Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 199 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suspiria
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-07 14:00
Cloud schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:41:
[...]

Ik heb je een 0 gegeven en daar staat je reactie nu ook op.

Ik snap dat je probeert wat belangrijks toe te voegen maar ik denk dat je het belang van de opmerking wel een beetje overschat. Ja wetenschap gaat voortdurend verder, leert van fouten en herstelt deze in het wetenschappelijk proces. Soms komen we er inderdaad later achter dat we eerst fout zaten. Nu vind ik de voorbeelden uit zo'n grijs verleden (toen we dachten dat de aarde plat was) misschien niet zo heel pakkend, omdat er in die tijd ook nogal wat bemoeienis van religie was. Er werd wel een poging gedaan tot een wetenschappelijk proces, maar dat strandde nogal. Dat is tegenwoordig iets beter, al flikt de politiek nu soms hetzelfde :)

Anyhow dat maakt ook niet zo veel uit. Het probleem is dat in de discussie waarin je deze opmerking deed, hij niet goed tot zijn recht komt. Het is een beetje een domper (dooddoener bijna) die elke keer weer voorbij komt; ja wat we nu weten zou fout kunnen blijken in de toekomst. Maar daar is ook alles mee gezegd. Op dit moment, volgens de huidige kennis en kunde, zijn magnetrons veilig. Dus is het wantrouwen voor de magnetron compleet misplaatst. Jouw opmerking doet nu de deur open zetten voor het feit dat dat wantrouwen toch niet zo misplaatst is op basis van een 'stel dat' en dat is niet zo heel belangrijk.
Zijn opmerking sloeg niet in het bijzonder op magnetrons.
Het was een algemene claim over de natuurkunde.

De WS is m.i. dynamisch en het is belangrijk om altijd de deur op een kierTJE te houden voor enig tegengeluid.
Ik begrijp dat dat in sommige gevallen een can of worms opent van conspiracy theorists en 5G-platbranders.
Maar de pendulum kan ook gemakkelijk doorschieten naar de andere kant.

Bij de Freudian Coverup stond het ook VAST dat dat het niet kon zijn. Zó vergezocht!
En dat kwam echt niet alleen door de politieke gevoeligheid.

Ik ben het niet helemaal met je eens dat er "soms" een fout wordt gemaakt.
Elk groeiproces dat de moeite waard is is doorweven van fouten. Wetenschap included.
Die deur mag op dat kierTJE blijven. IMO

En ik begreep heus wel dat mijn filosofisch getinte reactie niet zo populair ging zijn.
Alleen hadden zij de 0 of de 1 in moeten drukken dat valt niet te ontkennen.
Er was géén sprake van een flamebait, troll, of belediging van een andere gebruiker.

Bedankt voor je reactie. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

sterk het vermoeden dat hier 'tegen' Apple wordt gemod nieuws: Gerucht: iPhone 6s en SE krijgen geen iOS 15

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daemonicus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-12-2024
Heleboel zijn ook fanboys en ik geef ook de reden aan waarom ik sony niet mag. Dat mensen het daar niet mee eens zijn ja dan gaan ze min 1 geven. Ook reacties waar ik geen fanboy zeg krijgen een min 1 hoor dus er is zeker wel iets gaande. Maar ik heb het veels te druk om alles steeds te gaan lopen verantwoorden en achterna lopen. Het hele mod systeem vind ik niets en dat heb ik al eens in de jaren 2000 gemeld.

Maar goed vind het best hoor, die snefkens vind ik zo wie zo een erg opdringerige knul die ook nog eens hypocriet is en achterbaks en die een slinkse manier van onzin verkopen heeft. Mijn mening ja, ik stop wel met mod en reageren, ik wacht wel weer jaren zoals ik toen ook iets van 5 jaar deed. Tis mijn tijd niet waard en de boze fanboys van sony gaan je boycotten en de mods praten het nog goed ook! Laat niet over mij heenlopen door mensen met denigrerende opmerkingen en down talking omdat ze zo enorm fan van sony zijn dat ze ermee getrouwd zijn ipv hun vriendin! Schijnbaar lezen de mensen alleen mijn reactie en niet waar ik op reageer. Maar tis wel goed zo, I am a quick learner!

