"When you grow up your heart dies"
Is gewoon een blueprint copy.
https://f1manager.info/ranking/4605
Waiting on the world to change
Met al die teams uit zuid Engeland (Red Bull, Mercedes, Racing Point, McLaren, Williams, Renault, Haas in Europa ?), straks Brexit (doei doei met je vrij verkeer van mensen) en de rest in Noord Italie wordt het er niet makkelijker oo.G_Dragon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:32:
[...]
Ik vind het wel positief dat er meer kleur in de sport komtdie hele statement mag van mij gestolen worden, want volg al geen nieuws meer door al die negatieviteit tegenwoordig.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zojuist pas abo genomen dus weer even wennen zo te zien!
[ Voor 20% gewijzigd door loekf2 op 04-07-2020 12:41 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ging me ook specifiek om het feit dat het Latifi was hahaDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:35:
[...]
Dat weten we dus niet. Latifi misschien, maar volgens mij zijn Haas en Alfa Romeo ook niet denderend. Russel eindigt misschien dus beter dan P19.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Softs, maar nu komt Mercedes ook.loekf2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:41:
Ferrari gooit de zakken risotto rijst er af ?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Kunstmatig gecreëerd digitaal geluid om het "beter" te laten klinken. Bij Vettel is dat niet, bij hem hoor je het echte motorgeluid, daarom zoveel verschil tussen Leclerc en Vettel onboard.loekf2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:40:
Klinkt die motor vn Leclerc raar bij hogere toeren, net na upshift zeg maar
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Kan maar Horner was aan het begin van VT3 live op de sky feed en vertelde dat ze de beschadigde neus van Max hebben kunnen repareren. Dat zou er op kunnen duiden dat ze maar 1 nieuw exemplaar hadden meegenomen.Vuvuzela schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:35:
[...]
RB had 2 nieuwe neuzen. Max heeft er 1 gesloopt en krijgt nu de andere ook.
Edit:
Kijkend naar de woorden van dr. Marko lijkt het erop dat je gelijk hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door Lasmibalsingh op 04-07-2020 13:55 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Niks tegen Mercedes, maar ik wil na al die jaren eigenlijk ook wel eens wat anders zien
[ Voor 13% gewijzigd door Luxicon op 04-07-2020 12:47 ]
...
Iets minder dan 3 tiende dus. Wel aan de verkeerde kant, maar ik dacht dat het erger zou zijn.Maurice079 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:48:
Eens kijken hoeveel er nog overblijft van 1,2 seconden. Ik vrees nog een hoop.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus?Maurice079 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:48:
Eens kijken hoeveel er nog overblijft van 1,2 seconden. Ik vrees nog een hoop.
Maar S3 wil nog niet echt, de rest is gewoon goed.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-07-2020 12:50 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ja dat was vorige seizoenen ook steeds zo. Ik heb steeds hoop dat er iets veranderd, maar het is nu al 5 jaar hetzelfde liedje.Chefbierrr schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:48:
Daar ben ik ook bang voor, ik weet dat het trainingen zijn maar het gemak waarmee mercedes rijdt spreekt boekdelen.
...
Hoezo? Ik zie dat ze een paar tienden achter Mercedes aan zitten, net als de vorige jaren.Temujin schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:50:
Ziet er al een stuk beter uit als gister voor RBR na dit rondje.
...
Luxicon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:46:
Er is niets veranderd qua verhoudingen. Hamilton & Mercedes worden weer met gemak kampioen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tuurlijk ik zie ook liever dat ie een seconde los is (of nah, eigenlijk niet, booooring), maar < 3 tiende is prima.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik zei dan ook beter als gister.. Niet beter als vorig jaarLuxicon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:51:
[...]
Hoezo? Ik zie dat ze een paar tienden achter Mercedes aan zitten, net als de vorige jaren.
[ Voor 30% gewijzigd door Temujin op 04-07-2020 12:53 ]
Begin vorig seizoen was het veel meer.Luxicon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:51:
[...]
Hoezo? Ik zie dat ze een paar tienden achter Mercedes aan zitten, net als de vorige jaren.
