus of RB is erg traag, of ze hebben een ander plan dan de andere teams.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:44
Meestal blijkt dat ze gewoon traag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Het is op de baan nog niet helemaal afgelopen. Om 1700 de kwalificatie van Formule 2. Ben wel benieuwd hoe het er daar aan toegaat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Beavbusi schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:35:
Meestal blijkt dat ze gewoon traag zijn.
Dat denk ik dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 22-09 13:15

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]
Dat zijn warmtecameras waarmee ze de bandentemperatuur nauwkeurig in het oog houden. Wordt alleen gebruikt tijdens de vrije trainingen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
albon was deze fp even snel als kvyat, daar geloof ik niet in ... red bull heeft gewoon nog niet volle bak gereden.
morgen alle zandzakken eruit ... balans vinden in fp3 en gewoon top 3 voor max.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar ik vermoed dat Red Bull wat problemen heeft met achterwielen temperatuur. Dat was tijdens de wintertesten ook al zo. Het probleem lijkt namelijk te liggen bij langzame bochten waar de auto overstuurt. Als de achterbanden niet op temperatuur zijn, dan krijg je dat. Het lijkt ook meermaals te zijn gebeurd aan het begin van een sessie. Het kan goed omdat dit dezelfde banden zijn als in 2019. Dat waren de banden waar ze het loopvlak hadden uitgedund omdat met name Mercedes in 2018 zulke problemen met de achterbanden had, terwijl RBR die juist zo goed kon houden. Klopt dit vermoeden, dan zal die RB16 wat gevoelig blijven aan het begin van een set banden. Immers is het waarschijnlijk een stuk lastiger om je bandenmanagement bewust slechter te gaan maken.

Als ik vervolgens kijk wat voor achtervleugel RBR erop heeft zitten, dan zit het denk ik wel aardig qua vermogen. Het zijn geen kleine, getrimde vleugels meer die we nu zo zijn gewend. Het is nu een volwaardige vleugel die vergelijkbaar is met andere teams. Daarnaast heeft die Honda denk ik geen seconde op een krachtige setting gestaan. Ik denk dat geen van beide Red Bull's vaak door de 300km/h is gegaan vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:29
Als zondag blijkt dat de Mercedes van vorig jaar sneller is dan de rest van de auto's van dit jaar, zou het wel een nieuw hoogtepunt zijn in de dominantie van Mercedes :Y)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:35

JB

Cédric roelt!

Omdat alleen volk uit Italië paniek krijgt bij die uitslagen :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

JB schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:43:
[...]
Omdat alleen volk uit Italië paniek krijgt bij die uitslagen :+
Ik verwacht dan ook dat die nu volledige in de stress zijn geschoten? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:20
Ik had het wel even mis dat FP2 meer representatief zou zijn. We gaan het morgen wel zien, maar dan zien we de echte verschillen wel weer I guess. Damn, toch minder leuk om zo FP2 te kijken wanneer iedereen zit te sandbaggen. First race of the season I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 17:43

Spotmatic

Ken sent me

Martinspire schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:36:
Het is op de baan nog niet helemaal afgelopen. Om 1700 de kwalificatie van Formule 2. Ben wel benieuwd hoe het er daar aan toegaat.
Waar kan ik die zien?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
F1TV waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowdog schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:48:
Ik had het wel even mis dat FP2 meer representatief zou zijn. We gaan het morgen wel zien, maar dan zien we de echte verschillen wel weer I guess. Damn, toch minder leuk om zo FP2 te kijken wanneer iedereen zit te sandbaggen. First race of the season I guess.
Hoe kun je nu al weten dat FP2 niet "meer representatief" is ten opzichte van FP1? Laten we het eerst maar eens de race afwachten wat de daadwerkelijke performance van de 20 auto's (& coureurs) is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

F1TV (als ie het doet): https://f1tv.formula1.com...prix-formula-2-qualifying
Edit: jinxed it, na 2 minuten kapoet.

[ Voor 6% gewijzigd door noo op 03-07-2020 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
RobertMe schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:50:
[...]

Hoe kun je nu al weten dat FP2 niet "meer representatief" is ten opzichte van FP1? Laten we het eerst maar eens de race afwachten wat de daadwerkelijke performance van de 20 auto's (& coureurs) is :+
Niet ten opzichte van FP1, dat is sowieso nooit representatief. Maar ik durf er wel geld op in te zetten dat RB en Ferrari niet in de midfield zitten. Maar goed, we gaan het morgen wel zien, als jij dat wel denkt, ik durf er wel een kratje of 10 bier op in te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:53
Maurice079 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:42:
Als zondag blijkt dat de Mercedes van vorig jaar sneller is dan de rest van de auto's van dit jaar, zou het wel een nieuw hoogtepunt zijn in de dominantie van Mercedes :Y)
Als na de 3 races Mercedes 1 en 2 eindigen en de rest op seconden, dan weten we hoe het seizoen eindigt. Kunnen ze beter gelijk stoppen dit seizoen en scheelt een hoop geld en saaie races.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 11:54
Snowdog schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:52:
[...]

