Coronavirus Slowchat Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 96 Laatste
Acties:
  • 348.613 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bensimpel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:03:
[...]

Ik geloof niks ervan dat ze allemaal in onderhoud zijn. Er zijn vast wel apparaten die nu al naar NL kunnen.

Ze gaan ook al 500 apparaten inkopen.
Ik geloof dat wel. Heb je het NL leger wel eens bekeken? Daar heeft , dankzij bezuinigingen, zo'n beetje alles onderhoud nodig.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bensimpel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:01:
[...]

Dat zijn duidelijke woorden. Beademingapparaten die nog bij een firma liggen? Invorderen die hap.
Jij wil dus defecte beademingsapparaten gaan gebruiiken op patienten? Die dingen hebben niet voor niets service nodig....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Apache4u schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:05:
[...]

Ik geloof dat wel. Heb je het NL leger wel eens bekeken? Daar heeft , dankzij bezuinigingen, zo'n beetje alles onderhoud nodig.
Dan kun je net zo goed nieuwe kopen. Maarja heel europa heeft nu orders geplaats.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bensimpel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:06:
[...]

Dan kun je net zo goed nieuwe kopen. Maarja heel europa heeft nu orders geplaats.
Ja precies dat dus... Hou toch eens op met die negatieve oneliners.
Nieuw kopen heeft meer/andere onderdelen en misschien zelfs bemensing nodig.

Reken maar dat al deze bedrijven zich drie slag in de rondte werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:39

Yucon

*broem*

[...]

Sluit het een het ander uit? Die service vindt echt niet op de productielijn plaats. Daarnaast krijg ik op basis van de werking steeds meer het idee dat die beademingsapparaten relatief eenvoudigals in: het zijn geen MRI scanners zijn. Dat zorgt ervoor dat het enorm opschalen van de productie mogelijk zou moeten zijn en mogelijk gokt men daarop bij de voorgestelde strategie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:15
[...]

Ook al heeft niet heel Europa orders geplaatst, ze moeten alsnog geproduceerd worden, en vaak is dat ook weer afhankelijk van de toelevering uit anders landen

Kennissen van m'n ouders hebben een grote zeepfabriek, productie draait gewoon alleen kon nog niet uitgeleverd worden omdat de dopjes op de flessen nog niet binnen waren gekomen uit China :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:57
Wordt net aangegeven (nog geen officeel document, though) in de briefing dat het gerucht dat Ibuprofen Corona verergerd onzin is.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:20

vectormatic

Warlock of the doorlock

Yucon schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:09:
[...]

Sluit het een het ander uit? Die service vindt echt niet op de productielijn plaats. Daarnaast krijg ik op basis van de werking steeds meer het idee dat die beademingsapparaten relatief eenvoudigals in: het zijn geen MRI scanners zijn. Dat zorgt ervoor dat het enorm opschalen van de productie mogelijk zou moeten zijn en mogelijk gokt men daarop bij de voorgestelde strategie.
Eenvoudiger dan een MRI, zeker wel, maar alsnog zit in zon ding een hele berg aan heel specifieke onderdelen, zelfs als je al je plastic ZSM zou kunnen gaan 3d-printen, heb je te maken met custom PCBs en andere halffabrikaten die weer ergens vandaan moeten komen.

En dan heb je nog het feit dat assemblage en testen van deze apparaten geen compleet ongeschoold werk is, dus ook met een truuk om ongelimiteerd aan je onderdelen/halffabrikaten te komen heb je een bottleneck op je QA, en aangezien dit apparaten zijn die letterlijk mensen in leven moeten gaan houden wil je dat wel goed doen.

(in een grijs verleden had ik ooit bij Draeger een intake, toch maar laten schieten omdat ik als 22 jarig jochie met 0,0 ervaring me er niet comfortabel bij voelde om aan letterlijk life-critical spul te werken)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

vectormatic schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:14:
[...]

Eenvoudiger dan een MRI, zeker wel, maar alsnog zit in zon ding een hele berg aan heel specifieke onderdelen, zelfs als je al je plastic ZSM zou kunnen gaan 3d-printen, heb je te maken met custom PCBs en andere halffabrikaten die weer ergens vandaan moeten komen.

En dan heb je nog het feit dat assemblage en testen van deze apparaten geen compleet ongeschoold werk is, dus ook met een truuk om ongelimiteerd aan je onderdelen/halffabrikaten te komen heb je een bottleneck op je QA, en aangezien dit apparaten zijn die letterlijk mensen in leven moeten gaan houden wil je dat wel goed doen.

(in een grijs verleden had ik ooit bij Draeger een intake, toch maar laten schieten omdat ik als 22 jarig jochie met 0,0 ervaring me er niet comfortabel bij voelde om aan letterlijk life-critical spul te werken)
Goed punt; hoor dat Draeger bijvoorbeeld ook herkenning heeft ingebouwd om imitatie te herkennen. Beetje zoals de inktcartridges. Zouden ze wellicht ook iets mee kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

[...]

