Vanmiddag toen ik de deur uit ging viel me op dat er een grote ijspegel aan mijn Grohe vorsvrij buitenkraan hing:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/raCBoSt594Nhni6RGW6mHgpR.jpg?f=user_large)
Wat ik erg apart vind want ik heb dat ding al maanden niet gebruikt.
Dacht misschien staat hij een beetje te druppelen hoewel ik dat nooit eerder heb gehad en de kraan altijd goed dicht draai. (maar ook niet te strak want daar gaat de kraan juist weer stuk van.
)
Had pas vanavond bij terugkomst tijd om er naar te kijken en toen viel me op dat er ook een kleine ijspegel onder het rozet tegen de muur zit:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HwenLAIUjUwtYvgDchxMPOMD.jpg?f=user_large)
Wat ik wel een erg vreemde plek vind want dat kan niet door het druppelen van de kraan komen, de uitloop zit een stuk meer naar voren en water loopt niet zomaar omhoog natuurlijk.
Ik heb de grote ijspegel van de kraan verwijderd er even de föhn op gezet en daarna de kraan open gedraaid maar die functioneert gelukkig nog gewoon en is niet kapot gevroren.
Vraag me alleen wel af waarom er op twee plekken ijsvorming is
Moet toch iets aan het lekken zijn…
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/raCBoSt594Nhni6RGW6mHgpR.jpg?f=user_large)
Wat ik erg apart vind want ik heb dat ding al maanden niet gebruikt.
Dacht misschien staat hij een beetje te druppelen hoewel ik dat nooit eerder heb gehad en de kraan altijd goed dicht draai. (maar ook niet te strak want daar gaat de kraan juist weer stuk van.
Had pas vanavond bij terugkomst tijd om er naar te kijken en toen viel me op dat er ook een kleine ijspegel onder het rozet tegen de muur zit:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HwenLAIUjUwtYvgDchxMPOMD.jpg?f=user_large)
Wat ik wel een erg vreemde plek vind want dat kan niet door het druppelen van de kraan komen, de uitloop zit een stuk meer naar voren en water loopt niet zomaar omhoog natuurlijk.
Ik heb de grote ijspegel van de kraan verwijderd er even de föhn op gezet en daarna de kraan open gedraaid maar die functioneert gelukkig nog gewoon en is niet kapot gevroren.
Vraag me alleen wel af waarom er op twee plekken ijsvorming is
Moet toch iets aan het lekken zijn…
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sSg8H0gXordE3tF9x5JW6NYa.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vYnkmemq6jmNSCo2eWJhY1ja.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nWi0LwlL9QMRIoYCSbldU1kU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wUOk4sQNYONzJBfFuZLLw2Wl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0YDMwxCBhy6c3u5vjgD4io4V.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/1dqS1rxOsxQHUsXbfiGa6JQX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/H9FuYX8LRGxx3fsIcCoAQFzy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0lsAW2wF4puxUXensW9DMNnP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fAoJR1s1tiKOgXrGfK7c0cfw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3PjO2w6wB7V0C0Z8s3aM88yD.gif?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/0atBrJcs12dCl1YgpNcJGnZd.gif?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/I42JgAsisCiU1hg0cgd3lcDr.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/FYUcMSKX3ABho6QLMPRPert4.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Zu4ou1aiCERC5FuINQIiXGBh.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CTw5JvUK9Wj8LDoZu9iexoHX.jpg?f=user_large)