[Ubiquiti-Netwerkapparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 327 328 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 42 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met een in-wall op een dubbele inbouwdoos? Ik heb nu een stroompunt en UTP inbouwdoos. Ik zou dit willen omzetten naar een stroompunt en een in-wall. Past de in-wall netjes naast een frame van een enkel stopcontact? Gaat om standaard Jung schakelmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ferra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 05:58:
Heeft iemand ervaring met een in-wall op een dubbele inbouwdoos? Ik heb nu een stroompunt en UTP inbouwdoos. Ik zou dit willen omzetten naar een stroompunt en een in-wall. Past de in-wall netjes naast een frame van een enkel stopcontact? Gaat om standaard Jung schakelmateriaal.
Nee dit pas niet netjes.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:15:
[...]

Nee dit pas niet netjes.
Dus enige optie is de in-wall naast het frame te monteren, lees wat op de inbouwdoos te schuiven en vast te maken op 1 schroef op de inbouwdoos en een nieuw gaatje in de muur?

[ Voor 14% gewijzigd door Ferra op 08-10-2025 06:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carlob
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:56
Ferra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:18:
[...]
Dus enige optie is de in-wall naast het frame te monteren, lees wat op de inbouwdoos te schuiven en vast te maken op 1 schroef op de inbouwdoos en een nieuw gaatje in de muur?
Niet perfect maar bij mij past het prima (GIRA55). Valt er maar een klein stukje overheen. Toevallig zit er een afdekplaatje naast maar een stekker in een WCD zou ook gewoon passen. Gewoon proberen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SeusV7zKEOAXkCD1FiAtqt5AltQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uDgtHYJACxxSoRYCqbSoQX65.jpg?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door carlob op 08-10-2025 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:05
[...]

Je kunt ook een dubbel frame gebruiken en hem daar bovenop monteren. Wel een klein beetje vijlen aan je frame waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:11

Prx

[...]

Sowieso geen optie, want de in-wall heeft zijn UTP stekker voor de uplink aan de achterkant zitten. Hij kan dus niet op een vlak oppervlak geplaatst worden, en heeft dus aardig wat ruimte nodig aan de achterkant. Inbouw-/opbouwdoos of Desk Stand, dat zijn eigenlijk je twee opties.

Welke In-Wall heb je op het oog? De verschillende versies schelen ook nogal wat qua dimensies. Geen idee welke @carlob daar toont, dat kan hij vast zelf nog even aanvullen.

[ Voor 4% gewijzigd door Prx op 08-10-2025 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

carlob schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:50:
[...]

Bij mij past het prima (GIRA55). Valt er maar een klein stukje overheen. Toevallig zit er een afdekplaatje naast maar een stekker in een WCD zou ook gewoon passen. Gewoon proberen...
[Afbeelding]
Past dus niet “prima” ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

[...]

Je kan hem ook iets van de muur maken zodat je een beetje kan schuiven. Hiermee: https://makerworld.com/models/1372010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Uitdaging met in wall is dat je eigenlijk het ap vrij zicht wil geven waardoor je stopcontacten/kabels/ap in zicht is

Ben zelf meer voorstander van een stopcontact/utp outlet achter een buffetkast pakken, kabeltje omhoog en het ap op de kast leggen. Je ziet het niet maar wel goed stralingspatroon

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:59
Wellicht off-topic:

Wat een gaaf spul druppelt langzaam uit de Ubiquiti koker zeg. Als ik geen budget cap had van mevr. austin, dan zou ik mijn hele patchkast volladen met nieuw spul van UDM-pro Max t/m de zojuist beschikbare APU. Ben benieuwd wanneer ze de UDM line up gaan refreshen met nieuwe processoren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LKVz2QCEl8k4cfYrk4uRUUiOQdA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M89xBwlfU2jFCR3PkdYIEm2H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pLvniKY7gxKiQ1Ogi_8FhB9WRQI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ebnnuCH0QstAJW4nzMLQtfnC.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens mij moet deze wel kunnen passen. Geen uitstekende achterkant. Ik ga het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:16
Ferra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:53:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Volgens mij moet deze wel kunnen passen. Geen uitstekende achterkant. Ik ga het eens proberen.
Ik heb voor de inwall accesspoints op 2 plekken in het huis een enkelvoudig netwerkpunt laten aanleggen zodat ik niet het probleem heb/had met ook nog andere zaken in hetzelfde frame, als jij dat ook zo hebt dan zou het moeten werken met enkel een paar gaatjes boren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GorgeousMetal
  • Laatst online: 16:11
Zie ook de volgende YouTube review over de Unifi UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
LightStar schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:16:
[...]

Ik heb voor de inwall accesspoints op 2 plekken in het huis een enkelvoudig netwerkpunt laten aanleggen zodat ik niet het probleem heb/had met ook nog andere zaken in hetzelfde frame, als jij dat ook zo hebt dan zou het moeten werken met enkel een paar gaatjes boren :)
Dat heb ik ook gedaan, maar op 1 plek helaas niet 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beer070
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 22:13
Ferra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:37:
[...]

Dat heb ik ook gedaan, maar op 1 plek helaas niet 😉
Lijkt me zo fijn als je gewoon een mannetje kan zeggen: leg dat even aan. Doe ff een enkelvoudig cat6 sftp lan punt met aansluiting op de keystone in mijn patch kast. Ik ben daar zelf rustig een halve dag mee bezig als het niet meer is. gaten boor, buis trekken, gips er omheen, minstens twee keer opnieuw beginnen met de keystones, altijd weer te zware kabels gebruikt die door de stijfheid eruit springen. Ik wil ook zo’n mannetje, maar dan niet 400 euro er aan uitgeven
Pagina: 1 ... 327 328 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van Ubiquiti Netwerkapparatuur! Protect and Access horen daar niet bij.

Andere onderwerpen horen thuis in:
- Aankoopadvies: [Ubiquiti-apparatuur] Aankoopadvies & Discussie
- IPTV: [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie
- Deurbel: [Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell] Ervaringen & Discussie
- Unifi Access: [Ubiquiti UniFi Acces] Ervaringen & Discussie
- Unifi Protect: [UniFi Protect] Ervaringen en Discussies

Gebruik als laatste eerst de search voordat je een vraag stelt. Veel vragen komen telkens terug en de antwoorden zijn dus terug te vinden.