Las net in dit topic dat TU's ook willen gaan kijken of ze kunnen produceren. Ben benieuwd wat zij kunnen bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:39

Yucon

*broem*

[...]

Ik zeg ook niet dat het makkelijk is. Maar wel dat er enige ruimte in zit. Stel dat MRI scanners de bottleneck zouden zijn kon je er vooraf rekening mee houden dat daar gewoon niet heel veel rek in zou kunnen zitten.

Bij deze dingen lijkt die mogelijkheid er wel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 20:05
Meeste van ons bedrijf was al WFH, maar sinds vandaag ook officieel de kantoren dicht. Volgens de baas gaan ze de komende 3 tot 6 maanden ook niet meer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:14:
Wordt net aangegeven (nog geen officeel document, though) in de briefing dat het gerucht dat Ibuprofen Corona verergerd onzin is.
Typisch, het WHO zegt, neem het voor de zekerheid maar even niet tot we uitsluitsel hebben:

https://www.sciencealert....fen-for-covid-19-symptoms

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-10 17:46
danslo schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:20:
Meeste van ons bedrijf was al WFH, maar sinds vandaag ook officieel de kantoren dicht. Volgens de baas gaan ze de komende 3 tot 6 maanden ook niet meer open.
Hier willen ze ook zo veel mogelijk gebouwen fysiek sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

danslo schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:20:
Drie tot zes maanden? Is dat niet een beetje heel extreem voorbarig, zo lang?

Bij ons is het beleid ongewijzigd: zoveel mogelijk thuiswerken, maar de gebouwen zijn nog wel open.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:24
Ik zit erover te denken morgen nog even langs kantoor te rijden om een extra scherm op te halen, voordat het kantoor echt dicht zou gaan. Mis toch dat extra scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 20:05
wildhagen schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:23:
[...]

Ik sluit niet uit dat dat nog wordt bijgesteld met nieuwe informatie :P

Maar verder heeft het niet heel veel impact. Klein bedrijf (40-50 man), de helft werkte voor de crisis al grotendeels thuis (dingen als VPN, conferencing, etc. zijn al goed geregeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:17
wildhagen schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:23:
[...]

Bij ons is het beleid ongewijzigd: zoveel mogelijk thuiswerken, maar de gebouwen zijn nog wel open.
Moeilijk te zeggen of het voorbarig is, de één weet natuurlijk meer dan de ander.

Als hun uit hoge bronnen vernomen hebben dat dit hun beste keuze is, dan is het goed dat ze die volgen (of niet.. maar hun zullen vast grondige redenen hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:46
Suicyder schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:28:
Ik zit erover te denken morgen nog even langs kantoor te rijden om een extra scherm op te halen, voordat het kantoor echt dicht zou gaan. Mis toch dat extra scherm :P
Bij mijn opdrachtgever is pas nog een mail uitgegaan dat het zeker niet de bedoeling is dat medewerkers schermen mee naar huis gaan nemen. Er is echter niets gezegd over ZZP-ers, dus ik ga ook nog wel even langs ;)
In principe werken we in teams afwisselend de ene week thuis en de volgende week op kantoor. Aangezien ik al mijn werk remote kan doen, ga ik helemaal niet meer naar kantoor.

[ Voor 15% gewijzigd door sverzijl op 18-03-2020 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:14
Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:14:
Als je zonder Ibuprofen kan moet je er sowieso niet aan beginnen. Dat is al jaren bekend. Ik gebruik hooguit paracetamol en als je daar niet genoeg aan hebt wordt het tijd om eens even langs de huisarts te gaan ;)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:09
Wat ik het erge vind van deze Corona crisis is de onzekerheid.
Je weet niet hoelang deze maatregelen gaan duren, en je weet niet of je Corona/COVID krijgt.

Als ik mocht kiezen had ik mij graag NU laten infecteren, met de kans dat ik er aan zou overlijden natuurlijk (ook al val ik niet in de risico groep).

Ik word gek van deze onzekerheid :(
Eigenlijk voelt het als een psychologisch spelletje voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 12:24
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:20:
[...]

Typisch, het WHO zegt, neem het voor de zekerheid maar even niet tot we uitsluitsel hebben:

https://www.sciencealert....fen-for-covid-19-symptoms
Nee het WHO zegt:
"In the meantime, we recommend using rather paracetamol, and do not use ibuprofen as a self-medication. That's important," he said
Maar dat is standaard al zo. Paracetamol is altijd de eerste keuze omdat het minder bijwerkingen heeft en het minder conflicteert met andere geneesmiddelen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nat-Water
Ryur schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:30:
Je weet niet hoelang deze maatregelen gaan duren, en je weet niet of je Corona/COVID krijgt.

Als ik mocht kiezen had ik mij graag NU laten infecteren, met de kans dat ik er aan zou overlijden natuurlijk (ook al val ik niet in de risico groep).

