25 hebben ze op dit circuit ook issues mee, hebben ze zelf ook aangegeven, dat probleem hebben ze op circuits die hoog liggen. Dat issue hebben ze ook in Brazilië (die net iets hoger ligt) en nog erger in Mexico...LoeWn schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:40:
[...]
Nee. Bij 25 niet. De laatste jaren was het >32 graden. Met vorig jaar zelfs 35 graden. Dat was killing voor de Mercedes. 25 levert echt geen problemen op. Dan hebben ze het halve seizoen problemen.
En.. Wie zegt dat dit jaar nog is?
*haddenRaikkonen_WC schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:45:
[...]
25 hebben ze op dit circuit ook issues mee, hebben ze zelf ook aangegeven, dat probleem hebben ze op circuits die hoog liggen. Dat issue hebben ze ook in Brazilië (die net iets hoger ligt) en nog erger in Mexico...
Hebben moeten we nog maar zien komende 2 weekenden..
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
Eindelijk begint het racen dit weekend weer

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoe gaaf als straks blijkt dat die MER dominantie ingehaald wordt door Honda
FER lukt het al jaren niet.
Mijn boefje is liev!
Zou heel erg mooi zijn. Maar kans is natuurlijk klein. DAS kan net die voorsprong opleveren voor Mercedes dat ze toch gaan winnenJB schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:59:
Hoe gaaf als straks blijkt dat die MER dominantie ingehaald wordt door HondaFER lukt het al jaren niet.
Ik het zo het gevoel dat Mercedes het DAS niet gaat gebruiken. Anders kunnen ze protesten verwachten van RBR en FER.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hmm ik denk niet dat die DAS (ik moet altijd aan sjaal denken) wat gaat uitmaken. De meeste slijtage zit toch in de bochten en accelereren, rechtuit rollen ze hoogstens wat. Denk dat het niet veel gaat doen.
Nee het zit hem vooral in het perfectioneren van hun aero, de motoren zijn zowat uitontwikkeld. Vandaar dat iedereen nu in de buurt komt van Mercedes, inclusief Honda en Renault. Vorig jaar had Mercedes wat mij betreft het beste aeropackage, en was Newey niet zo succesvol als hij soms kan zijn. Die man lijkt soms wel een stoplicht: een goede aero het ene jaar, een fenomenale aero het andere jaar. Dit jaar moet eht weer fenomenaal zijn. Denk dat Max idd een serieuze kans gaat maken. Of is dat mijn wishfull thinking.....?
Nee het zit hem vooral in het perfectioneren van hun aero, de motoren zijn zowat uitontwikkeld. Vandaar dat iedereen nu in de buurt komt van Mercedes, inclusief Honda en Renault. Vorig jaar had Mercedes wat mij betreft het beste aeropackage, en was Newey niet zo succesvol als hij soms kan zijn. Die man lijkt soms wel een stoplicht: een goede aero het ene jaar, een fenomenale aero het andere jaar. Dit jaar moet eht weer fenomenaal zijn. Denk dat Max idd een serieuze kans gaat maken. Of is dat mijn wishfull thinking.....?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Wel jammer dat alles dan weer op de schop gaat nu het veld dichter bij elkaar komt. Laten we hopen dat het dit "seizoen" dan nog wel zo is ipv weer een shitload aan 1-2 van MER.wowly schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:07:
Hmm ik denk niet dat die DAS (ik moet altijd aan sjaal denken) wat gaat uitmaken. De meeste slijtage zit toch in de bochten en accelereren, rechtuit rollen ze hoogstens wat. Denk dat het niet veel gaat doen.
Mijn boefje is liev!
Nee, Mercedes had koelingsproblemen toen het 35 graden was.Raikkonen_WC schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 07:59:
[...]
Juist niet. zoals de eerdere jaren, heeft Mercedes dan juist koelings problemen met zo'n temperatuur in Oostenrijk. Voordeel voor Redbull dus :-)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
DAS zou voornamelijk helpen tegen de bandenslijtage, en die was bij Mercedes altijd al hoger dan bij bv Red Bull. Dus ik denk dat het in die zin niet veel uit maakt. Verschil in rondetijd zal marginaal zijn (duizendsten? Honderdsten?) en dat kunnen de concurrenten weer op een andere plek winnen. Zoals Red Bull nu dus het double bulkhead heeft. Daardoor kunnen ze de ophanging net iets anders maken wat ook weer een aerodynamisch gewin geeft wat de concurrenten niet hebben. Ennzo heffen DAS en de double bulkhead elkaar bij wijze van weer op.Iamtheone83 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:02:
[...]
Zou heel erg mooi zijn. Maar kans is natuurlijk klein. DAS kan net die voorsprong opleveren voor Mercedes dat ze toch gaan winnenJe weet het allemaal niet. Zondagmiddag 17.00 uur weten we een stuk meer!
Ik hoop dat het ze geen groot voordeel oplevert. Het was wel HET dingetje tijdens het wintertesten.RobertMe schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:41:
[...]
DAS zou voornamelijk helpen tegen de bandenslijtage, en die was bij Mercedes altijd al hoger dan bij bv Red Bull. Dus ik denk dat het in die zin niet veel uit maakt. Verschil in rondetijd zal marginaal zijn (duizendsten? Honderdsten?) en dat kunnen de concurrenten weer op een andere plek winnen. Zoals Red Bull nu dus het double bulkhead heeft. Daardoor kunnen ze de ophanging net iets anders maken wat ook weer een aerodynamisch gewin geeft wat de concurrenten niet hebben. Ennzo heffen DAS en de double bulkhead elkaar bij wijze van weer op.
