The ramblings of an idiot
[Twitter: https://twitter.com/MissedApexF1/status/1279315945748672514]
Als neutrale kijker en F1 liefhebber is er toch wel betere content beschikbaar dan dat Nederlandse fanboy gewauwel om dit soort dingen te volgen?PM_Petrol schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 08:53:
[...]
Ik kijk als neutrale kijker. Tuurlijk vind ik het ook leuk als Verstappen en goed resultaat behaald.
Alleen is het jammer dat er in Nederland vooral naar RBR en Verstappen wordt gekeken. Wat opzich logisch is, want Verstappen is Nederlands. Maar voor de sport is het wat minder leuk om het op deze manier te volgen.
Elk team komt met updates, niet alleen Red Bull, dat mis ik een beetje bij de nederlandse nieuwsberichten.
We gaan het zien vandaag in de Q wat voor tijden er gereden worden, laten we niet te snel conclusies trekken na 1 dag vrije training. Ferrari is al afgeschreven door Ziggo. Max en Lewis zijn de enige die om het WDC gaan rijden volgens de media. Vergeet Bottas niet, en misschien de McLaren's wat dichterbij de top3 dit jaar.
Ik ben ook Max en RBR fan, maar kan zeker ook genieten van de andere ontwikkelingen. Ik zou ook zeker nog kijken als Max volgend jaar met pensioen gaat.
Als je Horner hoorde tijdens het interview in FP1 (?). Kon je het al ongeveer merken dat ze "iets" hadden. Maar dat kan ook een rookgordijn zijn.demo31051987 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 09:33:
Ik weet niet hoe betrouwbaar zij zijn, maar:
[Twitter]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Tsjah, ik blijf erbij dat dat hele systeem technisch geen reet voorstelt. Afstellen en goed gebruik lijkt me spannender. Het zou me niks verbazen als er meer mee op de proppen komen.demo31051987 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 09:33:
[Twitter]
Dat zou Dé verrassing zijn. Red Bull tekent protest aan. Het wordt legaal bestempelt... En IEDEREEN heeft DASMikeyMan schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 09:44:
[...]
Tsjah, ik blijf erbij dat dat hele systeem technisch geen reet voorstelt. Afstellen en goed gebruik lijkt me spannender. Het zou me niks verbazen als er meer mee op de proppen komen.
Maar dat verwacht ik niet
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nouja, denk dat Williams allang blij is als alle wielen aan de auto blijven in dezelfde hoek.Waah schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 09:47:
[...]
Dat zou Dé verrassing zijn. Red Bull tekent protest aan. Het wordt legaal bestempelt... En IEDEREEN heeft DAS![]()
Maar dat verwacht ik niet
Maldonado was z'n tijd inderdaad ver vooruit...MikeyMan schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 09:51:
Nouja, denk dat Williams allang blij is als alle wielen aan de auto blijven in dezelfde hoek.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Beautiful sunny day in Austria, in contest to yesterday’s grey start. Track temp will be much higher: pic.twitter.com/GAkAUExjQh
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 4 juli 2020
Dat is ook een manier om je banden beter op temperatuur te krijgen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeer betrouwbaar! Ik luister al hun podcasts en als ze zeggen 'Missed Apex understands...' dan kun je er van uit gaan dat het 99% zeker klopt.demo31051987 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 09:33:
[Twitter]
Ze zeggen Oostenrijk, niet of dat ook dit weekend of volgend weekend is.Spollie schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:21:
[...]
Zeer betrouwbaar! Ik luister al hun podcasts en als ze zeggen 'Missed Apex understands...' dan kun je er van uit gaan dat het 99% zeker klopt.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
- The " fairest time" is niet meer dan een eufemisme voor " strategically the best time"
- Tussen FP2 en FP3 bezwaar indienen, zodat er evt in FP3 nog tijd is om te testen
- Zo houden het het rookgordijn het grootst
- En weten ze zeker dat ze zelf achteraf niet in problemen komen bij evt bezwaar van een ander team.
