Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zucht.. die snapt het nog steeds niet heVerwijderd schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:25:
[...]
"Ik wil niet meer zieken en doden! Dit is experimenteren met mensenlevens!"

Nee, iedereen opsluiten is niet experimenteren want dat is de super bewezen oplossing. En niemand krijgt het en niemand gaat dan dood. En dan leven we met zn allen lang en gelukkig. En lammetjes en kittens.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
De meesten hier wel hoor.Player1S schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:27:
Kan Nederland nu niet eens massaal door het idiote geblaat van wilders en baudet heen prikken?
Precies, er zijn geen feiten vooraf in deze crisis. Enkel achteraf. Dat probeer ik daarmee te benadrukken. Het kabinet roept ook van alles, maar ALLES wat ze roepen kan je gewoon betwisten, zij weten ook niks. Niemand weet hoe we dit moeten aanvliegen.Gonadan schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:26:
[...]
Die voorbeelden zijn alledrie nooit zo letterlijk als feiten gebracht. Er is hooguit gesproken over kansen en mate van besmettelijkheid.
Volgend jaar is er een kans, maar dat zal wel niet gebeuren helaas.Player1S schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:27:
Kan Nederland nu niet eens massaal door het idiote geblaat van wilders en baudet heen prikken?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Nee, de mensen die het toevallig aan hadden staan, zijn momenteel onderweg naar de lokale Appie om WC-rollen in te slaan.Player1S schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:27:
elke stem is er 2 te veel IMHO

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Omdat ook dat een stokpaardje van de populisten is, continu roepen dat de gevestigde politiek je niet serieus neemt. Ofwel, wanneer je hem gewoon afkapt en doorgaat met een zinnig debat speel je hem toch weer in de kaart.rik86 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:26:
waarom zou je een mening die echt nergens op slaat serieus nemen? Het enige wat je moet doen is de onzin er van aantonen, keer op keer op keer op keer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zijn kiezers zien dit als het Woord van Onze Lieve Heer, die geloven echt oprecht dat Wilders en Baudet het beste met hun voor heeft, als de Grote Geliefde Leiders enzo.Player1S schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:27:
Die smullen van dit soort theater wat nu wordt opgevoerd.
Dus nope, not going to happen.
Virussen? Scan ze hier!
Wat een figuur.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Totdat we elkaar de koppen inslaan, maar goed, dan is het een andere doodsoorzaak natuurlijk.MikeyMan schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:25:
[...]
Regering is kut; iedereen gaat dood, we moeten het land onbepaalde tijd in totale lockdown doen, en dan is het opgelost zonder doden....
Wilders heeft even een lesje nodig over het begrip "cabin fever".
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ver pissen voor volwassenen.
Haters everywhere but I don’t really care
Voor 1 persoon bedoel je.matthijst schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:30:
Pfff, dit is toch gewoon tijdverspilling.
Ver pissen voor volwassenen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Oké en wat is dan precies je punt? Het kabinet gaf al aan volledig op het advies van de experts te varen en het daarbij te moeten doen wat nu bekend is. In dit soort situaties heb je nu eenmaal voortschrijdend inzicht maar je moet wel besluiten nemen.xoniq schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:27:
Precies, er zijn geen feiten vooraf in deze crisis. Enkel achteraf. Dat probeer ik daarmee te benadrukken. Het kabinet roept ook van alles, maar ALLES wat ze roepen kan je gewoon betwisten, zij weten ook niks. Niemand weet hoe we dit moeten aanvliegen.
Je kunt alles wat ze roepen gaan betwisten, maar wat wil je daarmee bereiken? Uiteindelijk is dat tenminste nog gebaseerd op wat de experts onderzoeken en voorlopig concluderen, een heel stuk betrouwbaarder al die onzin die online en in de maatschappij rondzwerft als zogenaamde waarheden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De groep die aan het hamsteren is?TheBrut3 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:30:
Nadeel is wel dat de simpele Henk en Ingrid dit verhaal van Wilder serieus nemen en zelf ook weer extra paniek gaan zaaien.