[ Voor 15% gewijzigd door Daemonicus op 24-11-2020 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:28

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
@Deamonicus
Discussies kunnen inhoudelijk worden gevoerd met goed beargumenteerde of onderbouwde reacties. Met een kritische mening is niets mis, het is de toon die de muziek maakt.
Jij wordt beoordeeld op jouw reacties, net zo goed als degenen op wie je reageert op hun reacties worden beoordeeld. Jouw manier van reageren onder het artikel dat je aandroeg verstoord een normale discussie, met vriendelijkere reacties zullen je moderatiescores ook verbeteren.
Als jouw reacties structureel onterechte moderaties krijgen dan kun je die hier met voorbeelden melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Daar zaten idd een paar onterechte -1 gevers die ik heb aangesproken.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daemonicus schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:17:
Heleboel zijn ook fanboys en ik geef ook de reden aan waarom ik sony niet mag. Dat mensen het daar niet mee eens zijn ja dan gaan ze min 1 geven. Ook reacties waar ik geen fanboy zeg krijgen een min 1 hoor dus er is zeker wel iets gaande. Maar ik heb het veels te druk om alles steeds te gaan lopen verantwoorden en achterna lopen. Het hele mod systeem vind ik niets en dat heb ik al eens in de jaren 2000 gemeld.

Maar goed vind het best hoor, die snefkens vind ik zo wie zo een erg opdringerige knul die ook nog eens hypocriet is en achterbaks en die een slinkse manier van onzin verkopen heeft. Mijn mening ja, ik stop wel met mod en reageren, ik wacht wel weer jaren zoals ik toen ook iets van 5 jaar deed. Tis mijn tijd niet waard en de boze fanboys van sony gaan je boycotten en de mods praten het nog goed ook! Laat niet over mij heenlopen door mensen met denigrerende opmerkingen en down talking omdat ze zo enorm fan van sony zijn dat ze ermee getrouwd zijn ipv hun vriendin! Schijnbaar lezen de mensen alleen mijn reactie en niet waar ik op reageer. Maar tis wel goed zo, I am a quick learner!
Wat je van mij vindt moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Maar deze manier van communiceren helpt nou niet echt om een +1 te krijgen in nieuwsberichten. Mijn reactie was gewoon als een tip om een +1 te krijgen bij je reacties. De manier van communiceren helpt heel erg of je een +1 krijgt of niet. Tuurlijk wordt er vaak genoeg verkeerd een -1 gegeven en dat wordt dan ook gecorrigeerd als je het hier meldt. Alleen op dit moment zijn ze wel terecht. Op tweakers houden we van een discussie. Maar je moet niet op de man spelen en gewoon inhoudelijk discussiëren. Wat je er mee doet moet je zelf weten natuurlijk. Fijne avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

pff. Heb ik ook eens een +3. 't Is me niet gegund blijkbaar. Maar goed. Ik begrijp het hoor. Ik hoop alleen dat je bij een onterechte -1 ook zo kordaat bent.

[ Voor 5% gewijzigd door Tyrian op 24-11-2020 22:20 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:56

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Technomania schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:30:
[...]

Inmiddels sta je op een mager plusje.
Meer dan een +1 lijkt het mij ook niet dus dat is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen-83
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-07 12:55
https://tweakers.net/nieu...anbod-begin-2021-uit.html

Excuses, maar ik weet niet hoe ik naar mijn reactie moet linken.

Waarom wordt mijn reactie -1 gemod? Hij is gedeeltelijk on topic en voor een groot gedeelte een reactie/aanvulling op voorgaande poster met tips. Ik zie niet in waarom deze ongewenst zou zijn na het lezen het topic over reacties modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
Jeroen-83 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:03:
https://tweakers.net/nieu...anbod-begin-2021-uit.html

Excuses, maar ik weet niet hoe ik naar mijn reactie moet linken.

Waarom wordt mijn reactie -1 gemod? Hij is gedeeltelijk on topic en voor een groot gedeelte een reactie/aanvulling op voorgaande poster met tips. Ik zie niet in waarom deze ongewenst zou zijn na het lezen het topic over reacties modereren.
Een direct linkje verkrijg je door op de datum in je reactie te klikken, het gaat denk ik om deze reactie:
Jeroen-83 in 'nieuws: Lidl legt Zigbee-smarthomeproducten in schappen en breidt...

Ongewenst zie ik er niet in, wellicht heeft iemand aanstoot genomen aan 'Wife Acceptance Factor'. Het is on-topic met de reactie waar je op reageert maar in relatie met het onderwerp van het nieuwsbericht vind ik het toch wel redelijk off-topic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daemonicus
*knip*

Modbreak:Dit soort discussies voeren we hier niet op deze wijze

[ Voor 113% gewijzigd door Cloud op 25-11-2020 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 17:21
Jerie in 'nieuws: CoronaMelder kan wellicht vanaf 30 november samenwerken met...

Geen idee waarom dat een -1 krijgt... het is gewoon de keiharde waarheid (of is dit de nieuwe censuur vorm) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nu gebruik je hier éxact dezelfde manier van 'discussiëren' als in de reacties op de FP waar je telkens -1 voor krijgt. Ik zou toch eens serieus naar je manier van reageren kijken als je geen -1's wil krijgen.

