@Teijgetje erg bedankt voor je uitgebreide reactie
Het gaat om plusminus 110m2 dus wel een stevige klus die ik daarom in meerdere stukjes ga aanpakken.
Ik heb deze wasset. Ik ga voor zilvergrijze voegen, kan ik de bijgeleverde voegspaan gebruiken denk je?
Alles zo schoon mogelijk afwassen ga ik echt op letten. Er liggen grootformaat tegels dus ik ga ook proberen om niet alles over het tegeloppervlak uit te smeren maar zoveel mogelijk bij de voegranden te blijven. Preventie zegmaar
Cementsluierverwijderaar hoef ik dus nu niet mee te bestellen, top 
@vso doe je (weer eens) netjes hoor, geeft ook inspiratie voor mij
Heb je ook al eens naar een Shelly RGBW2 gekeken als optie? Heb er zelf zo eentje om een ledstrip te dimmen, erg tevreden van en gaat je behoorlijk wat tijd en gedoe schelen t.o.v. Arduino denk ik.
Het gaat om plusminus 110m2 dus wel een stevige klus die ik daarom in meerdere stukjes ga aanpakken.
Ik heb deze wasset. Ik ga voor zilvergrijze voegen, kan ik de bijgeleverde voegspaan gebruiken denk je?
Alles zo schoon mogelijk afwassen ga ik echt op letten. Er liggen grootformaat tegels dus ik ga ook proberen om niet alles over het tegeloppervlak uit te smeren maar zoveel mogelijk bij de voegranden te blijven. Preventie zegmaar
@vso doe je (weer eens) netjes hoor, geeft ook inspiratie voor mij
[ Voor 20% gewijzigd door sloth op 13-12-2020 13:19 ]