Is hier iemand ook op zo wanhopig op zoek naar hardloopschoenen met BOA of Quicklace sluiting? de enige schoenen die ik kan vinden zijn wandel en trail running shoes, wandelschoenen zijn te stug en trailrunning shoes hebben een te grove zool. En ze zijn altijd bizar gekleurd.
Asics schijnt wel wat runningshoes met BOA gemaakt te hebben maar om een of andere reden is het aanbod heel beperkt. ik heb een paar La Sportiva's besteld om te voelen of het beter rent dan veters.
De reden dat ik neutrale renschoenen zoek is dat ik mijn runningshoes ook wel eens op kantoor wil dragen, behalve de felle kleuren van een trailschoen maakt de grove zool ook een piepend geluid bij het lopen over laminaat (dat was mijn ervaring met Terrex schoenen)
Asics schijnt wel wat runningshoes met BOA gemaakt te hebben maar om een of andere reden is het aanbod heel beperkt. ik heb een paar La Sportiva's besteld om te voelen of het beter rent dan veters.
De reden dat ik neutrale renschoenen zoek is dat ik mijn runningshoes ook wel eens op kantoor wil dragen, behalve de felle kleuren van een trailschoen maakt de grove zool ook een piepend geluid bij het lopen over laminaat (dat was mijn ervaring met Terrex schoenen)
[ Voor 4% gewijzigd door FFW op 04-11-2025 19:59 ]
/f/image/pAvFdnCJKuxToHJ6XhS7d5YX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zqExaNSOtE0hfiftzZwbyQzg.png)
/f/image/Qu1BQpJJv5DtBVBuxsPrQrI2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tMv6dMnYfof5HaoeR9ewmVT4.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G0qp5893yYcwSzK7FMpXIbXG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t1mXvfLR7ZL3xXOx97nlzvnp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CMdicIAnkim27WjZ6I5IKKQU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jB0Yb3Rwv5Eexh1Ltokrrxuk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KoZ40a6rz9BRnnHPrNPaaWuI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YoY2G25kOmDPgKjEGNrslOwI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/vRRDAuVd6Hwl88sUvEFo1FPC.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/hO7qR29wwtDcL5pMorZRfWkN.jpg?f=fotoalbum_tile)