En je bent hersenchirurg?Wallie schreef op woensdag 1 april 2026 @ 14:57:
Gisteren voor het eerste een ultrarun gelopen. Op mijn werk hebben we in maart een actie dat je zo sportief mogelijk moet zijn: ik wilde 500km hardlopen. Bijna elke dag minimaal 16km gelopen (op 3 dagen na), en gisteren afgesloten met een run van huis naar werk: Den Haag naar Amsterdam: 60km. Dat zou mijn maandtotaal op 506km brengen.
Nog nooit had ik meer dan 44km gedaan, en hoe dit zou gaan... ik wist het niet, beetje onbekend terrein.
Wekker op 2:45, en rond 3:30 rende ik de straat uit. Donker, stil op straat, mezelf inhoudend om niet te hard te gaan.
Nootdorp, Leidschendam, Voorschoten, Leiden... nog allemaal in het donker, het heeft wel wat. Met een eet-stop op 25 km door naar Roelofarendsveen.
Langs de Ringvaart van de Haarlemmermeerpolder kwam de zon op, erg zo mooi om te zien! En de teller tikte al 30+ km's aan, over de helft dus.
Vanaf de Aalsmeerderbrug op 41km kwam een collega op skeelers mee doen voor 11 km, erg leuke afwisseling!
Waar het vandaan kwam weet ik niet zo, maar er kwam geen verval in mijn tempo, en ik had het gevoel dat ik nog wel 10km verder had gekund. Eindtijd: 5:53, totale tijd 6:30 (3x korte pauze gehad voor eten en drinken). En m'n oude Garmin Instinct Solar hield het vol
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoop dat je na zo'n "loopje" wel wat kon uitrusten op werk. Knap hoor! Heb je al vaker zoveel maandelijkse kilometers gemaakt?
:strip_exif()/f/image/rqB4Q8BWS8anCxUMSdimWSs4.jpg?f=fotoalbum_large)