Als je niet vies bent van een stukje rijden (ga ik vanuit, aangezien je duijvensteijn noemt) kan ik absoluut Burnside in Deventer aanraden. Daar hebben ze heel uitgebreid en gericht advies en eventueel ook tweedehands boards of bindingen. Volgens mij hebben ze ook een gunstige regeling dat je nieuw materiaal een weekje uit kunt proberen en daarna evt. kunt omwisselen.VulcanRaven schreef op donderdag 19 december 2024 @ 20:58:
Deze winter voor het eerst naar de sneeuw toe. Afgelopen jaar flink geoefend bij Snowworld met snowboarden. Nu wil ik een eigen board kopen maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben gewend aan de huurboards van Snowworld, de Burton Radius. Ik durf niet te zeggen wat mijn stijl is behalve dat ik alleen op de normale pistes ga. Ik had deze aanbieding gevonden maar twijfel erg erover, de ene website zegt prima voor beginners en de ander weer dat het meer voor freestyle is.
https://www.ekosport.nl/salomon-pulse-p-c2687-P9-139396
Met setje bindingen van Salomon 340 als je de 20% korting erbij hebt.
Zou dit wat zijn? Beste is natuurlijk naar een winkel maar ik heb het idee dat ze bij Duivesteijn die hier in de buurt ligt niet echt verstand van zaken hebben en je standaard het duurste spul aanbieden.
...and your ass will follow