Qua racepace is er iets mogelijk inderdaad, maar deze verschillen zeggen mij wel dat Mercedes in principe de meeste races weer gaat winnen. Er is duidelijk niets mis met hun auto.BM schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:52:
Mag ik iedereen er even op wijzen dat Max vorig jaar na FP3 dik 4 tiende achter P1 stond, en dat kwam in de race ook prima goed
Tuurlijk ik zie ook liever dat ie een seconde los is (of nah, eigenlijk niet, booooring), maar < 3 tiende is prima.
...
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze zullen later op de dag nog wel een stuk sneller gaan. Maar moeten we verwachten dat RBR, Mercedes wel even gaat verslaan in kwalificatie? Mercedes bouwt die auto's op kwalificatie, RBR meer op de race. Het verliezen op kwalificatie zou een klap zijn voor Mercedes. De Mercedessen splitsen zou al heel wat zijn. Punten komen op zondag.Maurice079 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:50:
[...]
Mwoah. Valt enigzins mee. Maar op zo'n korte baan is dat toch teveel.
Hij deed outlap, hot, tweemaal afkoelen, hot en inlap. De banden werden slechter.hansvk schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:54:
VER nog steeds buiten. Had dus best veel brandstof bij zijn snelle ronde.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-07-2020 12:56 ]
Maar banden niet meer goed zegt hij. Moest tempo maken en de pits in komen. Wellicht alleen nieuwe banden en dan nog vol gas een ronde.hansvk schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:54:
VER nog steeds buiten. Had dus best veel brandstof bij zijn snelle ronde.
Nou laten we volgend jaar gewoon allemaal de huidige mercedes namaken. Dan wordt het iig spannend.Maurice079 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:56:
Perez snel hoor! Gewoon P4!
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh, de drie teams die een halve topteam auto kopen?sjaool schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:58:
Als blijkt dat de Mercedes kopie het hele seizoen zo snel is denk ik dat er nog wel protesten gaan komen van Alfa Romeo, Haas en Alpha Tauri.
Nah, Renault gaat protesteren.
Nja, als ze een hele auto mochten kopen hadden ze dat wel gedaan tochDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:58:
[...]
Uh, de drie teams die een halve topteam auto kopen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, maar als je een hele kopie koopt/maakt ga je toch een stapje te ver naar mijn mening. Of we zien volgend jaar allemaal kopieën van de topteams.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:58:
[...]
Voor de proefstart.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:59:
Max komt toch nog.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou die Haas is anders best lijkend op de SF-90. Verder gaan we volgens jaar denk ik gewoon een opgepoetste RB16 terug zien, bij Alpha Tauri.DataGhost schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:59:
[...]
Nja, als ze een hele auto mochten kopen hadden ze dat wel gedaan toch
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Renault is toch ook een topteam?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:58:
<dixit Abiteboul>
Max op P3, maar kennelijk niet in de top 5 van de CPS? Nu heb ik niet het idee dat ze heel zinnig zijn, maar de F1/Amazon moet die getallen toch érgens op baseren...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Best vreemd, gaat dat om gemiddelde rondjes bijvoorbeeld? Waar is dit op gebaseerd, want daar klopt niets van nu. Misschien is dat een consistancy score.
Edit: high speed corner score? Nouja, het zal wel.. een beetje nutteloze statistiek om zo te laten zien lijkt mij.
[ Voor 10% gewijzigd door Luxicon op 04-07-2020 13:04 ]
...
- DaniëlWW2
- Niet online
BM schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:02:
Kan iemand me uitleggen hoe de F* die Car Performance scores bepaald worden?
Max op P3, maar kennelijk niet in de top 5 van de CPS? Nu heb ik niet het idee dat ze heel zinnig zijn, maar de F1/Amazon moet die getallen toch érgens op baseren...
Het zou om een hele hoop statistieken zoals sub sector tijden gaan, maar de scores zijn totale onzin, zoals verwacht...
Zal wel de minimale snelheid zijn in snelle bochten.Luxicon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:02:
[...]
Best vreemd, gaat dat om gemiddelde rondjes bijvoorbeeld? Waar is dit op gebaseerd, want daar klopt niets van nu. Misschien is dat een consistancy score.
Edit: high speed corcer score? Nouja, het zal wel.. een beetje nutteloze statistiek om zo te laten zien lijkt mij.
I served in a company of heroes.