Beleefd en aardig doen kunnen ze beter bewaren voor het bezoek bij de schoonfamilie.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Volgende week is niet Oostenrijk maar SteiermarkSnowhite0901 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:25:
[...]
Ze zeggen Oostenrijk, niet of dat ook dit weekend of volgend weekend is.
In ieder geval ga ik er, zeker in deze corona tijd, vanuit dat iedereen dezelfde bron na praat. Oftewel Christian Horner die daarop hinte in de uitzending bij Sky (/tijdens FP1 vanaf de pitwall).
Ik kan mij in ieder geval een stuk minder indenken dat bv een Horner gistermiddag/avond nog 10 Zoom calls heeft gehad met allemaal journalisten en dan ineens wel een stuk duidelijker is. En andere teamleden zullen sowieso al een stuk minder contact hebben met de media, laat staan in deze corina tijd waarin alles via videobellen gebeurt.
Ik zou het doen!
Ze hadden ook gewoon geen bezwaar kunnen maken, en het gewoon installeren.Zewatanejo schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:32:
Als je kijk naar de manier waarop RB dit aanpakt dan zou je mogen verwachten dat ze iets hebben.Als ze nu niets met niets komen, dan zou me dat strategisch gezien echt zwaar tegenvallen van RB. Dan hadden ze gewoon veel beter bezwaar kunnen indienen na de Q of de race..
- The " fairest time" is niet meer dan een eufemisme voor " strategically the best time"
- Tussen FP2 en FP3 bezwaar indienen, zodat er evt in FP3 nog tijd is om te testen
- Zo houden het het rookgordijn het grootst
- En weten ze zeker dat ze zelf achteraf niet in problemen komen bij evt bezwaar van een ander team.
Beleefd en aardig doen kunnen ze beter bewaren voor het bezoek bij de schoonfamilie.
Toch beetje rare aanpak. Zouden ze echt nog aan de legaliteit hebben getwijfeld?
Doet mij eerder vermoeden dat ze het nog niet klaar hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Harrie op 04-07-2020 10:42 ]
So last night I promised pictures of the devoted @Max33Verstappen fans who were determined not to let a closed doors race spoil their annual Austrian holiday. Here they are...: pic.twitter.com/Ef5t73eYBO
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 4 juli 2020
er zijn toch nog Max fans op de camping
Ik zou het doen!
[YouTube: Verstappen: 'We zitten in het ritme!' | Verstappen over vrije training oostenrijk | Formule 1 2020]
Denk dat dat toch wel een indicatie is dat er nog zandzakken in lagenals je naar de speedtraps kijkt zijn we daar langzaam. Maar daar maak ik me geen zorgen over.
Ik zit al een half uur klaar voor FP3, zet ik F1TV aan, is er F2 F3 bezig
[ Voor 3% gewijzigd door pinda powerrr op 04-07-2020 11:01 ]
Waiting on the world to change
Dan loop je risico en nu weet je dat het mag. Als je het er zelf op zet en Ferrari tekent bezwaar aan na de race, dan kan je gediskwalificeerd worden.Harrie schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:42:
Ze hadden ook gewoon geen bezwaar kunnen maken, en het gewoon installeren.
Ik hoop voor je dat het F3 is.pinda powerrr schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:57:
Ik zit al een half uur klaar voor FP3, zet ik F1TV aan, is er F2 bezigOeps, nog een uurtje wachten
[ Voor 27% gewijzigd door TheBrut3 op 04-07-2020 10:58 ]
F2 is ook leukpinda powerrr schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:57:
Er gebeurt me nu echt iets heel raars!
Ik zit al een half uur klaar voor FP3, zet ik F1TV aan, is er F2 bezigOeps, nog een uurtje wachten
Heb hetzelfde, er zat bij mij ook 11:00 in mijn hoofd. Nou ja nog even geduld dan.pinda powerrr schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:57:
Er gebeurt me nu echt iets heel raars!