We gaan het meemaken. Als Red Bull een gelijkwaardige wagen aan de Mercedes heeft dan wordt het heel spannend tussen Max en Lewis. Ik schat ze gelijkwaardig in qua rijderskunsten.
Natuurlijk was het hét dingetje. Het is nog nooit eerder gedaan én iedereen ziet het gebeuren. Maar dat betekent nog niet dat het een grote invloed heeft. En het double bulkhead van Red Bull is ook aardig wat over gesproken. Alleen is dat voor een leek een stuk minder indrukwekkend. "Okee, ze hebben wat dingen verplaatst, dus?". Wij zien niet de gevolgen van die aanpassingen, weten/zien niet wat het effect op de aero is etc.Iamtheone83 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:46:
[...]
Ik hoop dat het ze geen groot voordeel oplevert. Het was wel HET dingetje tijdens het wintertesten.
:strip_exif()/f/image/WjAf1eCCp2j3hyLyTDvgQlsP.jpg?f=fotoalbum_large)
‘Wereldprimeur’ op Zandvoort: start F1-seizoen te volgen tijdens drive-in
[ Voor 49% gewijzigd door sjaool op 01-07-2020 10:02 ]
"When you grow up your heart dies"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In het vliegtuig naast elkaar gezeten, maar eenmaal eruit netjes op anderhalve meter
What a fine day for Science! | Specs
met mondkapjes op natuurlijk heHarmsen schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 10:32:
[...]
In het vliegtuig naast elkaar gezeten, maar eenmaal eruit netjes op anderhalve meter
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
en ik mis er ook een paar, 80 mogen ze er toch meenemen?chrisO schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 10:40:
[...]
Er staan er toch minimaal 3 op de trap waar geen 1.5m tussen zit
Ik zou het doen!
Zal wel al een deel zijn? die de opbouw en alles doenrammes schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 10:42:
[...]
en ik mis er ook een paar, 80 mogen ze er toch meenemen?
Dat het limiet is, wil niet zeggen dat ze het meenemen. Ik kan me voorstellen dat je niet iedereen laat gaan als dat niet nodig is. Zo zal een deel van de analisten gewoon op kantoor zitten, gok ik.rammes schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 10:42:
[...]
en ik mis er ook een paar, 80 mogen ze er toch meenemen?
Die 1.5m is als je zo close met elkaar samenwerkt gewoonweg onwerkbaar. Ik zit op mijn werk ook meer uren samen met mijn collega's dan dat ik bij mijn familie ben. En dan mag ik wel close met de familie zijn maar niet met de collega's.chrisO schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 10:40:
[...]
Er staan er toch minimaal 3 op de trap waar geen 1.5m tussen zit

Herkenbaar...sjaool schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:00:
[...]
Die 1.5m is als je zo close met elkaar samenwerkt gewoonweg onwerkbaar.
Ik ben ook heel erg benieuwd hoe de pitstops eruit gaan zien.
En of er langzamere tijden gaan komen als ze eventueel bescherming gebruiken.
Edit:
Fer zegt van niet, maar ja, zij zeggen wel meer dingen
[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 01-07-2020 11:16 ]
Bij pitstops hebben ze toch allemaal een helm op, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Precies, had! Ze zeggen namelijk dat ze het hebben aangepakt en opgelost voor dit jaar, dat is eerder al eens naar buiten gekomen.Chiron schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:17:
[...]
Nee, Mercedes had koelingsproblemen toen het 35 graden was.
Testing, one, two ...
Ik weet niet of je het interview van het Ziggo F1 café hebt gezien met Horner, maar er kwam een lichte twinkeling in zijn ogen toen het over Newey ging en de eerste dag dat hij weer naar kantoor mocht om te gaan werken. Die heeft niet stilgezeten tijdens de coronacrisis.wowly schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:07:
@streamnl Mijn eerste gedachte was: Het gaat inderdaad financieel echt slecht met McLaren als ze van die 100 in een dozijn internetprint shirtjes moeten dragen
[ Voor 6% gewijzigd door Rudolf op 01-07-2020 11:47 ]
Jazeker, dat ging erover dat de kleine vakantie hem weer helemaal had opgeladen, en dat ie nog niet met pensioen wilde hahaha. Zoals gezegd, ik verwacht dit jaar weer een knaller van een wagen. Sterker, ik zeg Max wordt wereldkampioen! hahahaRudolf schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:45:
[...]
Ik weet niet of je het interview van het Ziggo F1 café hebt gezien met Horner, maar er kwam een lichte twinkeling in zijn ogen toen het over Newey ging en de eerste dag dat hij weer naar kantoor mocht om te gaan werken. Die heeft niet stilgezeten tijdens de coronacrisis.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Een helm an sich is nog geen vervanging voor een mondkapje natuurlijk. Geen idee of ze die helmen aanpassen of dat er al filters inzitten. Lijkt me niet, aangezien dat juist de luchtstroom beperkt en je pre-corona daar geen behoefte aan had (in tegendeel wellicht).zonoskar schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:31:
Bij pitstops hebben ze toch allemaal een helm op, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Of weer juist wel vanwege brandgevaar en benzinedampen...geen idee eigenlijk.
Als je naar een helm van een pit stop crew kijkt, lijkt me dat de teams daar sowieso iets mee zouden kunnen waardoor het dezelfde bescherming biedt als een mondkapje.

Van de andere kant snap ik het niet zo goed. Ze zitten in een beperkte bubbel, waarbij ze continue getest worden en niet met de buitenwereld of zelfs andere mini bubbels in contact komen.
Als de hele pit crew samen leeft/eet/etc dan maakt het toch niet uit dat ze tijdens een pistop lekker dicht op elkaar staan en elkaars lucht binnenkrijgen?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Russel pakt blijkbaar de auto naar Oostenrijk.
