Toon posts:

Coronavirus Slowchat OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 96 Laatste
Acties:
  • 338.251 views

Onderwerpen

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
pingkiller schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:16:
Hele dag lopen zwoegen om een hele hoop studenten en medewerkers thuis te kunnen laten werken en studeren, kom je in een half leeg geroofde supermarkt terecht. *knip*
Jaloers dat je zelf niet vorige week wat extra hebt gekocht?

[Voor 7% gewijzigd door MisteRMeesteR op 16-03-2020 18:20. Reden: Quote aangepast]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:45
De UK gaat uit van 7.9 million people hospitalized en 530.000 doden in hun herd-immunity strategie.

Snap dit ook niet: China roept nu "alles onder controle".
Maar dan mis je nog een paar honderd miljoen inwoners lijkt me?
Wave 2, 3, 4.....

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-05 12:28

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

matthijst schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:15:
[...]

Albert Heijn was hier leeggeroofd 8)7
Heel apart hier, de Lidl was zowat leeg, in elk geval betreft blikvoer, brood, vlees en dergelijke, maar bij de Jumbo die er letterlijk naast zit leek er niets aan de hand :p

offtopic:
Even offtopic: wat betekent slowchat nou in feite? Ik zie het met enige regelmaat voorbij komen maar kan nergens vinden wat het nu inhoudelijk betekent eigenlijk, elk forum is toch een 'slow chat' of begrijp ik het niet?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Wintervacht schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:17:
[...]

Heel apart hier, de Lidl was zowat leeg, in elk geval betreft blikvoer, brood, vlees en dergelijke, maar bij de Jumbo die er letterlijk naast zit leek er niets aan de hand :p

offtopic:
Even offtopic: wat betekent slowchat nou in feite? Ik zie het met enige regelmaat voorbij komen maar kan nergens vinden wat het nu inhoudelijk betekent eigenlijk, elk forum is toch een 'slow chat' of begrijp ik het niet?
Dat je hier gewoon 100 keer per uur semi-ontopic mag posten.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Gekke tijden dit, ik moet het even kwijt. Ja ik weet dat iedereen dat heeft en denkt, maar het is gewoon vreemd.
Tegelijkertijd ben ik ook zo benieuwd hoe dynamisch een bevolking, land en eenheid kan wezen. Dat gaan we de komende, dagen, weken en maanden meemaken.

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:35

gws24

Thinking is hard!

matthijst schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:17:
De UK gaat uit van 7.9 million people hospitalized en 530.000 doden in hun herd-immunity strategie.

Wave 2, 3, 4.....
China laat de teugels al iets vieren dus binnen een paar weken zullen we het zien of het weer oplaait.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:15
Ernemmer schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:17:
[...]

Jaloers dat je zelf niet vorige week wat extra hebt gekocht?
Geenszins. Ik vul mijn maag wel met mijn overduidelijk morele superioriteit :p

https://www.vrij-links.nl/

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:40
Tommie12 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:07:
[...]

15% in het ziekenhuis, dat kan ik niet geloven.
Er zijn tal van mensen (ik ken er alvast één) die bevestigd zijn met Corona, en waar het verloopt als een dikke verkoudheid tot een stevige griep. En waarschijnlijk zijn er mensen die het amper gaan merken, net zoals met de griep.

Nu, versta me niet verkeerd, ik sta achter de maatregelen, maar 5% ziekenhuisopnames zou eerder logisch zijn (en dat blijft heel veel).
Feit is, een pak mensen met symptomen worden niet eens getest, dus die zitten niet mee in de grafieken.

Mijn vrouw was vandaag bij de dokter (niet corona gerelateerd), en de dokter vertelde dat ze enkel mensen in de zorg nog testen als de symptomen duidelijk aanwezig zijn. Anderen worden met paracetamol en wat instructies terug naar huis gestuurd.
Same here. Mijn zoon heeft het opgelopen in oostenrijk 11 dagen terug. Niet bevestigd overigens maar wel alle verschijnselen. Die zit dus ook niet in de statistieken.

Overigens is het lastig voor te stellen wat voor gevolgen het heeft. Ik denk dat het mee gaat vallen, behalve voor zwakken, ouderen en een enkel pech geval. Paniek is dus overbodig, maar de maatregelen prima.

*knip* voor dit laatste geldt, Onderbouw je argumentatie met bronnen

[Voor 6% gewijzigd door Zeehond op 16-03-2020 18:57]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:00

franssie

Save the albatross

Waah schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:11:
[...]
<>
Hier zijn alle winkels trouwens prima bevoorraad. Voordeel van niet in de randstad wonen denk ik dan maar. <>
Denk ik ook. Maxis (waar vooral veel yup-volk van Almere-IJburg komt) is vrij leeg, de winkels in Weesp waren gewoon redelijk vol. Ik zag wel dat bloem (meel) nu ook harder gaat, blijkbaar is het tot sommigen doorgedrongen dat je van bloem én pannekoeken én brood én pizza kan maken - of de Koopmans-mix-handel daar ooit overheen komt, ik hoop van niet.