Op het forum zijn dit soort reacties volstrekt ongewenst en halen we ze weg. Daar is minder ruimte voor dit soort dingen, dus laat dit in het vervolg gewoon achterwege.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daemonicus
Hier letten jullie wel op en daar als je min 1 krijgt om niets dan gebeurd er niets! Ik heb wel wat dingen gezegd maar het lijkt net of ik in elke opmerking fanboy en rare dingen zeg. Onterecht maar zoals ik al zei ik stop met reageren en modden en doe het ook niet meer, zinloos in dit type soort modsysteem!

Als je niet je mening meer mag geven en cencuur plaats vind dan haak ik af en ik zie wel meer mensen. Ga maar gewoon wegmodden hoor, ben niet anders hier gewend in die 20 jaar! Bedankt en tot ooit weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:56

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Daemonicus schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:13:
Hier letten jullie wel op en daar als je min 1 krijgt om niets dan gebeurd er niets! Ik heb wel wat dingen gezegd maar het lijkt net of ik in elke opmerking fanboy en rare dingen zeg. Onterecht maar zoals ik al zei ik stop met reageren en modden en doe het ook niet meer, zinloos in dit type soort modsysteem!

Als je niet je mening meer mag geven en cencuur plaats vind dan haak ik af en ik zie wel meer mensen. Ga maar gewoon wegmodden hoor, ben niet anders hier gewend in die 20 jaar! Bedankt en tot ooit weer!
Misschien is dit een alternatief voor je?
https://nl.hardware.info/

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-10 15:56

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Morzzz in 'nieuws: EA: pc-versie FIFA 21 krijgt next-genverbeteringen omwille... absoluut geen +3 imo enige wat tweakers had mogen vermelden is dat de switch versie niet hetzelfde is als de x1x/xsx - ps4/5 versie (of te wel een kreupele versie)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:09

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik weet niet of ik deze reactie 0/+1 is, maar naar mijn idee (al kan ik er naast zitten!) is dit eerder offtopic; ilPazzo in 'nieuws: Telenet stopt in februari 2021 met gamewebsite 9lives'
Ik weet het nu in elk geval niet zeker.

EDIT:
preske in 'nieuws: Telenet stopt in februari 2021 met gamewebsite 9lives' is trouwens zeker geen +2.

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 26-11-2020 11:05 ]

• TheVivaldi
  • Laatst online: 06-10 19:53
Marctraider in 'nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy Z Flip-opvolger met 120Hz-sch... wordt gemind en genuld, maar ik zie werkelijk waar niet wat er offtopic, irrelevant of zelfs ongewenst is aan het geven van een redelijk goed onderbouwde mening over waarom hij/zij het geen goed idee vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@TheVivaldi Waarom het ook -1 scoort snap ik niet, waarom het 0 scoort kan ik wel begrijpen, maar is vooral vanwege de negatieve toon die er in zit, dat hij niet zo happig is op dergelijke apparaten mag hij best zeggen, maar op deze manier kan het door velen ook overkomen als afbranden (hoewel de poster dat wellicht niet eens zo bedoeld).

• TheVivaldi
CH4OS schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:52:
@TheVivaldi Waarom het ook -1 scoort snap ik niet, waarom het 0 scoort kan ik wel begrijpen, maar is vooral vanwege de negatieve toon die er in zit, dat hij niet zo happig is op dergelijke apparaten mag hij best zeggen, maar op deze manier kan het door velen ook overkomen als afbranden (hoewel de poster dat wellicht niet eens zo bedoeld).
Daar kan ik me wel enigszins in vinden, maar dan inderdaad hooguit 0 en niet -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:59

Herman

FP ProMod

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Cergorach in 'nieuws: Belgische horeca betaalt ook tijdens coronasluiting aut...

De reacties onder de gelinkte reactie worden iets te makkelijk op +2 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Odysseus1985 in 'reviews: De grootste prijsdalers van Black Friday - Ons over...

Ik weet het, de reactie is te oud om te modereren, maar komt door het artikel (met de datum van vandaag) wel weer naar boven. Een elk jaar zichzelf herhalend feestje, de Black Friday en Cyber Monday. Intussen weten we het (imo) wel dat er niet altijd daadwerkelijke deals erbij zitten en daarom dat Tweakers te hulp geschoten is met de echte prijsdalers en dergelijken aan te geven.

Maar of dat deze reactie dan ook dit jaar weer een +3 waard moet zijn, betwijfel ik. En 111x +3 is misschien ook wel wat veel van het goede.