Ik vind de meningen van zowel Wilders als Baudet zeer belangrijk.rik86 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:26:
[...]
waarom zou je een mening die echt nergens op slaat serieus nemen? Het enige wat je moet doen is de onzin er van aantonen, keer op keer op keer op keer.
Wat Wilders zegt lijkt me zeer belangrijk en steekhoudend.
Dit sluit tevens aan wat de WHO vindt van de Nederlandse aanpak.
In een democratie heeft iedereen recht op een mening.
Verwijderd
Nee want het zijn niet allemaal VVD'ers stemmers! Onze regering wordt sowieso niet serieus genomen, door de helft van de bevolking. Er werd gezegd ga niet hamsteren en mensen deden juist het omgekeerde, omdat vele de regering wantrouwen.Player1S schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:27:

Ik kan toch alleen maar hopen dat dit sarcastisch bedoeld is. Want als dit serieus bedoeld is... nee, dat geloof ik eigenlijk niet.JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:31:
[...]
Ik vind de meningen van zowel Wilders als Baudet zeer belangrijk.
Zie je wat Wilders aan het doen is? Hoe is dat "zeer belangrijk", laat staan "steekhoudend"? De enige steek die hier van toepassing is, is een Napoleonsteek. En twee windmolentjes in de handen.
[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 18-03-2020 13:34 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dit begon bij het moment dat ik deze stelling betwist:Gonadan schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:31:
[...]
Oké en wat is dan precies je punt? Het kabinet gaf al aan volledig op het advies van de experts te varen en het daarbij te moeten doen wat nu bekend is. In dit soort situaties heb je nu eenmaal voortschrijdend inzicht maar je moet wel besluiten nemen.
Je kunt alles wat ze roepen gaan betwisten, maar wat wil je daarmee bereiken? Uiteindelijk is dat tenminste nog gebaseerd op wat de experts onderzoeken en voorlopig concluderen, een heel stuk betrouwbaarder al die onzin die online en in de maatschappij rondzwerft als zogenaamde waarheden.
Terwijl niemand dat kan bewijzen.er is gewoon bewezen dat 90+% Van de mensen niet in gevaar komt als ze het virus krijgen.
Maar dat is niet hetzelfde als het 'recht' om die mening serieus genomen te laten worden!JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:31:
[...]
Weet hij best maar zoals andere mensen terecht opmerken is hij puur bezig voor de buhne om stemmen te winnen voor zich zelf.Egocentrix schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:20:
Dat "groepsimmuniteit" een doel zou zijn is inderdaad ongelukkig verwoord geweest, maar dat is nu toch volledig van tafel? Het gaat (Volgens Sint van Dissel vanochtend) om het beperken van de druk op de gezondheidszorg. Uitbannen gaat niet meer lukken, we kunnen alleen het verloop uitsmeren.
Groepsimmuniteit is niet het doel. Het is een logisch gevolg. Kan iemand Wilders dat vertellen?
Zelfs Baudet zat bij de technische briefing vanochtend, dat moet je toch te denken geven.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
-komt met lijstje van 5 landen waaronder Israel.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Klopt, daar heb je recht op. Maar een mening die nergens op slaat, moet je of ontkrachten of negeren.JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:31:
[...]
Israel is toch tegenwoordig Europa?Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:33:
"Bijna alle landen in Europa"
Dat ook, en non-stop met paniekverhalen komt op social media.DoeEensGek schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:31:
De groep die aan het hamsteren is?
Waarom hoorde we niets van die mensen toen er in griepseizoen 2017/2018 bijna 10.000 mensen dood gingen aan influenza?

Probleem is dat ze die mening alleen hebben omdat het het kabinet tegenspreekt.JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:31:
[...]