In deze zou ik ook wel zo’n ritje willen maken
In deze zou ik ook wel zo’n ritje willen maken
Bags packed, let’s go 👊 pic.twitter.com/vjoPVbPJ3z
— George Russell (@GeorgeRussell63) 1 juli 2020
:strip_exif()/f/image/NxAZlhFmA95yiQo2RdMaYcr4.jpg?f=fotoalbum_large)
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
In de beelden van de filmdag van Red Bull kwam naar voren dat in de pitbox sowieso een mondkapje gedragen moet worden, waarbij Red Bull meer zo'n "doek" had zoals bv de tandarts ook heeft, en niet zo'n echte "kap" zoals op de foto van Sainz hierboven. In die beelden zag je ook de pitcrew met mondkapje en dan gewoon de helm er overheen. Dat zou dus allemaal geen issue hoeven te geven.sanderb schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:47:
[...]
Een helm an sich is nog geen vervanging voor een mondkapje natuurlijk. Geen idee of ze die helmen aanpassen of dat er al filters inzitten. Lijkt me niet, aangezien dat juist de luchtstroom beperkt en je pre-corona daar geen behoefte aan had (in tegendeel wellicht).
Of weer juist wel vanwege brandgevaar en benzinedampen...geen idee eigenlijk.
Als je naar een helm van een pit stop crew kijkt, lijkt me dat de teams daar sowieso iets mee zouden kunnen waardoor het dezelfde bescherming biedt als een mondkapje.
[Afbeelding]
Edit:
Deze video dus:
[ Voor 5% gewijzigd door RobertMe op 01-07-2020 12:06 ]
Mwoa Toto zei deze week nog dat ze hopen dat het geen 35 graden gaat worden. Ze hebben wel wat verbeteringen aangebracht, en de algehele bedrijfstemperatuur van de motor is nu hoger omdat ze meer info hebben over de toleranties en limieten van het apparaat. Als het 25 graden wordt dit weekend verwacht ik in ieder geval geen problemen op dat vlak voor ze.hardware-lover schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:41:
[...]
Precies, had! Ze zeggen namelijk dat ze het hebben aangepakt en opgelost voor dit jaar, dat is eerder al eens naar buiten gekomen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat komt omdat een besmetting met collega's potentieel alle kanten uitwaaiert (ze gaan naar huis, wonen her en der) en je niet in isolatie op je werk kan (wil) en thuis wel en omdat binnen een gezin 1,5m afstand houden écht niet haalbaar is op een houdbare manier.sjaool schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:00:
[...]
Die 1.5m is als je zo close met elkaar samenwerkt gewoonweg onwerkbaar. Ik zit op mijn werk ook meer uren samen met mijn collega's dan dat ik bij mijn familie ben. En dan mag ik wel close met de familie zijn maar niet met de collega's.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Echt hoge temperaturen (en zeker i.c.m. hoogte), bezorgt elk team wel de nodige kopzorgen.Chiron schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:08:
[...]
Mwoa Toto zei deze week nog dat ze hopen dat het geen 35 graden gaat worden. Ze hebben wel wat verbeteringen aangebracht, en de algehele bedrijfstemperatuur van de motor is nu hoger omdat ze meer info hebben over de toleranties en limieten van het apparaat. Als het 25 graden wordt dit weekend verwacht ik in ieder geval geen problemen op dat vlak voor ze.
Testing, one, two ...
Zeker.. maar ik zie mensen er blind vanuit gaan dat Max 'wel even gaat winnen' zondag, omdat ie dat de afgelopen 2 keer ook al deedhardware-lover schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 13:08:
[...]
Echt hoge temperaturen (en zeker i.c.m. hoogte), bezorgt elk team wel de nodige kopzorgen.
En de grote surprise factor is natuurlijk de DAS in de Mercedes, misschien maakt het niet uit, zal Mercedes het wellicht niet eens gebruiken, of is het juist wel DE grote game changer. Er is in ieder geval een reden voor dat het na dit seizoen verboden is.
Mij lijkt dat Mercedes de eerste race het DAS systeem niet gaat gebruiken, in ieder geval niet tijdens de kwalifiticatie en race. Ik denk dat ze eerst eens gaan kijken wat de verhoudingen zijn en mocht na de eerste race blijken dat ze niet zoals de voorgaande jaren een grote voorsprong hebben dan zie ik het in de toekomst nog wel gebruikt zien worden.Iamtheone83 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:02:
[...]
Zou heel erg mooi zijn. Maar kans is natuurlijk klein. DAS kan net die voorsprong opleveren voor Mercedes dat ze toch gaan winnenJe weet het allemaal niet. Zondagmiddag 17.00 uur weten we een stuk meer!
Maar mochten ze ook zonder DAS weer oppermachtig zijn, waarom zou je dan zo'n controversieel systeem wat mogelijk bestraft wordt in gaan zetten?
Edit: overigens hoop ik dat Mercedes het DAS systeem nodig gaat hebben en het een spannend seizoen gaat worden. Hopelijk zit de boel een stukje dichter bij elkaar. Zowel de top 3 teams als de F1.5 en die twee ten opzichte van elkaar. Het zou mooi zijn als er minimaal 5 verschillende teams dit jaar op het podium terecht gaan komen, welke maakt mij dan niet eens zoveel uit en dat het kampioenschap pas de laatste race bepaald wordt.