Het is gezonder voor je om je gewoon wat minder druk te maken. Je kan er niks aan veranderen buiten de richtlijnen volgen, dus /care. Je kan je bij wijze van spreken beter richten op hoe je je avondeten vanavond lekkerder en gezonder maakt. Daar heb je wel invloed op.

Druk maken om dingen die je niet kan veranderen is gewoon verspilde energie.

[ Voor 14% gewijzigd door Nat-Water op 18-03-2020 12:35 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Ik denk dat dit voor heeeeel veel mensen herkenbaar is.

Ik moet ook een beetje oppassen dat ik me niet laat gekmaken door alle discussie, maar gewoon het thuiswerken en dus mn collegas niet zien, het ongemakkelijke gevoel in winkels, en in mijn geval dan ook nog midden in een pre-verhuizing verbouwing zitten (ikea dicht is al soort van onhandig, als de bouwmarkten dicht gaan ben ik echt screwed)

En dan niet weten of het over een paar weken weer wat losser kan, of dat we dan italiaanse taferelen krijgen met toestemmingspapieren om je huis uit te zijn... en hoe lang het hele feest gaat duren

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek_nijmegen
  • Laatst online: 03-09 16:07

Herkenbaar, ik heb geen idee waar ik me op in moet stellen.
Bij een gemiddelde virusrampenfilm weet je zeker dat er in anderhalf uur een of andere oplossing is. Maar nu in het echt is het alleen maar afwachten zonder zekerheid over de toekomst...

Alles ist richtig, auch das Gegenteil. Nur »zwar - aber«, das ist nie richtig. (Kurt Tucholsky)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-10 13:28
Lijkt me onverstandig want
  • Het sterfpercentage is niet bekend
  • Mensen die overleven kunnen ernstige longschade oplopen
  • Er zijn sterke twijfels over immuniteit na overleven van besmetting
  • Als men het virus onder de bevolking laat verspreiden heb je een enorme kans op besmetting met mutaties waar je niet immuun voor bent.
  • Je bent besmettelijk voor anderen
  • Je kan een IC plek innemen van iemand die het hard nodig heeft na een ongewenste besmetting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:46
Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:33:
[...]

Het is gezonder voor je om je gewoon wat minder druk te maken. Je kan er niks aan veranderen buiten de richtlijnen volgen, dus /care. Je kan je bij wijze van spreken beter richten op hoe je je avondeten vanavond lekkerder en gezonder maakt. Daar heb je wel invloed op.
Dat is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel naïef om te stellen. Zelf heb ik geen last van de omstandigheden die vele mensen hier ook onderschrijven als degene waar je op bericht, maar dit is een unieke situatie die wij alleen uit de geschiedenisboeken kennen en waar niemand ervaring in heeft. Ik vind het nogal bold om te stellen dat je je niet druk moet maken tijdens een pandemie met alle onzekerheden die hierbij komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:24
Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:33:
[...]

Druk maken om dingen die je niet kan veranderen is gewoon verspilde energie.
Ja, en water is nat...

Iedereen weet dat wel, maar verstand en gevoel he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
Orangelights23 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:36:
[...]

Dat is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel naïef om te stellen. Zelf heb ik geen last van de omstandigheden die vele mensen hier ook onderschrijven als degene waar je op bericht, maar dit is een unieke situatie die wij alleen uit de geschiedenisboeken kennen en waar niemand ervaring in heeft. Ik vind het nogal bold om te stellen dat je je niet druk moet maken tijdens een pandemie met alle onzekerheden die hierbij komen kijken.
De kunst is om gewoon normaal te blijven doen, voor zover mogelijk, en je verstand te gebruiken. Heb mijn bericht ook wat gefinetuned, dat is niet in je quote meegenomen.

Jezelf opvreten van onzekerheid / angst heeft echt geen enkele toegevoegde waarde. Voor niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:38:
[...]

De kunst is om gewoon normaal te blijven doen, voor zover mogelijk, en je verstand te gebruiken. Heb mijn bericht ook wat gefinetuned, dat is niet in je quote meegenomen.

Jezelf opvreten van onzekerheid / angst heeft echt geen enkele toegevoegde waarde. Voor niemand.
Het is het beste om je verstand te gebruiken, maar dat is een dooddoener. Als iemand een periode niet lekker in zijn of haar vel zit, zeg je ook niet dat je je niet moet aanstellen. Wat mij betreft is de onzekerheid een prima reden om dit een zeer lastige situatie te vinden met een zeer onzekere toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Laatst online: 11:26

Releases

Ja maar!

Zijn er hier onder de Tweakers toevallig ook die een zwangere partner hebben en verwachten binnen nu en 1 maand de kindjes op de wereld te zetten?
Wat voor maatregelen nemen jullie / adviseren jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orangelights23 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:36:
[...]

Ik zou adviseren om je vooral wel druk te maken en dat iedereen al zijn ideeën hier deelt. Toch een beetje vermakelijkheid, kan ik tot nu toe wel wat loze uurtjes aan besteden. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:35
Releases schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:40:
Zijn er hier onder de Tweakers toevallig ook die een zwangere partner hebben en verwachten binnen nu en 1 maand de kindjes op de wereld te zetten?
Ik zou dit niet aan Tweakers vragen, maar gewoon aan de verloskundige/specialist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Orangelights23 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:39:
[...]