Niet ten opzichte van FP1, dat is sowieso nooit representatief. Maar ik durf er wel geld op in te zetten dat RB en Ferrari niet in de midfield zitten. Maar goed, we gaan het morgen wel zien, als jij dat wel denkt, ik durf er wel een kratje of 10 bier op in te zetten :)
Van Ferrari durf ik er eerlijk gezegd wel op te wedden dat die nu het 3e team zijn en dat de F1.5 hier op ingelopen is, daar deze nog geen upgrades hebben waar de F1.5 dit wel heeft.
Redbull lijkt de balans nog niet in orde te hebben maar die zijn morgen gewoon weer in de top 3 te vinden.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Martin0 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:56:
[...]

Van Ferrari durf ik er eerlijk gezegd wel op te wedden dat die nu het 3e team zijn en dat de F1.5 hier op ingelopen is, daar deze nog geen upgrades hebben waar de F1.5 dit wel heeft.
Redbull lijkt de balans nog niet in orde te hebben maar die zijn morgen gewoon weer in de top 3 te vinden.
Naja ik denk dat het gat tussen F1.5 en Ferrari te groot was en daar zitten ze vast nog wel voor. Maar goed, deze eindstand is gewoon absoluut niet representatief en ik denk dat het in geen enkele GP na deze nog zo enorm uiteen zal lopen. Het is gewoon puur dat het de 1e GP is. Als dat niet het geval is, dan zou me dat iig enorm verbazen. Zou misschien wel leuk zijn, maar goed, niet het geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

albino71 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:26:
[...]

Omdat die ook op de Mercedes zaten?
Ze lijken anders gigantisch groot nu? :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

[...]

Maar mag men tijdens een weekend zomaar van livery switchen? :P Dat vraag ik me af. :+

Die oortjes zijn thermische camera's blijkbaar, om banden temperatuur te bekijken. Zijn er morgen weer van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowdog schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:02:
[...]

Naja ik denk dat het gat tussen F1.5 en Ferrari te groot was en daar zitten ze vast nog wel voor. Maar goed, deze eindstand is gewoon absoluut niet representatief en ik denk dat het in geen enkele GP na deze nog zo enorm uiteen zal lopen. Het is gewoon puur dat het de 1e GP is. Als dat niet het geval is, dan zou me dat iig enorm verbazen. Zou misschien wel leuk zijn, maar goed, niet het geval :P
Tsja, Ferrari... Als het gerucht klopt dat ze van de FIA een compleet nieuwe motor hebben moeten bouwen, en daar de lagere snelheden in de wintertests vandaan kwamen, dan kan het nog wel eens een moeilijk jaar worden. Vervolgens heeft Racing Point een W10 met een betere motor, en de W10 was vorig jaar over het algemeen ook al beter dan de Ferrari, dus ja... Het kan zomaar eens een moeilijk jaar voor ze worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
je kunt het allemaal afdoen als "sandbaggen", maar het lijkt tot nu toe gewoon nog niet fantastisch te lopen bij Verstappen en RBR. Die problemen krijgen ze vast nog wel wel boven water en de 8e plek zegt in die zin niet alles, maar dat is wat anders dan sandbaggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Hmm:
GpUpdate | Verstappen: "Reed snelste ronde met kapotte voorvleugel"

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 03-07-2020 17:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 07:43
Martin0 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:56:
[...]

Ferrari had toch een "hele ander aero concept" erop gegooid ?

EDIT: pas in Hongarije, fabriek moet nog even doorstampen.

Overigens als je met een chinese copy van een W10 een heel eind kan komen, moet Redbull nog eens goed Newey in de ogen kijken. Ik krijg echt pijn in m'n ogen als er komend seizoen zo'n roze overall op het podium staat.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OneTimer
Wat wel opvalt hier, en waarschijnlijk in heel NL, nu Red Bull niet goed heeft gepresteerd in FP2 wordt er ineens gezegd dat de race belangrijk is.
Ja dat klopt idd, maar als Max wel de snelste in FP1/2 was geweest dan wint hij zondag ook.
Is een beetje krom om nu te roepen dat de race telt. De race telt altijd, ook als Max in de vrije trainingen goed rijdt....

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

PM_Petrol schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:16:
Is een beetje krom om nu te roepen dat de race telt. De race telt altijd, ook als Max in de vrije trainingen goed rijdt....
Ligt er maar net aan op welk circuit je rijd.. In Monaco zal de Q vele malen belangrijker zijn ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
RobertMe schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:12:
[...]