EDIT:
Ik zie dat @Bor de reactie ook linkt, maar hij is dus helaas niet meer te modereren omdat de reactie te oud is. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 27-11-2020 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Een simpele mening die massaal +3 krijgt...
aequitas in 'nieuws: Apple werkte aan drukgevoelig touchscreen voor Touch Bar...

+2 kan ik me nog *iets* bij voorstellen, maar +3, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

gambit348 in 'reviews: De grootste prijsdalers van Black Friday - Ons overzic...

Deze reactie krijgt +2, maar zegt eigenlijk hetzelfde als Odysseus1985 in 'reviews: De grootste prijsdalers van Black Friday - Ons over.... Reactie is echter ook te oud om nog te modereren. Misschien dat iemand achteraf deze score ook kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:08
!mark in 'nieuws: 'Salesforce is in vergevorderde overnamegesprekken met Slack''

Ook weer zo'n gevalletje van ik snap dat het ietwat off-topic is: maar dan moeten de reacties waarop ik reageer en die op mij eenzelfde reactie moderatie krijgen, niet alleen die van mij op 0 en die andere op +1.

denPes in 'nieuws: 'Salesforce is in vergevorderde overnamegesprekken met Sla...
denPes in 'nieuws: 'Salesforce is in vergevorderde overnamegesprekken met Sla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

GekkePrutser in 'nieuws: Leger moet tijdelijk stoppen met afdeling die data o...

Is deze niet +1? Stond iig +3, na mijn moderatie al gezakt naar +2, maar zo informatief is het niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Misschien wat flauw om mijn eigen post hier neer te zetten maar:

Michael_OsGroot in 'nieuws: 'Tesla-update verwijst naar mogelijkheid streamin...

De discussie gaat of je zonder meer de openbare weg mag filmen vanuit een geparkeerde auto, zonder dat er mensen in hoeven zitten. Ik geef een link naar een artikel van een paar dagen eerder waar mensen voor een soortgelijke situatie (filmen vanuit huis) een boete kregen. In dat artikel staat dat de boete terecht was voor zowel het filmen en dat het publiceren van de beelden een verwarende omstandgheid was. Hoe is dat -1? En hoe kan het dan dat iemand die daar op in haakt wel on-topic is? Is deze discussie nou wel of niet gewenst?

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Het kan best dat veel mensen er hetzelfde over denken, maar dat maakt van een simpele mening nog geen +2, laat staan +3: Justevo in 'nieuws: Spotify voert opnieuw test uit met toevoegen van Stories ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ruw ER in 'nieuws: Spotify voert opnieuw test uit met toevoegen van Stories a...

Dit is +3 niet waardig, misschien meer een 1 of een 0

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 14:29
Waarom krijgt deze zoveel +3? Snowden en Veracrypt vind ik heel indirect iets met elkaar te maken hebben. Ik kan het nauwelijks on-topic noemen, hooguit 0, maar door de lap tekst vind ik het eerder ongewenst - imho.
GeoBeo in 'downloads: VeraCrypt 1.24-Update8'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 15:28

Racing_Reporter

Contentmaker

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
AmigaWolf in 'nieuws: Keulse rechtbank dwingt Tutanota hele postvakken inzich...
Maar Duitsland is zo goed als niks veranderd tegenover de tweedenwereldoorlog, [...]
Is dit op zichzelf al -1?

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

mOrPhie in 'nieuws: Apple krijgt in Italië miljoenenboete wegens claims water...

-1, zou imho +1 moeten zijn.

mOrPhie in 'nieuws: Apple krijgt in Italië miljoenenboete wegens claims water...

0, zou imho +1 moeten zijn.

-1, zou imho +1 moeten zijn,

Dit topic zit vol met mismoderaties trouwens. Er wordt gemeningmod bij het leven. En aangezien ik hier ooit een ban voor kreeg: waar zijn de FPA's? Imho toont dit vooral wederom aan dat het systeem eigenlijk maar slecht werkt.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
mOrPhie schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:39:

-1, zou imho +1 moeten zijn.

0, zou imho +1 moeten zijn.

-1, zou imho +1 moeten zijn,

Dit topic zit vol met mismoderaties trouwens. Er wordt gemeningmod bij het leven. En aangezien ik hier ooit een ban voor kreeg: waar zijn de FPA's? Imho toont dit vooral wederom aan dat het systeem eigenlijk maar slecht werkt.
-1’s zijn het niet, maar zoals in de reacties onder jouw berichten al te lezen is klopt jouw redenatie niet. Daarmee kom ik uit op een 0, nog afgezien van dat je drie vrijwel identieke reacties plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mutley69 in 'nieuws: FCC-voorzitter Ajit Pai stapt 20 januari 2021 op'

Geen idee op welk niveau dit hoort, maar meerdere personen letterlijk het allerslechtste toewensen lijkt me niet +1 (en misschien zelfs Tweakers) waardig, op wat voor manier je dat ook verwoord. Een van de reacties erop, Zer0 in 'nieuws: FCC-voorzitter Ajit Pai stapt 20 januari 2021 op' lijkt mij in dat opzicht offtopic en dus 0, maar krijgt -1.