Als Rutte voor een volledige lockdown had gekozen had Wilders nu een vlammend betoog gehouden over onredelijke vrijheidsberoving, de regering die de burger gevangen zet, henk en ingrid kunnen niet eens meer met oma in de rolstoel eendjes voeren etc...
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Hij denkt waarschijnlijk dat iedereen die aan het Songfestival mee doet bij Europa hoort.Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:33:
"Bijna alle landen in Europa"

zijn natte droom natuurlijk, hij dictator in een totalitaire staatMikeyMan schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:25:
[...]
Regering is kut; iedereen gaat dood, we moeten het land onbepaalde tijd in totale lockdown doen, en dan is het opgelost zonder doden....
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
We weten juist wel heel wat. Check de cijfers van het RIVM maar. En wat de experts zeggen. 80% van de niet-risico groep die de ziekte krijgt merkt niet eens dat ze het hebben. Denken gewoon dat het griepje is..of een lopende neus. (heb geen link bij de hand). En voor de rest kun je ook zien hoe laag de cijfers zijn kwa opnames in het ziekenhuis voor mensen niet in de risico groep. Die cijfers zijn percentueel waarschijnlijk nog lager omdat de pool geïnfecteerden veel groter is dan we denken.xoniq schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:25:
[...]
Waar vind ik dat wetenschappelijk onderzoek? Want volgens mij is er niks logisch aan dit epidemie, en weet geen enkel land/continent wat ze ermee moeten, of wat het doet.
Een paar voorbeelden:En dat is precies het probleem. We weten niks, we leren ervan gedurende deze periode. Alles wat vooraf geroepen wordt kan beschouwd worden als een mening, en niet een feit.
- Het zou niet wereldwijd een probleem zijn. (Oké, dit was zwaar onderschat door de regering van NL)
- Het zou enkel overdraagbaar zijn als je fysiek ziek was. Achteraf blijf je al veel eerder besmettelijk te zijn.
- Het zou enkel door fysiek contact overdraagbaar zijn. Vandaag blijkt dat het virus uren tot dagen levensvatbaar is op verschillende soorten oppervlaktes.
https://www.docdroid.net/...et-coronavirus.pdf#page=5 aantal grafieken daar.
The first casualty in war is always the truth...
Hoe kom je erbij dat het idioot geblaat is?Player1S schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:27:
Ik vind dat Wilders zeer wijs praat. Juist de meningen van andersdenkenden zijn zeer belangrijk.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ja.Oekiejoekie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:35:
Is dit een politicus, of luister ik naar een langspeelplaat die blijft hangen ??
Goed voor de eensgezindheid; gezamenlijke vijand zeg maar.
De griep is een inheems virus, wat hier van nature voorkomt. Corona komt uit het buitenland, en is dus allochtoon.TheBrut3 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:34:
[...]
Dat ook, en non-stop met paniekverhalen komt op social media.
Waarom hoorde we niets van die mensen toen er in griepseizoen 2017/2018 bijna 10.000 mensen dood gingen aan influenza?
Zoiets zal het wel zijn.
Virussen? Scan ze hier!
https://www.hln.be/nieuws...f-water-betalen~a643a741/
Wie technisch werkloos is door de corona pandemie hoeft 1 maand geen gas,water en electriciteit factuur te betalen.
( technische werklozen in Belgie krijgen een uitkering die 70% van hun laatste loon bedraagt )
[ Voor 21% gewijzigd door justmike op 18-03-2020 13:36 ]
Dan moet Australië er ook bijStoney3K schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:34:
[...]
Hij denkt waarschijnlijk dat iedereen die aan het Songfestival mee doet bij Europa hoort.