Tsja, Ferrari... Als het gerucht klopt dat ze van de FIA een compleet nieuwe motor hebben moeten bouwen, en daar de lagere snelheden in de wintertests vandaan kwamen, dan kan het nog wel eens een moeilijk jaar worden. Vervolgens heeft Racing Point een W10 met een betere motor, en de W10 was vorig jaar over het algemeen ook al beter dan de Ferrari, dus ja... Het kan zomaar eens een moeilijk jaar voor ze worden.
Als al die geruchten allemaal waar zijn ben ik eigenlijk nog best positief verrast door de pace tot nu toe, lijkt niet veel slechter te zijn dan vorig seizoen (voor zover 2x FP iets zegt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
PM_Petrol schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:16:
Wat wel opvalt hier, en waarschijnlijk in heel NL, nu Red Bull niet goed heeft gepresteerd in FP2 wordt er ineens gezegd dat de race belangrijk is.
Ja dat klopt idd, maar als Max wel de snelste in FP1/2 was geweest dan wint hij zondag ook.
Ik denk dat behalve nu.nl niemand had gedacht dat RB hier magisch het snelste was geweest in elke sessie. Waar die onzin vandaan komt, dat zou ik ook niet weten. Morgen zal RB er vast prima bijzitten, dus welk punt je probeert te maken snap ik niet echt.

De race telt zeker, maar als RB morgen in de quali er niet bijzit (en dan bedoel ik niet dicht op Mercedes zit) dan is het gewoon einde seizoen en is het een nieuwe titel voor Merc. Zo simpel is het. Die vrije trainingen tellen verder niet, zeker niet als het zoals vandaag is waarin geen enkel team serieus hun pace wil laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Sandbaggen is iets nieuws voor Verstappen en RBR, meestal zitten ze juist bij de FP voorin. Dit baart serieus zorgen.
Van Ferrari zijn we juist wel gewend dat die sandbaggen, die gaan pas in Q3 gas geven.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 17:31
Ankona schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:39:
Sandbaggen is iets nieuws voor Verstappen en RBR, meestal zitten ze juist bij de FP voorin. Dit baart serieus zorgen.
Laten we eerst morgen de kwalificatie eens afwachten, dit zegt nog weinig.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:03

SomerenV

It's something!

Snowdog schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:34:
[...]

Ik denk dat behalve nu.nl niemand had gedacht dat RB hier magisch het snelste was geweest in elke sessie. Waar die onzin vandaan komt, dat zou ik ook niet weten. Morgen zal RB er vast prima bijzitten, dus welk punt je probeert te maken snap ik niet echt.

De race telt zeker, maar als RB morgen in de quali er niet bijzit (en dan bedoel ik niet dicht op Mercedes zit) dan is het gewoon einde seizoen en is het een nieuwe titel voor Merc. Zo simpel is het. Die vrije trainingen tellen verder niet, zeker niet als het zoals vandaag is waarin geen enkel team serieus hun pace wil laten zien.
Daarbij lagen de teams er best wel even uit, is het nu allemaal net wat anders door de maatregelen en het is de eerste race dus meer testen dan wat anders om afstellingen en dergelijke goed te krijgen. FP zegt normaal al niet alles, maar nu al helemaal niet.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Speedtrap resultaten:

Vind ik nog meevallen, met een kapotte voorvleugel.

[ Voor 21% gewijzigd door loekf2 op 03-07-2020 17:42 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OneTimer
Snowdog schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:34:
[...]

Het gaat er niet om op welk circuit.
Dit is elk raceweekend hetzelfde verhaal, Max in de FP's goed = zondag ook goed. Want blijkbaar zijn de vrije trainingen dan te vergelijken met de race.
Vandaag heeft Max niet super gereden, maar dat maakt niet uit, want alleen de race telt wordt er dan gezegd. Ook door Ziggo wordt dit vaak zo gepresenteerd.

En ook dit jaar wordt Max weer wereldkampioen. De races zullen alleen tussen Max en Lewis gaan... Net zoals de afgelopen jaren :+

[ Voor 5% gewijzigd door OneTimer op 03-07-2020 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Edd schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:18:
[...]

Ligt er maar net aan op welk circuit je rijd.. In Monaco zal de Q vele malen belangrijker zijn ;)
Krijg je in Monaco punten voor de kwali dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
SomerenV schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:41:
[...]

