Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Het was wel echt heel warm en dat had een behoorlijke weerslag op mijn tempo. Desondanks is er echt heel snel gelopen, top 5 allemaal onder de 35min. Mogelijk hebben zeer goed getrainde lopers minder last van de hitte.d_star schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 19:24:
@Sport_Life ah jij zou ook de IJsselsteinloop doen? Mooie tijd gelopen op de 10!was het een beetje te doen met de temps?
Nadat ik gisteren het bericht zag dat de HM geannuleerd werd en we met zn allen mochten aanschuiven bij de 10K, heb ik besloten om deze loop te skippen. Jammer, want ik vind ‘m altijd erg leuk! En voor mij zowat een thuiswedstrijd..
Maargoed, ik vond het zonde om 12 / 13 weken training af te sluiten zonder mezelf eens te testen, dus we gaan voor de herkansing volgende week op de halve marathon in Vianen.. dus ff een extra taperweekje.
Vorig jaar deed Mikky mee maar die heb ik nu niet gespot.
Succes volgende week, de voorspellingen zijn iets gunstiger.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Gefeliciteerd in ieder geval!Sport_Life schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 19:38:
[...]
Het was wel echt heel warm en dat had een behoorlijke weerslag op mijn tempo. Desondanks is er echt heel snel gelopen, top 5 allemaal onder de 35min. Mogelijk hebben zeer goed getrainde lopers minder last van de hitte.
Vorig jaar deed Mikky mee maar die heb ik nu niet gespot.
Succes volgende week, de voorspellingen zijn iets gunstiger.
Ik was even benieuwd naar de gemiddelde tijden dus heb het even uitgezocht en vergeleken met de periode 2022-2025:
Heren: 1136 deelnemers (andere jaren 550), gemiddelde tijd 54:14 (andere jaren 53:05; +1:09), de top 10 ging gemiddeld 34:54 (andere jaren 36:01; -1:07).
Vrouwen: 629 deelnemers (andere jaren 285), gemiddelde tijd 60:51 (andere jaren 59:10; +1:31), de top 10 ging gemiddeld 42:17 (andere jaren 41:19; -1:02).
De top 10 is dit jaar dus een stuk sneller gegaan. Waarschijnlijk zitten hier ook wat halve marathonlopers bij die nu meededen met de 10k, of hebben getrainde lopers minder last van de warmte. Gemiddeld werd er dit jaar ruim een minuut langzamer gerend.
Pff vanochtend voor de hitte uit 23km door het bos gespeeld. Alhoewel het soepel ging, moet ik er echt nog laaaaang niet aan denken dat ik over een paar weken dan nog 32k langer door moet. What was I thinking, waar ben ik aan begonnen
@Stefangrp de Sis Beta Fuel Nootropics variant heeft 200mg cafeïne. Ik heb m nog niet durven gebruiken, ligt er al een half jaar één in de kast 
De verkoper waarschuwde me bij aankoop, dat het echt een stevige klapper is.
Groet van een mede espresso drinker!
De verkoper waarschuwde me bij aankoop, dat het echt een stevige klapper is.
Groet van een mede espresso drinker!
Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.
Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.
Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.
Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.
Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.