EDIT:
Waarom rapanui in 'nieuws: FCC-voorzitter Ajit Pai stapt 20 januari 2021 op' -1 is, snap ik dan ook niet helemaal, dat hij een andere, wellicht onbekend licht laat schijnen en daardoor anders van mening is, mag schijnbaar niet hier?

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 30-11-2020 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 07-10 22:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Santford schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:55:
[...]

-1’s zijn het niet, maar zoals in de reacties onder jouw berichten al te lezen is klopt jouw redenatie niet. Daarmee kom ik uit op een 0, nog afgezien van dat je drie vrijwel identieke reacties plaatst.
Als je modereert op redenatie ben je aan het meningmodden. Bovendien klopt de redenering wel, want Apple sluit vloeistofschade uit van garantie. Dat kun je zelf op hun website lezen.

[ Voor 13% gewijzigd door mOrPhie op 30-11-2020 22:39 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mutley69 in 'nieuws: FCC-voorzitter Ajit Pai stapt 20 januari 2021 op' lijkt me echt te ver gaan. Dat je iemand niet mag oke, maar iemand een ernstige ziekte of dood toewensen?.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
mOrPhie schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:35:
[...]

Als je modereert op redenatie ben je aan het meningmodden. Bovendien klopt de redenering wel, want Apple sluit vloeistofschade uit van garantie. Dat kun je zelf op hun website lezen.
Apple sluit vloeistofschade uit van garantie, dat staat ook in het artikel vermeldt. Tegelijkertijd claimt Apple een bepaalde mate van waterbestendigheid. Punt van discussie is nu juist of het dan terecht is dat er geen garantie geleverd wordt en of de Italiaanse mededingingsautoriteit hier een punt heeft. In jouw reactie geef je geen argumenten waarom dit dan terecht zou zijn. ‘omdat er nooit garantie op gegeven wordt’ is op zichzelf geen sterk argument als er met (misleidende) claims geadverteerd wordt en voegt weinig toe aan de discussie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Natuurlijk is het offtopic, maar ongewenst? berchtold in 'nieuws: Microsoft gaat Windows 10 maandelijks van nieuwe functi...
Het is niet alsof hij zegt "Windows zuigt, fuck Microsoft, stap over naar Linux". Een 0 lijkt me dus meer op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@TheVivaldi Aan de andere kant komt de reactie wel over als een waarmee iemand met gestrekt been er in gaat, met name door de eerste zin alleen al. Ik kan dan ergens wel begrijpen dat mensen dat in het harnas jaagt en daardoor een -1 geven.

EDIT: mutley69 in 'nieuws: FCC-voorzitter Ajit Pai stapt 20 januari 2021 op' is ook nog steeds beschikbaar. Nu weet ik even niet wat het beleid is met dingen als 'mensen het allerslechtste toewensen', maar echt Tweakers waardig vind ik het niet en ik weet niet wat wel de juiste plek is om deze reacties te melden.

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 01-12-2020 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Een 0 zelfs door zijn 2e alinea, imho. Of ie daarmee nou gelijk heeft of niet :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08

Benjamin-

CrazyGunner#2385

sohus in 'nieuws: Gerucht: Forza Horizon 5 komt in 2021 uit en voor release v...

Geen +2

Commentaar leveren op artikel moet in GR, plus praat zelf vervolgens over geruchten, waarvan die de redactie beschuldigd.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

WhatsappHack in 'reviews: Wi-Fi 6E komt eraan - Meer ruimte voor wifi met toe...

Gezeur over Premium-systeem lijkt me geen +3 waard. Eerder een 0 of hooguit een krappe 3. De +3-misbruikers maar even nakijken denk ik....

Freekers in 'reviews: Wi-Fi 6E komt eraan - Meer ruimte voor wifi met toevoeg...

Geen +2 om dezelfde reden.

Sjakelien in 'reviews: Wi-Fi 6E komt eraan - Meer ruimte voor wifi met toevoe...

Ook al geen +2.

Sowieso is die hele thread onder Oli4- in 'reviews: Wi-Fi 6E komt eraan - Meer ruimte voor wifi met toevoeging... zo offtopic als het maar zijn kan....

