Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ubiquiti-Netwerkapparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 331 332 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 42 producten

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Exorius schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 12:00:
De UXG-Fiber voor 192,- incl btw is ook een hele nette prijs nu met black friday, online gewoon nog tegen de 250,- +
Sinds vandaag glasvezel met 1GB up/down. Dat is lekker. Echter, mijn huidige USG-Pro 4 trekt het niet echt met alle security features aan door de wat veroudere hardware. Ik zat te kijken naar de nieuwe gateway. Helaas welke jij zegt nu is uitverkocht.

De Cloud Gateway heeft dan wel weer de cloud key ingebakken, maar dan zit ik met een losse cloudkey gen2+ weer :9.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:03
DaMoUsYs schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:23:
[...]

Voor mijn Tasmota Sonoff apparaten heb ik de 5Ghz uit moeten zetten in het netwerk wat ik uitzend.
Ik weet niet of die Unifi AC LR dat ook al heeft?
Heb jij een speciaal IoT/smarthome apparatuur netwerk?

AC LR heeft 2,4 en 5ghz gewoon aan staan. Maar de 5ghz kant kun je niet meer mee verbinden. Timeouts etc. Zit je op de 2.4 zijn er geen problemen. Vandaar de vervanging naar 2x nanoHD (1 hangt nog niet, eerst de andere maar eens 100% krijgen).
Pagina: 1 ... 331 332 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van Ubiquiti Netwerkapparatuur! Protect and Access horen daar niet bij.

Andere onderwerpen horen thuis in:
- Aankoopadvies: [Ubiquiti-apparatuur] Aankoopadvies & Discussie
- IPTV: [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie
- Deurbel: [Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell] Ervaringen & Discussie
- Unifi Access: [Ubiquiti UniFi Acces] Ervaringen & Discussie
- Unifi Protect: [UniFi Protect] Ervaringen en Discussies

Gebruik als laatste eerst de search voordat je een vraag stelt. Veel vragen komen telkens terug en de antwoorden zijn dus terug te vinden.