Ze stoppen alle data in een grote pot, genereren wat random - zeer weinig zeggende statistieken, zoals verschil op de snelste bochten, verschil op de technical sectors, verschil op de ideale lijn, optellen losse snelste sectoren en verzin er zo nog een paar.BM schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:02:
Ze bekijken die resultaten en welke het meeste nieuwswaarde genereerd gebruiken ze.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Dit zijn enkel de high speed corners volgens mij.Illegal_Alien schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:01:
[Afbeelding]
Riiiiiiiiight. Random cijfertjes.
Atlas#22744
Echt joh?!pinda powerrr schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:02:
Typisch RBR, vijf seconden te laat naar buiten gestuurd, anders had hij nog een volle timed lap kunnen maken.
Voor een outlap heb je nog net ietsjes langer nodig hoor. En hoe zie je dat voor je, een timed lap op Q-mode terwijl (vrijwel) alle auto's op de baan zitten? Lekkere chaospinda powerrr schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:02:
Typisch RBR, vijf seconden te laat naar buiten gestuurd, anders had hij nog een volle timed lap kunnen maken.
Maar waarschijnlijk hadden ze al genoeg info.
Was ook niet de bedoeling. Banden waren in principe op en ging alleen naar buiten voor de proefstart.pinda powerrr schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:02:
-
Reken maar op een power erbij standje van Mercedes. Ze zijn vast weer aan het knijpen.TheBrut3 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:04:
Ik ben benieuwd hoe dicht het in Q1 en 2 bij elkaar gaat staan.
Het is denk ik Hamilton 1, daarna wordt het spannend of Bottas 2 wordt. Daarna zal het denk ik dicht op elkaar zitten.
...
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Oftewel: DAS brengt ze helemaal niks en de auto is niet verbeterdNat-Water schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:12:
Toch knap. Lewis heeft exact dezelfde tijd gereden in FP3 dit jaar als vorig jaar. (Alleen werd hij daar vorig jaar nog 2e mee, achter LEC)
En de Ferrari is inderdaad langzamer sinds de directivesRobertMe schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:13:
[...]
Oftewel: DAS brengt ze helemaal niks en de auto is niet verbeterd
Verwijderd
Haas en Alfa?hoevenpe schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:17:
Ook wel benieuwd wie Q2 niet halen, Latifi vrijwel zeker maar wie nog meer?
Misschien is er nog een DAS Partymode™RobertMe schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:13:
[...]
Oftewel: DAS brengt ze helemaal niks en de auto is niet verbeterd
*mercedes frontrow?
*perez en stroll Q3?
*ferrari langzamer dan RBR?
*ferrari langzamer dan RP?
*Williams naar Q2?
*Ocon zn eerste tik aan Ric met een betere Q?
*Sainz die zn F1.5 kroon moet inleveren? (dat blijkt morgen)
Alfa, Russel zal het denk ik ook niet halen. Verder gok ik een Haas erbij.hoevenpe schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:17:
Ook wel benieuwd wie Q2 niet halen, Latifi vrijwel zeker maar wie nog meer?
Ik zou echter niet verbaasd zijn als er iemand z'n tijd wordt afgenomen, daarna te hard pusht en daarna hem in het grind parkeert en ook in Q1 eruit vliegt. Stroll bijvoorbeeld.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Kun je nagaan dat Max er nog een P3 met die baksteen uit weet te persen...BM schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:02:
Dat compenseert die natuurlijk in de low speed bochten.__fred__ schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:29:
[...]
Kun je nagaan dat Max er nog een P3 met die baksteen uit weet te persen...
Dat is toch al bijna de helft van alle bochtenRobertMe schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:31:
[...]
Dat compenseert die natuurlijk in de low speed bochten.
spoiler:Oh wacht, die zijn er vrijwel niet op dit circuit, hoogstens T1, T3 en T4
I served in a company of heroes.
Officieel zijn het er 10, dus nog net geen 1/3e. Maarja, moet je T2 en T5 nu echt als bocht tellen? T2 wordt ook pas sinds vorig jaar als bocht geteld, en ik zou niet eens weten waar die ligt. Is dat nu de knik naar links voor T3, of de lange draai op het rechte stuk? Of het knikje naar rechts vrij kort na pit exit?Vuvuzela schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:33:
[...]