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Ernemmer
  • Niet online
pingkiller schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:20:
[...]

Geenszins. Ik vul mijn maag wel met mijn overduidelijk morele superioriteit :p
Ik vind het eerder dom dan morele superioriteit, om niet voor minimaal een week eten in je huis te hebben en er dan vervolgens over gaat lopen klagen.

• Wintervacht

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Ernemmer schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:22:
[...]

Ik vind het eerder dom dan morele superioriteit, om niet voor minimaal een week eten in je huis te hebben en er dan vervolgens over gaat lopen klagen.
Je zal maar een onregelmatig schema hebben en wat betreft eten niet verder dan 2-3 dagen vooruit kunnen plannen, geldt het dan ook als dom?

Ja, waar gehakt worden vallen spaanders, maar het leegroven en hamsteren van mensen gaat in dit geval echt te ver, het is niet alsof we allemaal 3 weken in een schuilkelder moeten zitten ofzo.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
matthijst schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:17:

Wave 2, 3, 4.....
Wat is daar de bron van? Heb je erover nagedacht dat het haast onmogelijk kan? Hoe kun je nou zoveel ziekenhuisbedden vrij hebben?

...

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is het bij jullie ook zo achterlijk stil? Ik kan niet aan die stilte op straat wennen, bizar!

• Ernemmer
  • Niet online
Wintervacht schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:25:
[...]

Je zal maar een onregelmatig schema hebben en wat betreft eten niet verder dan 2-3 dagen vooruit kunnen plannen, geldt het dan ook als dom?

Ja, waar gehakt worden vallen spaanders, maar het leegroven en hamsteren van mensen gaat in dit geval echt te ver, het is niet alsof we allemaal 3 weken in een schuilkelder moeten zitten ofzo.
Onregelmatig schema is misschien iets moeilijker, maar je kan toch gewoon 10 blikken eten en 10 potten groente in de kast zetten en 3 kilo vlees in de vriezer. Pasta en rijst op de plank en je hebt voor meer dan 1 week eten in huis.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 17:15
Ernemmer schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:22:
[...]

Ik heb inderdaad onderschat hoe dom en egocentrisch een hoop mensen zijn, point taken hoor.
Er is helemaal geen probleem, maar mensen maken er een probleem van. Ik word er moedeloos van.
Als niemand hamstert is er genoeg eten(van elk soort) en pleepapier voor iedereen.

https://www.vrij-links.nl/

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:49
Wintervacht schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:25:
[...]

In mijn vriezer liggen altijd wel wat pizza's die met een actie van 3 voor 5 euro gekocht zijn. Verder ligt er doorgaans wel genoeg in om 2 dagen te frituren. Pannenkoekenmix is doorgaans ook wel op voorraad. Pasta, rijst, gehakt in de vriezer. Dan ben ik al zo ongeveer een week verder, en dan heb ik nog niet eens gehamsterd. Een week eten op voorraad is echt niet zo gek...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 20:38
Moest hier toevallig aan denken al 2 weken geleden en had het er nog met een oud guildie over.

https://arstechnica.com/s...ogists-model-an-outbreak/

En hier de paper in de Lancet erover

https://www.thelancet.com...-3099(07)70212-8/fulltext

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• matthijst
Luxicon schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:26:
[...]

Wat is daar de bron van? Heb je erover nagedacht dat het haast onmogelijk kan? Hoe kun je nou zoveel ziekenhuisbedden vrij hebben?
Die staat iets verder terug in dit topic.

• matthijst
Frieda schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:26:
Is het bij jullie ook zo achterlijk stil? Ik kan niet aan die stilte op straat wennen, bizar!
Vond het hier nog best druk.
En vanmiddag allemaal spelende blagen overal.
Maar ja, die kunnen niet ziek worden 8)7

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
Frieda schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:26:
Wel grappig dat mensen er nu achter komen dat ze blijkbaar:
- Heel slecht tegen de rust kunnen.
- Een duur huis hebben, maar als ze er moeten blijven het liefst zo graag mogelijk weg gaan :Y)
- Kinderen prachtig zijn, tot je verplicht 3 weken bij ze moet zijn O-)
- Denken te weinig eten/pleepapier in huis te hebben, terwijl er waarschijnlijk nog kastjes zat zijn waar spul in zit van je kerstpakket van 3 jaar terug.

