@elektriekert en @Fr33z ja de laatste jaren is t uurloon door t dak geschoten en nee zeggen tegen een offerte van een schaarse beschikbare stucer,timmerman enz. Doe je ook niet snel omdat je dan vaak telang moet wachten.
Deze deuren met kozijn plaatsen koste 900 euro om te plaatsen krap ochtendje met zn 2'en gelukkig hebben ze ook even geholpen met de oude valdeur te verwijderen vooral die veren zijn dodelijk als je t verkeerd doet. Ik was net herstelt van mn halve hernia.dus dat ding tillen zag ik echt niet zitten. Maar raampjes en beslag en slot, afwerking zijkanten heb ik weer zelf gedaan. Zelfde met de tuin: ik heb alles er uit gesloopt struiken, grindtegels oude schuur enz. Maar de 60x60 tegels, banden en fundering overkapping en nieuwe schuur voor veel geld laten bestraten. Mn rug was me dankbaar. Wel weer zelf de overkapping en schuur gemaakt. Zelfde met stucen, zolder muren beetje strak trekken in een slaapkamer doe ik zelf. K werk maar te doen, de rest vh huis heb ik laten doen. Wel weer zelf primeren. Ik probeer altijd iemand te vinden die zn ding doet en liefst zonder btw. En t niet erg vind om gedeeltes aan mij over te laten. Veel van mn vrienden kunnen wel helpen maar hebben 2 linker handen dus ik help meestal hun met dingetjes en 1 vriend heb wel geholpen toen ik nog geen spijker van de grond kon oprapen door mn rug met lichte uitstraling. Ik aanwijzen en hij slopen en dergelijke. Die timmer lui rekende 400 euro om een nieuwe voordeur in te frezen voor driepuntsluiting en af te hangen. Dus dat heb ik uiteindelijk ook zelf gedaan.
Ik ben handig geworden omdat ik teweinig geld had om t te laten doen.😅
Nadeel je gereedschap puilt uit je opbergplekken na verloop van tijd.
En opzich vind ik iets maken best leuk en geeft me ook en tevreden gevoel als t weer gelukt is. Maar een jaar in een bouwklus wonen en werken ben ik te oud voor geworden.
die fundering werd gedaan maar t slopen vd houten vloer en afwerken bescherming enz. Deed ik zelf.
:strip_exif()/f/image/CLmxkthYc4VBhlLfHBDyHEJh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4i6x9nVm5xfocxNUak62wWHB.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze deuren met kozijn plaatsen koste 900 euro om te plaatsen krap ochtendje met zn 2'en gelukkig hebben ze ook even geholpen met de oude valdeur te verwijderen vooral die veren zijn dodelijk als je t verkeerd doet. Ik was net herstelt van mn halve hernia.dus dat ding tillen zag ik echt niet zitten. Maar raampjes en beslag en slot, afwerking zijkanten heb ik weer zelf gedaan. Zelfde met de tuin: ik heb alles er uit gesloopt struiken, grindtegels oude schuur enz. Maar de 60x60 tegels, banden en fundering overkapping en nieuwe schuur voor veel geld laten bestraten. Mn rug was me dankbaar. Wel weer zelf de overkapping en schuur gemaakt. Zelfde met stucen, zolder muren beetje strak trekken in een slaapkamer doe ik zelf. K werk maar te doen, de rest vh huis heb ik laten doen. Wel weer zelf primeren. Ik probeer altijd iemand te vinden die zn ding doet en liefst zonder btw. En t niet erg vind om gedeeltes aan mij over te laten. Veel van mn vrienden kunnen wel helpen maar hebben 2 linker handen dus ik help meestal hun met dingetjes en 1 vriend heb wel geholpen toen ik nog geen spijker van de grond kon oprapen door mn rug met lichte uitstraling. Ik aanwijzen en hij slopen en dergelijke. Die timmer lui rekende 400 euro om een nieuwe voordeur in te frezen voor driepuntsluiting en af te hangen. Dus dat heb ik uiteindelijk ook zelf gedaan. Ik ben handig geworden omdat ik teweinig geld had om t te laten doen.😅
Nadeel je gereedschap puilt uit je opbergplekken na verloop van tijd.
En opzich vind ik iets maken best leuk en geeft me ook en tevreden gevoel als t weer gelukt is. Maar een jaar in een bouwklus wonen en werken ben ik te oud voor geworden.
:strip_exif()/f/image/CLmxkthYc4VBhlLfHBDyHEJh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4i6x9nVm5xfocxNUak62wWHB.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door copykat op 08-09-2026 22:39 ]
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
:strip_exif()/f/image/yyxZUu9ulp8TN2cx9hLhuQgI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F8TzTW1mM7jVzo0DyqLDNTGy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RGltX8imfjAvJlrx92coZ0AM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i3FzGRMY6Zp3bmbp5C55DLWR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uh4r4K77VOjvqE5qpIPVM2bW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Gc29pQ9ekvmqkpdIy3HG3SOP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7T9D8ZcDcOdY2ZcHqksCKc5a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NF0uNwuBs4unkkh3AZmpyJJe.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/opugCImyKOiUxvZ8bFBafZqm.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7DzvscYlJ0DuSx07L1QdAZaT.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/LRZQhZ6J80G9NEIyVy03I2FN.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YkypanCQ6HQEkB6oSQqj1nAO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6ratlcDdo8ybNS3MA7ZXwEH8.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nV4B2tV38xYAmT3QbkmpcK2F.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/P5SbNALkbv82yjJcydT561Na.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Ob6EkpmjLx24EMmOn0f1m1hR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IWmwfH0CibhkEYtmBSbgkMHe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5UpjNt7MOZMKHvZXsiZHPB59.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/1asbsyhlBVOUVoP3LDF2O1WT.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/L1nqFHvqpgYxjc3LG3t7xGFa.jpg?f=user_large)