Dat is toch al bijna de helft van alle bochten
YouTube: F1 2020 Austrian GP - Post FP3 - Christian Horner
Geeft wel aan dat Max tijd wint tov Albon in low speed corners.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Want?DoubleDutch schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:44:
Stroll op 8,zie ik dat goed, moest echt even twee keer kijken. 😳
of ze zijn echt heeeel erg aan t sandbaggen.MuVo schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:50:
[...]
Ik heb vrije trainingen gezien, op wat berichtgeving en dit topic na. Ferrari op dit moment?:
[Afbeelding]
of er is echt wat mis..
RP is er wel lekker bij tot nu toe! ben erg benieuwd over een uur
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Stroll staat nu niet bepaald bekend om zijn one-lap pace.
Goede racer, maar is er vorig jaar een paar keer er al uitgegaan in Q1.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nouja, als je zijn tijd vergelijkt met die van Perez is het nog altijd niet geweldig toch? Vrij normale tijd imo en niet echt een dergelijke reactie waardig. Zo slecht is hij nou ook weer niet in 1-lap pace.Maarten_E schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:55:
[...]
Stroll staat nu niet bepaald bekend om zijn one-lap pace.
Goede racer, maar is er vorig jaar een paar keer er al uitgegaan in Q1.
Leuk voor hem toch! Gaat hopelijk spannende battles opleveren in de F1.5DoubleDutch schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:44:
Stroll op 8,zie ik dat goed, moest echt even twee keer kijken. 😳
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bedankt voor de Ferrari update, ik ben benieuwd naar de Q!basvn schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:54:
[...]
of ze zijn echt heeeel erg aan t sandbaggen.
of er is echt wat mis..
RP is er wel lekker bij tot nu toe! ben erg benieuwd over een uur
Velocidades max en punto S1
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 4 juli 2020
Max speeds at S1 point:
Grosjean 320 kmh
Pérez 318
Stroll 318
Ricciardo 317
Sainz 317
Raikk 317
Hamilton 317
Bottas 317
Magnus 316
Russell 315
Norris 315
Giovin 315
Kvyat 314
Gasly 314
Albon 314
Vettel 313
Verstap 313
Ocon 313
Latifi 312
Leclerc 309
[Streamable: https://streamable.com/pumnk1]
Credits:
📽️ Credit - u/willmcavoy
— Out of Context Mercedes (@NoContextMerc) 4 juli 2020
Link to original post: https://t.co/cGvrY1UwLt
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
https://nl.motorsport.com...-kopieren-horner/4824932/
Waarom er dit jaar bijstaat is me niet duidelijk, na dit jaar is het verboden. Verder geeft het wel aan hoeveel mensen hier gisteren fout zaten met hun theorie dat dit het grote masterplan was van RB (wat sowieso al een idiote theorie was).Exocet schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:17:
Red Bull: "Erg lastig om DAS dit jaar nog op onze auto te krijgen"
https://nl.motorsport.com...-kopieren-horner/4824932/
Ik zou het doen!
Zelfs z'n helm heeft leuke effecten, alsof ie met 2 bozen ogen kijkt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In de normale studio werkt het beter zo te zien.
[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 04-07-2020 14:29 ]
Volgens mij is die hele studio nep / een groot green screen? Meen ik mij te herinneren. Dat alleen de desk er daadwerkelijk staat en de rest met green screen wordt ingevuld.
Ik meende vernomen te hebben dat de hele studio in de Unreal engine wordt gerenderd.RobertMe schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:28:
[...]
Volgens mij is die hele studio nep / een groot green screen? Meen ik mij te herinneren. Dat alleen de desk er daadwerkelijk staat en de rest met green screen wordt ingevuld.
Ik heb wat info gevonden op het web.
Bron: NEP Netherlands
[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 04-07-2020 14:33 ]
Kloptsjaool schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:29:
[...]
Ik meende vernomen te hebben dat de hele studio in de Unreal engine wordt gerenderd.
Alles behalve het tafeltje
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
:fill(white):strip_exif()/f/image/izrlaw1Ns8AeK7SR5NCdW7Sr.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bW77ZLu3NnarKppo97dAj7Ay.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/K2LnSN7ShiwdC4OPMDR2NTDN.jpg?f=fotoalbum_large)