Best leuk zo'n eye-opener voor veel mensen :+

Zelf vind ik vooral grappig dat mensen zeggen: " Alles gaat dicht, wat moeten we nu doen". Terwijl ze, als wel alles open is, OOK niets doen behalve beetje voor de TV hangen O-)

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
gws24 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:07:
Net bij het nos journaal: coffeeshops mogen weer open voor afhalen :+
:9 Gelukkig

• Oekiejoekie
Waar wij het moeten stellen met de MP, gooit Belgie meteen de koning in de strijd.
Koning Filip gaat bevolking toespreken
Koning Filip gaat de bevoking om 19 uur toespreken, naar aanleiding van de crisis rond de corona-epidemie. De toespraak zal live te volgen zijn op de radio, televisie en online.
bron: VRT-liveblog

• Waah
Oekiejoekie schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:34:
Waar wij het moeten stellen met de MP, gooit Belgie meteen de koning in de strijd.

[...]

bron: VRT-liveblog
Heeft de koning hier macht dan? O-) :+

• R.van.M
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:13
pingkiller schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:28:
[...]

Ik heb inderdaad onderschat hoe dom en egocentrisch een hoop mensen zijn, point taken hoor.
Er is helemaal geen probleem, maar mensen maken er een probleem van. Ik word er moedeloos van.
Als niemand hamstert is er genoeg eten(van elk soort) en pleepapier voor iedereen.
Voorlopig nog wel, maar ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat de distributieketen in de komende maanden niet verstoort worden ondanks de mooie beloften van de politiek.

Daarom heb ik ook voor een paar weken eten thuis staan terwijl ik voorheen meestal voor max 2 dagen had staan

• Wintervacht

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Ernemmer schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:27:
[...]

Onregelmatig schema is misschien iets moeilijker, maar je kan toch gewoon 10 blikken eten en 10 potten groente in de kast zetten en 3 kilo vlees in de vriezer. Pasta en rijst op de plank en je hebt voor meer dan 1 week eten in huis.
Zo gewoon is dat niet meer, tegen de tijd dat ik naar de super kan bijvoorbeeld, is het allemaal al lang weg omdat precies zulke mensen alles opkopen.
Geniet, maar hamster met mate.

• Frieda
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:31:
[...]

Vond het hier nog best druk.
En vanmiddag allemaal spelende blagen overal.
Maar ja, die kunnen niet ziek worden 8)7
Oja, dat gelul.. Nee ik woon niet in een gebied met veel kinderen, hier is veel horeca en alles is natuurlijk gesloten sinds gisteravond. Ik heb wel veel Poolse buren in de straat met kinderen maar die zijn al 2 weken geleden allemaal teruggereisd naar Polen. Af en toe hoor je een hond blaffen en wat vogels en that's it!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:32
Ik lees her en der dat dit nog maanden gaat duren met honderdduizenden mogelijke doden. Zijn er betrouwbare cijfers om dat te ondersteunen?

Als ik bijvoorbeeld op de covid tracker kijk (https://www.bing.com/covid), zijn er in China nog maar zo'n 10k active cases met 70k hersteld. Maar zijn die cijfers te vertrouwen?

• Ernemmer
  • Niet online
Wintervacht schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:37:
[...]

Zo gewoon is dat niet meer, tegen de tijd dat ik naar de super kan bijvoorbeeld, is het allemaal al lang weg omdat precies zulke mensen alles opkopen.
Geniet, maar hamster met mate.
Die had je er al moeten hebben staan, gewoon het hele jaar door. Dan had je nu niet, tijdens deze 3 dagen dat er wat minder te krijgen is, naar de winkel gehoeven.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Oekiejoekie
Waah schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:36:
[...]

Heeft de koning hier macht dan? O-) :+
Heeft er in Belgie iemand uberhaupt macht dan ? :+

Andere verklaring dat Willem-Alexander zich er niet in mengt: Prins Pils verlaagt zich niet tot dat Mexicaans bocht :+

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik zit mij nu al te vervelen op de hotelkamer. Vorige week was het rond 16:30 binnenkomen, douchen en dan rond 18:15 richting bar met collega's en dan 19:00 eten, waar we tot 20:30 zaten.

Nu heb ik mijn eten op en geen idee wat te doen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:14
Mijn Albert Heijn bestelling voor volgende week is geannuleerd. Sta ik weer onderaan :(

Hebben meer mensen dit? Klantenservice reageert niet

Freelance Drupal developer

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-06 05:03
Lees net ergens dat ook alle kapsalons willen of gaan sluiten?

Jongen waar zijn we in terecht gekomen ...
Gelukkig ben ik nog aan het werk, maar voor hoelang..?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47

basvn

Breezand - NHN

fevo-1190 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:41:

https://www.limburger.nl/...-dinsdag-dicht-te-blijven (eerste link die ik kon vinden, gaat niet specifiek over limburg)
De brancheorganisatie voor kappers ANKO heeft de aangesloten kapsalons opgeroepen om vanaf dinsdag tot en met 6 april dicht te blijven vanwege het coronavirus.