[ Voor 58% gewijzigd door wildhagen op 01-12-2020 16:09 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 14:29
Die heeft nog een paar zetjes nodig. Ik kom (ook) niet verder dan een +1.

Zynth in 'plan: Tweakers start met een bètatest voor een Premium-aanbod'
Dit is ook geen +3. Tweakers is juist wél een community.

WillySis in 'plan: Tweakers start met een bètatest voor een Premium-aanbod'
Ook geen +3.

Afijn, kan iedereen even de +3's nalopen in het premiun-topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mee eens, het lijkt alsof de +3's vandaag gratis weggegeven worden bij de Action, de Kruidvat en de Libelle ofzo :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Blokker_1999 in 'reviews: Wi-Fi 6E komt eraan - Meer ruimte voor wifi met toe...

Hier nog zo één die bergen +3 krijgt, terwijl het een 0 is. Heeft niks met het onderwerp van de newspost te maken.

ocf81 in 'reviews: Wi-Fi 6E komt eraan - Meer ruimte voor wifi met toevoeging...

Hopeloos op de man en dus -1, maar krijgt bergen +2's en zelfs +3's....

[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 01-12-2020 16:28 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Wat is er ongewenst aan mijn reactie?
TheVivaldi in 'nieuws: WhatsApp krijgt per chat instelbare achtergronden met ...
Ik stel gewoon een vraag n.a.v. eigen observatie n.a.v. een claim die gedaan werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

30k reacties over het wel en wee van de "Goeie Koopjes Vrijdag", en hoe het eigenlijk een milieubelastend iets is, allen +1, soms zelfs aggregaat +2, de laatste twee dagen, maar HMC die er mee begon krijgt weer eens -1.
Kan deze op z'n minst op 0 worden gezet?
HMC in 'reviews: De grootste prijsdalers van Black Friday - Ons overzicht van...

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
HMC schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:32:
30k reacties over het wel en wee van de "Goeie Koopjes Vrijdag", en hoe het eigenlijk een milieubelastend iets is, allen +1, soms zelfs aggregaat +2, de laatste twee dagen, maar HMC die er mee begon krijgt weer eens -1.
Kan deze op z'n minst op 0 worden gezet?
HMC in 'reviews: De grootste prijsdalers van Black Friday - Ons overzicht van...
Jouw reactie lijkt mij een typisch voorbeeld van een -1 gezien de manier hoe je de boodschap brengt to be honest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 13:53

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 16:37
Nou ik denk dat er een aantal tweakers toch coronamoe zijn ofzo. Het artikel over ziggo die radio gaat uitfaseren puilt uit van de mismoderaties en meningmodden. Ik krijg op valide informatie een ongewenst terwijl de reactie met foutieve informatie een +2 krijgt.

Ik weet ff niet waarom, maar er klopt iets echt totaal niet. Zie bijvoorbeeld deze thread: supersnathan94 in 'nieuws: Ziggo bevestigt met analoge radio via de kabel te ...
Of hier
kodak in 'nieuws: Ziggo bevestigt met analoge radio via de kabel te stoppen'

Deze:
Twazerty in 'nieuws: Ziggo bevestigt met analoge radio via de kabel te stoppen'

[ Voor 25% gewijzigd door supersnathan94 op 02-12-2020 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerath
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-10 17:50
Zou een mod mijn reacties hier weg kunnen halen onder deze review vandaan. Ik heb een fout gemaakt en vind het niet passend dat mijn commentaar aan de reviewer “blijft plakken”.

Ik zie hier zelf geen mogelijkheid toe, klopt dat? Als ik dit ergens moet aangeven, excuus. Ik kon niet wijs worden waar en hoe dat zou moeten zijn.

@Bor even een tag voor de zekerheid.
BVD

[ Voor 4% gewijzigd door kerath op 02-12-2020 11:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is deze farce nou echt nog een moderatiesysteem te noemen? Schaf die hele flauwekul toch af zoals het nu gaat.

Als reacties als WhatsappHack in 'reviews: Wi-Fi 6E komt eraan - Meer ruimte voor wifi met toe... of Rebbels in 'reviews: Wi-Fi 6E komt eraan - Meer ruimte voor wifi met toevoegi... volgens jullie echt een +3 waard zijn, dan stelt dit hele systeem toch geen ene bal meer voor?

Geef in dat geval gewoon ronduit toe dat meningmodden gewoon geaccepteerd wordt, ipv te stellen dat dat niet de bedoeling is.

[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 02-12-2020 11:35 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 13:10

kodak

FP ProMod
supersnathan94 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:08: Het artikel over ziggo die radio gaat uitfaseren puilt uit van de mismoderaties en meningmodden. Ik krijg op valide informatie een ongewenst terwijl de reactie met foutieve informatie een +2 krijgt.
Het lijkt hoe dan ook op meningmodden.