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
https://www.formula1.com/...ylypZPJkHbgayTSgoLlm.html
Dus gaat goedOn Saturday, ahead of qualifying for the Austrian Grand Prix, Formula 1 and the FIA have revealed that there have been no positive tests for Covid-19 in more than 4,000 tests of F1 personnel over the course of the last seven days.
Using private testing, any personnel attending a race are tested for Covid-19 before travelling and must produce a negative result before they can enter the track.
Bensimpel
Positieve meneer
Ik ook al haha, nouja even nog ontbijten danThe-Priest-NL schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:59:
[...]
Heb hetzelfde, er zat bij mij ook 11:00 in mijn hoofd. Nou ja nog even geduld dan.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja dat klopt, maar dan was er natuurlijk wel het risico dat anderen (bv ferrari) wel bezwaar zouden maken. Als dat dan werd toegekend, dan zouden het zelfde probleem als Mercedes hebben gehad.Harrie schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 10:42:
[...]
Ze hadden ook gewoon geen bezwaar kunnen maken, en het gewoon installeren.
Toch beetje rare aanpak. Zouden ze echt nog aan de legaliteit hebben getwijfeld?
Doet mij eerder vermoeden dat ze het nog niet klaar hebben.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
#F3
No matter the age, never lose the Kramer inside
miss Max niet maar Albon wel.Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 11:35:
Ik verwacht niet dat RBR er vandaag een DAS systeem in gaat schroeven. Het lijkt mij dat dit invloed gaat hebben op je afstelling en met nog maar 1 uur training te gaan lijkt me dat niet het juiste moment om je hele afstelling weer overhoop te gooien.
Ik zou het doen!
Wat als het er al in zat gister maar niet is gebruikt, als mercedes niet aan t stuur trekt zien we t verder ook nietHmtsjmftsch schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 11:35:
Ik verwacht niet dat RBR er vandaag een DAS systeem in gaat schroeven. Het lijkt mij dat dit invloed gaat hebben op je afstelling en met nog maar 1 uur training te gaan lijkt me dat niet het juiste moment om je hele afstelling weer overhoop te gooien.
Nothing to see here
Bensimpel
Positieve meneer
Het lijken net op die 3D poppetjes zo.
Maar wel goed zo hoor.
😆 - Denk ook eens om ;)
Punt dat @Hmtsjmftsch, correct, maakt is dat het toepassen van DAS invloed heeft op bv bandenslijtage en overige afstelling van de auto. Als ze dus DAS gaan gebruiken, en er optimaal gebruik van willen maken, moeten ze met een andere afstelling rijden dan dat ze gisteren gedaan zouden hebben.itsme schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 11:40:
[...]
Wat als het er al in zat gister maar niet is gebruikt, als mercedes niet aan t stuur trekt zien we t verder ook niet
En dan counter ik ook almaar vast de "maar misschien reden ze gisteren wel met de afstelling die ze met DAS willen gebruiken". Maar wat dan als de FIA het protest had toegekend? Dan hadden ze vandaag toch weer de verkeerde afstelling.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
mooie inrichting, veel plezier
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Dank je wel
Jij ook!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wel de kruimels opeten ;-)
PS: wordt je niet gek van het gepiep van die hamster of is ie afgericht ?
[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 04-07-2020 11:58 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik spot ook nog een vloerkleedje voor het raam. Duidelijk geen tweaker die in z'n uppie woont
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En de kop zit ook nog aan het kleed.loekf2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 11:59:
[...]
Ik spot ook nog een vloerkleedje voor het raam. Duidelijk geen tweaker die in z'n uppie woont
https://untappd.com/user/OzzBier
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Laat dat je FP3 nou niet verpesten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:00:
Max zijn onboard staat aan. Ze zijn de auto klaar aan het maken en toen kreeg RBR het door en weg.
Haha klopt,loekf2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 11:59:
[...]
2 katten
2 konijnen
1 hond
- DaniëlWW2
- Niet online
Welles.
Maar soms is dat gewoon leuk om te zien, en toen de ventilator uit de intake haalde, uit.