Ik ben opgehouden bij 'check de cijfers van het RIVM maar'. Het RIVM zit net zo in het duister te tasten als ieder ander. Die kunnen alleen maar gissen, daadwerkelijk weten ze helemaal niet zoveel. En die eerdere zaken die ik aanhaalde, zijn allemaal zaken die door het RIVM geadviseerd zijn richting het kabinet. En dat is meerdere malen gewijzigd, dus er staat helemaal niks vast. Dat is een feit.Jumpiefox schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:35:
[...]
We weten juist wel heel wat. Check de cijfers van het RIVM maar. En wat de experts zeggen. 80% van de niet-risico groep die de ziekte krijgt merkt niet eens dat ze het hebben. Denken gewoon dat het griepje is..of een lopende neus. (heb geen link bij de hand). En voor de rest kun je ook zien hoe laag de cijfers zijn kwa opnames in het ziekenhuis voor mensen niet in de risico groep. Die cijfers zijn percentueel waarschijnlijk nog lager omdat de pool geïnfecteerden veel groter is dan we denken.
https://www.docdroid.net/...et-coronavirus.pdf#page=5 aantal grafieken daar.
Verwijderd
Alleen het corona-virus duscrimeert niet, dus veel Nederlanders zullen ook eraan overlijden. En dat wilt Geert Wilders natuurlijk niet, want dan verliest hij veel kiezers
Omdat het idioot geblaat is.JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:35:
[...]
Hoe kom je erbij dat het idioot geblaat is?
Ik vind dat Wilders zeer wijs praat. Juist de meningen van andersdenkenden zijn zeer belangrijk.
Er zijn voldoende wetenschappelijke onderzoeken omtrent vele andere ziektes zoals Mazelen en Griep, waarbij deze groepsimmuniteit is aangetoond.
Ik zou me echt kapot "lachen" als onze manier de enige oplossing is.
We zijn tenslotte ongeveer het enige land ter wereld dat het water en de zee aan zich heeft weten aan te passen ipv. andersom.. dus waarom niet?
En zo niet, dan is het een weloverwogen keuze geweest. De andere doen elkaar ook maar paniekerig na, zonder dat ze het weten. dus dat is dan ook meer 'geluk' dan wijsheid.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Waarom negeren ?rik86 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:33:
[...]
Klopt, daar heb je recht op. Maar een mening die nergens op slaat, moet je of ontkrachten of negeren.
Wat ik Wilders hoor zeggen komt redelijk overeen van wat de WHO zegt.
Vandaar dat Wilders op z'n achterpoten staat, en een lockdown wilt. Een allochtoon virus in Nederland? Ah, die lockdown is zijn manier van een 'sluit de grenzen!' of 'willen we meer of minder COVID-19'?wildhagen schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:36:
[...]
De griep is een inheems virus, wat hier van nature voorkomt. Corona komt uit het buitenland, en is dus allochtoon.
Zoiets zal het wel zijn.
Het probleem met Wilders is dat het geen mening van een andersdenkende is. Hij kijkt gewoon wat het kabinet zegt en zoekt de meets populistische manier om daar tegenin te gaan. Als hij daadwerkelijk een mening, standpunten en oplossingen had zou het wat anders zijn. Heel simpel, al was het kabinet voor een volledige lockdown gegaan was hij daar nu ook tegenin gegaan.JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:35:
[...]
[removed]
Verwijderd
Vermaak in deze tijden is erg belangrijk inderdaad. Erg lachwekkend.JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:35:
[...]

Vooralsnog is dat een redelijk veilige conclusie op basis van de statistieken. Zolang de zorg het aan kan is het aantal slachtoffers beperkt, ook in andere landen. De cijfers stijgen meestal pas wanneer de zorg ook overspoeld wordt door niet-risicogroepen waardoor de risicogroepen niet meer voldoende geholpen kunnen worden.xoniq schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:32:
Terwijl niemand dat kan bewijzen.