[Voor 4% gewijzigd door basvn op 16-03-2020 18:43]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:06

Sjah, kappers kunnen moeilijk afstand houden tijdens het knippen. Het is naar hun leden gecommuniceerd vanuit hun bond.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:37:
[...]
Vergeet het toerisme vanuit Duitsland en België niet... Ik zie het voor het weekend nog wel gebeuren.
Net in Duitsland (vlak over de grens bij mij) geweest. Niks aan het handje, supermarkten goed gevuld, niks op. Allemaal vrij relaxed..En dan de benzine prijs, één liter Super E10 voor 1,239 EUR 8)7

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Net op 1 vandaag een item dat ongeveer aanraadt dat iedereen aan de mondkapjes moet... :X

Hoewel het in theorie er wel voor gaat zorgen dat de besmettingen afnemen als iedereen het doet, hebben we geen 17 miljoen mondkapjes liggen.

@xantos ja das leuk, totdat die Duitsers of Belgen naar onze winkelstraten komen om te shoppen.

[Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 16-03-2020 18:46]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TimDJ schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:41:
Mijn Albert Heijn bestelling voor volgende week is geannuleerd. Sta ik weer onderaan :(

Hebben meer mensen dit? Klantenservice reageert niet
Hier niet, maar hier is midden Brabant, waar is jouw hier?

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

Ja vanaf morgen, echter vandaag nog geprobeerd en alle kapsalons zijn al dicht hier in Nijmegen...

😆 - Denk ook eens om ;)

• Waah
danslo schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:38:
Ik lees her en der dat dit nog maanden gaat duren met honderdduizenden mogelijke doden. Zijn er betrouwbare cijfers om dat te ondersteunen?

Als ik bijvoorbeeld op de covid tracker kijk (https://www.bing.com/covid), zijn er in China nog maar zo'n 10k active cases met 70k hersteld. Maar zijn die cijfers te vertrouwen?
ja die zijn wel te vertrouwen. China zit er bovenop, en die weten ook dat als je dit niet goed doet het zo weer de kop op steekt.
Als je halve maatregelen neemt, gaat het zeker maanden duren tot misschien wel een dik jaar... Want dan blijven de besmettingen sneller gaan dan dat mensen beter worden. de besmettingen per persoon moeten onder de 1 (ipv 2,3). Dan zal het virus uitsterven. Maar daar heb je nogal wat acties voor nodig.....

simpele uitleg:
https://www.washingtonpos...0/world/corona-simulator/

Zeer uitgebreid! maar zeer interessant....
https://medium.com/@tomas...ple-will-die-f4d3d9cd99ca

Heb voor de grap even berekend hoeveel daadwerkelijke zieken er in NL zijn gebaseerd op het aantal doden (zie artikel). En dan kom je met 20 doden op ~16.000 besmette mensen (bij 0,87% overlijd). Das toch wat anders dan wat je nu altijd hoort.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
MikeyMan schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:45:
Net op 1 vandaag een item dat ongeveer aanraadt dat iedereen aan de mondkapjes moet... :X

Hoewel het in theorie er wel voor gaat zorgen dat de besmettingen afnemen als iedereen het doet, hebben we geen 17 miljoen mondkapjes liggen.
Ik heb nog mondkapjes liggen van de verbouwing. Zijn die ook goed? :*)

• basvn

basvn

Breezand - NHN

MikeyMan schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:45:

+ een mondkapje gaat niet 1 dag mee..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Wintervacht

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Ernemmer schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:38:
[...]

Die had je er al moeten hebben staan, gewoon het hele jaar door. Dan had je nu niet, tijdens deze 3 dagen dat er wat minder te krijgen is, naar de winkel gehoeven.
Komt effe mooi uit dan dat ik sinds net een week op mezelf (lees: alleen) woon na een relatiebreuk en dus niks in huis heb, niemand die op een normale tijd naar de super kan en praktisch geen geld omdat ik een halve inboedel heb moeten aanschaffen.

Er wordt overal maar over gedaan alsof het normaal is, alsof er geen mensen zijn die in een andere situatie zitten dan 'alles voor elkaar, kasten vullen en gaan', kort door de bocht...
Een week terug was er nog niets aan de hand en nu, amper een dag na een grote aankondiging met maatregelen had iedereen het allemaal al lang voor elkaar moeten hebben en iedereen doet alsof supermarkten niet meer bevoorraad worden..

Tja, als het er op aankomt heb ik liever Corona dan honger, gezien ik niet tot de oudere/zwakkere doelgroep behoor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

NotSoSteady schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:46:
[...]