Het is het beste om je verstand te gebruiken, maar dat is een dooddoener. Als iemand een periode niet lekker in zijn of haar vel zit, zeg je ook niet dat je je niet moet aanstellen. Wat mij betreft is de onzekerheid een prima reden om dit een zeer lastige situatie te vinden met een zeer onzekere toekomst.
Dat klopt, dat zeg je dan niet. Maar als mensen dingen gaan spuien over zich bewust laten infecteren om er maar vanaf te zijn kan je ze er best even op wijzen dat dat natuurlijk overtrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Orangelights23 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:39:
[...]

Daarnaast is er ook niet zo heel veel eenduidige info om je verstand op los te laten, ik zie zoveel tegenstrijdige berichten en onduidelijkheid kwa fatility rate, transmissie etc.. Kijk eens naar dat hele ibuprofen verhaal (nu slik ik dat zelf toch niet om andere redenen, maar toch)

Juist die onzekerheid maakt het zo moeilijk om hier rationeel mee om te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases

Releases

Ja maar!

GerardHenninger schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:41:
[...]

Ik zou dit niet aan Tweakers vragen, maar gewoon aan de verloskundige/specialist.
Dat doen wij ook zeker, alleen mocht er hier toevallig nog een goede tip voorbij komen dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zegt je verloskundige? Hoorde zelf dat alle afspraken al alleen voor de zwangeren waren, zelfs zonder partner. Bij bevallingen staan ze nog 1 extra persoon toe, hoop dat ze dat in stand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases

Releases

Ja maar!

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:43:
[...]

Wat zegt je verloskundige? Hoorde zelf dat alle afspraken al alleen voor de zwangeren waren, zelfs zonder partner. Bij bevallingen staan ze nog 1 extra persoon toe, hoop dat ze dat in stand houden.
Dat is inderdaad waar het nu op neerkomt.
Zijn nog niet echt duidelijk uitspraken gedaan over hoe om te gaan met visite na de geboorte maar ik verwacht iets in de trant van, helemaal niet toestaan en dan maar Facetime oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Niet 1 maand, eind mei, maar we houden alles al wel goed in de gaten. Onze verloskundige (een hoogopgeleide statisticus die enkele jaren een overstap heeft gemaakt) heeft vorige week enkele bronnen gecommuniceerd die zeggen dat zwangeren geen risicogroep zijn. Het feit dat het VK nu heeft gezegd dat zwangeren 12 weken binnen moeten blijven (of in iedere geval in isolatie), maakt ons wel wat onrustig. Op dit moment zitten wij beiden vanuit huis te werken en lukt dat gelukkig vanuit onze werkgevers. Verder gaan wij niet op bezoek bij anderen en mocht de situatie hetzelfde zijn na de geboorte, dan komt er ook geen bezoek langs en gaan we prima FaceTimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-10 17:13
Bij ons is het andersom, wij hebben er nu één van net een maand. Echt voorbereiden kan je niet. Wat wij doen is zoveel mogelijk contact met andere beperken.

Dus ze ziet nu alleen Papa/Mama Broer/Zus en Opa's/Oma's. (die laatsten hebben zelf besloten om op eigen risico hun kleindochter te zien, maar ja naar buiten moeten ze toch voor boodschappen, risico dat ze hier iets oppikken is kleiner dan bij de lokale AH)

Omdat wij allemaal verplicht thuis zitten is het risico redelijk beperkt. De overweging die we nu maken is of we nog kraamvisite krijgen. Bepalen we op basis van wie langs wil komen.

We een tip: zorg even dat je in ieder geval spullen die je nodig denkt te hebben gewoon op voorraad hebt. Luiers, babyvoeding (zelfs als je borstvoeding geeft), vitamine d, supplementen voor moeders na de bevalling (denk bijvoorbeeld aan ijzer bij bloedverlies). De kans dat je misgrijpt voor iets essentieels is nu gewoon aanwezig.

Ik heb gisteren ook maar even te vroeg wat extra luiers en babyvoeding (altijd wel een voorraad dingetje) besteld aangezien die in/uit voorraad (vooral uit voorraad) bleven gaan de laatste paar dagen. Dat zijn de enige tips die ik je nu kan geven. Misschien dat de verloskundige nog aanvullende adviezen heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door TIGER1125 op 18-03-2020 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 12:24
Niet binnen 1 maand, maar binnen 4a5 maand..
20 weken echo komende week mag ik niet mee.
Ik begreep van de verloskundige dat bij bevallingen op dit moment alleen de partner erbij mag zijn en verder geen familie etc..
Echt ernstig..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases

Releases

Ja maar!