[ Voor 20% gewijzigd door GH45T op 01-07-2020 13:47 ]
Ach, de keer daarvoor werd ie er in de eerste bocht al uitgekegeld. Wat DAS eventueel gaat brengen is afwachten, van de nieuwe ophanging van de RB16 wordt ook geschreven dat ie daardoor zuiniger met zijn bandjes om zou kunnen gaan. Over een dikke 3½ week zal meer duidelijk zijn, al moet gezegd worden dat de komende paar circuits normaal gesproken Red Bull goed moet kunnen doen.Chiron schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 13:32:
[...]
Zeker.. maar ik zie mensen er blind vanuit gaan dat Max 'wel even gaat winnen' zondag, omdat ie dat de afgelopen 2 keer ook al deed
En de grote surprise factor is natuurlijk de DAS in de Mercedes, misschien maakt het niet uit, zal Mercedes het wellicht niet eens gebruiken, of is het juist wel DE grote game changer. Er is in ieder geval een reden voor dat het na dit seizoen verboden is.
Als de Mercedes het de komende 2 races (onder droge omstandigheden), ook al erg goed doet, dan wordt het vrezen voor de rest van het seizoen (als RB16 fan)
Testing, one, two ...
Mclaren heeft dus ook een update uitgevoerd aan de livery
A Better Tomorrow krijgt zo ook een dubbele betekenisbasvn schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Volgens mij kregen alle wagens een regenboogje ergens, op de een of andere manier.
Waarom moet ik denken aan de auto van de Troetelbeertjes?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Codemasters:basvn schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Die krijgen het nog druk met de nieuwe kleurtjes.
Edit:
— Codemasters (@Codemasters) 1 juli 2020
[ Voor 6% gewijzigd door Illegal_Alien op 01-07-2020 15:17 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die regenboog wordt ook maar voor alles misbruikt... Beetje jammer. Ik had graag gezien dat men alle uitingen die niks met de sport van doen hebben daar ook buiten laten. Je stelt altijd weer een bevolkingsgroep achter hoe goed je ook je best doet. Er voelt er zich altijd wel eentje verongelijkt. Oftewel “You can please some of the people all of the time, you can please all of the people some of the time, but you can't please all of the people all of the time”.
Gaan met die banaan!
De eerste GP is altijd zo onzeker, en nu hebben de coureurs ook nog eens 3 extra maanden lang niet geraced. Ik voorzie een foutenfestijn
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat hoeft toch ook niet? Er is juist systematisch een bevolkingsgroep achter gesteld hetgeen men nu aan het proberen is om recht te trekken. Dat de bevolkingsgroep die nog nooit is achter gesteld nu miept over gelijkheid is nogal ironisch..sjaool schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:16:
Die regenboog wordt ook maar voor alles misbruikt... Beetje jammer. Ik had graag gezien dat men alle uitingen die niks met de sport van doen hebben daar ook buiten laten. Je stelt altijd weer een bevolkingsgroep achter hoe goed je ook je best doet. Er voelt er zich altijd wel eentje verongelijkt. Oftewel “You can please some of the people all of the time, you can please all of the people some of the time, but you can't please all of the people all of the time”.
Maar we drijven off-topic, snel zeg iets over zondag voordat @DaniëlWW2 boos wordt!
Ik hoop dat McLaren de aansluiting met de top 3 kan vinden en niet die 2 roze Mercedessen..
Denk dat Mclaren wel weer de leider van het middenveld is dit jaar.Grimmie187 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:28:
[...]
Ik hoop dat McLaren de aansluiting met de top 3 kan vinden en niet die 2 roze Mercedessen..
Daarna de roze MERC's
Alpha Tauri
Renault
Alfa/Haas
Haas/Alfa
Williams (maar er wel dichter op dit jaar, en gaan ook gewoon punten pakken met sowieso Russel)
Dat is historisch gezien dus niet waar. Overal ter wereld wordt er wel een bevolkingsgroep achtergesteld het is geen alleenrecht van de groep die zich nu zo laat gelden. Maar goed, het gaat inderdaad flink off-topic zo.Grimmie187 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:28:
[...]
Dat de bevolkingsgroep die nog nooit is achter gesteld nu miept over gelijkheid is nogal ironisch..
Ik heb zin in vrijdag. Ik wil die wagens weer op het circuit zien.
En Renault doet niet meer mee? Of reken je die niet meer tot het middenveld?basvn schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:30:
[...]
Denk dat Mclaren wel weer de leider van het middenveld is dit jaar.
Daarna de roze MERC's
Alpha Tauri
Alfa/Haas
Haas/Alfa
Williams (maar er wel dichter op dit jaar, en gaan ook gewoon punten pakken met sowieso Russel)
Haha, die reactie had ik de vorige keer. Ik dacht dat inmiddels deze beter was:Illegal_Alien schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:15:
[...]
Codemasters:
[Afbeelding]![]()
Die krijgen het nog druk met de nieuwe kleurtjes.
Edit:
[Twitter]
YouTube: YouTube
Anyways, ik vind hem er wel cool uit zien.
Op de main site trouwens nog wat meer beelden:
https://www.mclaren.com/
En hier het nieuwsartikel erbij:
https://www.mclaren.com/r...-new-livery-2020-restart/
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 01-07-2020 15:46 ]
Wist dat ik wat vergeten wasIcephase schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:38:
[...]
En Renault doet niet meer mee? Of reken je die niet meer tot het middenveld?
staat er tussen nu
Ik hoop dat Max gaat winnen en dat RB er goed bij zit. Echter, de resultaten van afgelopen twee jaar maken Oostenrijk in mijn optiek niet perse een RB-circuit:Chiron schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 13:32:
[...]
