Ben zelf erg fan van Auer assortimentsboxen. In diverse maten te verkrijgen en volledig zelf in te delen qua bakjes en kleuren. De te selecteren boxen inclusief indelingen zijn zelfs duurder dan zelf uitkiezenmichielh3 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:21:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker rondslingerende schroeven, pluggen, lasklemmen en ander klein materiaal waar ik nu niet echt een goeie opbergmethode voor heb.
Nu heb ik toevallig ooit in een ver verleden eens een doosje van de rotadrill gekregen en het viel me op dat dit toch best een geinig systeemkoffertje is :
[Afbeelding]
De vakjesdozen zijn er uit te halen, je kan ze herindelen, blijven 'vastzitten' aan de onderkant van de doos en er valt niks uit als je de koffer dicht hebt en op de kop houd of flink schud.
Dit ziet er uit als iets waar ik er wel meer van wil, maar dan kwalitatief iets beter; vooral de scharnieren van deze doos zijn echt slecht en de sluitingen alleen als de doos precies recht en voorzichtig dicht wordt gedaan...
Na een beetje zoeken kom ik uit op de Sortimo t-boxx maar man man man wat zijn die dingen duur!
Ik snap heus wel dat je krijgt waar je voor betaald, maar dit voelt wel als een heel erg grote investering om een doosje of 6 a 8 te kopen..![]()
Heeft iemand nog een goeie tip voor een iets minder dure optie die ook een beetje oke is zodat ik niet onderweg alles door elkaar heb, maar het ook niet meer hoeft te kosten dan wat ik nu aan accugereedschap heb liggen..
Beetje afhankelijk van indeling ben je voor 44x35,5cm circa €21 per box kwijt.
Eigenlijk het enige nadeel is dat je ze niet vast kunt stapelen, ze blijven wel op elkaar liggen door hele ondiepe gleuven in deksel/onderkant, maar voor vervoer dus niet echt geschikt.
Tip voor een ieder: de Auer assortimentsbakjes zijn precies hetzelfde als Sortimo bakjes, je kan ze dus ook zo in een L-Boxx gooien, maar voor een fractie van de achterlijke prijzen die Sortimo ervoor vraagt
[ Voor 9% gewijzigd door Twijfels op 25-08-2020 17:06 ]