mijn plannnig
side-info: ik werk fulltime, om half 7 gaat de wekker, heb een gezin met 2 pubers en daarnaast nog wat freelance opdrachten, die momenteel even nagenoeg stil liggen ivm. marathontraining. Om 18 uur thuis, ik kook altijd, dus dat kost wat extra tijd, improvisatie en creativiteit.. maar zorg altijd voor goede gerechten, behalve op zondag (friet). Gemiddeld ga ik pas om een uur of 12 naar bed.
maandagavond na het eten (tussen half acht en 20 uur) naar de sportschool (hardlopend): 1u (kwartier heen, kwartier terug, half uur krachttraining).
dinsdagmiddag werk ik thuis, dat scheelt reistijd en kan ik eerder beginnen met koken. Dan baantraining om 19 uur. Om half 10 thuis.
woensdagavond na het eten (tussen half acht en 20 uur) naar de sportschool (hardlopend): 1u.
donderdag na het eten (tussen half acht en 20 uur) duurloop van 1-1,5 uur.
vrijdagavond vrij
zaterdagochtend om 'n uur of 9 (ik slaap graag uit) bostraining of duurloop: 1 tot 1,5uur, en meegaan in de waan van gezin en dag.
zondagochtend 6 uur op voor de lange duurloop.. 10 uur thuis en meegaan in de waan van gezin en dag.
Bij elkaar kom ik uit op gemiddeld 8 tot 10 uur in 6 dagen per week sporten. Deze strakke planning geeft genoeg ruimte voor gezin. Ik probeer zoveel mogelijk buiten de waan van gezin te sporten, en we hebben zo onze "heilige" momenten (bijwonen sport kinderen, we eten altijd samen, etc). Soms, bij een wedstrijd ofzo, is het even schipperen.
Ja, sociaal gaat alles naar gort.. daar heb ik totaal geen tijd voor
En owee als er iets tussen dreigt te komen, dan raak ik enigzins in paniek

zoals afgelopen week.. steigers moeten op- en afbouwen voor de schilders, die ons huis kwamen doen. Heb toen een halve dag vrij genomen, om toch geen training te hoeven skippen