Zeker.. maar ik zie mensen er blind vanuit gaan dat Max 'wel even gaat winnen' zondag, omdat ie dat de afgelopen 2 keer ook al deed
- In 2018 startte Max op p5 op 0.7 seconden van de Mercedessen (front row). Tijdens de race was Max erg sterk, maar hij profiteerde wel van de pech van anderen. Zo had hij de gemiste pitstop tijdens de safety car van Hamilton nodig om aan de leiding te komen.
- 2019: Ook hier startte Max puur op snelheid eigenlijk vanaf P3 - achter LeClerc en Hamilton. Vanwege Hamilton's grid straf promoveerde hij naar P2. In de race zat Max er natuurlijk goed bij, maar ik sluit niet uit dat hij deze wist te winnen juist vanwege zijn slechte start. Hierdoor verloren de Mercedes en Ferrari strategisten hem uit het oog, waardoor hij ongezien op de beste bandenstrategie terecht kwam. Tel daarbij op dat Honda wellicht zoiets had van: dit seizoen gaat toch al naar Mercedes, laten we maar gewoon deze race winnen door de motor maximaal te zetten ("Mode 12").
Reageer dan niet want dit draagt niks bij.
Anyways, voor alle dyslectici maakt het niet zoveel uit, Austria of Australia als seizoensstart en wanneer je je ogen half dichtdoet lijkt die grote stier ook gewoon op een kangoeroe
Anyways, voor alle dyslectici maakt het niet zoveel uit, Austria of Australia als seizoensstart en wanneer je je ogen half dichtdoet lijkt die grote stier ook gewoon op een kangoeroe
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-07-2020 17:28 ]
Mercedes gaat DAS gebruiken naar alle waarschijnlijk en Red Bull maakt zich al klaar voor protest. Las ik op autosport forum
https://www.auto-motor-un...ielberg-red-bull-protest/
[ Voor 12% gewijzigd door Iamtheone83 op 01-07-2020 16:56 ]
Kwalificatie-trim != race-trimCousinBoneless schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:09:
[...]
Ik hoop dat Max gaat winnen en dat RB er goed bij zit. Echter, de resultaten van afgelopen twee jaar maken Oostenrijk in mijn optiek niet perse een RB-circuit:
- In 2018 startte Max op p5 op 0.7 seconden van de Mercedessen (front row). Tijdens de race was Max erg sterk, maar hij profiteerde wel van de pech van anderen. Zo had hij de gemiste pitstop tijdens de safety car van Hamilton nodig om aan de leiding te komen.
- 2019: Ook hier startte Max puur op snelheid eigenlijk vanaf P3 - achter LeClerc en Hamilton. Vanwege Hamilton's grid straf promoveerde hij naar P2. In de race zat Max er natuurlijk goed bij, maar ik sluit niet uit dat hij deze wist te winnen juist vanwege zijn slechte start. Hierdoor verloren de Mercedes en Ferrari strategisten hem uit het oog, waardoor hij ongezien op de beste bandenstrategie terecht kwam. Tel daarbij op dat Honda wellicht zoiets had van: dit seizoen gaat toch al naar Mercedes, laten we maar gewoon deze race winnen door de motor maximaal te zetten ("Mode 12").
Dat Max erachter stond had eerder te maken met het feit dat Mercedes en Ferrari toch wat extra's hadden voor de kwalificatie, niet omdat de racepace van de Red Bull zo slecht was. Dat zagen we vervolgens ook in de race, Max was even snel of sneller dan de rest. In 2019 is dat echt op eigen kracht geweest.
Verder zagen we in het verleden ook dat de dominantie van Mercedes vooral bestond uit vooraan starten en dan bij de start hard wegrijden van de rest en daarna gewoon een rustig tempo aanhouden. Zodra iemand in de buurt kwam, hadden ze het een stuk lastiger. Ik denk nog steeds dat het grote kernpunt van Mercedes in het verleden vooral de zuinigheid was, dan hoef je dus ook minder brandstof mee te nemen en kun je sneller in het begin rijden. Zo blijf ik het vreemd vinden dat we volgens mij op 1 seizoen na nooit de brandstofniveau's hebben kunnen zien van de auto's. Maar goed, de dominantie is zowat wel voorbij nu en Red Bull is wel aangehaakt. Ferrari misschien ook, al is dat nog even koffie-dik kijken.
Ik hoop vooral dat het gat met het middenveld dit jaar kleiner is en je dus wat vaker een McLaren ziet strijden met 1 van de 3 topteams op eigen kracht. Verder wil ik nieuwe mensen zien op het podium, in de punten en bij de WDC/WCC. Het maakt me niet eens uit of dat Verstappen is of niet. Gewoon iemand anders is al feest.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 01-07-2020 17:01 ]
Huh, hoezo is de Mercedes dominantie al voorbij?Martinspire schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 17:01:
[...]
Kwalificatie-trim != race-trim
Dat Max erachter stond had eerder te maken met het feit dat Mercedes en Ferrari toch wat extra's hadden voor de kwalificatie, niet omdat de racepace van de Red Bull zo slecht was. Dat zagen we vervolgens ook in de race, Max was even snel of sneller dan de rest. In 2019 is dat echt op eigen kracht geweest.
Verder zagen we in het verleden ook dat de dominantie van Mercedes vooral bestond uit vooraan starten en dan bij de start hard wegrijden van de rest en daarna gewoon een rustig tempo aanhouden. Zodra iemand in de buurt kwam, hadden ze het een stuk lastiger. Ik denk nog steeds dat het grote kernpunt van Mercedes in het verleden vooral de zuinigheid was, dan hoef je dus ook minder brandstof mee te nemen en kun je sneller in het begin rijden. Zo blijf ik het vreemd vinden dat we volgens mij op 1 seizoen na nooit de brandstofniveau's hebben kunnen zien van de auto's. Maar goed, de dominantie is zowat wel voorbij nu en Red Bull is wel aangehaakt. Ferrari misschien ook, al is dat nog even koffie-dik kijken.