Dank alle voor de input. Geeft weer even stof tot nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beefstick
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:30
TIGER1125 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 12:49:
[...]
We een tip: zorg even dat je in ieder geval spullen die je nodig denkt te hebben gewoon op voorraad hebt. Luiers, babyvoeding (zelfs als je borstvoeding geeft), vitamine d, supplementen voor moeders na de bevalling (denk bijvoorbeeld aan ijzer bij bloedverlies). De kans dat je misgrijpt voor iets essentieels is nu gewoon aanwezig.

Ik heb gisteren ook maar even te vroeg wat extra luiers en babyvoeding (altijd wel een voorraad dingetje) besteld aangezien die in/uit voorraad (vooral uit voorraad) bleven gaan de laatste paar dagen. Dat zijn de enige tips die ik je nu kan geven. Misschien dat de verloskundige nog aanvullende adviezen heeft.
3 Maanden hier: wij hebben ook een voorraad aangelegd. 3 dozen billendoekjes met weet ik veel hoeveel pakjes erin. 2 keer een maandbox luiers maat 2 en ook al wat maat 3 besteld. Vrouwlief was ook al van plan wasbare luiers te proberen dus daar hebben we ook een aantal van liggen. Vaccinaties gaan overigens tot nu toe gewoon geplanned door bij het consultatiebureau.
Een doos met poedermelk hebben we staan, net als een vriezer vol borstvoeding, dus mocht de vrouw ziek worden is daar een voorraadje van wat nu nog niet direct op gaat want het kinderdagverblijf mogen/willen we niet naar toe. Verder ook niet echt tips, het meeste kun je nog wel krijgen als je niet op het allerlaatste moment werkt.

Overigens voor net na de geboorte: koop een pakje nutrilon 1 met kleine zakjes poedermelk, als dan de borstvoeding niet snel genoeg op gang komt kun je die gebruiken en hoef je geen megadoos te openen die dan over datum gaat voor je hem echt nodig hebt. Zijn papieren doosjes met daarin 3 of 4 zakjes die je bij de drogist wel kunt krijgen, supermarkt volgens mij niet. En iets anders, vaseline om ervoor te zorgen dat de meconium niet overal aan blijft plakken en je eeuwig aan het poetsen bent.

[ Voor 16% gewijzigd door beefstick op 18-03-2020 13:04 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@Releases Ik verwacht bij ons over een maand of 10 pas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:27

Quad

Doof

Ons kind is nog net geen maand oud. We hebben 2 weken aan luiers en vanwege borstvoeding hebben we geen kunstvoeding. Ook geen kolfapparaat of voorraad in vriezer. Zien wel hoe 't loopt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-10 21:15

Mach

[END]Avengers

Toe maar, Wilders gaat er met een gestrekt been in tijdens het debat nu.

Bizar

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Mach schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:08:

Bizar
Wat is er bizar?
Wilders doet dit altijd.

offtopic:
Ik krijg altijd ontzettend kromme tenen van die man

[ Voor 12% gewijzigd door Nat-Water op 18-03-2020 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-10 23:25

Jumpiefox

Hoi ?

Bizar
Wilders heeft blijkbaar de presentatie van die RIVM meneer vanochtend overgeslagen. Wat een stuk kots blijft het zeg. Kan die man totaal niet uitstaan.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-10 10:06

Bizar
Achteraf is het altijd makkelijk wijzen op beslissingen die zijn genomen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Lekker schoppen zonder oplossingen, Wilders.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:09:
[...]

Wat is er bizar?
Wilders doet dit altijd.
Ik ben naïef (zelfs op mijn leeftijd) maar ik had toch wel iets van gematigheid verwacht. Kom op, iedereen en alles roept dat we dit samen moeten oplossen, schouders eronder en één voor allen en allen voor één...

Wat doet deze "volksvertegenwoordiger"? alles behalve dat. :X

DUGG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

matthijst schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:10:
Lekker schoppen zonder oplossingen, Wilders.
Dat is zijn MO toch? ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:28
Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:09:
[...]

Wat is er bizar?
Wilders doet dit altijd.
Je zou denken dat politici in deze tijd van crisis iets meer zouden kijken naar het algemeen belang, dat ze realiseren dat iedereen het beste met dit land voor heeft op dit moment en dat ze dus stoppen met het populistisch afmaken van de tegenstander omdat dat goed zou scoren.

Het is wel duidelijk dat twee politici nog kennelijk in hun eigen wereldje leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:29
D-e-n schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:11:
[...]

Je zou denken dat politici in deze tijd van crisis iets meer zouden kijken naar het algemeen belang, dat ze realiseren dat iedereen het beste met dit land voor heeft op dit moment en dat ze dus stoppen met het populistisch afmaken van de tegenstander omdat dat goed zou scoren.

Het is wel duidelijk dat er twee politici nog kennelijk in hun eigen wereldje leven.
Ik vind het slaan op die tafel en dus op mijn speakers veel irritanter nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

[...]

Het is wel duidelijk dat twee politici nog kennelijk in hun eigen wereldje leven.
dit dus!

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-10 20:35

gws24

Thinking is hard!

Jumpiefox schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:10:
[...]

