• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Stefangrp schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:33:
Wat zijn de ervaringen hier met hardloop brillen? Ik zie allemaal coole mensen ermee rennen dus ik heb besloten dat ik er ook eentje nodig heb :+
Deze gebruik ik, gekocht bij 12go biking: BBB Cycling BSH-58PH Impress PH Fietsbril

Vind de meekleurende glazen ideaal. Niet gek duur, €70. Blijft goed zitten

Systeem | Strava

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:10
scrappy.doo schreef op woensdag 29 april 2026 @ 20:42:
Heb trenara wel eens geprobeerd, maar die vond ik niet zo flexibel. Het adaptieve en makkelijk kunnen omgooien van je schema, wat ren beloofd, spreekt mij wel aan.
Dit kan met Trenara gewoon hoor. Door Koningsnacht te vieren en zaterdag op vakantie gaan heb ik bijv mn huidige week planning van Trenara moeten aanpassen. Kan gewoon, schuiven met dagen, trainingen verwijderen etc. Dit wordt allemaal weer meegenomen bij de, volgens mij, nachtelijke hercalculatie van je schema. Als nieuwe toevoeging hebben ze er ook sinds kort ingebouwd dat je een training korter/langer/sneller/zachter kan doen. Super handig al mag dat nog wel iets meer naar eigen smaak.

Wel zit dit allemaal bij het betaalde (pro) abonnement a €9,99 p/m maar dat lijkt me niet meer dan logisch toch? Het gemak van zo'n app voor een tientje p/m vind ik het persoonlijk alleen al waard.

[ Voor 15% gewijzigd door Juancho op 29-04-2026 23:08 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Pagina: 1 ... 444 445 Laatste

Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper :)
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.

Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.

Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.