Ik hoop vooral dat het gat met het middenveld dit jaar kleiner is en je dus wat vaker een McLaren ziet strijden met 1 van de 3 topteams op eigen kracht. Verder wil ik nieuwe mensen zien op het podium, in de punten en bij de WDC/WCC. Het maakt me niet eens uit of dat Verstappen is of niet. Gewoon iemand anders is al feest.
Dan weet je meer dan mij? Laat eerst maar die grote woorden en jubel stemming van Red Bull zich eens vertalen in een overwinning de komende 2 races. Dan kan men gaan filosoferen over een minder sterk Mercedes. Tot dan, fingers crossed
In principe was vorig jaar de dominantie al voorbij. Ferrari zat er een tijdje voor (we weten nu waarom) en Red Bull kon er ook op sommige banen voor staan. Dus ja, die was al wel voorbij maar nog niet overal. Dat verwacht ik nu wel eigenlijk. Dat betekent niet dat ze niet meer gaan winnen, maar wel dat ze er harder voor moeten werken.Iamtheone83 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 17:33:
[...]
Huh, hoezo is de Mercedes dominantie al voorbij?
Dan weet je meer dan mij? Laat eerst maar die grote woorden en jubel stemming van Red Bull zich eens vertalen in een overwinning de komende 2 races. Dan kan men gaan filosoferen over een minder sterk Mercedes. Tot dan, fingers crossed
@DaniëlWW2 Ik stelde wel een oprechte vraag, hoezo die regenbogen overal?
Ik snap dat het allemaal kleurtjes zijn. Is dat een teken dat ze alle kleurtjes respecteren o.i.d.?
Mocht dat zo zijn dan vind ik het apart dat ze een symbool uitkiezen waarin de kleuren bruin en zwart ontbreken, vandaar mijn verwarring.
Ik heb serieus de regenboog memo gemist. Dus als iemand mij kan uitleggen of ik in de goeie richting denk heel graag.
Ik snap dat het allemaal kleurtjes zijn. Is dat een teken dat ze alle kleurtjes respecteren o.i.d.?
Mocht dat zo zijn dan vind ik het apart dat ze een symbool uitkiezen waarin de kleuren bruin en zwart ontbreken, vandaar mijn verwarring.
Ik heb serieus de regenboog memo gemist. Dus als iemand mij kan uitleggen of ik in de goeie richting denk heel graag.
Niet met je eens. Mercedes was in 2019 gewoon het dominante winnende team.Martinspire schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:05:
[...]
In principe was vorig jaar de dominantie al voorbij. Ferrari zat er een tijdje voor (we weten nu waarom) en Red Bull kon er ook op sommige banen voor staan. Dus ja, die was al wel voorbij maar nog niet overal. Dat verwacht ik nu wel eigenlijk. Dat betekent niet dat ze niet meer gaan winnen, maar wel dat ze er harder voor moeten werken.
Specifiek de regenboog-memo had ik ook gemist. Maar #WeRaceAsOne was wel in mijn mailbox beland en is hier ook besproken. In any case: https://www.formula1.com/...2AhNDApNDzrCoQDc1RY8.html Blijkbaar is het dus ook gecombineerd tegen covid-19 en tegen racisme. Waarom vervolgens specifiek de regenboog zul je aan FOM moeten vragen (iets met alle kleurtjes samen vermengd?)PalingDrone schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:17:
Het zijn tot nu toe alleen the Britse teams die een regenboog op de auto hebben, en ik denk dat het daarom meer te maken heeft met het feit dat de regenboog hier in het VK een symbool is geworden van de NHS (National Health Service) tijdens de corona crisis:RobertMe schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:31:
Waarom vervolgens specifiek de regenboog zul je aan FOM moeten vragen (iets met alle kleurtjes samen vermengd?)
:strip_exif()/f/image/uIJptANxWb2NjvsGAwIRYyRK.png?f=user_large)
Dus het zal meer een eerbetoon zijn aan alle medische staf en andere key workers.
Ondanks dat ik het topic volg, heb ik het niet voorbij zien komen - Red Bull Ring heeft de sausage curbs in bocht 9 en 10 weggehaald aldus nu.nl:
https://www.nu.nl/voetbal...s-voor-gp-oostenrijk.html
https://www.nu.nl/voetbal...s-voor-gp-oostenrijk.html
per aspera ad astra
Niemand weet hoe de teams er voor staan.Iamtheone83 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 17:33:
[...]
Huh, hoezo is de Mercedes dominantie al voorbij?
Als men in de F1 het al niet weet, lijkt me het sterk dat buitenstaanders het wel zouden weten.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Weet niet waarom je me quote? Dat schrijf ik dus...Xfile schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 19:03:
[...]
Niemand weet hoe de teams er voor staan.
Als men in de F1 het al niet weet, lijkt me het sterk dat buitenstaanders het wel zouden weten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dan moet je dit iets constructiever vragen dan je net deed.PalingDrone schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:17:
Maar het gaat op het moment om gelijkheid principes. Die discussie is namelijk losgebarsten na alweer een moord in de VS op een politieagent. Dat toevallig de halve wereld verplicht thuis zit en tijd heeft om hier over na te denken en dit af te wijzen, zal flink hebben geholpen. Maar dat kan ook hier verder.