Maar niemand die dit gelinkt heeft?
https://www.ziggosport.nl...68cd4b2ba4f2a7f0-mp4.html
Een pokerface heeft die niet echt hé?
RobertMe in "[F1 2020] Race 1 GP van Oostenrijk"DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:07:
[...]
Welles.![]()
![]()
Maar soms is dat gewoon leuk om te zien, en toen de ventilator uit de intake haalde, uit.
Maar niemand die dit gelinkt heeft?
https://www.ziggosport.nl...68cd4b2ba4f2a7f0-mp4.html
Een pokerface heeft die niet echt hé?
Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Niet online
Uiteraard kijken naar het stuur.
[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-07-2020 12:14 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Wel nieuw stuur toch? Lijkt een soor "fire missile" knop te zitten bij zijn duim.
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-07-2020 12:26 ]
https://f1manager.info/ranking/4605
- DaniëlWW2
- Niet online
Latifi kan dit betalen.Leon Zwiers schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:24:
Latifi er alweer af. Zou Williams al spijt hebben?
Tja, Claire moet weer even bellen naar Canada voor meer geld.Ari Gold schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:24:
Crash voor Latifi..
Zolang papa Latifi zijn portemonnee trekt niet, denk ik..Leon Zwiers schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:24:
Latifi er alweer af. Zou Williams al spijt hebben?
-
I served in a company of heroes.
Heb het wel te doen met Williams, dit is een zware klap voor hun..
Ik zou het doen!
Statement. En beetje pushen van Mr. Hamilton.TheBrut3 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:27:
Wat is eigenlijk die regenboog onzin? Ik dacht eerst dat alleen Mercedes dat had, maar zie het overal terugkomen.
Marketing....TheBrut3 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:27:
Wat is eigenlijk die regenboog onzin? Ik dacht eerst dat alleen Mercedes dat had, maar zie het overal terugkomen.
Het enige positieve aan dat hele gezeur is dat het wel meer kleur aan de sport geeftTheBrut3 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:27:
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 04-07-2020 12:29 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nope. De regenboog is er niet alleen tegen racisme. Blijkbaar is deze regenboog in UK ook veel gebruikt als waardering/symbool voor medewerkers in de zorgDynazap schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:28:
[...]
Statement. En beetje pushen van Mr. Hamilton.
Merkte het ook gelijk. Blij mee want gisteren was het erg lastig!noo schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:18:
Ze hebben de onboard audio mix aangepast, GP is nu beter te horen over de motorgeluiden dan gisteren
Mooi dat er door de teams en FOM een statement gemaakt wordt, en dat het ze duidelijk niets boeit dat daar wat mensen boos om worden.
Ticking away, the moments that make up a dull day
F1 vind dat ze ook inclusiviteit en diversiteit moeten uitstralen. Ik zal hier maar geen LBGQTXYZQWERTY+/- grapjes maken.TheBrut3 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:27:
⛔ Trackers of betalen ⛔
Denk het wel. Staat echt duidelijk endJohanKupers schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:31:
Ben ik nou de enige die telkens de tekst van End Racism bij de pit ingang leest als 2nd Racism door het gebruikte lettertype?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
However ‘#WeRaceAsOne’ is just one of three campaigns being promoted on the official F1 Safety Car and Medical Car this year.
“In addition to the ‘WeRaceAsOne’ campaign, the call to ‘Drive Safely’ will be visible on the bonnet the Official FIA F1 Safety Car, addressing fans at home who are watching the race on TV or via live stream and reminding them to always drive in a careful and considerate way,” said Mercedes.
“Bernd Maylander’s ‘company car’ also uses the hashtag ‘#PurposeDriven’ to promote the FIA’s commitment to safety, sustainability, gender equality and diversity, and points out the FIA Action for Road Safety with mentions on the roof and tailgate of the car.”
