[Ubiquiti-Netwerkapparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 343 344 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 42 producten

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:56

franssie

Save the albatross

JB schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 22:14:
[...]

Alles werkt gewoon, maar ben nu niet bij hun. Morgen pas en dan moet ik die extra AP toevoegen, dat kan alleen niet omdat er geen controller config meer bestaat op de desbetreffende laptop, want die is vervangen.
Ah zo, ze hebben geen controller draaien, snapte dat stukje al niet helemaal.
Maar hoe kom je dan op de site config?

Hoe dan ook, even langs gaan, fixen, flesje wijn claimen en door :P

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:27

JB

Cédric roelt!

franssie schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 22:27:
[...]

Ah zo, ze hebben geen controller draaien, snapte dat stukje al niet helemaal.
Maar hoe kom je dan op de site config?

Hoe dan ook, even langs gaan, fixen, flesje wijn claimen en door :P
Ik kan inloggen met hun gegevens op unifi.ui.com (Site Manager), dus vandaar mijn vraag of ik dan de controller config kan herstellen (als ik op hun netwerk zit morgen) maar ik vermoed van niet...

Mijn boefje is liev!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:56

franssie

Save the albatross

JB schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 23:21:
[...]

Ik kan inloggen met hun gegevens op unifi.ui.com (Site Manager), dus vandaar mijn vraag of ik dan de controller config kan herstellen (als ik op hun netwerk zit morgen) maar ik vermoed van niet...
maar ze hebben dus wel een controller draaien lokaal? Met alle respect, jij hebt het ingericht dus zou moeten weten hoe dat netwerk in elkaar zit. Dus ik snap je vraag eerlijk gezegd niet, welke controller, welke config. Waar heb je het nu over.

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:27

JB

Cédric roelt!

franssie schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 23:34:
[...]

maar ze hebben dus wel een controller draaien lokaal? Met alle respect, jij hebt het ingericht dus zou moeten weten hoe dat netwerk in elkaar zit. Dus ik snap je vraag eerlijk gezegd niet, welke controller, welke config. Waar heb je het nu over.
Het is heel simpel :D Die controller heb ik ingericht op een laptop die er niet meer is. Daar log ik alleen op in als er iets moet gebeuren daar. De config heb ik toen geexporteerd, maar zij hebben dat natuurlijk weer niet fatsoenlijk gebackupt (wel gevraagd...). Dus die is ook weg. Ik kan nu dus wel de controller software installeren maar dan kom ik niet bij de bestaande config :)

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 343 344 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van Ubiquiti Netwerkapparatuur! Protect and Access horen daar niet bij.

Andere onderwerpen horen thuis in:
- Aankoopadvies: [Ubiquiti-apparatuur] Aankoopadvies & Discussie
- IPTV: [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie
- Deurbel: [Ubiquiti UniFi Doorbell] Ervaringen & Discussie
- Unifi Access: [Ubiquiti UniFi Acces] Ervaringen & Discussie
- Unifi Protect: [UniFi Protect] Ervaringen en Discussies

Gebruik als laatste eerst de search voordat je een vraag stelt. Veel vragen komen telkens terug en de antwoorden zijn dus terug te vinden.