[ZT] Gelijkheid in Westerse samenlevingen
Dat zit er dik aan te komen ja. Ze hadden het voor Australië al aangekondigd en zullen het nu ook gewoon doen. Waarschijnlijk hebben ze ook wel een punt. Je auto is onder parc ferme regels zodra je de pitsstraat verlaat tijdens de kwalificatie. Dat betekent onder andere dat je geen enkele aanpassing mag doen aan je ophanging. Dat doet DAS dus wel door met de rijhoogte van de auto te spelen. De vraag is dan ook of dit erkent gaat worden of dat DAS puur onder een stuursysteem gepositioneerd gaat worden dat toevallig ook de rijhoogte aanpast.Iamtheone83 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:55:
Mercedes gaat DAS gebruiken naar alle waarschijnlijk en Red Bull maakt zich al klaar voor protest. Las ik op autosport forum
Persoonlijk beschouw ik het al maanden als illegaal tijdens kwalificatie omdat het systeem weliswaar legaal is onder de reglementen van de besturing, maar die niks zeggen over ophanging. Immers pas je de ophanging aan met het stuur op een manier die niks met de normale stuurbewegingen te maken heeft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geen worsten dit jaar in Oostenrijk!
Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je schreef: Huh, hoezo is de Mercedes dominantie al voorbij?Iamtheone83 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 19:10:
[...]
Weet niet waarom je me quote? Dat schrijf ik dus...
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
. mag het ietsje dieper?Haciéndonos las pruebas de Covid-19, parte del protocolo para cada Gran Premio 😰😰 #F1 #AustrianGP pic.twitter.com/LHMOka8NmG
— Sergio Pérez (@SChecoPerez) 1 juli 2020
Ik zou het doen!
Hele live streamDaniëlWW2 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 19:24:
Lando, dat zeggen is niet liev hé.![]()
![]()
https://clips.twitch.tv/AnimatedResilientTapirDoritosChip
https://youtu.be/FSt3nr2kWM4
Oh ja. Present...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ah nu zie ik wat ie bedoelde met dat ie per ongeluk de nieuwe livery had laten zien. Wellicht dat mensen gingen praten en ze dat dus nu maar bekend maakten. Haha.DaniëlWW2 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 19:24:
Lando, dat zeggen is niet liev hé.![]()
![]()
https://clips.twitch.tv/AnimatedResilientTapirDoritosChip
What the fuck. Worden je voorste hersenen geraakt. Pff moet er even niet aan denken.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wafe0sbj41QcVm5Pqdd2WTec.jpg?f=user_large)
Persco morgen, volgens mij was het een vrouw die moest kiezen wie er aan moest schuiven.
Ik zou het doen!
Oprah Winfrey denk ik...rammes schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:06:
[Afbeelding]
Persco morgen, volgens mij was het een vrouw die moest kiezen wie er aan moest schuiven.
And you get a seat at the press conference,
And you get a..,
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Yes, eerste race van het jaar en ik hoef niet eens vroeg op te staan!slijkie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:12:
Heb er zin in!!!
Ik zou het doen!
Zolang ze maar 1,5 meter houdenrammes schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:06:
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik heb sinds het cancelen van de gp van Australië niets meer van F1 gevolgd. Ik begrijp dat er nu twee weken na elkaar in Oostenrijk geraced wordt (verderop in het seizoen volgen meer circuits waar 2x geraced wordt). Zit er nog een wezenlijk verschil qua opzet in die dubbele races? Of hopen ze op veranderlijk weer?
Verder, blijft dit topic nu ook gewoon twee weken open?
Baal er wel van dat er ‘nog steeds’ geen 4K / HDR / HFR uitzending hier is. Uiteraard kan je een hele Sky setup aanschaffen via een omweg, maarja dat is ook niet alles.
Het liefst zou ik HFR (60fps) uitzending hebben. Maarja nog niks van Ziggo. Ook jammer dat ze niet een speciaal duurder abbo maken op F1TV ofzo.
Het liefst zou ik HFR (60fps) uitzending hebben. Maarja nog niks van Ziggo. Ook jammer dat ze niet een speciaal duurder abbo maken op F1TV ofzo.
neeLA-384 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:17:
Ik heb sinds het cancelen van de gp van Australië niets meer van F1 gevolgd. Ik begrijp dat er nu twee weken na elkaar in Oostenrijk geraced wordt (verderop in het seizoen volgen meer circuits waar 2x geraced wordt). Zit er nog een wezenlijk verschil qua opzet in die dubbele races? Of hopen ze op veranderlijk weer?
misschien
nee
Ik zou het doen!
Zoals ik het zieCousinBoneless schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:09:
[...]
[knip]Kortom: het is zeker geen gelopen race (en gelukkig maar), maar ik probeer ook mijn eigen verwachtingen wat te temperen. Ik betrap mezelf er nu af en toe op dat alles minder dan een P1 als teleurstelling gaat voelen
Hamilton had in 2018 weinig te vertellen met zijn Mercedes, ondanks die gemiste pitstop. Hij had de snelheid niet werkelijk en overdreef (lees drive) het en bleef lang veel te kort achter Raikkonen hangen, iets wat deze schijnbaar beter kon achter Ricciardo. Bandjes te snel afgefakkeld en daardoor mogelijk een extra stop moeten maken. Later uitgevallen (nadat Ricciardo eerder al voor hem lag maar ook uitviel). Verstappen ging ook erg zuinig met zijn bandjes om en dat bracht hem uiteindelijk de winst. Het grootste gevaar kwam uit de rode hoek, niet de zilveren.
