Wat ook werkt is latex handschoentjes en dan die action oranje werkhandschoenen er over.MJV schreef op maandag 16 december 2024 @ 18:51:
[...]
Die bestel ik vast voor de volgende keer. Een setje blauwe handschoentjes had best gekund, die had ik natuurlijk best liggen.
Ik ben overigens nog best benieuwd of mijn problematiek die ik met de afvoer van de vaatwasser (wilde niet afpompen, toen aangepast met sifon en extra pijp; ook hier gepost) eigenlijk niet gewoon hierdoor werd veroorzaakt. Maargoed dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Alleen dan zijn je onderarmen nog wel onbeschermd.
Die langere handschoenen hebben los van voorkomen dat je handen 3 dagen stinken ook een gezondheids effect. Als je je openhaalt aan die vieze meuk dan is een ontsteking zo gekregen. Dat dikke rubber voorkomt dat. Als je hand uitschiet is vaak je onderarm bij je pols in de buurt de opvangende partij.
* copykat heeft ooit vakantiewerk gedaan in een patatfarbriek en 1 van de dingen was de zetmeelafvalpomp vrij maken als die verstopt was. Gistend zetmeeldrab is zeer moeilijk uit je huid en kleren te krijgen en stinkt behoorlijk. Terug naar huis in de trein had ik de zithoek geheel voor mezelf na t uitscheppen.....
Daar waren die dikrubberen handschoenen verplicht. Als je in vochtige ruimtes met je hand zit te grabbelen en je snijd je zelf aan een braampje is infectie zo gebeurd.
Elke keer na gebruik uitspoelen met water en binnenste buiten bewaren , beetje baby talkpoeder en je kan ze jaren gebruiken...
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....