Wilders heeft blijkbaar de presentatie van die RIVM meneer vanochtend overgeslagen. Wat een stuk kots blijft het zeg. Kan die man totaal niet uitstaan.
Iemand anders van de pvv zat er inderdaad. Veldman (van de vvd?) bij zijn eerste interruptie gaf heel goed aan wat de 2 doelen zijn maar Wilders blijft gewoon lekker populistisch bezig :X

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 07:17

Heel herkenbaar, deze onzekerheid maakt me gek.. (Lees ik slaap al 3 dagen niet).. Het is alsof je 24h lang naar neerstortende vliegtuigen gaat kijken op YouTube net voordat je op vakantie moet.. Elke nieuws kop is nog erger als de andere. Ik heb een zoontje van 6 en een vriendin met diabetes waar ik me momenteel erg druk om kan maken. Ondanks alle adviezen, meningen, onderzoeken is er momenteel niets wat me ook maar enigszins mijn hoofd kan clearen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat Wilders doet is gewoon misdadig. Maar dan bedoel ik: Letterlijk misdadig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Wilders " Er ligt zelfs een 16 Jarige op de IC!" Ja jongens, total lockdown. We hebben een 16 Jarige op de IC. we're all screwed. Niemand heeft gezegd geen enkele kind zal het krijgen..de percentages zeggen dat het uitermate laag is.

Virologen zeggen ook laat kinderen niet meer buiten spelen. Terwijl de cijfers zeggen dat dat eigenlijk weinig kwaad kan. Maar typisch Wilders tho...komt die man ook een keer met nuttige oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:17
[...]

Het is wel duidelijk dat er twee politici nog kennelijk in hun eigen wereldje leven.
Meningen verschillen natuurlijk, en volgens mij is het nog altijd een nadeel dat Wilders gewoon minder kan/mag.
Bij Rutte krijg ik het idee dat hij 1 ding op nummer 1 zet: bedrijven en economie (vrij logisch, daar staat het VVD voor)
Bij Wilders krijg ik het idee dat die de veiligheid van de burgers op nummer 1 wilt hebben.

Ik laat buiten beschouwing op wie ik zou stemmen, want dat zijn ze beiden niet. Het is dan ook MIJN mening dat ik een beter gevoel krijg bij Wilders op dit moment dan bij Rutte.

Ik vind dat mensen levens belangrijker zijn dan hoeveel miljoenen dan ook, dat de economie simpelweg anno 2020 ook zeer belangrijk is, daar ben ik ook bewust van.

Ga aub nu niet naar mij schoppen omdat ik een vreemde eend op tweakers lijk te zijn omtrend dit onderwerp en in deze eerder achter Wilders wil staan dan Rutte, want normaals: dat is mijn mening op basis van de huidige situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
is mijn naamgenoot doof ofzo?

wat schreeuwt hij pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pff... Stuitend dit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
LopendeVogel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:15:
Bij Wilders krijg ik het idee dat die de veiligheid van de burgers op nummer 1 wilt hebben.
Wat wil je dan? Maanden in lockdown?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

T-Blizzard schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:14:
[...]

Heel herkenbaar, deze onzekerheid maakt me gek.. (Lees ik slaap al 3 dagen niet).. Het is alsof je 24h lang naar neerstortende vliegtuigen gaat kijken op YouTube net voordat je op vakantie moet.. Elke nieuws kop is nog erger als de andere. Ik heb een zoontje van 6 en een vriendin met diabetes waar ik me momenteel erg druk om kan maken. Ondanks alle adviezen, meningen, onderzoeken is er momenteel niets wat me ook maar enigszins mijn hoofd kan clearen..
Ik denk dat je dan meer aan je hoofd hebt dan covid-19, iets in de vorm van een angststoornis. Momenteel zal het niet makkelijk zijn om daar hulp voor te vinden maar ik zou het zeker wel proberen.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
[...]

Meningen verschillen natuurlijk, en volgens mij is het nog altijd een nadeel dat Wilders gewoon minder kan/mag.
Bij Rutte krijg ik het idee dat hij 1 ding op nummer 1 zet: bedrijven en economie (vrij logisch, daar staat het VVD voor)

Ik laat buiten beschouwing op wie ik zou stemmen, want dat zijn ze beiden niet. Het is dan ook MIJN mening dat ik een beter gevoel krijg bij Wilders op dit moment dan bij Rutte.

Ik vind dat mensen levens belangrijker zijn dan hoeveel miljoenen dan ook, dat de economie simpelweg anno 2020 ook zeer belangrijk is, daar ben ik ook bewust van.

Ga aub nu niet naar mij schoppen omdat ik een vreemde eend op tweakers lijk te zijn omtrend dit onderwerp en in deze eerder achter Wilders wil staan dan Rutte, want normaals: dat is mijn mening op basis van de huidige situatie.
Wilders wilt maar 1 ding, en dat is zo lang mogelijk in de kamer zitten. Dit doet hij door opruien. Veiligheid en gezondheid van de burgers? Da's voor hem hooguit een middel om langer te blijven zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ik wil niet, ik wil niet. Beetje als een klein kind in de supermarkt, Wilders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mach schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:10:
[...]