Voor 2019 is men Verstappen nooit uit het oog verloren, ondanks die verprutste start. Toen hij eenmaal had ingehaald wat hem door die start voorbij was gereden, zag men ook wel wat voor snelheid deze had, eenmaal in de vrije lucht. Hij reed vanaf ronde 23 alweer op een tweede plek, en was sneller dan Hamilton die toen op 1 reed, met zijn beschadigde voorvleugel (eigen schuld). Beiden stelden hun pitstop veel langer uit dan de rest. Hamilton pitte in ronde 30 (extra lang door nosejob), Verstappen pitte een rondje later en kwam voor Hamilton weer de baan op (die daarna de snelheid niet had t.o.v. Verstappen of de Ferrari's). Met zijn verse harde bandjes was er voor de strategen niets om te berekenen, er was simpelweg geen houden aan (waarvan akte)
Maar resultaten uit het verleden ..... , juist
Testing, one, two ...
Zal wel ergens in een contract staan dat ze ieder seizoen bij minimaal 6 races de persco moeten doenrammes schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:06:
[Afbeelding]
Hee, pssssst.....slijkie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:18:
Baal er wel van dat er ‘nog steeds’ geen 4K / HDR / HFR uitzending hier is. Uiteraard kan je een hele Sky setup aanschaffen via een omweg, maarja dat is ook niet alles.
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Staat ook vermeld in dat belangrijke rode gedeelte onder dit topic!
Het is geen vraag, meer een opmerking. Ik weet al dat het maar op 1 plek mogelijk is.albino71 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:55:
[...]
Hee, pssssst.....
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Staat ook vermeld in dat belangrijke rode gedeelte onder dit topic!
Normaliter staan alle coureurs ook de pers te woord. Sommigen officieel / verplicht op de FIA persco en daarna in het vierkantje, anderen door de dag meestal in of bij het motor home. Er zijn nu geen motor homes, vrijwel geen pers, coureurs hebben de hele dag niks te doen. Dus dan kunnen ze inderdaad allemaal lekker in hun hokje gaan zitten Zoomen / Jitsi-en / Skypen met de pers.rammes schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:06:
[Afbeelding]
Jack plooij net op tv... Alle Mercedes motoren moeten onderzocht worden, er is een fout gevonden in de motor van Hamilton. Uitzending op1 op nederland1.
Kan zelf geen artikel vinden nog op een nieuws pagina of Twitter?
Edit, dit zie ik nu van op1 zelf op Twitter
https://twitter.com/op1npo/status/1278434548041351169?s=20
[ Voor 19% gewijzigd door Bloodclot op 01-07-2020 23:11 ]
Nee op Twitter, motorsport.com or f1technical niets te zien,Bloodclot schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 23:09:
Jack plooij net op tv... Alle Mercedes motoren moeten onderzocht worden, er is een fout gevonden in de motor van Hamilton. Uitzending op1 op nederland1.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat zegt genoeg.. popi jopi "ik kan jullie een nieuwtje vertellen". "Het begint voor Merc al dramatisch dit weekend" nou dat zal heel erg meevallen.. Als het na FP3 zou zijn oke. betwijfel of de auto's normaal gesproken al op woensdag compleet klaar staan voor vrijdag.loekf2 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 23:41:
[...]
Nee op Twitter, motorsport.com or f1technical niets te zien,
I served in a company of heroes.
Volgens mij wel, aangezien ze op donderdag voor de technische keuring moeten.Vuvuzela schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 23:51:
betwijfel of de auto's normaal gesproken al op woensdag compleet klaar staan voor vrijdag.
Even een quote uit de sporting regulations:
Dus 18 uur voor de start van Practice 1 moeten ze door de scruteneering zijn.Each competitor will be required to carry out initial scrutineering of his cars and submit the duly
completed declaration no later than 18 hours before the start of P1.
Dit zouden ze natuurlijk ook op donderdagochtend kunnen doen, maar dan hebben ze wel kans dat ze niet op tijd zijn ivm drukte.
-
VirtueelMartinspire schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 00:46:
Is er al bekend hoe morgen de persconferentie gedaan wordt? Ik hoorde al dat alle rijders erbij gingen zijn, maar meer nog niet. Iemand die wat meer info heeft?
Geen idee hoe dit gaat werken en wat wij er van mee gaan krijgen.rammes schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:06:
[Afbeelding]
-
Satoru Nakajima neemt ons mee voor een rondje over de oude baan:
Vergelijking van de baan toen en nu:

En nog een achtergrond artikel (is al vaker voorbij gekomen hier op Tweakers):
https://www.google.com/am...chring-red-bull-ring/amp/
Klikken want FOM
Vergelijking van de baan toen en nu:

En nog een achtergrond artikel (is al vaker voorbij gekomen hier op Tweakers):
https://www.google.com/am...chring-red-bull-ring/amp/
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Is de persconv. Nog ergens live te volgen? Of alleen via F1TV?
Volgens mij op Sky.TrekDr0p schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 09:03:
Is de persconv. Nog ergens live te volgen? Of alleen via F1TV?
Hij komt achteraf (via andere kanalen) wel op youtube ect beschikbaar
Ga het kijken vanaf Spa Francorchamps. roaming en ziggo uitzending. eigen zakken chips mee en gaan ! heel benieuwd
Heb je nog iets van een gevoel erbijSniffels schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 09:45:
Ga het kijken vanaf Spa Francorchamps. roaming en ziggo uitzending. eigen zakken chips mee en gaan ! heel benieuwd
Op naar een mooie race dan toch!
Mijn boefje is liev!
Ik denk dat Jack het niet helemaal goed heeft begrepen..Bloodclot schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 23:09:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ySQGxrckiTYr10zRDeJdqKye.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/hCceKW8kF3Xoun54OKNMiAHC.png?f=user_large)
Nog minder dan 24 uur te gaan voor FP1
Sorry, kon het niet laten..

Sorry, kon het niet laten..
[ Voor 7% gewijzigd door Edd op 02-07-2020 11:13 ]
-
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.