[Ubiquiti-Netwerkapparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 344 345 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 42 producten

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Onder Technical staan wel mooie specs, twee nanosim én een eSim (max twee te gebruiken van de drie), protect, alle VPN meuk en een controller.
Zou perfect voor mijn Klik en Klaar site zijn, echter EUR 540 doet me nu twijfelen want mijn huidige opzet werkt ook prima (geen protect maar zit nog niet daarop).

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:51
franssie schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:02:
[...]

Onder Technical staan wel mooie specs, twee nanosim én een eSim (max twee te gebruiken van de drie), protect, alle VPN meuk en een controller.
Zou perfect voor mijn Klik en Klaar site zijn, echter EUR 540 doet me nu twijfelen want mijn huidige opzet werkt ook prima (geen protect maar zit nog niet daarop).
Vergeet het extra SD-kaartje niet, want het interne 64GB kaartje zit met een paar camera's snel vol :P

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:25
franssie schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:02:
[...]

Ik heb hem besteld voor de camping, heb nu een losse 5g modem en een switch, kan dat mooi in een ding. :)
Pagina: 1 ... 344 345 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van Ubiquiti Netwerkapparatuur! Protect and Access horen daar niet bij.

Andere onderwerpen horen thuis in:
- Aankoopadvies: [Ubiquiti-apparatuur] Aankoopadvies & Discussie
- IPTV: [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie
- Deurbel: [Ubiquiti UniFi Doorbell] Ervaringen & Discussie
- Unifi Access: [Ubiquiti UniFi Acces] Ervaringen & Discussie
- Unifi Protect: [UniFi Protect] Ervaringen en Discussies

Gebruik als laatste eerst de search voordat je een vraag stelt. Veel vragen komen telkens terug en de antwoorden zijn dus terug te vinden.