Ik heb nog mondkapjes liggen van de verbouwing. Zijn die ook goed? :*)
Wel om anderen niet te besmetten met jouw spetters...

@basvn als iedereen het doet, zou ik me kunnen voorstellen dat de voorschriften minder van belang zijn. Maar nogmaals, onhaalbare kaart.

• Meestervisser
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-06-2020
Experts melden massaal dat verspreiding van het virus de beste oplossing is, voor zeer overgrote deel blijft het bij een mager griepje.

Het hele land plat leggen, de economie ontwrichten en proberen in te dammen werkt niet en is uitstel van executie.

Niet de echte!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ik ben benieuwd waar Rutte straks mee komt.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Meestervisser schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:49:
Experts melden massaal dat verspreiding van het virus de beste oplossing is, voor zeer overgrote deel blijft het bij een mager griepje.

Het hele land plat leggen, de economie ontwrichten en proberen in te dammen werkt niet en is uitstel van executie.
Bron?

• Waah
@Wintervacht je weet dat meer dan de helft van de mensen op de IC met Corona onder de 50 is? Dat enkel mensen die zwak zijn overlijden is onzin. Ook genoeg artsen en verplegend personeel dat het loodje legt. De klokkenluider zelf was ook fit, en is ook overleden met 37 jaar.....

Ik heb liever honger (want daar ga je niet dood aan, de gemiddelde Nederlander kan wel met een paar kilootjes minder zelfs) dan Corona.

Maar niemand in je omgeving die ff boodschappen voor je wil doen? Geld snap ik, maar tijd kan iemand voor je maken toch?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:00

franssie

Save the albatross

Meestervisser schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:49:

Ook in een slowchat topic is een bron wel handig ...

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Ernemmer
  • Niet online
Wintervacht schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:47:
[...]

Komt effe mooi uit dan dat ik sinds net een week op mezelf (lees: alleen) woon na een relatiebreuk en dus niks in huis heb, niemand die op een normale tijd naar de super kan en praktisch geen geld omdat ik een halve inboedel heb moeten aanschaffen.

Er wordt overal maar over gedaan alsof het normaal is, alsof er geen mensen zijn die in een andere situatie zitten dan 'alles voor elkaar, kasten vullen en gaan', kort door de bocht...
Een week terug was er nog niets aan de hand en nu, amper een dag na een grote aankondiging met maatregelen had iedereen het allemaal al lang voor elkaar moeten hebben en iedereen doet alsof supermarkten niet meer bevoorraad worden..

Tja, als het er op aankomt heb ik liever Corona dan honger, gezien ik niet tot de oudere/zwakkere doelgroep behoor.
Geen idee of je al langer en actief hier op Tweakers bent, maar er was een topic over voorbereiden op Covid en daar werd al aardig vaak aangegeven dat je het best alvast wat in huis kon gaan halen.
In dat topic zaten ook heel veel mensen die het onzin vonden en die zullen nu waarschijnlijk ook af en toe misgrijpen in de winkel.

@Wintervacht Morgenvroeg zorgen dat je om 6:45 bij de AH XL op de Jan Heijnsstraat bent en je kan in een goedgevulde winkel je boodschappen doen.

[Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 16-03-2020 18:53]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Oekiejoekie
basvn schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:49:
Ik gok nog steeds dat ie z'n verloving aan gaat kondigen... :+

• Cyberblizzard
  • Niet online

Binnenkort allemaal langharige, werkloze, hobbyloze, zieke en hongerige mensen :p

Welkom in het Antropoceen! - Fietsen, goed voor iedereen!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:49
danslo schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:38:

Hoewel de cijfers in China te vertrouwen zijn, moet je je realiseren dat dit tijdens strikte maatregelen tot die huidige cijfers gekomen is. Laat je de maatregelen los? Dan heb je aantallen van een paar dagen geleden. En waar sta je dan als je niets doet? In de schoenen van Italië met weer eeb paar weken.

Je bent er pas echt vanaf indien je of een redelijke herd immunity hebt opgebouwd, of er een vaccinatie in het spel komt.

En hoe lang de opbouw van voldoende herd imnunity duurt is lastig te zeggen, maar de meest recente pandemie, H1N1pdm09, oftewel de Mexicaanse griep, heeft circa 1.5 jaar geduurd voordat dit bereikt was in onze moderne maatschappij.

Een vaccin op massale schaal beschikbaar voor die tijd? Die kans acht ik klein, 1.5 jaar klinkt misschien lang, maar is alles behalve dat wanneer het gaat om de ontwikkeling van nieuwe medicatie.

• Farezz
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:43
Cyberblizzard schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:51:
[...]
Binnenkort allemaal langharige, werkloze, hobbyloze, zieke en hongerige mensen :p
Een beetje zelf knippen/scheren moet toch nog wel lukken?