De enige manier om echt bewijs te hebben voor zo'n stelling is als je een gecontroleerde test gaat doen. Dan moet je dus bewust een flinke groep besmetten en monitoren wat de gevolgen onder bepaalde omstandigheden zijn. Zo'n test is ethisch gezien niet haalbaar dus het beste wat je kunt bereiken is conclusies op basis van statistiek, dat is wat men nu doet en komt dus het dichtst bij wat je een feit kunt noemen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er is een verschil tussen check de aanbevelingen van het RIVM of de cijfers. Cijfers zijn cijfers..gebasseerd op feiten. (soms al dan niet compleet). In het het geval van corona zijn de cijfers juist overdreven. Ik kan het natuurlijk niet bewijzen maar gevoelsmatig denk ik dat de pool van geinfeceerden vele malen groter is dan de 6000 die we aanhouden.xoniq schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:37:
[...]
Ik ben opgehouden bij 'check de cijfers van het RIVM maar'. Het RIVM zit net zo in het duister te tasten als ieder ander. Die kunnen alleen maar gissen, daadwerkelijk weten ze helemaal niet zoveel. En die eerdere zaken die ik aanhaalde, zijn allemaal zaken die door het RIVM geadviseerd zijn richting het kabinet. En dat is meerdere malen gewijzigd, dus er staat helemaal niks vast. Dat is een feit.
The first casualty in war is always the truth...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
https://gisanddata.maps.a...740fd40299423467b48e9ecf6
Ik vind het geen idioot geblaat.Sir_Lion schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:38:
[...]
Omdat het idioot geblaat is.
Er zijn voldoende wetenschappelijke onderzoeken omtrent vele andere ziektes zoals Mazelen en Griep, waarbij deze groepsimmuniteit is aangetoond.
Groeps-immuniteit voor mazelen en griep is gevormd met injecties en niet met "natuurlijke immuniteit".
Corona is gemuteerd en nu ook een computer virusFreshMaker schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:40:
En dan klapt de stroom er uit in Amstelveen
Zit je me je thuiswerk ....
* wontcachme koopt snel een extra virusscanner
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
14:00Bensimpel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:41:
Hoelaat kunnen we de volgende cijfers van het RIVM verwachten? Ik ben benieuwd of er nogsteeds een flinke stijgende lijn is.
Crap, dat missen we natuurlijk, we hebben nog geen oplossingen gehoord vanuit de showbiz.
Dat is wel de verwachting natuurlijk. De soft-lockdown is pas sinds ..vrijdag? Dit weekend? Incubatietijd kan t/m 11 dagen zijn.Bensimpel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:41:
Hoelaat kunnen we de volgende cijfers van het RIVM verwachten? Ik ben benieuwd of er nogsteeds een flinke stijgende lijn is.
En nu maar hopen dat de monteur niet ziek in bed ligt.FreshMaker schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:40:
En dan klapt de stroom er uit in Amstelveen
Zit je me je thuiswerk ....
Dus, wat is dan het argument? Het resultaat is hetzelfde: groepsimmuniteit door blootstelling aan (al dan niet verzwakt) virus of virusdeeltje.JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:41:
[...]
Ik vind het geen idioot geblaat.
Groeps-immuniteit voor mazelen en griep is gevormd met injecties en niet met "natuurlijke immuniteit".
[ Voor 16% gewijzigd door de Peer op 18-03-2020 13:44 ]
Steeds meer mensen weer de weg op. Collegae die weer naar kantoor gaan.
Is dit struisvogel mentaliteit?
Enerzijds gaat het leven natuurlijk door, maar ik wil die figuren over een weekje nog wel eens zien.
Zelf best keelpijn, neusverkoudheid. Ga het dan ook maar niet opzoeken.
Jawel toch? Gers Pardoel met zijn "Blijf knuffelen, blijf zoenen, met liefde kunnen we het coronavirus aan"Stoney3K schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:42:
[...]
Crap, dat missen we natuurlijk, we hebben nog geen oplossingen gehoord vanuit de showbiz.
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
Het maakt toch niet uit hoe je de groepsimmuniteit bereikt, als je hem maar bereikt?JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:41:
[...]
Moet wel zeggen dat hij er aardig in blijft hangen, het eigenlijke doel sneeuwt gewoon onder zo.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gezien 80% geen klachten krijgt zou dat goed kunnen. Alleen omdat er geen goed overzicht en je ook geen cijfers van andere landen kunt gebruiken weet je het gewoon niet. Z-korea had een uitbraak onder een grote groep jongeren en is een heel land zonder aangrenzende landen waar mensen vandaan komen. In Italie zijn er heel veel onderlinge contacten en wordt er ook veel gerookt wat slecht samen lijkt te gaan met Corona. De tijd sinds de 1e vondst is gewoon nog te kort om goede onderzoeken te hebben gedaan.Jumpiefox schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:40:
[...]
Er is een verschil tussen check de aanbevelingen van het RIVM of de cijfers. Cijfers zijn cijfers..gebasseerd op feiten. (soms al dan niet compleet). In het het geval van corona zijn de cijfers juist overdreven. Ik kan het natuurlijk niet bewijzen maar gevoelsmatig denk ik dat de pool van geinfeceerden vele malen groter is dan de 6000 die we aanhouden.
Oftewel het blijft gewoon afwachten wat al dan niet de goede keuze was.
[removed]
Die reken ik niet onder 'showbiz'.Egocentrix schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:44:
[...]
Jawel toch? Gers Pardoel met zijn "Blijf knuffelen, blijf zoenen, met liefde kunnen we het coronavirus aan"
RocketKoen schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:43:
[...]
En nu maar hopen dat de monteur niet ziek in bed ligt.

Ze zeggen van niet
Is zelfs al aanwezig, best vlot !
En vervolgens werkt ons plan niet.Sosua schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:43:
Jezus Christiaan zeg, zijn mensen gewoon zo fucking dom en levensmoe??
Hoe moeilijk is het om gewoon even je leven op een laag pitje te zetten, en alleen noodzakelijke dingen doen?
Ik zou zo fucking pissed off zijn als ik zou doodgaan omdat een groep josti's het voor de rest verpest

Vooral de uitspraak van bepaalde woorden zoals "kijkuh" "bedrijvuh"

En dan de vogelgriep en veehouderij erbij halen, alsof dat nu prioriteit heeft
EDIT:
"Een ding weten we wel, als de mens de dieren met rust had gelaten hadden we nu geen coronavirus gehad"
Wat een dom wijf.

[ Voor 30% gewijzigd door FRANQ op 18-03-2020 13:50 ]
Hetzelfde principe is ook toepasbaar op dit virus. Via vaccins zijn de gevolgen van de andere ziektes een stuk minder, dat wel.JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:41:
[...]
Hoe meer mensen een ziekte hebben gehad (via vaccins of via het oplopen van het virus), hoe minder makkelijk diezelfde ziektes anderen kunnen besmetten. Dat is wat deze groepsimmuniteit creëert.
Dit is gewoon onderdeel van middelbare school curriculum om dit te leren bij biologie.
Mja, zat er maandag na de speech van Rutte ook over na te denken, wat hij toen zij over een open land zijn klopt, zolang dat virus ergens ter wereld rondwaart kan je er vergif op innemen dat het zijn weg wel vindt in een vrije wereld, dus de boel proberen te smoren met een full-lockdown klinkt leuk en werkt misschien een paar weken, totdat je de grenzen weer opengooit en het hele circus overnieuw begint.poor Leno schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:38:
Even hypotetisch:
Ik zou me echt kapot "lachen" als onze manier de enige oplossing is.
We zijn tenslotte ongeveer het enige land ter wereld dat het water en de zee aan zich heeft weten aan te passen ipv. andersom.. dus waarom niet?
En zo niet, dan is het een weloverwogen keuze geweest. De andere doen elkaar ook maar paniekerig na, zonder dat ze het weten. dus dat is dan ook meer 'geluk' dan wijsheid.
De boel smoren met een full lockdown werkt alleen als je het wereldwijd doet en iedereen die met meer dan alleen zijn gezin contact heeft heel strikt monitort.
Of dit dan wel gaat werken... Ik denk dat het heel erg afhangt van hoe snel het vaccin er is, en in hoeverre we de verspreiding beperkt kunnen houden zonder al te zware maatregelen. Als we daadwerkelijk allemaal netjes die 1.5m afstand houden etc... en daarmee is het te doen zonder dat alles dicht moet, graag!
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Verwijderd
Nee, dan zou je zo fucking dood zijn.poor Leno schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:46:
[...]
En vervolgens werkt ons plan niet.
Jezus Christiaan zeg, zijn mensen gewoon zo fucking dom en levensmoe??![]()
![]()
![]()
Hoe moeilijk is het om gewoon even je leven op een laag pitje te zetten, en alleen noodzakelijke dingen doen?
Ik zou zo fucking pissed off zijn als ik zou doodgaan omdat een groep josti's het voor de rest verpest
Den Haag was ook aardig druk nog...poor Leno schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:46:
[...]
![]()
![]()
Het argument is dat bij het creëren van groeps-immuniteit met injecties er een nihil aantal doden vallen.de Peer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:43:
[...]
Dus, wat is dan het argument? Het resultaat is hetzelfde: groepsimmuniteit door blootstelling aan (al dan niet verzwakt) virus of virusdeeltje.
In tegenstelling met natuurlijke groeps-immuniteit waarbij een groot aantal doden vallen.
Jammer dat veel mensen niet door hebben dat door dit steeds meer te gaan doen we straks alsnog een lockdown krijgen. Met de huidige beperkingen verwachten ze zo'n 50% minder besmettingen wat ongeveer overeen komt met een gelijkblijvend aantal. Als er b.v. maar 25% minder besmettingen zijn zullen de maatregelen weer zwaarder worden.Sosua schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:43:
Zo te zien begint Nederland al een beetje #coronamoe te worden.
Enerzijds gaat het leven natuurlijk door, maar ik wil die figuren over een weekje nog wel eens zien.
Zelf best keelpijn, neusverkoudheid. Ga het dan ook maar niet opzoeken.
[removed]
⏩ PVOutput☀️
Nee, ze zijn het simpelweg vergeten waarschijnlijk. Mensen hebben de aandachtsspanne van een goudvis, die hebben ook geen best geheugen.poor Leno schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:46:
[...]
![]()
![]()
Of men denkt dat het probleem inmiddels wel is opgelost, en het risico weer terug naar normaal is.
Doe je niks aan.
Virussen? Scan ze hier!
Deze onderwerpen hebben niet de prioriteit op dit moment, maar zijn natuurlijk wel heel eenvoudig te koppelen aan deze crisis. *loopt naar de achtertuin en haalt adem en de frisse lucht valt al op*Quad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:47:
Mevrouw Ouwehand, kap ff met klimaatcrisis, vogelgriep en andere crisis..
Ik kan zeer slecht tegen mensen die het ineens ergens anders over gaan hebben terwijl de halve wereld in de brand staat.Quad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:47:
Mevrouw Ouwehand, kap ff met klimaatcrisis, vogelgriep en andere crisis..
En dat het gecontroleerd opbouwen van natuurlijke immuniteit een jaartje of twee duurt.JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:47:
[...]
Het argument is dat bij het creëren van groeps-immuniteit met injecties er een nihil aantal doden vallen.
In tegenstelling met natuurlijke groeps-immuniteit waarbij een groot aantal doden vallen.
