Blijft moeilijk zoiets. Als het een "helpende actie" betreft, heb ik er geen moeite mee. Bijvoorbeeld iets pakken voor een oudje, omdat ie er niet bij kan of zo, doe ik blindelings, maar als mensen iets verkeerd doen en ze er dan op aanspreken, doe ik niet zo snel.Prutzertje schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 09:21:
[...]
Ja precies! Sta er dan ook maar een beetje raar te kijken... Achteraf denk je ja verdomme had gewoon even m'n muil open moeten trekken.
Overigens denk ik dat het idd het beste om ons reisje af te blazen. De situatie zal over 2 weken niet anders zijn, neem ik aan. Misschien wel erger. Bulgarije treft nu ook strenge maatregelen en wat jullie zeggen, dadelijk kan je er wel heen maar niet terug. Volgens mij is het zelfs nu zover dat alles wat binnenkomt, eerst in quarantaine moet.
Als ik nu die boeking vrijwillig annuleer buiten 14 dagen voor de vlucht, krijg ik 30 euro terug. Is het korter dan 14 dagen, krijg ik niks terug. Totaalprijs was 245 euro. Moet ik alleen nog kijken of ik iets los kan peuteren voor dat hotel en auto, maar dat is op zich niet erg. Is iets van 90 euro bij elkaar (35 hotel en 55 auto). Kunnen die mensjes weer wat eten kopen voor een maand.
:strip_exif()/f/image/grAiJwGIM3CqaQhpVHyDDKMv.jpg?f=fotoalbum_large)