• Workaholic
  • Niet online
Heeft iemand al een thermometer gevonden welke op voorraad is? :D Wil het liefst eentje die in je oren kan... maar overal uitverkocht...
Vrees dat ik het zelf ook heb opgelopen in Oostenrijk :(

Verkouden en een (kriebel)hoest... misschien placebo effect?

[Voor 14% gewijzigd door Workaholic op 16-03-2020 18:55]

Mijn V&A

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:12
Ik voel overigens al een paar dagen een vreemde druk op mijn borst. Ik dacht er niet veel van wellicht stress ofzo , maar ik ervaar nooit stress lichamelijk. (Althans dat denk ik)
Ademhalen gaat niet moeilijk maar ik blijf nu wel druk voelen en een soort aardappel in mijn keel gevoel maar dan bij de borst. Gisteren was het op de fiets ook een beetje op adem komen.

Maar nu klaagt mijn vriendin en mijn oudste zoon ook (uit hun zelf) over de zelfde klacht. Mijn vriendin ervaart ook met ademhalen lichte pijnklachten in haar bovenrug en spierpijn in de schouders.
Ook had ze het vandaag een paar keer ineens koud. Ik herken dat van een paar dagen terug.

We hebben geen keelpijn, hoofdpijn of kuch.
Wel heb ik even het gevoel gehad dat ik keelpijn ging krijgen maar dat was in de ochtend weer helemaal weg.

Wij gaan ons denk ik voor de zekerheid ook maar helemaal terugtrekken nu in onze woning. Voor de zekerheid.

Herkennen meer Tweakers deze klachten nu?
Of zijn we met zijn allen lekker aan het hypochonderen? :+

O ja we niezen iets meer dan normaal, denk drie of vier keer per dag en ik heb met warm eten een lichte loopneus gehad. Dat heb ik ook nooit .

[Voor 10% gewijzigd door Cobb op 16-03-2020 18:58]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• Waah
SARS was trouwens in ~ 6 maanden onder controle. Maar dit virus is natuurlijk al verder verspreid en besmettelijker. Dus met een paar weekjes zullen we het niet oplossen. Ben benieuwd wat de stappen gaan worden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
basvn schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:49:
Tsja.. ik denk dat ie een beetje tof de Barack Obama gaat proberen te lopen uithangen, en dezelfde dingen zegt als dat allemaal al gezegd is.

Waarschijnlijkheel veel kreten als "samen" en "sterk staan" en "geen zorgen" etc. etc. Uiteindelijk gaat hij proberen met de credits te gaan pronken.

En aan het einde gaat hij heel ernstig kijken en de vader van ons allen spelen.

Maar ik laat me graag verrassen :)

• basvn

basvn

Breezand - NHN

hier straks livestream

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:31
Of alles gaat vanavond weer open :+

Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zal wel weer een half uurtje later zijn...

• Cobb
  • Laatst online: 15:12
Houd het goed in de gaten want ze kunnen ineens een paar minuten eerder beginnen en dan heb het het ineens gemist.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-06 15:36
poor Leno schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:58:
[...]

Tsja.. ik denk dat ie een beetje tof de Barack Obama gaat proberen te lopen uithangen, en dezelfde dingen zegt als dat allemaal al gezegd is.

Waarschijnlijkheel veel kreten als "samen" en "sterk staan" en "geen zorgen" etc. etc. Uiteindelijk gaat hij proberen met de credits te gaan pronken.

En aan het einde gaat hij heel ernstig kijken en de vader van ons allen spelen.

Maar ik laat me graag verrassen :)
En vergeet vooral niet, dat hij daarna nog het citaat van Bruins gaat doen:
"en Nederland, pas een beetje op elkaar"

Misschien dat hij ons wel gaat voorspiegelen wat er nog zou kunnen komen aan maatregelen.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-06 05:03
Bensimpel schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:46:
[...]

Ja vanaf morgen, echter vandaag nog geprobeerd en alle kapsalons zijn al dicht hier in Nijmegen...
Net een afspraak gemaakt voor morgen dus even duimen.
Had ik verder niet over nagedacht..

