@
Flix20 @
3dmazter @
Impossibl3 thanks voor jullie input.
Vandaag flik wat uren bezig geweest, met helaas amper resultaat.
Die lijmverwijderaar werkt niet op de lijm die hier gebruikt is, wel op de muurverf overigens, die word er helemaal week van en komt zo van de muur af
Met de zijkant van de trap ben ik een eind. Enige wat helpt is een combinatie van grote stukken krabben/multitool met schraper opzetstuk, verhitten, krabben, herhalen.
Op sommige plekken gaat het er gewoon niet af. Begonnen met schuren, maar na ca. 10 seconden kun je het schuurpapier op het schuurapparaat vervangen omdat hij vol zit met lijm. Nu is de vraag, moet echt alle lijm 100% verwijderd zijn voor een mooi resultaat als ik het ga schilderen? Lijkt me wel, want je voelt dat de structuur iets anders is waar de lijm zit.
Zit er zelfs over te denken om de trapwang ook opnieuw te bedekken, al lijkt me dat behoorlijk pittig om goed te doen, weet niet of ik dat zelf kan, daarbij ben ik nu ook een punt dat ik er al zoveel tijd in heb zitten dat ik ook niet weet of het sneller is om dit tot in de perfectie af te maken, of de trapwang ook te bedekken met een nieuwe plaat.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.