Daarbij lagen de teams er best wel even uit, is het nu allemaal net wat anders door de maatregelen en het is de eerste race dus meer testen dan wat anders om afstellingen en dergelijke goed te krijgen. FP zegt normaal al niet alles, maar nu al helemaal niet.
Denk niet dat het eruit liggen er iets mee te maken heeft tbh. Dit zijn pro's geen random prutsers, ze weten precies waar ze mee bezig zijn en het is niet alsof ze sinds de winter tests zijn vergeten wat de prioriteiten waren.

Dus niets meer dan anders, precies hetzelfde, maar ik kan me om eerlijk te zijn niet herinneren hoe het er normaal aan toegaat in Australie in de FP's. Is dan ook een van de saaiste GP's. Mooi dat we die iig hebben kunnen overslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:57

pro_6or

amateur_60r

PM_Petrol schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:43:
[...]

Het gaat er niet om op welk circuit.
Dit is elk raceweekend hetzelfde verhaal, Max in de FP's goed = zondag ook goed. Want blijkbaar zijn de vrije trainingen dan te vergelijken met de race.
Vandaag heeft Max niet super gereden, maar dat maakt niet uit, want alleen de race telt wordt er dan gezegd. Ook door Ziggo wordt dit vaak zo gepresenteerd.

En ook dit jaar wordt Max weer wereldkampioen. De races zullen alleen tussen Max en Lewis gaan... Net zoals de afgelopen jaren :+
Hoe weet je dat precies, hoe goed Max heeft gereden? Op de gele bandjes was hij de snelste van allemaal tijdens fp2 en op de rode bandjes ging de voorvleugel tijdens de eerste Hot lap kapot.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:07
Om eerlijk te zijn had ik wel een wat stabielere RB16 verwacht voor in Oostenrijk. Tijdens de Barcelona wintertestdagen werd al snel duidelijk dat de RB16 balansproblemen had en dan voornamelijk in langzamere bochten. Hopelijk weten ze het te fixen maar de algemene snelheid en race pace ziet er niet zo heel bijzonder uit. Op sommige punten lijkt de ferrari en racing point gewoon stabieler en sneller.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HarryDeCowboy
  • Laatst online: 17-09 01:26
Wat een conclusies allemaal.
Max staat er echt niet zo slecht voor als FP2 doet vermoeden, vergeet niet dat elk team met een gloednieuwe auto rijdt, en deze bolides zijn ook nog eens uitgerust met allerlei ongeteste updates, puur data verzamelen allemaal.

Uiteindelijk lijkt het erop dat de Mercedessen het snelst zijn met Red Bull op 2 tienden erachter, daarna krijg je Ferrari en de sub-top.
Allemaal leuk dat zo'n Racing Point snel is over 1 ronde, in de race zal dit echt wel anders zijn als banden- en brandstofmanagement om de hoek komt kijken, kijk maar naar de Haas van vorig seizoen, kon best hard gaan over 1 ronde, in de race bungelde ze ergens achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:57

pro_6or

amateur_60r

Lasmibalsingh schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:48:
Om eerlijk te zijn had ik wel een wat stabielere RB16 verwacht voor in Oostenrijk. Tijdens de Barcelona wintertestdagen werd al snel duidelijk dat de RB16 balansproblemen had en dan voornamelijk in langzamere bochten. Hopelijk weten ze het te fixen maar de algemene snelheid en race pace ziet er niet zo heel bijzonder uit. Op sommige punten lijkt de ferrari en racing point gewoon stabieler en sneller.
Ik vertrouw per definitie nooit meningen die de auteur onderbouwd met “gewoon”.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

toolkist schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:45:
[...]

Krijg je in Monaco punten voor de kwali dan? ;)
Iets met inhalen.. Vraag maar aan Hamilton :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Edd schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:51:
[...]

Iets met inhalen.. Vraag maar aan Hamilton :P
Of aan RIC O-) Een mooie kwali levert geen punten of overwinning op. In de race moet het gebeuren.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:36
Vergeet ook niet dat morgen de temperaturen flink omhoog gaan. De auto kan dan opeens tot leven gaan komen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• loekf2
Here we go:

nou nog iets zoeken bij Racing Point en de orde is weer hersteld, of heeft RP die ook al bijna gecopieerd ?

[ Voor 36% gewijzigd door loekf2 op 03-07-2020 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Deze is ook "schokkend":

https://www.motorsport.co...get&utm_campaign=widget-2
Renault will not update its engine through the 2020 Formula 1 season after opting not to bring a new specification to Austria in a bid to cut costs.
Gelukkig heeft McLaren het beste chassis ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
loekf2 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 18:27:
Here we go:

[Embed]

nou nog iets zoeken bij Racing Point en de orde is weer hersteld, of heeft RP die ook al bijna gecopieerd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Via Albert Fabrega:

ook eentje voor Bottas omdat ie ook aan z'n stuur zat te trekken.

Pagina: 1 ... 11 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.