• Ernemmer
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:58:
Zal wel weer een half uurtje later zijn...
5 minuten eerder kan inderdaad niet meer :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psychodude
Waah schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:55:
SARS was trouwens in ~ 6 maanden onder controle. Maar dit virus is natuurlijk al verder verspreid en besmettelijker. Dus met een paar weekjes zullen we het niet oplossen. Ben benieuwd wat de stappen gaan worden.
SARS heeft als voordeel echter dat het minder makkelijk overdraagbaar is dan SARS-CoV-2. Voor SARS was doorgaans toch een meer intiem contact noodzakelijk. Hierdoor was op basis van contact onderzoek het dan ook veel makkelijker in te perken.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:06

Quad

Doof

Ergens vind ik het jammer dat de koning geen toespraak houdt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oekiejoekie
18:27
Mensen uit Duitsland zijn welkom in Nederlandse winkels, nu de meeste winkels daar dichtgaan. ,,We moeten kijken of en wat voor effecten er zijn. En of we dan lokaal, regionaal of landelijk iets moeten doen." Dat zei burgemeester Hubert Bruls van Nijmegen na met justitieminister Ferd Grapperhaus.

Nadat de horeca in België de deuren sloot, bleek dat Belgen de grens met Nederland overstaken om daar te gaan eten of drinken. Of datzelfde gaat gebeuren nu in Duitsland de meeste winkels dichtgaan, is lastig te voorspellen.

De Duitse regering maakte bekend dat alleen supermarkten en andere zaken die nodig zijn voor de directe verzorging, open mogen blijven. Het gaat dan bijvoorbeeld om apotheken, banken en tankstations.
(Bron: Persgroep liveblog)

Ja tuurlijk... Haal ze maar binnen... 8)7

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BlazeMuis
Dit is niet echt een persconferentie.. Eerder iets wat vandaag al opgenomen is en nu wordt uitgezonden.

Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:34
BlazeMuis schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:03:
Dit is niet echt een persconferentie.. Eerder iets wat vandaag al opgenomen is en nu wordt uitgezonden.
Het is ook aangekondigd als een toespraak, niet als een persconferentie

• Frieda
  • Niet online
wat zegt hij nou? groepsimmuniteit? dat krijg je niet door binnen te blijven?

• Stoney3K
  • Laatst online: 07-06 20:15

Stoney3K

Flatsehats!

Nederland zet dus ook in op herd immunity maar wel op een gecontroleerde manier.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• TimDJ
  • Laatst online: 14:14
Vorkie schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:45:
[...]

Hier niet, maar hier is midden Brabant, waar is jouw hier?
Haarlem. Reactie gehad. AH had storing waardoor veel orders worden geannuleerd. Mogen opnieuw bestellen. Check dus je order

Freelance Drupal developer

• Cyberblizzard
  • Niet online
Hij gaat nog een laatste lockdown-party organiseren :p

Welkom in het Antropoceen! - Fietsen, goed voor iedereen!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Frieda schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:04:
Gecontroleerd...

Volgens mij hebben we inmiddels wel genoeg besmettingen.

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-06 23:41
BlazeMuis schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:03:
Het is toch ook aangekondigd als 'Rutte spreekt het volk toe om 19:00'
Frieda schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:04:
Waarschijnlijk zodra het aantal ziekenhuisopnames stabiliseerd zullen er wat maatregelen worden ingetrokken, eventueel per regio.

• Frieda
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:06:
[...]

Gecontroleerd...

Volgens mij hebben we inmiddels wel genoeg besmettingen.
door binnen te blijven raak je niet besmet en daarmee niet immuun. ze rekenen er eigenlijk op dat er een bepaald % besmet raakt en weer geneest zodat die weer aan de slag kunnen. ben benieuwd naar welke wiskundige modellen hier achter zitten.

• Ernemmer
  • Niet online
Heeft Rutte nu een dikke kaak (zijn rechterkant) of is dat een beetje vreemde lichtval?

[Voor 12% gewijzigd door Ernemmer op 16-03-2020 19:08]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

Ernemmer schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:08:
Heeft Rutte nu een dikke kaak (zijn rechterkant) of is dat een beetje vreemde lichtval?
Hamsterwang? betrapt, toch stiekem gehamsterd ;)
(Hij kan ook gewoon naar de tandarts zijn geweest)

[Voor 9% gewijzigd door PalingDrone op 16-03-2020 19:09]

• matthijst
Frieda schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:07:
[...]

door binnen te blijven raak je niet besmet en daarmee niet immuun. ze rekenen er eigenlijk op dat er een bepaald % besmet raakt en weer geneest zodat die weer aan de slag kunnen. ben benieuwd naar welke wiskundige modellen hier achter zitten.
Want iedereen zit 24/7 binnen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 04-06 17:04
Ernemmer schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:08:
Hamsteren :p

• Frieda
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:09:
[...]

Want iedereen zit 24/7 binnen?
nee, zeg ik dat dan?

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 13:04

Osxy

Holy crap on a cracker

Dat is dus precies hoe het wel gecontroleerd zal worden verspreid.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• matthijst
door binnen te blijven raak je niet besmet en daarmee niet immuun.