Ik ben naïef (zelfs op mijn leeftijd) maar ik had toch wel iets van gematigheid verwacht. Kom op, iedereen en alles roept dat we dit samen moeten oplossen, schouders eronder en één voor allen en allen voor één...

Wat doet deze "volksvertegenwoordiger"? alles behalve dat. :X
Het gaat Wilders niet om een oplossing, daar heeft hij geen belang bij. Hij wil aandacht, want dat levert hem stemmers op.

Idem voor Baudet eerder overigens.

Zo werken populisten nu eenmaal.

En het werkt, want hij staat volop in de aandacht. Zie de vermeldingen in dit topic ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wel mooi dat hij een voorbeeld wil nemen aan de andere landen in de EU :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:28
[...]
Wtf? Wilders die minder mag? Die man kraamt uit wat hij wil.
Je doet net alsof het een deugd is om kost wat het kost tegen de stroom in te blijven varen. Dat is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Moest Wilders niet in isolatie of zo? Wat een kansloze vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

[...]

Ik krijg het idee dat wilders voor de stemmen gaat. Daarom dat "zogenaamd" slaan en boos worden. Trap er niet in. Veiligheid van de burgers..welke burgers? er is gewoon bewezen dat 90+% Van de mensen niet in gevaar komt als ze het virus krijgen. De groep die wel een grote risico loopt extra te isoleren in de huidige aanpak. Maar wat Wilders wilt lost niks op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:58
[...]

Heb je vanmorgen het verhaal van Dhr. van Dissel gevolgd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Het is eeuwig jammer dat Rutte tijdens zijn speech zo erg op groepsimmuniteit heeft gehamerd. Hij had het beter over reguleren toestroom + ontwikkeling vaccin kunnen hebben, waarbij de groepsimmuniteit die sowieso gaat ontstaan een helpende factor is ter bescherming van kwetsbaren.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Hij heeft het steeds over groep immuniteit terwijl dat vanochtend is uitgelegd en helemaal niet het doel is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:03
Vind het knap dat de rest van de kamer zich in kan houden met dit geblaat van Wilders, hier wordt je toch zo moe van..

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je weet niet hoelang deze maatregelen gaan duren
Ik las paar dagen geleden dat ze er in Frankrijk van uitgaan dat de piek over 50 dagen komt.
Maar ik heb geen verifieerbare bron. Dus neem het eventueel met een korrel zout.

Het is in ieder geval waarschijnlijk nog niet afgelopen op 6 april.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:56

Egocentrix

Parttime zeurkous

Dat "groepsimmuniteit" een doel zou zijn is inderdaad ongelukkig verwoord geweest, maar dat is nu toch volledig van tafel? Het gaat (Volgens Sint van Dissel vanochtend) om het beperken van de druk op de gezondheidszorg. Uitbannen gaat niet meer lukken, we kunnen alleen het verloop uitsmeren.

Groepsimmuniteit is niet het doel. Het is een logisch gevolg. Kan iemand Wilders dat vertellen?

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nat-Water
Wanneer begint het echte debat nu eigenlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 18-03-2020 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:00

Pierre

Van nature lui!

Zou die Wilders thuis ook zo zijn. Wat een randdebiel.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:22:
Wanneer begint het debat nu eigenlijk?
Ik dacht dat cabaret voorstellingen verboden waren inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 12:40
Ik wacht nog op het moment dat Wilders de islam de schuld geeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ok Arib..... Next

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 18-03-2020 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Egocentrix schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:20:
Dat "groepsimmuniteit" een doel zou zijn is inderdaad ongelukkig verwoord geweest, maar dat is nu toch volledig van tafel? Het gaat (Volgens Sint van Dissel vanochtend) om het beperken van de druk op de gezondheidszorg. Uitbannen gaat niet meer lukken, we kunnen alleen het verloop uitsmeren.

Groepsimmuniteit is niet het doel. Het is een logisch gevolg. Kan iemand Wilders dat vertellen?
Z’n fractiegenoot was er vanochtend bij. Ben alleen bang dat Henk en Ingrid die deze wilders-soundbites vanavond bij Hart van Nederland zien, de rivm uitleg van vanochtend niet hebben gezien.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Segers, zal niet op hem stemmen, maar hij doet dit wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoStad
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-10 10:30
wildhagen schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:17:
[...]
Het gaat Wilders niet om een oplossing, daar heeft hij geen belang bij. Hij wil aandacht, want dat levert hem stemmers op.
Idem voor Baudet eerder overigens.
Zo werken populisten nu eenmaal.
En het werkt, want hij staat volop in de aandacht. Zie de vermeldingen in dit topic ;)
Baudet en Wilders vertegenwoordigen wel een deel van de bevolking.
Deze hebben ook recht op een mening. Voor de goede vrede is het belangrijk dat elke mening serieus genomen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-10 22:48
Dus vandaag hebben wij besproken welke verwijten zijn gemaakt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jumpiefox schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:20:
Hij heeft het steeds over groep immuniteit terwijl dat vanochtend is uitgelegd en helemaal niet het doel is..
Hoe kan Wilders dat nou weten? Die was toch niet aan het opletten bij die uitleg van het RIVM....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Heeft iemand even een Wilders TL;DR? Heb t allemaal even niet gevolgd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
poor Leno schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:24:
Wilders is het niet eens met de maatregelen van het kabinet.
Nothing new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:38
Jumpiefox schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:19:
[...]

