@InZane @uFx @redwing thnx voor de feedback!
Laat ik nou net afgelopen weekend nieuwe anti-pronatie schoenen hebben gekocht bij de PK runningshop (Ik ging er tot op heden dan ook altijd vanuit dat zij de experts zijn op dit vlak)
Al ben ik er deze keer wel vooral vanuit gegaan hoe ze zitten en heb ik voor een iets mindere anti-pronatie schoen met meer demping gekozen. Komende tijd dus lekker testen wat het verschil is en hoe het aanvoelt.
Maar in ieder geval goed om te weten dat ik de volgende keer dus ook nog af zou kunnen wisselen met een normale schoen
Laat ik nou net afgelopen weekend nieuwe anti-pronatie schoenen hebben gekocht bij de PK runningshop (Ik ging er tot op heden dan ook altijd vanuit dat zij de experts zijn op dit vlak)
Al ben ik er deze keer wel vooral vanuit gegaan hoe ze zitten en heb ik voor een iets mindere anti-pronatie schoen met meer demping gekozen. Komende tijd dus lekker testen wat het verschil is en hoe het aanvoelt.
Maar in ieder geval goed om te weten dat ik de volgende keer dus ook nog af zou kunnen wisselen met een normale schoen
:strip_exif()/f/image/xAAzAZc80w2rNiEGPk8joVK5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wfa50OjqNu51uNqM0xS4A50R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gc3puA133GBFY9WWFD3RUq3s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XTuFAib4m4eovp5Rs5R1UtXU.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HO6kVYPAUnT8OksJkJlNyXj0.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MueHEzQnADzseJb5lFfZw2wi.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/HAGrc3825jchophFNFKjfonK.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4KHpVhftPrpTwmTMfURIMGWb.jpg?f=user_large)