Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik snap je punt volledig, oppas bij opa en opa zou kunnen, maar wil ze ook geen week vastzetten. Ze zijn allemaal al behoorlijk op leeftijd (lees wij zijn laat aan kinderen begonnen). We leunen ook al best veel op opvang en opa en oma dus een beetje tijd met elkaar is ook niet verkeerd.Waah schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:01:
[...]
mijn mening? Met een maand of 5 heb je er zelf weinig aan, en het kind heeft er ook niks aan. Ik zou gewoon oppas regelen (destijds ook gedaan, met 3 maanden) en lekker bij de opa's en oma's laten vertroetelen![]()
Het reizen met 5 maanden is onhandig en lastig, terplaatse ben je erg beperkt en met 5 maanden doen ze ook nog niet zoveel in de sneeuw, en ook niet heel lang allemaal. De kou neemt veel energie zeg maar.
Hebben de eerste met 2 jaar wel meegenomen, maar oma mee om op te passen + nog een zwangere die dat ook leuk vond. Was erg leuk, maar iemand van 2 kan zelf lopen, sneeuwballen gooien etc. Met 5 maanden is zelfstandig zitten vaak nog niet eens mogelijk![]()
maar dat is mijn mening. Ik zal nooit zeggen, niet doen. Maar wintersport is nu net zo'n vakantie die vrij actief en hectisch is voor een vakantie. Een baby past daar lastig in IMHO.
Het reizen zie ik ook als een kwestie van wennen, zal met de zomervakantie ook gaan gebeuren.
Heb een hotel geboekt met kinderopvang mogelijkheden. In de praktijk zal dat een uur of 4-5 per dag zijn denk ik. Kunnen dan nog wel wat zwemmen etc met haar.
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen eerlijk gezegd. Mocht dit niet werken gaat ze 2026 naar opa en oma 😉.
Precies dat!Togi schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 13:59:
[...]
Gedeeltelijk ben ik het met je eens maar persoonlijk heb ik zelf iets dat de vakantie weken quality time is voor mij met de kinderen.
Ze worden door het jaar al te veel gedumpt op KDV, BSO, opa en oma's etc
[ Voor 16% gewijzigd door Tortelli op 16-10-2024 14:33 ]