Inhoudelijk kan je in de draad reacties geven wat foutief zou zijn. Hou er wel rekening mee dat het een discussie is en over juist en onjuist verschillende opvattingen kunnen bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:42

jdh009

FP ProMod
Naar mijn idee is deze post ook geen 0 zoals die nu gemod is.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

jdh009 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:53:
[...]

Dat is wat mij betreft een +1

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

jdh009 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:53:
[...]

Mij lijkt het wel een 0.

Dik 90 procent van de reactie gaat niet eens over het onderwerp van de newspost, maar over dat premium-fiasco dat ze hier willen gaan doorvoeren. Dat is gewoon offtopic, want hoort in GR thuis (waar er nota bene een speciaal topic voor is), en niet op de FP.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 16:37
kodak schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:35:
[...]

Het lijkt hoe dan ook op meningmodden.

Inhoudelijk kan je in de draad reacties geven wat foutief zou zijn. Hou er wel rekening mee dat het een discussie is en over juist en onjuist verschillende opvattingen kunnen bestaan.
Mja fair enough. Ik had het in eerste instantie dan ook over het stuk mbt bitrates. Bitrates zonder codec zijn niet vergelijkbaar en het insinueerde vooral dat DAB slechtere kwaliteit heeft dan analoge radio terwijl dat absoluut niet het geval is. Analoge radio is namelijk een re-encode van een digitale MP2 stream. Als je dat op bitrate wil vergelijken moet je voor MP2 een factor 3 hoger pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconerHG
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 15:33
Wordt het niets eens tijd dat we kunnen zien wie er modereert?

Het is weer zo'n dag dat een Apple fanboy alles wat hij niet leuk vind gewoon op -1 zet. Ik vermoed dat men daar minder snel toe geneigd is als we kunnen zien wie het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 12:58
Er was een tijd dat moderatierechten werden afgepakt na veel mismoderaties maar dat is nu ver te zoeken.

In dat stichting Brein draadje word alles doodleuk op 'mee eens +3' of 'niet mee eens -1' gezet.

[ Voor 37% gewijzigd door Wolfos op 02-12-2020 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Leuk, maar is gewoon een mening, er staat niets informatiefs of aanvullends aan. Gewoon +1 dus maximaal.

Twam in 'nieuws: Stichting Brein wil beginnen met waarschuwen frequente torre...

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
het grappigste is nog dat velen in de reacties zelf beweren de 25% niet te geloven maar als ik de moderaties mag geloven is het 50% op tweakers die bij het leven zit te torrenten. maakte zelf een ontopic reactie en die word ook naar 0 gemod. zal wel iemand tegen het zere been getikt hebben. voor het eerst in jaren dat ik eigenlijk op dit topic kom hoofdzakelijk omdat ik 0 vertrouwen heb in het systeem en bij meerdere topics neer komt op als (goed voorbeeld het breind topic)
OH JIJ BASHT BREIN? +3 alsjeblieft ga door ja +3
je zegt 1 dingetje wat ze niet aan staat want ze zijn anti brein? -1 ga weg moeten ze maar wat doen aan het aanbod. weet je wat -1 op al je reacties in dit topic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 12:03
reviews: De hersenen als voorbeeld - Neuromorfische informatica

Deze hele comment thread moet grondig naar gekeken worden. Allemaal over Tweakers Premium. Naar mijn weten kunnen die opmerkingen in het Forum geplaatst worden dat hiervoor gemaakt is. Inhoudelijk op het topic staat er weinig nuttigs tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:42

jdh009

FP ProMod
MustacheNick schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:57:

Deze hele comment thread moet grondig naar gekeken worden. Allemaal over Tweakers Premium. Naar mijn weten kunnen die opmerkingen in het Forum geplaatst worden dat hiervoor gemaakt is. Inhoudelijk op het topic staat er weinig nuttigs tussen.
Mee eens, zowel de +2 comments als de -1 gaan allemaal over het premium gebeuren

Kan er niet harder worden ingegrepen als er geen inhoudelijke reactie instaat, zowel positief als negatieve off topic zorgt er uiteindelijk voor dat het onderwerp ondersneeuwt. Zo krijg je nooit een goede discussie over het onderwerp zelf. Dit zie je tot nu toe bij alle premium artikelen...