• Stoney3K
  • Laatst online: 07-06 20:15

Stoney3K

Flatsehats!

matthijst schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:10:
[...]

door binnen te blijven raak je niet minder snel besmet en daarmee gecontroleerd immuun.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Frieda
  • Niet online
wut?

ik bedoel dat ik dat snap en dat ik nieuwsgierig ben naar bij welk % besmettingen en genezingen er weer een rendabele situatie ontstaat.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou behalve dat het nog wel even gaat duren, eigenlijk niks nieuws.

Rechtvaardigd dat nou een uitzending op alle netten?
Hij had er beter gisteren naast kunnen staan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:16

Agent47

I always close my contracts.

Ben ik de enige die hartstikke geschrokken is?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• BlazeMuis
Nou... Weinig over te zeggen.

Sorry maar dit was best wel kansloos weer, had gister ook verteld kunnen worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Agent47 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:13:
Nee.

www.google.nl

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-06 21:24

Mach

[END]Avengers

sambalbaj schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:11:
Nou behalve dat het nog wel even gaat duren, eigenlijk niks nieuws.

Rechtvaardigd dat nou een uitzending op alle netten?
Hij had er beter gisteren naast kunnen staan.
Juist niet. Gisteren lag de focus op de nieuwe en concrete maatregelen.

Die boodschap is nu een beetje ingedaald zodat Rutte nu wat meer beschouwend de samenleving kan toespreken

DUGG

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:18
De boodschap in het kort, het blijft zoals het blijft, wij doen verder niets. Bedankt.

• psychodude
Waarom geschrokken?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tekstschrijver mag wel even op cursus. Ik heb altijd geleerd dat je moet eindigen met wat je wilt dat blijft hangen. Dus ik had die scenario's precies andersom gedaan.

Inmiddels wat berichten aan horeca in de buurt gestuurd. Twee reacties terug. Ze gaan aan afhaal werken. Hoop dat er nog door gepakt wordt en bezorgd gaan worden.

[Voor 37% gewijzigd door MikeyMan op 16-03-2020 19:16]

• racoon
  • Laatst online: 05-06 16:52

racoon

mooowwww

Waar voor?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:21

Pierre

Van nature lui!

Hoezo dat?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

Frieda schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:07:
[...]

Iedereen lekker zn gang laten gaan, dan raken de ziekenhuizen overvol. Zorg dat dit behapbaar is zodat ze het wel aankunnen. Bespaart echt veel doden.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:16

Agent47

I always close my contracts.

Dat bijna iedereen het krijgt en ziek wordt terwijl het dodelijk is?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 13:04

Osxy

Holy crap on a cracker

Geschrokken? Nee, maar persoonlijk vond ik dit een goede en heldere toespraak die nodig was om de verwachtingen goed duidelijk te maken. Veel van ons hier hadden al door dat dit niet over 4 weken magisch weg zou zijn maar dit geldt voor heel veel van onze mede-nederlanders niet.
Agent47 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:15:
[...]

Dat bijna iedereen het krijgt en ziek wordt terwijl het dodelijk is?
Het is voornamelijk dodelijk voor mensen met bestaande medische kwalen. Mazelen was ooit (in Nederland) ook een potentieel dodelijke ziekte.

[Voor 26% gewijzigd door Osxy op 16-03-2020 19:17]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Fusion6
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:38
BlazeMuis schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:13:
Nou... Weinig over te zeggen.

Sorry maar dit was best wel kansloos weer, had gister ook verteld kunnen worden.
absoluut niet met je eens, voor veel mensen is dit de absolute wake up call zich wel aan de richtlijnen te gaan houden.
Vandaag weer meerdere malen in de zorg meegemaakt dat mensen onze maatregelen niet serieus nemen en zelfs boos worden! hopelijk is dit vanaf morgen beter door juist deze uitzending.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 08:51
WEBGAMING schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:14:
De boodschap in het kort, het blijft zoals het blijft, wij doen verder niets. Bedankt.
Er wordt gekozen voor een duidelijk scenario. Dat lijkt me een hele actieve keuze.

Specs van pc

Pagina: 1 2 3 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het praten over het Coronavirus met een minder serieuze insteek dan wel slowchat.

Let op: GoT is niet de plek voor medische advies.
Wil je informatie over corona raadpleeg dan de officiële overheid informatie op: Ik maak me zorgen over mijn gezondheid. Wat moet ik doen?

Overige topics:
Ontwikkelingen rond het Coronavirus in Nederland en België
Ontwikkelingen rond het Coronavirus wereldwijd
Wetenschappelijke ontwikkelingen rond het Coronavirus
De impact van het Coronavirus thuis en op werk/studie/school

[html]<span style="font-size: 2em;">Er wordt hier, net zoals elders niet zonder enige fatsoenlijke bronvermelding gespeculeerd over 'lockdowns' etc.</span>[/]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee