D-e-n schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:11:
[...]
Je zou denken dat politici in deze tijd van crisis iets meer zouden kijken naar het algemeen belang, dat ze realiseren dat iedereen het beste met dit land voor heeft op dit moment en dat ze dus stoppen met het populistisch afmaken van de tegenstander omdat dat goed zou scoren.
Het is wel duidelijk dat er twee politici nog kennelijk in hun eigen wereldje leven.
Meningen verschillen natuurlijk, en volgens mij is het nog altijd een nadeel dat Wilders gewoon minder kan/mag.
Bij Rutte krijg ik het idee dat hij 1 ding op nummer 1 zet: bedrijven en economie (vrij logisch, daar staat het VVD voor)
Bij Wilders krijg ik het idee dat die de veiligheid van de burgers op nummer 1 wilt hebben.
Ik laat buiten beschouwing op wie ik zou stemmen, want dat zijn ze beiden niet. Het is dan ook MIJN mening dat ik een beter gevoel krijg bij Wilders op dit moment dan bij Rutte.
Ik vind dat mensen levens belangrijker zijn dan hoeveel miljoenen dan ook, dat de economie simpelweg anno 2020 ook zeer belangrijk is, daar ben ik ook bewust van.
Ga aub nu niet naar mij schoppen omdat ik een vreemde eend op tweakers lijk te zijn omtrend dit onderwerp en in deze eerder achter Wilders wil staan dan Rutte, want normaals: dat is mijn mening op basis van de huidige situatie.