Is het een idee om hetzelfde beleid te gaan hanteren als een zero tolerance topic op het forum? Link naar het topic voor premium feedback en alle berichten of delen van een bericht die geen inhoudelijk raakvlak hebben wegmodden of verplaatsen naar het forum(kan dit?)?

krijg bij deze topics gewoon de behoefte om alles dan maar op -1 te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 02-12-2020 15:40 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Die eerste staat op +1 inmiddels. De andere twee hebben nog wat hulp nodig. Ik ga naar de moderaties kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Laatst online: 10-10 16:02

thof

FP ProMod
MustacheNick schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:57:

jdh009 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:38:
Mee eens, zowel de +2 comments als de -1 gaan allemaal over het premium gebeuren

Kan er niet harder worden ingegrepen als er geen inhoudelijke reactie instaat, zowel positief als negatieve off topic zorgt er uiteindelijk voor dat het onderwerp ondersneeuwt. Zo krijg je nooit een goede discussie over het onderwerp zelf. Dit zie je tot nu toe bij alle premium artikelen...

Is het een idee om hetzelfde beleid te gaan hanteren als een zero tolerance topic op het forum? Link naar het topic voor premium feedback en alle berichten of delen van een bericht die geen inhoudelijk raakvlak hebben wegmodden of verplaatsen naar het forum(kan dit?)?

krijg bij deze topics gewoon de behoefte om alles dan maar op -1 te zetten.
De reacties kunnen inderdaad nog wat aandacht gebruiken. Heb zelf al een rondje gedaan. Grof gezegd staan er nog enkele onterecht op +2 welke niets anders doen dan kritiek/feedback geven op de Premium feature.

Alle berichten over premium zijn wat mij betreft +0 omdat deze niet inhoudelijk over het artikel gaan. Een enkeling is -1, maar de meeste -1 zijn wat mij betreft ook een +0 omdat het geen flame/belediging is.

Het is zoeken naar >0 reacties helaas.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Viper1995 in 'nieuws: Stichting Brein wil beginnen met waarschuwen frequente ... die +3 stemmers moeten nagekeken worden.
Ik zie dat er al naar gekeken wordt. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door New Yorker op 02-12-2020 16:20 ]

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:49
RL600 in 'reviews: De hersenen als voorbeeld - Neuromorfische informatica'

In de premium artikelen van gisteren werden de off-topic negatieve top reacties op 0 gezet. Dit zou met deze reactie ook moeten gebeuren anders lijkt het op meten met 2 maten. Een verwijzing naar het grote premium topic zou ook daar dan wel op zijn plaats zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

AtlAntA schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:30:
RL600 in 'reviews: De hersenen als voorbeeld - Neuromorfische informatica'

In de premium artikelen van gisteren werden de off-topic negatieve top reacties op 0 gezet. Dit zou met deze reactie ook moeten gebeuren anders lijkt het op meten met 2 maten. Een verwijzing naar het grote premium topic zou ook daar dan wel op zijn plaats zijn.
We doen ons best, maar tegen een "+2 / +3 stortvloed" van zulke proporties is (helaas) niet op te boksen :/
Scorekaart

+3 Spotlight 120
+2 Informatief 79
+1 On-topic 43
0 Off-topic / Irrelevant 81
-1 Ongewenst 14

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 06:49
APClll schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:39:
[...]

We doen ons best, maar tegen een "+2 / +3 stortvloed" van zulke proporties is (helaas) niet op te boksen :/

[...]
Ik geloof graag dat jullie je best doen en het is ook een 'hot item' maar dat was bij het 6g artikel gisteren ook het geval en daar werd binnen 2 uur de bovenste (top) reactie op 0 en op slot gezet. Plus dat er een admin edit in kwam met een verwijzing naar het premium topic van @Dirk . Dat dat nu nog niet gebeurt is met de top post onder reviews: De hersenen als voorbeeld - Neuromorfische informatica snap ik dan weer niet.

Zo komt het natuurlijk over dat een negatieve uitlating over Premium wel op 0 wordt gezet en een positieve niet. Dit terwijl ze allebeide keihard off topic zijn en alle + moderaties mismoderaties zijn.

Vandaar ook mijn opmerking over het meten met 2 maten. Ik wil niet niet zeggen dat dat hier gebeurt maar de schijn is er wel.

Edit: Ah zie al dat het gewijzigd is. Bedankt. _/-\o_

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:43
Luca in 'nieuws: Microsoft neemt platform voor gratis online esportstoernooie...

Goed, mijn reactie is wellicht off-topic maar -1 slaat nergens op. Misschien de gebruikers even een waarschuwing geven voor misbruik van het systeem? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://tweakers.net/nieu...ction=15300932#r_15300932

Met name gek dat deze spam reactie +2 krijgt van sommige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Laatst online: 11-10 15:52
Ik wilde het zelf al melden. Gewoon een vraag, geen "spotlight" waardige aanvulling.
Pagina: 1 ... 25 ... 199 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2