Ik voel overigens al een paar dagen een vreemde druk op mijn borst. Ik dacht er niet veel van wellicht stress ofzo , maar ik ervaar nooit stress lichamelijk. (Althans dat denk ik)
Ademhalen gaat niet moeilijk maar ik blijf nu wel druk voelen en een soort aardappel in mijn keel gevoel maar dan bij de borst. Gisteren was het op de fiets ook een beetje op adem komen.
Maar nu klaagt mijn vriendin en mijn oudste zoon ook (uit hun zelf) over de zelfde klacht. Mijn vriendin ervaart ook met ademhalen lichte pijnklachten in haar bovenrug en spierpijn in de schouders.
Ook had ze het vandaag een paar keer ineens koud. Ik herken dat van een paar dagen terug.
We hebben geen keelpijn, hoofdpijn of kuch.
Wel heb ik even het gevoel gehad dat ik keelpijn ging krijgen maar dat was in de ochtend weer helemaal weg.
Wij gaan ons denk ik voor de zekerheid ook maar helemaal terugtrekken nu in onze woning. Voor de zekerheid.
Herkennen meer Tweakers deze klachten nu?
Of zijn we met zijn allen lekker aan het hypochonderen?
O ja we niezen iets meer dan normaal, denk drie of vier keer per dag en ik heb met warm eten een lichte loopneus gehad. Dat heb ik ook nooit .
[Voor 10% gewijzigd door Cobb op 16-03-2020 18:58]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.