Bron: https://www.racefans.net/...livery-for-f1-safety-car/
Diverse dingen dus
[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-07-2020 12:32 ]
"When you grow up your heart dies"
Ik vind het wel positief dat er meer kleur in de sport komtWormaap schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:30:
Het is wel ironisch dat eigenlijk het meeste dat ik over die 'regenboog onzin' lees komt van 'fans' die het allemaal maar stom vinden dat het zo gepusht wordt.
Mooi dat er door de teams en FOM een statement gemaakt wordt, en dat het ze duidelijk niets boeit dat daar wat mensen boos om worden.
Ja hij zat er vlak achter. Zag nog net wat fragmenten het beeld invliegen vanaf links. Max kreeg ook n paar witte plekjes op z’n banden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:24:
Eerste snelle ronde was slecht in bocht 3, tweede komt nu en Max ging meteen van zijn gas na bocht 1, want red. Hij was de auto erachter en ging al van zijn gas voordat red kwam. Volgens mij heeft die het gezien.
Ben ik trouwens de enige die dacht: “monteurs van Williams hoeven geen haast te maken om m klaar te maken voor de Q, want hij start toch wel als laatste?” 😂
Dat gebeurde vorig seizoen ook al vaak genoeg in fp’s. Maar die extra 50pk van ze die ze een seizoen mochten gebruiken heeft wel veel kwaad gedaan ja.Franco10 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:25:
Oi oi oi Mercedes sneller op medium dan Ferrari op soft. Dat cheaten met de motor heeft ze finaal de das om gedaan.
een treffende spreuk
dit was Perez vlak voor Latifi de muur in ding.
dat ding blijft roken
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ah dank je voor deze uitlegIllegal_Alien schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:32:
The Mercedes AMG GT-R, driven by Bernd Maylander, features the rainbow comprising the colours of F1’s 10 teams. ‘#WeRaceAsOne’, launched by F1 last week, is a dual-purpose campaign to recognise the worldwide struggle against the Covid-19 pandemic and show F1’s commitment to improving diversity within the sport.
However ‘#WeRaceAsOne’ is just one of three campaigns being promoted on the official F1 Safety Car and Medical Car this year.
“In addition to the ‘WeRaceAsOne’ campaign, the call to ‘Drive Safely’ will be visible on the bonnet the Official FIA F1 Safety Car, addressing fans at home who are watching the race on TV or via live stream and reminding them to always drive in a careful and considerate way,” said Mercedes.
“Bernd Maylander’s ‘company car’ also uses the hashtag ‘#PurposeDriven’ to promote the FIA’s commitment to safety, sustainability, gender equality and diversity, and points out the FIA Action for Road Safety with mentions on the roof and tailgate of the car.”
Bron: https://www.racefans.net/...livery-for-f1-safety-car/
Diverse dingen dus
Gelukkig is het niet alleen voor die racisme
Als ik gal wil lezen ga ik wel naar geenstijl.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat weten we dus niet. Latifi misschien, maar volgens mij zijn Haas en Alfa Romeo ook niet denderend. Russel eindigt misschien dus beter dan P19.Tomcat84 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:33:
[...]
Ja hij zat er vlak achter. Zag nog net wat fragmenten het beeld invliegen vanaf links. Max kreeg ook n paar witte plekjes op z’n banden.
Ben ik trouwens de enige die dacht: “monteurs van Williams hoeven geen haast te maken om m klaar te maken voor de Q, want hij start toch wel als laatste?” 😂
RB had 2 nieuwe neuzen. Max heeft er 1 gesloopt en krijgt nu de andere ook.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:34:
Albon heeft niet de nieuwe RBR-neus merk ik op, in VT 1 en VT 2 ook al niet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
/f/image/5ApLf8ysSRaoI36RdrUQbv0e.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/jg12SNzpmNaygzq5o99EzsJS.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/p36t21ENJ7ok1xxamduarCJ3.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/K2TBUqWo7Qy1RaPVoqstk2O0.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/foQKQFHzTjEtam5wiumqa7SP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I17naiD9aLrVd4eFM57QJIP0.jpg?f=fotoalbum_large)