Ik krijg het idee dat wilders voor de stemmen gaat. Daarom dat "zogenaamd" slaan en boos worden. Trap er niet in. Veiligheid van de burgers..welke burgers? er is gewoon bewezen dat 90+% Van de mensen niet in gevaar komt als ze het virus krijgen. De groep die wel een grote risico loopt extra te isoleren in de huidige aanpak. Maar wat Wilders wilt lost niks op.
Waar vind ik dat wetenschappelijk onderzoek? Want volgens mij is er niks logisch aan dit epidemie, en weet geen enkel land/continent wat ze ermee moeten, of wat het doet.

Een paar voorbeelden:
  • Het zou niet wereldwijd een probleem zijn. (Oké, dit was zwaar onderschat door de regering van NL)
  • Het zou enkel overdraagbaar zijn als je fysiek ziek was. Achteraf blijf je al veel eerder besmettelijk te zijn.
  • Het zou enkel door fysiek contact overdraagbaar zijn. Vandaag blijkt dat het virus uren tot dagen levensvatbaar is op verschillende soorten oppervlaktes.
En dat is precies het probleem. We weten niks, we leren ervan gedurende deze periode. Alles wat vooraf geroepen wordt kan beschouwd worden als een mening, en niet een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Ik wil niet meer zieken en doden! Dit is experimenteren met mensenlevens!"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Regering is kut; iedereen gaat dood, we moeten het land onbepaalde tijd in totale lockdown doen, en dan is het opgelost zonder doden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Wilders benadrukt keer op keer dat groepsimmuniteit niet steunt op wetenschappelijk bewijs.

Maar, call me stupid hoor, maar ook de gestelde positieve effecten van een totale lockdown steunen niet op wetenschappelijk bewijs.

Ik kan er dan met mijn kale kruin niet bij, waarom Wilders daar dan zo op hamert.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:19
Veel boos geroep, veel herhaling, geen realiteitszin en geen oplossingen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:38
Nat-Water schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:25:
[...]

Wilders is het niet eens met de maatregelen van het kabinet.
Nothing new.
En Wilders stuurt iets te hard op een total lock-down.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
:'( :'( :'( we spelen met mensenlevens :'( :'( :'( groepsimmunisatie is niet bewezen :'( :'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Wilders:

Jullie experimenteren met mensen levens en zetten ze moedwillig in gevaar. De hele wereld is anti de Nederlandse Aanpak dus waarom luisteren we niet naar die professionals en gaan we op lock-down totdat we meer weten over de virussen. Deze aanpak zal zorgen voor 10 duizenden of honderd duizenden doden.

Iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:56

Egocentrix

Parttime zeurkous

Ik ben wel blij dat we het inmiddels gewoon over groepsimmuniteit hebben trouwens. Dat 'herd immunity' werd vermoeiend :P

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:29
JoStad schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:24:
[...]

Baudet en Wilders vertegenwoordigen wel een deel van de bevolking.
Deze hebben ook recht op een mening. Voor de goede vrede is het belangrijk dat elke mening serieus genomen wordt.
waarom zou je een mening die echt nergens op slaat serieus nemen? Het enige wat je moet doen is de onzin er van aantonen, keer op keer op keer op keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

CoronelHimself

Division Brabant

Lockdown, en dat dan 30 keer herhaalt. En dat groepimmuniteit niet werkt, een stuk ok 15x herhaalt. Dit is gewoon verspilling van zuurstof, gewoon drammen om te drammen.

Beter proberen ze ervoor te zorgen dat de mensen zich gewoon aan de huidige regels te houden.

Steam - PTR83

Pagina: 1 ... 19 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het praten over het Coronavirus met een minder serieuze insteek dan wel slowchat.

Let op: GoT is niet de plek voor medische advies.
Wil je informatie over corona raadpleeg dan de officiële overheid informatie op: Ik maak me zorgen over mijn gezondheid. Wat moet ik doen?

Overige topics:
Ontwikkelingen rond het Coronavirus in Nederland en België
Ontwikkelingen rond het Coronavirus wereldwijd
Wetenschappelijke ontwikkelingen rond het Coronavirus
De impact van het Coronavirus thuis en op werk/studie/school

~[html]<span style="font-size: 2em;">Er wordt hier, net zoals elders niet zonder enige fatsoenlijke bronvermelding gespeculeerd over 'lockdowns' etc.</span>~[/]