Zolang ik complete wielren"ploegjes" tegen kom en hordes samenscholende lui vragen we als bevolking gewoon om een lockdown. Ik moest even een pakket ophalen en degene die achter de balie stond was alleen maar aan het kuchen, snotteren/neus ophalen en had een rode opgezette kop. Maar goed dat ik door iemand anders geholpen werd.Player1S schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:27:
Zolang mensen blijven samenscholen, zich te goed voelen voor social distancing en met ziekte blijven werken "want is maar een griepje" komt die lockdown vanzelf wel.
⏩ PVOutput☀️

Zeiken over dieren.
Ik hoop van harte dat er na deze crisis geen plek meer is voor dit soort decadentie.
[ Voor 17% gewijzigd door Nat-Water op 18-03-2020 13:49 ]
Lekker internationale crisis gebruiken voor je eigen politieke standpunten.FRANQ schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:46:
En dan de vogelgriep en veehouderij erbij halen, alsof dat nu prioriteit heeft
Bah.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Veel mensen denken vooral dat ze zelf geen risico-groep zijn en dat als ze het krijgen het dus geen probleem is. Ze snappen niet dat je ook in de niet-risico groep heel ziek kunt worden en op de IC terecht komen. Nu is dat op zich niet zo'n probleem omdat ze het inderdaad eigenlijk altijd wel redden. Het probleem is alleen dat daardoor een bed bezet wordt gehouden van iemand die misschien wel in de risico-groep zit.wildhagen schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:47:
[...]
Nee, ze zijn het simpelweg vergeten waarschijnlijk. Mensen hebben de aandachtsspanne van een goudvis, die hebben ook geen best geheugen.
Of men denkt dat het probleem inmiddels wel is opgelost, en het risico weer terug naar normaal is.
Doe je niks aan.
Gelukkig is dat nu nog niet het geval omdat er voldoende bedden zijn, maar de vraag is natuurlijk of dat zo blijft.
[removed]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Misschien samen met Wilders in een hok zetten. Camera er op en we hebben weer wat leuks op TV.Goelan schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:49:
Haal dat mens daar weg. Voorgoed isoleren
Dat over de luchtvaart heeft een achterliggende agenda. Zij zegt het nu zelf al: De luchtvaart moet krimpen.Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:49:
Tja. Hoewel ze wel aardige dingen zegt (d'r vraag vanmorgen was bijvoorbeeld ook goed), maakt al het dierengeneuzel ertussendoor haar volledige betoog irrelevant.
Ze maakt misbruik van deze verschrikkelijke situatie. Als iets wat steun verdient, is dat de luchtvaart. En even geen klimaat-geneuzel nu.
Ik denk ook dat een paar maandjes nauwelijks vliegverkeer en alle cruisschepen aan wal best mooie CO2 cijfers oplevert. Ik rij momenteel iets meer dan normaal (verhuizing, dus tussen 2 huizen), maar anders zou dat thuiswerken toch ook genoeg litertjes benzine schelen.Orangelights23 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:48:
[...]
Deze onderwerpen hebben niet de prioriteit op dit moment, maar zijn natuurlijk wel heel eenvoudig te koppelen aan deze crisis. *loopt naar de achtertuin en haalt adem en de frisse lucht valt al op*
Dit topic is gesloten.
Dit topic is bedoeld voor het praten over het Coronavirus met een minder serieuze insteek dan wel slowchat.
Let op: GoT is niet de plek voor medische advies.
Wil je informatie over corona raadpleeg dan de officiële overheid informatie op: Ik maak me zorgen over mijn gezondheid. Wat moet ik doen?
Overige topics:
• Ontwikkelingen rond het Coronavirus in Nederland en België
• Ontwikkelingen rond het Coronavirus wereldwijd
• Wetenschappelijke ontwikkelingen rond het Coronavirus
• De impact van het Coronavirus thuis en op werk/studie/school
~[html]<span style="font-size: 2em;">Er wordt hier, net zoals elders niet zonder enige fatsoenlijke bronvermelding gespeculeerd over 'lockdowns' etc.</span>~[/]